Jump to content

Berg

Members
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

Berg last won the day on Май 30 2021

Berg had the most liked content!

Profile Information

  • Карам:
    Hover H5

Последни посетители

903 профилни разглеждания

Berg's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

16

Обществена Репутация

  1. Днес крушките на късите изгоряха едновременно в пълен синхрон (с каква точност ги изчисляват само ) Смяната отне не повече от половин час За отместване на телената щипка, която държи на крушката на левия фар, много помага гаечното ключе от оригиналния комплект с инструменти. При десния операцията минава изненадващо гладко, ако се откачи маркуча на водата за чистачките, застане се с лице към предното стъкло и се работи с дясната ръка. Относно качеството на светлината - не слагайте крушки General Electric Пожелавам им бързо изгаряне
  2. След няколко дни ще сменям Ще споделя впечатления.
  3. Моят Какво да се прави, всички сме грешни Използвам случая, за да похваля майстора - изключителен професионалист с грижа и отношение към всеки детайл. В момента звярът блести като експонат в автосалон
  4. Супер Ще се пробва.
  5. Може би се опасяват дали трансмисията ще издържи по-високия въртящ момент на дизела плюс увеличението му, идващо от бавните скорости. И аз си мечтая за лост. Според мен бутоните са крачка назад заради "модернизацията" на салона. Опитът показва, че за включването и изключването на 4L с бутон понякога трябва много търпение и не малко късмет
  6. Най-много ме впечатли, че наред със свръх-тунингованите Дифендъри, Ленд Круизъри и Г-класи достойно се представя една Дачия Време е нашата марка да се включи и да ги видим тогава
  7. Беше полезно и важно, Терминаторе. Законите трябва да се познават. Респект Можеш да напишеш офроуд-енциклопедия
  8. Update: има забрана. Сред стотиците страници на плана за управление намерих изречението "Мотоциклетизъм, използване на състезателни, високо проходими МПС извън пътното платно не се допускат на територията на парка". Ще се задоволим с Люлин и Плана
  9. По време на малкото си засега обиколки забелязах следното: - Офроудърите сме изключително малко - в паметта ми останаха гледки на огромни простори, сред които един-единствен автомобил беше моят (веднъж срещнах един Defender:) ) - карам по утъпкани пътеки и не газя нищо друго освен трева (впрочем, същото правят и пещеходците, единствената разлика е че нашите следи са по-широки ) - автомобилът на LPG е изключително чист от гледна точка на изгорелите газове, скоро прекарах десетина минути в гараж при работещ двигател без да усетя някакъв дискомфорт - основните опасности за гората - замърсяване и пожар - са еднакво причиними както от автомобилисти, така и от туристи. Обичам природата. Не бих й причинил нищо
  10. Май е точно така. Прегледах Закона за защитените територии и сайта на природен парк Витоша в частта със забраните (http://www.park-vitosha.org/content/режими). Прехвърлих по диагонал и плана за управление (http://www.park-vitosha.org/content/план-за-управление-0). Никъде не видях забрана за движение с автомобил из Витоша. Изключение са два резервата - Бистришко бранище и Торфено бранище, чиито граници се виждат тук: http://wikimapia.org/#lat=42.5825372&lon=23.2939339&z=13&l=0&m=b Все пак, нямах време да прочета плана за управление в детайли, освен това има Закон за горите, Закон за биологичното разнообразие, Закон за опазване на почвата от замърсяване, Закон за опазване на околната среда и т. н. Ако някой знае забрана, моля да посочи точен цитат.
  11. Е, тия са друга бира!
  12. Добре е да се изяснят някои неща. Явно Витоша отпада Жалко - усещането от високата планина е неповторимо.
×
×
  • Създай нов...