bobonikolov

Колите от Ловеч през 2013 година

Recommended Posts

Ето на какво попадам аз от вчера по медиите :

 

Колите от Ловеч през 2013 година

 

Идват три нови модела и чисто нов турбо-бензинов двигател

Трите модела на китайската марка Great Wall, които от почти година се сглобяват в Ловеч, ще получат подкрепление. Още от догодина Литекс Моторс ще попълни гамата с три нови модела, като освен това ще предложи нов двигател и нови трансмисии.

 

По време на специално събитие снощи беше потвърдено, че през 2013 година в шоурумите на Great Wall освен компактния Voleex С10, кросовъра Hover H5 и пикапа Steed 5 ще присъстват Voleex C20R, Voleex C30 и Hover H6.

great_wall_volex_c20r.jpg

Voleex C20R

 

Voleex C20R е компактен модел от сегмент В, който има почти аналогични размери с познатия Voleex С10. Voleex C30 представлява седан от сегмент С, а Hover H6 е ново SUV със средни размери.

 

Voleex C20R се отличава с по-изразителен дизайн, като ще разполага с техниката на С10 - 1.5-литров бензинов двигател (97 к.с.), 5-степенна механична скоростна кутия и фабрична газова уредба.

gwallc3008(1).jpg

Voleex C30

 

Седанът Voleex C30 ще разполага със същия двигател и трансмисия, но обещава по-просторен салон, благодарение на размерите си - 4452 мм дължина, 1705 мм широчина, 1480 мм височина и 2610 мм междуосно разстояние.

1.jpg

Hover H6

 

Новото SUV има почти аналогични размери с познатия Hover H5, но ще се отличава с два нови турбо-двигателя - дизелов и бензинов. Дизеловото предложение е познато от пикапа Steed 5, докато бензиновият турбо-агрегат е напълно нов. Той има обем от 1.5 литра и генерира 150 к.с., покривайки нормите на Евро5. При този модел - Hover H6, ще се появят и две нови трансмисии - ръчна и автоматична с шест предавки. Първата вече се предлага при пикапа, а втората ще бъде налична "при високо търсене на пазара".

 

Hover H6 ще се сглобява в Ловеч още от 2013 година, а Voleex C20R и Voleex C30 се очаква да се качат на поточните линии на завода малко по-късно.

2.jpg

Hover H6

 

Също през 2013 година ще видим модернизация на моделите Steed 5 и Hover H5, за която обаче все още не знае нищо. През 2014 година очакваме нов пикап, който към момента носи името "Проект К6", а за 2015 година са предвидени пазарните премиери на луксозния SUV Hover H7 и хечбек версията на седана Voleex C30.

great-wall-hover-h7-1.jpg

Hover H7

 

Що се отнася да пазарите, на които Литекс Моторс ще предлага марката Great Wall, там също предстои офанзива. Към момента представителства има в България и Македония, но през 2013 година такива трябва да заработят в Сърбия, Румъния, Гърция, Албания, Черна Гора, Босна и Херцеговина, Унгария, Словения, Словакия и Чехия.

 

Снимки: GWM

 

Тази статия е от automedia.bg

Подобна е и статията от fakti.bg

Изпратил съм запитване до Литекс Моторс дали има нещо вярно в написаното, защото инфото е меко казано странно в някои отношения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази статия съм я чел. Само на мен ли ми прави впечатление, че се повтаря на всякъде информацията за Н5?

Първо не се сглобява в България.

Второ няма какво да се продава вече от този модел. Дори от сайта ги махнаха. Хубаво е да твърдиш, че предлагаш много модели, но нека да е актуална информацията. Ако пожелая да си закупя втори Н5 дали ще мога?! Така както е представено все едно мога да си поръчам каквото си пожелая.

 

Нека направят на сайта една секция с информация за всички модели които са предлагали, а в друга да е актуалната.

 

И още нещо. Вече на няколко места се показаха новите модели на GW (Пловдивски панаир и вече и в отделните дилъри), но къде е официалната информация на сайта?

Четем неща по специализираните сайтове за автомобили и някои неща като цяло не са много ясни.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази статия съм я чел. Само на мен ли ми прави впечатление, че се повтаря на всякъде информацията за Н5?

Първо не се сглобява в България.

Второ няма какво да се продава вече от този модел. Дори от сайта ги махнаха. Хубаво е да твърдиш, че предлагаш много модели, но нека да е актуална информацията. Ако пожелая да си закупя втори Н5 дали ще мога?! Така както е представено все едно мога да си поръчам каквото си пожелая.

 

Нека направят на сайта една секция с информация за всички модели които са предлагали, а в друга да е актуалната.

 

И още нещо. Вече на няколко места се показаха новите модели на GW (Пловдивски панаир и вече и в отделните дилъри), но къде е официалната информация на сайта?

Четем неща по специализираните сайтове за автомобили и някои неща като цяло не са много ясни.

