Jump to content

julsi

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

julsi last won the day on May 8 2012

julsi had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About julsi

  • Rank
    Member
  1. Става без проблем, но питай Стената все пак! От опит и питане глава не боли!
  2. Наистина всеки пазар разполага със собствена спецификация на моделите и това не важи само за GWM, а и за почти всички останали марки. Да не говорим, че Русия е един съвсем различен пазар от Европа, същото важи и за зимните гуми например. Колкото до Ховър аз дори съм фен повече на Н3, поради не толкова опънатата линия на фаровете, както и заради наличието на лост за режимите 4x4, макар Н3 да няма стабилноста на Н5 при влизане и излизане от завой.
  3. Поздравления и от мен! Особено към колегата peterst!!! ) Споменах Субару поради една единствена причина - системата 4x4, нали темата беше за това, а не за конструкцията!? За съжаление диференциалите с ограничено преплъзване използвани в Субару остават вече в историята, заместени от TCS , VSC и пр. Но да се върнем на нашите коли и специално на Н5-цата. С влизането на Евро - 5 варианта на автомобила ще има възможност за опционално добавяне на електронна блокировка на задния диференциал, както и задължителните вече дневни светлини.
  4. В Китай произвеждат и H3 и H5. В Русия сглабят Н5, естествено с различна от нашата спецификация. Намеренията на ЛМ са до края на годината Н5 да започне да се произвежда у нас, което не знам как ще стане поради липсата все още на Евро - 5 сертификация.......но да се надяваме )) Колкото до Н6....без да искам да съм лош пророк, но го очаквайте в средата на идната година.
  5. Здравейте! Тъй като темата е за 4x4 системи и автомобили интересно ми е мнението ви за Субару по този въпрос, например Форестър?
  6. Това е преобразуване 1+1, а не хомологация N1!
  7. N1 хомологацията вече е факт!!! Местата са 3+1. Товароносимоста е увеличена. Цената е както до сега единствено с доплащане на товарна решетка - 192 лв. с ДДС. Препоръки за дилър давам на ЛС
  8. На американския пазар Яриса се предлага с 1,5 литров бензинов агрегат с мощност 105 к.с. Волекса е с аналогичен двигател, но с редуцирана мощност заради данъците в БГ. Личното ми мнение е, че двигателя е разкошен! Работи тихо и гладко, развърта се бързо , разполага с нужната динамика и е удачният избор за този автомобил. 1,3 литров агрегат едва ли би бил по-подходящ! Първо в градски условия няма да е по-икономичен, а на дълък път би ще показва слабости в доускорението и макс. скорост. Мнението ми е лично и неангажиращо!!! Поздрави!
  9. Не, за съжаление! Интересувам се от автомобили като цяло, работил съм за японска и корейска марка....следя нещата от 2 години насам, а и имам познати в системата - дилърската мрежа, не в производствения цикъл. Но бих се опитал да съм полезен и да отговоря на възможно повече колеги, тъй като негативизмът и аматьорските изказвания на някои хора не в тази тема разбира се, но в този форум ме дразнят лекичко. Поздрави на всички!
  10. Обещавам да те информирам лично!
  11. За сега няма разлика в буквите на шасито, тъй като са само сглобка!
  12. Да има! Първите бройки са налични на склад, а основните количества са на плаца на Литекс Моторс в с. Баховица.
  13. Привет,колега! Можеш да изпробваш един български импрегнант за кожа, произведен от "VEKO"- Русенска фирма. Има го в Метро, ако не греша 4-5 лв. Нанасяш и разтриваш с обикновена домакинска гъба и след няколко минути полираш с микрофибърна кърпа
  14. Привет! N1 хомологацията се очаква от началото на следващия месец.
×
×
  • Create New...