Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги,

от заглавието на темата се подразбира какво ще питам :)

Някой вече купувал ли е от тези греди или рейки, или както там се наричат, които служат за закрепване на

багажни кутии, кошници и други... върху колата? И как се отварят онези отвори, в които се монтират въпросните греди?

Също така ще съм благодарен, ако някой препоръча фирма, магазин занимаващи се с тези неща

(като внимаваме разбира се да не става реклама, за да си нямаме :boxing: проблеми с админа).

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

марковите напречни греди са около 200 лв.

за късмет има и немаркови, които са около 30-70 лв. такива могат да се намерят за различните видове закрепване на Илиенци или на Симеон между опълченска и константин величков. там има множество магазини за автоаксесоари.

лично аз бих си взел от евтините

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

аз лично съм си поръчал от приятел и ги чакам да дойдат около 20 юли.

Поръчал съм тези http://shop.chinacar-club.ru/product_info.php?cPath=32_458_462&products_id=3011754. За съжеление не успях да ги намеря другаде освен в русия.

От тези дето намерих тук да се продават много стърчат и не мога да я вкарвам в подземния паркинг. Като дойдат ще пиша пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клиентите на Митвас от доста време, могат да си изберът греди за покрива...

Лично аз, никога няма да си сложа евтини на колата по много причини - криво закрепване, огромен шум на магистрала, повишен разход на гориво...

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Клиентите на Митвас от доста време, могат да си изберът греди за покрива...

Лично аз, никога няма да си сложа евтини на колата по много причини - криво закрепване, огромен шум на магистрала, повишен разход на гориво...

Как става закрепването? Питам защото вчера бях до един магазин за багажници и това, което ми предложиха не ме устрой.

Два варианта: при първия планката беше леко заоблена и заради това стискаше гредата само на средата и цялата напречна греда играеше напред-назад; При втория се монтира планка, като се използват болтовете, които държат надлъжните греди, но тогава монтирането остава почти постоянно и гредите настърчат малко повече от необходимото.

А за Митвас не съм се сетил защото от много време "юркам" моя дилър за аксесоари, но без успех, та си мислех че така е и с другите дилъри, но май греша ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как става закрепването? Питам защото вчера бях до един магазин за багажници и това, което ми предложиха не ме устрой.

Два варианта: при първия планката беше леко заоблена и заради това стискаше гредата само на средата и цялата напречна греда играеше напред-назад; При втория се монтира планка, като се използват болтовете, които държат надлъжните греди, но тогава монтирането остава почти постоянно и гредите настърчат малко повече от необходимото.

А за Митвас не съм се сетил защото от много време "юркам" моя дилър за аксесоари, но без успех, та си мислех че така е и с другите дилъри, но май греша ...

 

Колега ако искаш може да разгледаш тука този сайт има и ролбари и т.н http://superautobg.com/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клиентите на Митвас от доста време, могат да си изберът греди за покрива...

Лично аз, никога няма да си сложа евтини на колата по много причини - криво закрепване, огромен шум на магистрала, повишен разход на гориво...

 

Здравей,

 

Има ли напречни греди в Митвас за Волекс?

При положение, че колата ми е купена от Грейт ауто, при дефект мога ли да я закарам в Митвас да го отстранят през гаранцията?

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Да, имаме греди за Волекс. Най-добре заповядайте да ги видите на място и да си прецените.

Относно сервизирането: всеки клиент сам си избира, къде да обслужва и сервизира своя ГУ. Към момента има 17 сервизни центъра в страната.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гредите вече са тук, но за съжаление днес не ми остана време да ги монтирам. Събота и неделя мисля да ги тествам и в понеделник се надявам да кача и някоя снимка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Вече мога да се похваля с напречните греди. Ето и няколко снимки.

post-5723-0-65322200-1341943606_thumb.jpgpost-5723-0-75841400-1341943639_thumb.jpgpost-5723-0-19241700-1341943666_thumb.jpg

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Янко, много добре! Точно така трябва да изглеждат гредите.

Сега остава да споделиш как са захванати, здраво и надеждно ли е,

колко кг. мах могат да носят, колко струват,

как точно мога да си купя такива?

Предполагам и други колеги ще прояват интерес, та може да направим комбина за евентуална доставка.

Между другото, сърдит съм ти, (нищо, че не се познаваме) как може да не споделиш,

че ще взимаш греди, да си вземех и аз един комплект :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Янко, много добре! Точно така трябва да изглеждат гредите.

Сега остава да споделиш как са захванати, здраво и надеждно ли е,

колко кг. мах могат да носят, колко струват,

как точно мога да си купя такива?

 

Здравей Румене,

на въпросите ще се пробвам да отговоря, макар да не съм много полезен.

1. Захващането е на местата на фабричните болтове, които държат надлъжните греди.

2. Информация колко държат като натоварване не намерих. Изглеждат много стабилно. Вече тествах с около 30 кг. Нямах никакви проблеми със скорост до 130 км.(Антени, мачта и ротатор закрепени в/у него).

3. Донесоха ми ги от русия (човека ги е поръчал от предния линк: http://shop.chinacar-club.ru/product_info.php?cPath=32_458_462&products_id=3011754. и ги донесе при пътуване до БГ в личния си багаж).

4. Цената 200 евра и шише ракия ;) (тук са тамошните такси за банков превод на пари и доставка до адрес).

 

И малко допълнение няма ги на склад доставка за една седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!

Пратих запитване на сайта и се оказа, че си ги пращат только по Русии,

Варианта отпада... засега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги същите в Алиекспрес около 360 лева с безплатна доставка и чакане около месец.Поръчах ,стават точно на заводското захващане изглеждат много добре ,но след 80 почва едно неприятно виене от съприкосновението с вятъра наподобаващо скапан заден лагер.Нека колегата Янко сподели при него как е.

post-18886-0-09438200-1463244913_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същите. И преди 80 пак е шумно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

тъй като често ме спират други собственици на Hover H5 и ме питат за греди за покрив, бих желал да споделя моя опит за покупка на такива от София. Моите са модел на Thule, внасяни от Escadra, но можете да си ги набавите и от магазина за багажници зад хотел Плиска. Има и още един италиански производител, който продава модел, подходящ за H5, но гредите бяха много широки и се отказах. Та по същество, какво ви трябва:

- Кит (по модел автомобил, за H5 е Thule 3105): представлява 4 планки с по 2 специфични болта, които се завиват във фикспойнтовете под пластмасовите протектори на покрива.
- Основа(FootPack) 753 - това е стандартния "държач" на Thule, поставя се върху кита и има ключалка. Осигурява захващането на самите греди със специални скоби
- Греди (Bars): представляват 2 стоманени квадратни или алуминиеви релси, алуминиевите са аеродинамични (с формата на крило, 8 см)
 
алуминиевите са по тихи и намаляват разхода поради по-ниското челно съпротивление, но са по-скъпи и са широки, затова за тях можете да закачате аксероари само с така наречените "Т-адаптери" (старите багажници с П-образни скоби не стават). Относно шума. Моите са стоманени с квадратен профил, до 100 км/ч все едно че ги няма, но после почват да се чуват - свистене, към 140 км/ч трябва да се говори доста силно в купето за да си чуете приказката. Над тази скорост шумът не се покачва. Ако някой колега има опит с Тhule WingBar (аеродинамичните) моля, нека напише дали има разлика. Това е общо взето, ако имате въпроси, питайте. Поздрави :)
 
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×