 

И аз си задавах подобни въпроси ... ама вече спирам да си ги задавам че май някои се дразнят от този факт. Спирам и да мисля вече. Ще взема да спра и да дишам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз знам, че Н5 няма да се произвежда повече, но за да се убедя в това, което е написано по медиите ( а то е написано в един и същи текст на доста места) съм изпратил запитване до един от дилърите на Грейт Уол за да попитам кое е истина в статията и кое не. Отговор от него все още нямам, Междувременно докато чакам отговора му разбрах от съфорумците, които са били на дните на отворени врати в Митвас, че ще се предлагат за момента само Н6 и Ц30, а Ц20Р няма да се пуска за сега на пазара. Явно в тази статия една част от информацията е съчинена. Наистина е хубаво от Литекс Моторс да излязат с едно официално съобщение на собствения си сайт, в което да се упомене кои модели ще се пускат на пазара следващата година и ориентировъчно кога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам че официално ще се предлагат и трите модела. Реално върху какво ще се натисне да се продава е друга работа.

Всяка търговска фирма си има своите съображения.

Като пример мога да дам с веригите за черна и бяла техника. Предлагат ти 10 марки, но за 2-3 са им по-изгодни и реално другите нямат и продажби.

Така че С20 може да го предлагат официално, но ако не смятат че е рентабилно няма да го промотират достатъчно въпрос на политика.

Първоначално и аз реагирах негативно срещу това нещо, но какво да се прави това си е отделен бизнес със своите специфики.

 

Ако разбирах много от продажба на коли щях да го работя това нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много страно ми се струва дилърите да излагат и показват C20, а да не се продава след няколко месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След точно една година ще имаме отговори на тези въпроси :) и най-вече статистиката за реалните продажби ще говори сама за себе си.

Дано да е положителна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако С20R се предлага във варианта 4Х4 цената , която се подхвърля би била добра , но ако ще е 2Х4 , само за един по-спортен вид и увеличен клиренс да се дават няколко хил. лева отгоре на С10 не си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се предлага с 4x4. Единствената 4x4 версия, която е показвана бе на едно изложение и бе с part-time система. Безумно е да предложат такава кола с part-time през 2012 - единственият вариант е някакъв халдекс, за който потребителя дори не му трябва да знае. Но за сега и в Китай не се предлага с 4х4, забравете у нас да го пуснат така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава откъде ще дойде тази огромна разлика м/у С10 и С20R в цената ? При Дачия Сандеро Stepway (който е нещо като С20R) и високо ниво на Сандеро Laureate е даже с 500лв.по евтин и с 1500лв по-скъп от средното Ambiance . И при другите марки тези спортни варианти нямат чак такива разлики .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не питай мен. Аз очаквах малка разлика между 3те модела по начало. Примерно Voleex C10 за топ ниво = 16 000лв, C20R 17-18 000лв, C30 20-22 000лв (като тук топ нивото да има кожен салон, централна конзола с цветен дисплей и навигация, мулти волан, подгрев на седалки, CVT автомат).

 

Интересно какво става и с "опцията" ESP, която не е ли вече "задължително" според ЕС?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е интересно и какво става с 1,3 двигателя при Ц10. Въобще много "интересни" неща около ЛМ.

(п.с. всички срещания на думата "интересно" могат да се заменят с "неясно")

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето официална информация за С30. http://www.greatwall.bg/

За съжаление всичко се изчерпва с това на снимката. Няма цени, цветове и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм за Hover H5 пише: Очаквайте от Май 2013. Това значи ли, че ще е с нов двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип имаше излязла информация, че ще е с дизелов двигател за да влезне в Евро 5. Сегашния бензин няма никакъв начин да бъде регистриран. Имало е уговорка вече внесените да се регистрират като Евро 4 (в моя талон го пише), но за новите това не важи.

 

Така че да видим ще го има ли Н5 с нов двигател или не. Във визията едва ли да има промяна, но не е изключено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече има цени!

 

C30 от 20 290лв

H6 от 36 990лв

 

Наистина заради Евро нормите, няма как да е със стария двигател (h5). Вероятно ще го пуснат с новия дизел (има такава версия в Китай). Не знам дали ще има нова версия с бензин - възможно е да го пуснат с турбо-бензините, които показаха, но ми се струва малко вероятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще предлагат Н5 и Н6 едновременно. Това е добра новина. Дано спазят датите, че ЛМ имат малко проблем с календара :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H6 обаче е "от Август 2013". H5 и C3 са "от Май 2013". Поне информацията е официална - вероятно направо ще са бройки произведени в Баховица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май 2013, а не 2012, Митко :) А дали август или май няма значение. Важното е, че потребителя ще може да избира между Н5 и Н6. Много пъти сме коментирали колко различни са като коли и че е хубаво и двете да се предлагат едновременно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли вече дошло времето да има отделна тема за волекс ц30?

Редактирано от petergos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли вече дошло времето да има отделна тема за волекс ц30?

 

Време е :)

 

Май 2013, а не 2012, Митко :) А дали август или май няма значение. Важното е, че подтребителя ще може да избира между Н5 и Н6. Много пъти сме коментирали колко различни са като коли и че е хубаво и двете да се предлагат едновременно.

 

2013, разбира се, поправих се (не е била нарочна грешката). Хубаво е, че ще ги има H5 и H6 едновременно, няма спор, изпълняват различни функции :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами когато го пуснат в продажба май ще има :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали новия двигател на Н5 няма да е ето този:

http://www.youtube.com/watch?v=-LyUC7TGlZ4

Жалко, че не мога да разбера китаеца какво казва :-D

Иначе в сайта на Литекс Моторс пише и Стийда да се чака с нов бензинов двигател и вече версията със сегашния не се предлага май.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добро клипче :) този двигател със сигурност ще е в Н6 за Н5 не знам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване