kida24 Отговорено 12 Април, 2013 Share Отговорено 12 Април, 2013 Ако се гледа съотношението цена - оборудване, на пръв поглед безспорено c30 е победител. За пежото не мога да дам коментар, но дачията и волекса съм ги гледал на изложение. Определено китаеца изпреварва румънеца … Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chicho50 Отговорено 13 Април, 2013 Share Отговорено 13 Април, 2013 Ако се гледа съотношението цена - оборудване, на пръв поглед безспорено c30 е победител. За пежото не мога да дам коментар, но дачията и волекса съм ги гледал на изложение. Определено китаеца изпреварва румънеца … :toothy12: :toothy12: А дали си карал колите та да разбереш кое е по добро и че китаеца изпреварва каквото и да е >>>>>>>>>>>>> Хубаво е да се подкрепя родното производство нооооооо това дето идва от китай за нищо не става. Когато някой слънчев дан почнат да ги сабират тук моце и да се получи нещо както стана с С10 но дотогава си караите румънеца и да не ви пука. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 13 Април, 2013 Share Отговорено 13 Април, 2013 това дето идва от китай за нищо не става Нима? За да стигне до подобен извод, човек или пие без мезе, или ракията му е калпава. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
t_ilieva Отговорено 14 Април, 2013 Share Отговорено 14 Април, 2013 Е, чак пък.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 17 Април, 2013 Share Отговорено 17 Април, 2013 просто експеримент - затворете вратата на 301 и после тази на С30 .... всеки 'разбирач' първо ще усети разликата и второ - ще разбере какво означава тя.. автомобилът е много точно позициониран, а ако Корола 9-та генерация е правена за дребни китайчета, то значи и С30 също е...... пазарът ще покаже, ще коментираме после. поздрави на всички! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 7 Май, 2013 Share Отговорено 7 Май, 2013 Не знам от кога е това, но стартовата дата за Ц30 вече е август. Не се научиха ЛМ да обявяват реално изпълними срокове, които да вдъхънат повече доверие в тях като компания. Няма нищо лошо да кажеш някаква по-далечна дата и реално да я спазиш, отколкото да се напъваш за неизпълними срокове. Всеки, който се занимава с управление на проекти знае . Сега някой, който иска Ц30 трябва да чака още 2-3 месеца (минимум). Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 8 Май, 2013 Share Отговорено 8 Май, 2013 Напълно съм съгласен с теб poroinik,за мен това е не сериозна работа от страна на ЛМ. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 12 Май, 2013 Share Отговорено 12 Май, 2013 Днес карах Ц30. Лични впечатления: на живо отвън изглежда много по-добре отколкото на снимки от нета не мисля, че дизайна й е остарял вътре си прилича на Ц10-ката доста и няма как да не ми хареса салона беше кожен и имаше климатроник, който се справяше много добре с температурата вътре тъй като имаше изказвания, че Ц30 бил правен за "дребни китайчета" - висок съм 1.84 и нямам такива наблюдения моторчето си е същото като на моята кола така, че знаех какво да очаквам и си дърпа прилично това купе по-добре обезшумена е от Ц10 Не съм се возил нито в новия логан, нито в 301 и не мога да сравнявам. Сигурен съм, обаче, че много хора, които търсят нещо от подобен клас ще намерят в Ц30 колата за себе си. За мен лично е отличен избор и като че ли парите вече не ми се струват прекалено много. Тук ще е много важно какво предлагат Дачия, Пежо и т.н. като алтернатива. Дали ако днес трябваше да купувам кола бих си я купил? Не. Бих събрал още 15 000, за да си взема Н6 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 12 Май, 2013 Share Отговорено 12 Май, 2013 С30 го видях на живо още преди близо 2 години и още тогава дизайна ми се видя , да кажем стилен, но малко обикновен , но аз по принцип не харесвам много седаните . Все пак за тогава си беше доста приличен автомобил , сега обаче основните конкуренти в бюджетните си модели обновиха гамите си , най-вече в дизайна и С30 се нуждае спешно от фейс лифт , още повече при тази цена . Мисля , че с промени на фаровете и решетката може да се постигне нова по-модерна визия , все пак имаме примера с С10 , който на мен все повече ми харесва и определено е с по-ефектна предница от Яриса и с двете решетки . Интериора също може да бъде променен в посока на този от С50 примерно . Живота на един модел е средно 6-7 години като към третата всички правят някакъв фейс , а С30 вече навлезе в тази трета година . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kida24 Отговорено 14 Май, 2013 Share Отговорено 14 Май, 2013 На мен задницата ми харесва, че е по-разчупена. Според мен С30 ще си има своите фенове. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 5 Юни, 2013 Share Отговорено 5 Юни, 2013 23 000 лева за компактен седан 4,5 метра с всички екстри (акл. кожа и климатроник) е добра цена Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bialecki Отговорено 15 Юни, 2013 Share Отговорено 15 Юни, 2013 ето малко снимки от изложението днес ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 4 Юли, 2013 Share Отговорено 4 Юли, 2013 Интересно ми е дали има някой, който е поръчал Ц30 още като беше "Очаквайте Май 2013", мина през август, а сега е октомври. ЛМ не се научиха да дават реалистични срокове. То поне да имаше подобрение в сроковете, а не влошаване. Моят закъсня "само" с 2 месеца, а Ц30 вече е назад с 5! Е как да изградиш добър имидж по този начин за нещо, към което по начало се отнасят скептично? 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 4 Юли, 2013 Share Отговорено 4 Юли, 2013 Интересно ми е дали има някой, който е поръчал Ц30 още като беше "Очаквайте Май 2013", мина през август, а сега е октомври. ЛМ не се научиха да дават реалистични срокове. То поне да имаше подобрение в сроковете, а не влошаване. Моят закъсня "само" с 2 месеца, а Ц30 вече е назад с 5! Е как да изградиш добър имидж по този начин за нещо, към което по начало се отнасят скептично? Докато го пуснат и той остаря безвъзвратно , мисля че ще трябва да се пробват при такситата , но на доста по -ниска цена от обявената ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sam_vimes Отговорено 17 Ноември, 2013 Share Отговорено 17 Ноември, 2013 Сега разбрах на какво ми прилича С 30. Първоначално ми напомняше на стария Форд Мондео, но едва сега разбрах - моделът е крайно близък със http://www.citroen.bg/home/#/citroen-c-elysee/, както и с http://www.peugeot.bg/?page=models&model=301 . Забележете цените - Волекс ще е по-евтин с около 2000 лева от ситроена и пежото. Всички знаем предрасъдъците на консервативно откъм автомобили общество като нашето. Ако от Литекс моторс бяха намалили цената с 5000 лева, то тогава наистина повечето купувачи щяха да се замислят сериозно. А така ... не е най-разумният ход, според мен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 17 Ноември, 2013 Share Отговорено 17 Ноември, 2013 С30 е базиран на Тойота Корола 9-та генерация, а сега се продава 11-та !? Цената в Китай беше с около 2000лв. по-висока от С10, т.е. тук трябваше да е 18хил.макс! При такава цена щеше да се продава добре. Абе започвам да се притеснявам за начинанието на Литекс Моторс, Трите модела, с които започнаха бяха добре ценово ориентирани, после новите вече са извън реалноста. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pipo_07 Отговорено 18 Ноември, 2013 Share Отговорено 18 Ноември, 2013 Сега разбрах на какво ми прилича С 30. Първоначално ми напомняше на стария Форд Мондео, но едва сега разбрах - моделът е крайно близък със http://www.citroen.bg/home/#/citroen-c-elysee/, както и с http://www.peugeot.bg/?page=models&model=301 . Забележете цените - Волекс ще е по-евтин с около 2000 лева от ситроена и пежото. Всички знаем предрасъдъците на консервативно откъм автомобили общество като нашето. Ако от Литекс моторс бяха намалили цената с 5000 лева, то тогава наистина повечето купувачи щяха да се замислят сериозно. А така ... не е най-разумният ход, според мен. Не зависи от Литекс. Трябва да инкасират големи загуби за да продават с 5000 лв. по-евтино. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kida24 Отговорено 20 Ноември, 2013 Share Отговорено 20 Ноември, 2013 Според мен има оскъпяване и заради европейските процедури. А Литекс със сигурно се опитват да поддържат конкурентни цени, иначе каква им е кирията… Специално за Ситроена пък базов даже няма и климатик, така че С30 реално е най-оборудваната кола в сегмента на цена под 23 000 лв. за по-високото си ниво. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.