revenue Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 Някъде четох че вече има няколко десетки сглобени в България Волекси. Изкараха ли ги на пазара вече? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeko Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 Преди седмица, като си вземах моя Волекс от дилъра, зададох същия въпрос, казаха ми ,че произвеждат но голяма бройка били поръчани от фк ЦСК за играчите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepo Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 На мен ми се струва, че вече им е време... Даже няма да е лошо скоро да обявят, че ще почнат да подготвят завода за Ховър Н6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 От няколко месеца и в нашите медии и в чуждите една и съща информация се поднася. Явно са предпазливи от към споделянето на нещо ново от Литекс, но хиляди (ако не и милиони) хора се интересуват и публиката е жадна за информация. Няма да е лошо да има нещо по-свежо като информация. Даже и в китайските медии се говорят същите нещата, което всички знаем до кога колко коли ще се произвеждат. Време е за актуализация с една дума. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
revenue Posted March 25, 2012 Author Share Posted March 25, 2012 Принципно хората са доста скептични към GW все още. Доста хора смятат, че първите броики от нашия завод ще са с ниско качество поне докато завода се "разработи". Според мен това е малко глупаво, но е възможно защото първите броики ще се продават само в България. Като българин си мисля, че възможно по-хубавите броики да са за чужбина, а останалите за вътрешния пазар. Знам че не е много вероятно защото от качеството н колата зависи и сигурността ти на пътя, а с това далавери не могат да се правят. Просто доста хора си мислят това. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepo Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 Аз мисля точно обратното, че първите бройки ще са с мега-якото качество, защото ако стане гаф, може да е фатално. А пък и от друга страна, едва ли някой от завода ще иска да се изложи още в началото Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 (edited) Лично аз съм карал като първа кола по пътищата и млад шофьор Москвич 21412 произведен в Ловеч. Тази кола за около 3 години в които я карах като сигурно 3-4 ползвател е имала ремонт на стартер, редовно късащ се маншон на предна полуоска и естествено слабата ламарина други проблеми не е имало. Москвича има ред конструктивни недостатъци, но от калпава сглобка не мисля да имало проблем. Колата за която говоря беше произведена есента на 1989 г, ако не ме лъже паметта, а аз я карах 2003г. Да не споменавам и камионите Мадара Шкода, произвеждани у нас. Едва ли са били по-зле от другите соц. сглобки. Нека не бъдем толкова предубедени. В примера с Мадара които дадох не е коректен защото някои компоненти са произвеждани в български заводи, докато GW, Москвич, Булгар Рено (Пирин), Маестро са сглобявани с готови компоненти. Не вярвам да не могат работниците в завода да се научат как се сглобяват при обученията, които се твърди че са им правени. В кръга на шегата нещо да кажа. Като гледам по материалите от завода, доста от операциите се извършват на ръка. Гледайки филими за заводите на Бентли, Ферари и др, такива марки там целите коли се правят с ръчен труд. Защо и нашите коли да нямат качество на сглобките на тези марки. Всичко зависи от старанието и следването на процедурите. Ние можем да спазваме процедури само при добър контрол. Вярвам че контрола на качеството е на доста високо ниво. Нека мислим позитивно все пак. Очаквам да има мнения от вече сглобени коли в с. Баховица (да видим до колко съм прав за качеството). Edited March 25, 2012 by leomm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
revenue Posted March 26, 2012 Author Share Posted March 26, 2012 Аз лично съм много позитивно настроен към ловешкия завод защото е сериозна инвестиция. Иначе относно колите съм резервиран. Искам видя отзивите като станат колите тук във форума поне на 20-30 хил. км. и тогава ще му мисля. Не че мисля че ще се разпаднат, но ако повечето се разтракат няма да е добре. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mir4o68 Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Няма луд Китаец,има мрънкащ Българин.Хората си произвеждат автомобили за цял свят а ние мърморим колко е ниско качеството на производство.Вече 6та година работя на лаптопа си SoNY VAIO китайско производство от когото и ви пиша-не е мръднал горкия,а такъв тормоз -с кафе,вино и какво ли не е заливан ,незнам коя машинария би издържала-цял свят е обиколил с мен по морета, океани и по въздух.Нека оставим хората от Ловеч да работят,да трупат умения и да им пожелаем бъдещи успехи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kida24 Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 (edited) От наблюденията, който имам до момента по темата, колите са с качество, сравнимо със западни модели и по-добри от някои от популярните корейски и японски автомобили. Едва ли някой би си позволил компромис с качеството, би създало много лоша репутация. Edited March 28, 2012 by kida24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Малка корекция към мнението на kida24, не само японски и корейски, но и немски и италиански и френски въобще всичко, което се продава в EU. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
