Jump to content

Нов собственик на Voleex C10


zvalev

Recommended Posts

Конденза във фаровете го има и във Волекс Ц10. Според официалните сервизи в София, това е съвсем нормално, а според шефа на сервиза в Митвас даже го сравни с потенето ....

Мисля някой ден като е хубаво и слънчево времето да оставя колата на слънце и да отвия капачките за смяна на крушките да се изпари този конденз. Не знам дали ще свърши работа, но не ми пречи да пробвам. Щом това е проблем при всички волекси не виждам как ще се променят нещата със смяната на фаровете (те и няма да се навият да ги сменят, така че...). Реално този конденз е само в горния ъгъл при мен и е доста малко. Не пречи на светенето, но 1) изглежда грозно и 2) притеснява ме дали с времето няма там да се промени цвета на фара или нещо подобно... Ще пиша ако се оправя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да споделя, че мой познат който има VW Touareg (новия) има същия проблем с конденз на фаровете и то в доста висок процент. Това ме навежда на мисълта, че явно е проблем и при автомобили в доста висок клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се питам, защо ли Мерцедес 190 Е никога не е имал конденз във фаровете? И как така 20 години и повече след това, когато човечеството трябва да е светлинни години напред, се допускат такива грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има конденз,значи има от къде да влиза влагата,огледайте някъде да няма фуга или нещо от сорта,а и в крайна сметка може да е от фаровете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен основния проблем идва от това, че материала не е стъкло а някаква сплав подобна на перциглас. Не съм сигурен как е при GW.

Редактирано от torettos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в ЕС от средата на 90-те има директива, която забранява да се произвеждат автомобили със стъклени фарове. това е направено за по-ниски щети при сблъсък с пешеходец (по пешеходеца).

а за конденза не мога да кажа защо има, но на повечто коли имат отдушници на фаровете, освен, че уплътненията са много добри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите от форума на VW клуб също са изписали доста по този въпрос http://www.vwclub.bg...p?f=59&t=152293. Дано ти свърши работа. Иначе конденза не е само проблем при Great Wall - при доста известни марки също го има. Достатъчно е да напишеш в Google нещо като "конденз във фара".

Редактирано от johnnie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във фв се получават само на афтърмаркет фаровете,фабричен фар,който няма щета,няма конденз :)

 

Колега, не знам от къде си го измисли това, че точно при VW се получава ефекта само при афтермаркет фаровете. Не ми се търсят доказателства за обратното, но ако трябва ще потърся.

 

Колеги от клуб Toyota споделят за същия проблем и то при нови коли, цитирам:

 

В ръководството пише, че това е нормално явление и препоръчват да се включат фаровете, докато се изпари конденза. Мисля, че нямаш проблем, но е стряскащо като го видиш за първи път на нова кола. wink.gif

По тази причина не мия кола на такива студове. laugh.gif

 

http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?t=16060&sid=aae54f365287ad61a6c9d8a7375a081a

 

Не съм го чел това ръководство - но щом фаровете имат отдушник е нормално да е предназначен за нещо - т.е. явно е нормално да се получава при определени условия конденз, който трябва от някъде да се изпари след това.

 

Нека бъдем обективни. Тук марките автомобили нямат никакво значение.

Редактирано от johnnie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо мнение тук. :)

 

От 4 години карам автомобил произведен през 2004-та, който е с подобни "пластмасови" фарове, никога и при никакви обстоятелства не е имало конденз в тях.

 

От опита ми с конденз при предните ми автомобили съм разбрал, че има ли го значи влага/вода влиза от някъде.

Един мигач, който беше бая големичък (къде 25-30 см.) съм го свалял поне 15 пъти, сушил съм го и пак обратно на колата, докато един ден, оглеждайки го внимателно не видях къде се е разлепило "стъклото" от основата. След залепяне, никога не видях конденз в него пак.

За протокола мигача си имаше отдушник отзад.

Редактирано от viggen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля някой ден като е хубаво и слънчево времето да оставя колата на слънце и да отвия капачките за смяна на крушките да се изпари този конденз. Не знам дали ще свърши работа, но не ми пречи да пробвам. Щом това е проблем при всички волекси не виждам как ще се променят нещата със смяната на фаровете (те и няма да се навият да ги сменят, така че...). Реално този конденз е само в горния ъгъл при мен и е доста малко. Не пречи на светенето, но 1) изглежда грозно и 2) притеснява ме дали с времето няма там да се промени цвета на фара или нещо подобно... Ще пиша ако се оправя...

Подкрепям мнението ти. Но да си плащаме, да имаме гаранция и сами да си оправяме проблемите - това не ми допада. А сами да си решаваме проблемите може да наруши гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

johnnie,съчинявам си разни неща...казвам,че няма фабричен фар,който без да е счупен или да има някаква щета ( или фабричен дефект ) да има конденз. Сам си помисли,дали производител като Хела или Бош (почти не са монтирани Бош,но има 1-2 модела) да имат нещо като конденз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...