Jump to content

Voleex C30 - стартова цена от 20 290лв от Август 2013


admin

Recommended Posts

Ако се гледа съотношението цена - оборудване, на пръв поглед безспорено c30 е победител. За пежото не мога да дам коментар, но дачията и волекса съм ги гледал на изложение. Определено китаеца изпреварва румънеца  …

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако се гледа съотношението цена - оборудване, на пръв поглед безспорено c30 е победител. За пежото не мога да дам коментар, но дачията и волекса съм ги гледал на изложение. Определено китаеца изпреварва румънеца  …

  :toothy12: :toothy12: :toothy12: :toothy12: :toothy12:

А дали си карал колите та да разбереш кое е по добро и че китаеца изпреварва каквото и да е >>>>>>>>>>>>>

Хубаво е да се подкрепя родното производство нооооооо това дето идва от китай за нищо не става.

Когато някой слънчев дан почнат да ги сабират тук моце и да се получи нещо както стана с С10 но дотогава си караите румънеца и да не ви пука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 това дето идва от китай за нищо не става

 

Нима?

За да стигне до подобен извод, човек или пие без мезе, или ракията му е калпава. :icon_puke_r:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто експеримент - затворете вратата на 301 и после тази на С30 .... всеки 'разбирач' първо ще усети разликата и второ - ще разбере какво означава тя..

 

автомобилът е много точно позициониран, а ако Корола 9-та генерация е правена за дребни китайчета, то значи и С30 също е...... пазарът ще покаже, ще коментираме после.

 

поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Не знам от кога е това, но стартовата дата за Ц30 вече е август. Не се научиха ЛМ да обявяват реално изпълними срокове, които да вдъхънат повече доверие в тях като компания. Няма нищо лошо да кажеш някаква по-далечна дата и реално да я спазиш, отколкото да се напъваш за неизпълними срокове. Всеки, който се занимава с управление на проекти знае :). Сега някой, който иска Ц30 трябва да чака още 2-3 месеца (минимум).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес карах Ц30. Лични впечатления:

  • на живо отвън изглежда много по-добре отколкото на снимки от нета
  • не мисля, че дизайна й е остарял
  • вътре си прилича на Ц10-ката доста и няма как да не ми хареса :)
  • салона беше кожен и имаше климатроник, който се справяше много добре с температурата вътре
  • тъй като имаше изказвания, че Ц30 бил правен за "дребни китайчета" - висок съм 1.84 и нямам такива наблюдения
  • моторчето си е същото като на моята кола така, че знаех какво да очаквам и си дърпа прилично това купе
  • по-добре обезшумена е от Ц10

Не съм се возил нито в новия логан, нито в 301 и не мога да сравнявам. Сигурен съм, обаче, че много хора, които търсят нещо от подобен клас ще намерят в Ц30 колата за себе си. За мен лично е отличен избор и като че ли парите вече не ми се струват прекалено много. Тук ще е много важно какво предлагат Дачия, Пежо и т.н. като алтернатива.

Дали ако днес трябваше да купувам кола бих си я купил? Не. Бих събрал още 15 000, за да си взема Н6 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 С30 го видях на живо  още преди близо 2 години и още тогава дизайна  ми се видя , да кажем стилен, но малко обикновен , но аз по принцип не харесвам много седаните . Все пак за тогава си беше доста приличен автомобил , сега обаче основните конкуренти в бюджетните си модели обновиха гамите си , най-вече в дизайна и С30 се нуждае спешно от фейс лифт , още повече при тази цена . Мисля , че с  промени на фаровете и решетката може да се постигне нова по-модерна визия , все пак имаме примера с С10 , който на мен все повече ми харесва и определено е с по-ефектна предница от Яриса и с двете решетки . Интериора също може да бъде променен в посока на този от С50 примерно .  Живота на един модел е средно 6-7 години като към третата всички правят някакъв фейс , а С30 вече навлезе в тази трета година .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Интересно ми е дали има някой, който е поръчал Ц30 още като беше "Очаквайте Май 2013", мина през август, а сега е октомври. ЛМ не се научиха да дават реалистични срокове. То поне да имаше подобрение в сроковете, а не влошаване. Моят закъсня "само" с 2 месеца, а Ц30 вече е назад с 5! Е как да изградиш добър имидж по този начин за нещо, към което по начало се отнасят скептично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е дали има някой, който е поръчал Ц30 още като беше "Очаквайте Май 2013", мина през август, а сега е октомври. ЛМ не се научиха да дават реалистични срокове. То поне да имаше подобрение в сроковете, а не влошаване. Моят закъсня "само" с 2 месеца, а Ц30 вече е назад с 5! Е как да изградиш добър имидж по този начин за нещо, към което по начало се отнасят скептично?

 

Докато го пуснат и той остаря безвъзвратно , мисля че ще трябва да се пробват при такситата , но на доста по -ниска цена от обявената !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Сега разбрах на какво ми прилича С 30. Първоначално ми напомняше на стария Форд Мондео, но едва сега разбрах - моделът е крайно близък със http://www.citroen.bg/home/#/citroen-c-elysee/, както и с http://www.peugeot.bg/?page=models&model=301 . Забележете цените - Волекс ще е по-евтин с около 2000 лева от ситроена и пежото. Всички знаем предрасъдъците на консервативно откъм автомобили общество като нашето. Ако от Литекс моторс бяха намалили цената с 5000 лева, то тогава наистина повечето купувачи щяха да се замислят сериозно. А така ... не е най-разумният ход, според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С30 е базиран на Тойота Корола 9-та генерация, а сега се продава 11-та !? Цената в Китай беше с около 2000лв. по-висока от С10, т.е. тук трябваше да е 18хил.макс! При такава цена щеше да се продава добре. Абе започвам да се притеснявам за начинанието на Литекс Моторс, Трите модела, с които започнаха бяха добре ценово ориентирани, после новите вече са извън реалноста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разбрах на какво ми прилича С 30. Първоначално ми напомняше на стария Форд Мондео, но едва сега разбрах - моделът е крайно близък със http://www.citroen.bg/home/#/citroen-c-elysee/, както и с http://www.peugeot.bg/?page=models&model=301 . Забележете цените - Волекс ще е по-евтин с около 2000 лева от ситроена и пежото. Всички знаем предрасъдъците на консервативно откъм автомобили общество като нашето. Ако от Литекс моторс бяха намалили цената с 5000 лева, то тогава наистина повечето купувачи щяха да се замислят сериозно. А така ... не е най-разумният ход, според мен.

 Не зависи от Литекс. Трябва да инкасират големи загуби за да продават с 5000 лв. по-евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има оскъпяване и заради европейските процедури. А Литекс със сигурно се опитват да поддържат конкурентни цени, иначе каква им е кирията…

Специално за Ситроена пък базов даже няма и климатик, така че С30 реално е най-оборудваната кола в сегмента на цена под 23 000 лв. за по-високото си ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...