xenon Отговорено 6 Ноември, 2012 Share Отговорено 6 Ноември, 2012 Супер снимки, колега, а как се държа самия автомобил, ще споделиш ли малко подробности? Последните метри от изкачването бяха доста стръмни, но на 1-ва бавна никакви проблеми. Направи ми впечатление, че ако не се внимава на места при пресичане на неравности с камъни качи от долу. Незнам просвета ли е нисък в сравнение с другите джипове или дългата база оказва влияние, но като цяло ако се внимава и се кара на бавните е удоволствие. Друго което ми направи голямо впечатление е това, че индикатора за бензина от атмосферното налягане лъже, а при пропан-ботана няма мърдане. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rtasev Отговорено 11 Ноември, 2012 Share Отговорено 11 Ноември, 2012 Здравейте! Няма да отварям нова тема, а ще публикувам тук две клипчета. Вчера след кратка разходка по баирите, отидох с джипа до това място над Банско. Преди първият опит силно се съмнявах, че ще успея да се изкача горе, защото: земята беше влажна, наклона е доста голям, гумите знаете какви са, а джипа е близо 2,5 тона. Да, ама той въобще не се и замисли може или не , направо умрех от кеф!!! 4 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 12 Ноември, 2012 Share Отговорено 12 Ноември, 2012 Поздравления! Много добро видео Скоро да ни покажеш още и други да се включат Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 12 Ноември, 2012 Share Отговорено 12 Ноември, 2012 Добро водео! Браво! Давай още ако имаш! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 14 Декември, 2012 Share Отговорено 14 Декември, 2012 Браво момчета,чудесна тема ! Дай-боже скоро да се сформира и български клуб , както при братушките. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 15 Февруари, 2013 Share Отговорено 15 Февруари, 2013 (Редактирано) Ето и малко варианти да подобрите автомобила за по-трудни изпитания.. Редактирано 18 Февруари, 2013 от emorodev 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peterst Отговорено 15 Февруари, 2013 Share Отговорено 15 Февруари, 2013 (Редактирано) Писах, писах, ама нещо затворих прозореца, та накратко. Всичко много хубаво, ама тоя булбар отпред си е направо опасен, както сваля клиренса с не малко сантиметри. Едно закачане в камък или отрязано дърво в някоя трева и пораженията (според разбиращите) ще са плачевни. Трикът с вдигащия номер е готин, но като се забиеш в калта, този механизъм няма лесно вдигане и може да стане доста неприятно. Вътрешно радиото и видеото стоят добре. Но тук имам въпрос: при моята бангия имам подобна дупка, където е сложено радиото. Но там ужасно загрява и имах неприятности с един телефон, който бях оставил там да се зарежда. Та как стои въпросът с нагряването про H5? То зимата ясно, че няма проблем, ама лятото при 40+ на слънце може и да е сериозен проблема и радиостанцията да откаже. Редактирано 15 Февруари, 2013 от peterst Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 16 Февруари, 2013 Share Отговорено 16 Февруари, 2013 (Редактирано) Здравейте отново! Да, колегата има пълно право по отношение на Булбара,но това не е финалният вариант на колата.Очаквам да монтирам и нови предни и задни пружини+амортесиори,като предните пружини са доста по твърди от оригиналните.Това ще повдигне цялостно шасито с около 6 см.Колкото до евентуални щети , вярвай ми няма никакви шансове за такива.Ако си разгледал внимателно снимките,колата е снабдена с високоустойчиво алуминиево "коремче" от 0,6 мм.(от краи до край)+Допълнителна защита за газовата уредба и диференциалите.Колкото до повдигащият се номер и лебедката(мое творение ) винаги ще имаш възможност да ги ползваш,понеже номера се вади и странично.Радиостанцията е със собствено охлаждане,поставена е на мястото на пепелника и доста надеждна.