julsi Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Да има! Първите бройки са налични на склад, а основните количества са на плаца на Литекс Моторс в с. Баховица. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacopip Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Да има! Първите бройки са налични на склад, а основните количества са на плаца на Литекс Моторс в с. Баховица. Е айде бе, няма ли кой да щракне една снимчица?... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Migel Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 (edited) За мен е по - интересно как ще разбираме кои коли са сглобените в България и кои са сглобени в други страни. Ясно е, че това ще става по VIN. Някой знае ли коя цифра ще означава " България"? Със сигурност това не е фирмена тайна - така, че който е виждал сглобените в Баховица ( разбирай, който работи в завода) може да сподели! Ако пък някой друг знае - също да не се стеснява, а да пише! Edited April 22, 2012 by Migel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
revenue Posted April 22, 2012 Author Share Posted April 22, 2012 Дано по качеството да се разбере. Най-вероятно, като започнат да се продават колите произведени в България ще можем да избираме и нивото на оборудване. Чудя се базов модел с по-малкия двигател колко ще струва Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
julsi Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 За мен е по - интересно как ще разбираме кои коли са сглобените в България и кои са сглобени в други страни. Ясно е, че това ще става по VIN. Някой знае ли коя цифра ще означава " България"? Със сигурност това не е фирмена тайна - така, че който е виждал сглобените в Баховица ( разбирай, който работи в завода) може да сподели! Ако пък някой друг знае - също да не се стеснява, а да пише! За сега няма разлика в буквите на шасито, тъй като са само сглобка! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sea Dragon Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 За сега няма разлика в буквите на шасито, тъй като са само сглобка! Един въпрос към julsi , с какви двигатели са сглобяваните в момента Voleex-и в Баховица? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ltr92 Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Един въпрос към julsi , с какви двигатели са сглобяваните в момента Voleex-и в Баховица? 1.5 VVT 97 к. с. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sea Dragon Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Благодаря за отговора ltp, имаш ли информация дали ще има конфигурация с 1.3 или 1.0 в скоро време? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikid Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Абсолютно наложително е да се пусне скоро и версията с 1.3 поне . Една позната се отказа от Волекса именно заради "мощния" мотор , който според нея ще я вкара в по големи и неоправдани разходи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gwfan Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Абсолютно наложително е да се пусне скоро и версията с 1.3 поне . Една позната се отказа от Волекса именно заради "мощния" мотор , който според нея ще я вкара в по големи и неоправдани разходи. ... което не е много правилно - нито данъка му е по-голям, нито разхода на гориво (ако се кара спокойно и полека). Напротив, с по-големия си въртящ момент, много по-лесно ще поема натоварвания в ниските обороти, а карайки на висока предавка и ниски обороти се прави и по-голяма икономия. Сега, друг е въпроса че мотора е старичък като технология и не е от най-икономичните, но ако алтернативата е 1.5 и 1.3 и човек иска да кара икономично, то 1.5 е по-добрия вариант. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyko23 Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 ... което не е много правилно - нито данъка му е по-голям, нито разхода на гориво (ако се кара спокойно и полека). Напротив, с по-големия си въртящ момент, много по-лесно ще поема натоварвания в ниските обороти, а карайки на висока предавка и ниски обороти се прави и по-голяма икономия. Сега, друг е въпроса че мотора е старичък като технология и не е от най-икономичните, но ако алтернативата е 1.5 и 1.3 и човек иска да кара икономично, то 1.5 е по-добрия вариант. Смислено мнение... Маломощните мотори са икономични само на хартия - в реалния живот, нещата са други... Относно разхода - имайте предвид, че данните за Волекс са реално постижимите, не каталожни данни измерени на лабораторен стенд! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Преди години като карах Рено Клио 1.2 градско със зимни гуми даваше 9 на газ, а лятото се радвах ако е около 8. Така че за 1.5 разход около 8 на газ за градско си е добре за мен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sea Dragon Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Смислено мнение... Маломощните мотори са икономични само на хартия - в реалния живот, нещата са други...Относно разхода - имайте предвид, че данните за Волекс са реално постижимите, не каталожни данни измерени на лабораторен стенд! ОК Boyko23, след този коментар за реалният живот и хартията , да разбирам ли, че Voleex не се очакват да се сглобява с други двигатели? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikid Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 ... което не е много правилно - нито данъка му е по-голям, нито разхода на гориво (ако се кара спокойно и полека). Напротив, с по-големия си въртящ момент, много по-лесно ще поема натоварвания в ниските обороти, а карайки на висока предавка и ниски обороти се прави и по-голяма икономия. Сега, друг е въпроса че мотора е старичък като технология и не е от най-икономичните, но ако алтернативата е 1.5 и 1.3 и човек иска да кара икономично, то 1.5 е по-добрия вариант. Ами прав си ,защото общо взето харчат еднакво и по данни, но тя като чу 1.5 това я шокира ,тъй като си търси типичен градски автомобил , в момента кара нещо като 1.1 или 1.2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.