Jump to content

Offroad приключения:)


Berg

Recommended Posts

Супер снимки, колега, а как се държа самия автомобил, ще споделиш ли малко подробности?

 

Последните метри от изкачването бяха доста стръмни, но на 1-ва бавна никакви проблеми. Направи ми впечатление, че ако не се внимава на места при пресичане на неравности с камъни качи от долу. Незнам просвета ли е нисък в сравнение с другите джипове или дългата база оказва влияние, но като цяло ако се внимава и се кара на бавните е удоволствие. Друго което ми направи голямо впечатление е това, че индикатора за бензина от атмосферното налягане лъже, а при пропан-ботана няма мърдане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 117
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте!

Няма да отварям нова тема, а ще публикувам тук две клипчета.

Вчера след кратка разходка по баирите, отидох с джипа до това място над Банско.

Преди първият опит силно се съмнявах, че ще успея да се изкача горе, защото:

земята беше влажна,

наклона е доста голям,

гумите знаете какви са,

а джипа е близо 2,5 тона.

Да, ама той въобще не се и замисли може или не :hello2:, направо умрех от кеф!!!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ето и малко варианти да подобрите автомобила за по-трудни изпитания..

post-7005-0-79205600-1361167746_thumb.jpg

post-7005-0-27509800-1361167753_thumb.jpg

post-7005-0-34235700-1361167761_thumb.jpg

post-7005-0-09897000-1361167769_thumb.jpg

post-7005-0-97851500-1361167778_thumb.jpg

post-7005-0-15603200-1361167785_thumb.jpg

post-7005-0-33639300-1361167794_thumb.jpg

post-7005-0-60648100-1361167804_thumb.jpg

post-7005-0-34158000-1361167817_thumb.jpg

post-7005-0-73315600-1361167825_thumb.jpg

post-7005-0-07577700-1361167834_thumb.jpg

post-7005-0-31280300-1361167842_thumb.jpg

post-7005-0-37119500-1361167850_thumb.jpg

post-7005-0-15540200-1361167858_thumb.jpg

post-7005-0-27669700-1361167869_thumb.jpg

post-7005-0-44187500-1361167878_thumb.jpg

post-7005-0-65469600-1361167891_thumb.jpg

post-7005-0-23060000-1361167898_thumb.jpg

post-7005-0-52890200-1361167905_thumb.jpg

post-7005-0-60177600-1361167913_thumb.jpg

post-7005-0-84831300-1361167920_thumb.jpg

post-7005-0-79539200-1361167927_thumb.jpg

post-7005-0-42125800-1361167936_thumb.jpg

post-7005-0-43406300-1361167943_thumb.jpg

post-7005-0-87117200-1361167950_thumb.jpg

Редактирано от emorodev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах, писах, ама нещо затворих прозореца, та накратко. Всичко много хубаво, ама тоя булбар отпред си е направо опасен, както сваля клиренса с не малко сантиметри. Едно закачане в камък или отрязано дърво в някоя трева и пораженията (според разбиращите) ще са плачевни. Трикът с вдигащия номер е готин, но като се забиеш в калта, този механизъм няма лесно вдигане и може да стане доста неприятно.

 

Вътрешно радиото и видеото стоят добре. Но тук имам въпрос: при моята бангия имам подобна дупка, където е сложено радиото. Но там ужасно загрява и имах неприятности с един телефон, който бях оставил там да се зарежда. Та как стои въпросът с нагряването про H5? То зимата ясно, че няма проблем, ама лятото при 40+ на слънце може и да е сериозен проблема и радиостанцията да откаже.

Редактирано от peterst
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!

Да, колегата има пълно право по отношение на Булбара,но това не е финалният вариант на колата.Очаквам да монтирам и нови предни и задни пружини+амортесиори,като предните пружини са доста по твърди от оригиналните.Това ще повдигне цялостно шасито с около 6 см.Колкото до евентуални щети , вярвай ми няма никакви шансове за такива.Ако си разгледал внимателно снимките,колата е снабдена с високоустойчиво алуминиево "коремче" от 0,6 мм.(от краи до край)+Допълнителна защита за газовата уредба и диференциалите.Колкото до повдигащият се номер и лебедката(мое творение ) винаги ще имаш възможност да ги ползваш,понеже номера се вади и странично.Радиостанцията е със собствено охлаждане,поставена е на мястото на пепелника и доста надеждна.Имам пълно доверие на момчетата с които правим промените по HOVER-a!

Погледни сайта им и ще придобиеш представа: www.4x4planet.ro

 

Ще ви пратя и видео на 17,03,2013,когато колата надявам се ще е готова и ще участва на Off-road in Dobrogea Open.

post-7005-0-60566800-1361167712_thumb.jpg

Редактирано от emorodev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с булбарите и броните е широко обсъждано в офроуд форума. Проблема не е дали булбара ще издържи, защото той точно това ще направи и няма да се огъне, но в същото време ще пренесе всичката енергия в захвата към рамата, а вертикалните тръби ще контактуват с останалата част от предницата. Вместо да се спука някаква пластмасова броничка отдолу (при контакт със скрит камък/дънер), повредите ще са много по-сериозни по шаси и предница...

 

На румънския сайт добре се вижда как са направили вранглера, а като се отвори основната страница се вижда и един дефендър. Целта на броните на дефендъра и вранглера е да предпазят радиатора, но в същото време и увеличат ъгъла на атака, а не да го намалят и така да увеличават в пъти рисковете от сблъсък с нещо ниско. Всеки може да сравни какво се случва при удар в голям камък, отрязано дърво или нещо друго голямо, но добре замаскирано в трева при двете концепции - на ховера и вранглер/дефендър. И не, повдигането няма да оправи този проблем :toothy9:

 

Личното ми мнение (не го приемай като заяждане или обида към направеното) е, че това е по-скоро тунинг за пред кафето, а не за офроуд. Всеки си има изградени разбирания и представи за офроуда. Аз изложих някои от моите съображения, които са изградени не само от теория, но и от практика. Всъщност покарай го джипа и в гората, пък тя ще вземе излишното и ще си направи своя тунинг, тогава ще кажеш кое как е :toothy9:

 

п.с. по-добре е модераторите да преместят тези постове в темата за подобряване (или понижаване) на проходимостта

Редактирано от peterst
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега за изказването!