Имам пълно доверие на момчетата с които правим промените по HOVER-a! Погледни сайта им и ще придобиеш представа: www.4x4planet.ro Ще ви пратя и видео на 17,03,2013,когато колата надявам се ще е готова и ще участва на Off-road in Dobrogea Open. Редактирано 18 Февруари, 2013 от emorodev 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peterst Отговорено 16 Февруари, 2013 Share Отговорено 16 Февруари, 2013 (Редактирано) Това с булбарите и броните е широко обсъждано в офроуд форума. Проблема не е дали булбара ще издържи, защото той точно това ще направи и няма да се огъне, но в същото време ще пренесе всичката енергия в захвата към рамата, а вертикалните тръби ще контактуват с останалата част от предницата. Вместо да се спука някаква пластмасова броничка отдолу (при контакт със скрит камък/дънер), повредите ще са много по-сериозни по шаси и предница... На румънския сайт добре се вижда как са направили вранглера, а като се отвори основната страница се вижда и един дефендър. Целта на броните на дефендъра и вранглера е да предпазят радиатора, но в същото време и увеличат ъгъла на атака, а не да го намалят и така да увеличават в пъти рисковете от сблъсък с нещо ниско. Всеки може да сравни какво се случва при удар в голям камък, отрязано дърво или нещо друго голямо, но добре замаскирано в трева при двете концепции - на ховера и вранглер/дефендър. И не, повдигането няма да оправи този проблем Личното ми мнение (не го приемай като заяждане или обида към направеното) е, че това е по-скоро тунинг за пред кафето, а не за офроуд. Всеки си има изградени разбирания и представи за офроуда. Аз изложих някои от моите съображения, които са изградени не само от теория, но и от практика. Всъщност покарай го джипа и в гората, пък тя ще вземе излишното и ще си направи своя тунинг, тогава ще кажеш кое как е п.с. по-добре е модераторите да преместят тези постове в темата за подобряване (или понижаване) на проходимостта Редактирано 16 Февруари, 2013 от peterst Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 18 Февруари, 2013 Share Отговорено 18 Февруари, 2013 (Редактирано) Благодаря ти колега за изказването! Колкото за това с кафето,вярвай ми ,че имам избор от 240 кончета подарък от Mersedes-Benz. с които да ходя на кафе. Ще им се накарам на тези в сервиза,че не правят разлика между подготвена кола за "OPEN" и такава за "EXTREME-Off-Road " Или можеби в София е едно и също.. Редактирано 18 Февруари, 2013 от emorodev Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 18 Февруари, 2013 Share Отговорено 18 Февруари, 2013 само да вметна на колегата rtasev, а и за всички - личното тегло на Ховър-а е под 1,9 тона, това с 2,5т. приблизително е масата с 4+1 пътника и багажа в товарното пространство. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 19 Февруари, 2013 Share Отговорено 19 Февруари, 2013 Ще ви пратя и видео на 17,03,2013,когато колата надявам се ще е готова и ще участва на Off-road in Dobrogea Open. Има ли видео ? Как мина офроуда и какви са ти впечатленията ? (извинявай за любопитството, ама с така подготвената машина няма как да не те питам ) 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 20 Февруари, 2013 Share Отговорено 20 Февруари, 2013 (Редактирано) Здравей , Нямам нищо все още,защото събитието е през март 16.03.2013 Надявам се да завъpша автомобила до тогава.Имам пpоблеми с окачването,не мога да намеря необходимите части за този автомобил,няма никакво предлагане на пазара,също както и търсене(може би това е причината).Надеждата ми е в момчетата от GEA офроуд 4х4 клуб - Бургас.Обещаха да ми помогнат в това отношение,за което им благодаря предварително.. http://www.offroad-gea.com/otbori/ Намерих и модела на Isuzu Axiom,чието шаси е заимствано при производството на HOVER 5,но за съжаление е труден за намиране в Европа. http://www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/2004_Isuzu_Axiom_149280644_1 С други думи,ще трябва да се сбогувам с гаранцията,защото ще се наложи да променим доста неща по колата....жалко ! Ще те държа в течение със събитията... ОБЕЩАНО !!! Редактирано 20 Февруари, 2013 от emorodev 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viggen Отговорено 20 Февруари, 2013 Share Отговорено 20 Февруари, 2013 Тя гаранцията не падна ли вече, след всички направени до тук промени? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 21 Февруари, 2013 Share Отговорено 21 Февруари, 2013 Тя гаранцията не падна ли вече, след всички направени до тук промени? Честно казано не съм се и интересувал..все ми е едно! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 21 Февруари, 2013 Share Отговорено 21 Февруари, 2013 (Редактирано) Здравей , Нямам нищо все още,защото събитието е през март 16.03.2013 Надявам се да завъpша автомобила до тогава.Имам пpоблеми с окачването,не мога да намеря необходимите части за този автомобил,няма никакво предлагане на пазара,също както и търсене(може би това е причината).Надеждата ми е в момчетата от GEA офроуд 4х4 клуб - Бургас.Обещаха да ми помогнат в това отношение,за което им благодаря предварително.. http://www.offroad-gea.com/otbori/ Намерих и модела на Isuzu Axiom,чието шаси е заимствано при производството на HOVER 5,но за съжаление е труден за намиране в Европа. http://www.carsforsa...iom_149280644_1 С други думи,ще трябва да се сбогувам с гаранцията,защото ще се наложи да променим доста неща по колата....жалко ! Ще те държа в течение със събитията... ОБЕЩАНО !!! Извинявай, вярно, че пише март....обърках се, че е този месец. Сигурен съм, че ще има какво да се види. Успех ! Редактирано 21 Февруари, 2013 от radioworld Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 19 Март, 2013 Share Отговорено 19 Март, 2013 Ето и няколко снимки от последното събиране .! И няколко клипчета от мен.. 3 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 19 Март, 2013 Share Отговорено 19 Март, 2013 (Редактирано) Хайде, като си починеш споделяй мнение за колата - става не става, как я усети, как е спрямо другите... ? Няма отърване - ще трябва да разкажеш. От снимките и клиповете се вижда, че офроуда е сериозен. Редактирано 22 Март, 2013 от radioworld Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 20 Март, 2013 Share Отговорено 20 Март, 2013 (Редактирано) Здравей отново! Относно колата мога да кажа ,че ме изненада приатно! Доста добро поведение при силно наклонени отсечки(над 75%),отлично поведение в калта и сухите участъци! Единственото , което мога да отбележа като минус,е че при засичане по хронометър на трасе с комбинирани среди( наклонен сух участък,кал,прав път),се губи доста време заради преминаването от 4Н на 4L и обратно ! Иначе колата е доста добре подготвена и стабилна(слабият матерял на пластмасовите орнаменти в купето е доста дразнеш , заради непрестанното скърцане и тропане,но и това си има решение - Рок до дупка и не се чува нищо друго освен музиката. ) ! Пропуснах да спомена,че смених цялостно окачването на автомобила! Наложи ми се да преработя задните рогове(удължени с 8 см) за да мога да влезна в стандартите,в момента колата е на 41 см в средната част м/у гредите ! На 24 . 03 .2013 ще участвам в Trial Cumpana , така че очаквайте още материал за четене и гледане ! Исках също да ви поканя на 17,18 Май да участвате в едно приателско събиране в зоната на дуранкулашкото езеро,ще се присъединят и досто момчета от варненските клубове! Редактирано 21 Март, 2013 от admin 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kida24 Отговорено 21 Март, 2013 Share Отговорено 21 Март, 2013 Супер снимки, колега. Особено ми хареса второто клипче. Чакаме с нетърпение още материали. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 21 Март, 2013 Share Отговорено 21 Март, 2013 (Редактирано) Ами хайде и вие...,колкото повече, толкова по-весело... Редактирано 22 Март, 2013 от emorodev Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 21 Март, 2013 Share Отговорено 21 Март, 2013 Страхотни снимки и клипчета 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 21 Март, 2013 Share Отговорено 21 Март, 2013 Очакваме още реални отзиви. off: пиша от телефона защото от PC не ми дава. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 21 Март, 2013 Share Отговорено 21 Март, 2013 Ok! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 25 Март, 2013 Share Отговорено 25 Март, 2013 (Редактирано) Ето още малко материал от вчера 24.03.2013 г.Надявам се да ви хареса .. и И няколко снимки Редактирано 25 Март, 2013 от emorodev Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.