Jump to content

Berg

Members
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    6

Обществена Репутация

15 Good

Относно Berg

  • Ранг
    Advanced Member

Profile Information

  • Карам:
    Hover H5

Последни посетители

343 профилни разглеждания
  1. Днес крушките на късите изгоряха едновременно в пълен синхрон (с каква точност ги изчисляват само ) Смяната отне не повече от половин час За отместване на телената щипка, която държи на крушката на левия фар, много помага гаечното ключе от оригиналния комплект с инструменти. При десния операцията минава изненадващо гладко, ако се откачи маркуча на водата за чистачките, застане се с лице към предното стъкло и се работи с дясната ръка. Относно качеството на светлината - не слагайте крушки General Electric Пожелавам им бързо изгаряне
  2. След няколко дни ще сменям Ще споделя впечатления.
  3. Моят Какво да се прави, всички сме грешни Използвам случая, за да похваля майстора - изключителен професионалист с грижа и отношение към всеки детайл. В момента звярът блести като експонат в автосалон
  4. Berg

    Offroad приключения:)

    Супер Ще се пробва.
  5. Berg

    Изпрати ме до вкъщи!!!

    Хитро )
  6. Berg

    Как да разпознаем истинския джип

    Може би се опасяват дали трансмисията ще издържи по-високия въртящ момент на дизела плюс увеличението му, идващо от бавните скорости. И аз си мечтая за лост. Според мен бутоните са крачка назад заради "модернизацията" на салона. Опитът показва, че за включването и изключването на 4L с бутон понякога трябва много търпение и не малко късмет
  7. Berg

    Offroad приключения:)

    Най-много ме впечатли, че наред със свръх-тунингованите Дифендъри, Ленд Круизъри и Г-класи достойно се представя една Дачия Време е нашата марка да се включи и да ги видим тогава
  8. Berg

    Offroad приключения:)

    Беше полезно и важно, Терминаторе. Законите трябва да се познават. Респект Можеш да напишеш офроуд-енциклопедия
  9. Berg

    Offroad приключения:)

    Update: има забрана. Сред стотиците страници на плана за управление намерих изречението "Мотоциклетизъм, използване на състезателни, високо проходими МПС извън пътното платно не се допускат на територията на парка". Ще се задоволим с Люлин и Плана
  10. Berg

    Offroad приключения:)

    По време на малкото си засега обиколки забелязах следното: - Офроудърите сме изключително малко - в паметта ми останаха гледки на огромни простори, сред които един-единствен автомобил беше моят (веднъж срещнах един Defender:) ) - карам по утъпкани пътеки и не газя нищо друго освен трева (впрочем, същото правят и пещеходците, единствената разлика е че нашите следи са по-широки ) - автомобилът на LPG е изключително чист от гледна точка на изгорелите газове, скоро прекарах десетина минути в гараж при работещ двигател без да усетя някакъв дискомфорт - основните опасности за гората - замърсяване и пожар - са еднакво причиними както от автомобилисти, така и от туристи. Обичам природата. Не бих й причинил нищо
  11. Berg

    Offroad приключения:)

    Май е точно така. Прегледах Закона за защитените територии и сайта на природен парк Витоша в частта със забраните (http://www.park-vitosha.org/content/режими). Прехвърлих по диагонал и плана за управление (http://www.park-vitosha.org/content/план-за-управление-0). Никъде не видях забрана за движение с автомобил из Витоша. Изключение са два резервата - Бистришко бранище и Торфено бранище, чиито граници се виждат тук: http://wikimapia.org/#lat=42.5825372&lon=23.2939339&z=13&l=0&m=b Все пак, нямах време да прочета плана за управление в детайли, освен това има Закон за горите, Закон за биологичното разнообразие, Закон за опазване на почвата от замърсяване, Закон за опазване на околната среда и т. н. Ако някой знае забрана, моля да посочи точен цитат.
  12. Berg

    Offroad приключения:)

    Е, тия са друга бира!
  13. Berg

    Offroad приключения:)

    Добре е да се изяснят някои неща. Явно Витоша отпада Жалко - усещането от високата планина е неповторимо.
×