Колкото за това с кафето,вярвай ми ,че имам избор от 240 кончета подарък от Mersedes-Benz. с които да ходя на кафе.

 

Ще им се накарам на тези в сервиза,че не правят разлика между подготвена кола за "OPEN" и такава за "EXTREME-Off-Road " :toothy9:

Или можеби в София е едно и също.. :sign5:

Редактирано от emorodev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да вметна на колегата rtasev, а и за всички - личното тегло на Ховър-а е под 1,9 тона, това с 2,5т. приблизително е масата с 4+1 пътника и багажа в товарното пространство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви пратя и видео на 17,03,2013,когато колата надявам се ще е готова и ще участва на Off-road in Dobrogea Open.

 

Има ли видео ? Как мина офроуда и какви са ти впечатленията ? (извинявай за любопитството, ама с така подготвената машина няма как да не те питам :thumbsup: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ,

Нямам нищо все още,защото събитието е през март 16.03.2013 :drunken_smilie:

Надявам се да завъpша автомобила до тогава.Имам пpоблеми с окачването,не мога да намеря необходимите части за този автомобил,няма никакво предлагане на пазара,също както и търсене(може би това е причината).Надеждата ми е в момчетата от GEA офроуд 4х4 клуб - Бургас.Обещаха да ми помогнат в това отношение,за което им благодаря предварително..

http://www.offroad-gea.com/otbori/

 

Намерих и модела на Isuzu Axiom,чието шаси е заимствано при производството на HOVER 5,но за съжаление е труден за намиране в Европа.

http://www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/2004_Isuzu_Axiom_149280644_1

 

С други думи,ще трябва да се сбогувам с гаранцията,защото ще се наложи да променим доста неща по колата....жалко !

Ще те държа в течение със събитията...

 

ОБЕЩАНО !!!

Редактирано от emorodev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя гаранцията не падна ли вече, след всички направени до тук промени?

 

Честно казано не съм се и интересувал..все ми е едно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ,

Нямам нищо все още,защото събитието е през март 16.03.2013 :drunken_smilie:

Надявам се да завъpша автомобила до тогава.Имам пpоблеми с окачването,не мога да намеря необходимите части за този автомобил,няма никакво предлагане на пазара,също както и търсене(може би това е причината).Надеждата ми е в момчетата от GEA офроуд 4х4 клуб - Бургас.Обещаха да ми помогнат в това отношение,за което им благодаря предварително..

http://www.offroad-gea.com/otbori/

 

Намерих и модела на Isuzu Axiom,чието шаси е заимствано при производството на HOVER 5,но за съжаление е труден за намиране в Европа.

http://www.carsforsa...iom_149280644_1

 

С други думи,ще трябва да се сбогувам с гаранцията,защото ще се наложи да променим доста неща по колата....жалко !

Ще те държа в течение със събитията...

 

ОБЕЩАНО !!!

 

Извинявай, вярно, че пише март....обърках се, че е този месец. Сигурен съм, че ще има какво да се види. Успех !

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Хайде, като си починеш споделяй мнение за колата - става не става, как я усети, как е спрямо другите... :huh:? Няма отърване  - ще трябва да разкажеш. От снимките и клиповете се вижда, че офроуда е сериозен. :icon_cyclops_ani::toothy9:

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей отново!

Относно колата мога да кажа ,че ме изненада приатно! Доста добро поведение при силно наклонени отсечки(над 75%),отлично поведение в калта и сухите участъци! Единственото , което мога да отбележа като минус,е че при засичане по хронометър на трасе с комбинирани среди( наклонен сух участък,кал,прав път),се губи доста време заради преминаването от 4Н на 4L и обратно ! Иначе колата е доста добре подготвена и стабилна(слабият матерял на пластмасовите орнаменти в купето е доста дразнеш , заради непрестанното скърцане и тропане,но и това си има решение - Рок до дупка и не се чува нищо друго освен музиката. :jerk: ) !

 

 

post-7005-0-39098200-1363764451_thumb.jpg Пропуснах да спомена,че смених цялостно окачването на автомобила! Наложи ми се да преработя задните рогове(удължени с 8 см) за да мога да влезна в стандартите,в момента колата е на 41 см в средната част м/у гредите !

На 24 . 03 .2013 ще участвам в Trial Cumpana , така че очаквайте още материал за четене и гледане !

Исках също да ви поканя на 17,18 Май да участвате в едно приателско събиране в зоната на дуранкулашкото езеро,ще се присъединят и досто момчета от варненските клубове!

Редактирано от admin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още малко материал от вчера 24.03.2013 г.Надявам се да ви хареса ..

 

 и

 

И няколко снимки

 

post-7005-0-84231500-1364204254_thumb.jpg

post-7005-0-06578200-1364204258_thumb.jpg

post-7005-0-80746800-1364204266_thumb.jpg

post-7005-0-45164700-1364204281_thumb.jpg

post-7005-0-36052700-1364204296_thumb.jpg

post-7005-0-84062900-1364204318_thumb.jpg

post-7005-0-90368300-1364204329_thumb.jpg

post-7005-0-43648700-1364204341_thumb.jpg

post-7005-0-70267500-1364204351_thumb.jpg

Редактирано от emorodev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...