Jump to content

някой друг със смяна на съединител на 50 000 км?


Kalin Atanasov

Recommended Posts

Здравейте,колата е взета чисто нова но съединителя издържа 50 000 км ,от Митвас ни просветлиха че гаранцията не го покрива . Сменен е за наша сметка . Колата я караше колегата и се грижеше като за негова ,със сигурност не и е правил дрифтове и тем подобни . Ако това е нормално на всеки 50 - 60 хиляди  :icon_cyclops_ani:  гледам обаче че други не са се оплаквали 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз също смених съединител на 75 000 км макар,че колата е на толкова малко километри,доколкото бях чел в руския форум май това си ми е дефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично като отидох при майстора и го свалихме при мен беше проблем само феородовия,а притискателния беше в отлично състояние и аз взех само феродов за който дадох 100лв.Дано да съм полезен.При двигател Мицубиши 4G64 съединителя си е от мицубиши и си става без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е на 74 к и скоро го чакам да се развали много са нежни и ако някъде го напъваш без да си включил бавните скорости веднага започва да мирише на феродо

Редактирано от kra_kamenov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познат с H5 смени съединител на 70к, но мнението му е че все едно няма съединител дори и след смяната. Бил прекалено мек и неестествен за такъв вид автомобил и според него е доста спорно дали с този съединител може да докара каравана от някоя западноевропейска страна... Когато и този новия му се счупи смята да проучи въпроса и да сложи направо съединител от Mitsubishi. Иначе смяната му е излезнала към 800лв. с труда.

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплекта 2650 лева с ДДС /с труда естествено- 1500 лева/ в сервиза "Минерал" в Хасково фирмения.Всичко е оригинално с щемпела на Мицубиши.

Редактирано от st.videv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако не си гаранционенн отиваш в първата по сериозна фирма и проверяваш колко пари е комплекта съединителя и го купуваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тези коли може би въпроса често е колко е карана в режим 4х4? Имайки предвид, че системата е part-time, невъзможността на колелата да се въртят с различна скорост в режим 4х4, вероятно товари и съединителя. Аз лично като карах тестов Steed 5 усетих миризма на съединител катерейки спокойно по едни черни пътища в бавен 4х4 режим, без да съм бил и за секунда на полусъединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 8 months later...

При мен започнаха да хрущят скоростите.Включват много трудно,само с междинна газ и изчакване спадане на оборотите,като дърт газкаджия.Според мен е съединителя,но от сервиза ми казаха,че пикапите правели проблем със скоростния лост;ябълката му ръждясвала и от там идвали ядовете.Но при мен след като я сменили нищо не се променило.Сега чакали разрешение да разкостят скоростната кутия гаранционно.Колата е на 28000км.Аз все пак мисля ,че е съединителя,защото съм карал доста в дълбока гъста кал,натоварен и си понамирисваше на феродо.След края на сагата ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

ами май натам отива работата - без съединител и само на синхронизатори, горе долу така се кара. Аз съм още на 59000 км., замирисвал е доста пъти по калчоците, но засега се държи отлично. Мислех, че до сега трябваше да се е предал, дори открих комплект +20% и +50%, бях се разтревожил сериозно и доста порових, но засега ме изненадва приятно - все още е в добро здраве, въпреки мъките. Феродовия диск е идентичен с ГАЗзел Бизнес, аксиалния лагер /най-здравия възможен/ се търси като аналог и е за БМВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ремонта приключи.Оказа се,че проблема не е в съединителя.Скъсал се е маншона на скоростния лост,наблъскал се е с кал,която влязла в скоростната кутия,маслото станало боза и т.н.В крайна сметка казаха ,че са сменили всички зъбчатки и синхронизатори,без тези на 5та предавка и то по гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Колеги такъв датчик става и от ВАЗ 2110 руснаците са го измислили   и сопротивление на 350. :hello2: 

Колега за кой датчик става на въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става въпрос за датчика на скоростната кутия за включване на бавните 

Колега дай линк към сайт на който да го търся този датчик,Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...