regoslav Отговорено 15 Март, 2012 Share Отговорено 15 Март, 2012 Снимките са много интересни, любопитно ми е колко са произвели до сега?! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 Конденза във фаровете го има и във Волекс Ц10. Според официалните сервизи в София, това е съвсем нормално, а според шефа на сервиза в Митвас даже го сравни с потенето .... Мисля някой ден като е хубаво и слънчево времето да оставя колата на слънце и да отвия капачките за смяна на крушките да се изпари този конденз. Не знам дали ще свърши работа, но не ми пречи да пробвам. Щом това е проблем при всички волекси не виждам как ще се променят нещата със смяната на фаровете (те и няма да се навият да ги сменят, така че...). Реално този конденз е само в горния ъгъл при мен и е доста малко. Не пречи на светенето, но 1) изглежда грозно и 2) притеснява ме дали с времето няма там да се промени цвета на фара или нещо подобно... Ще пиша ако се оправя... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
torettos Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 Искам само да споделя, че мой познат който има VW Touareg (новия) има същия проблем с конденз на фаровете и то в доста висок процент. Това ме навежда на мисълта, че явно е проблем и при автомобили в доста висок клас. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 Аз се питам, защо ли Мерцедес 190 Е никога не е имал конденз във фаровете? И как така 20 години и повече след това, когато човечеството трябва да е светлинни години напред, се допускат такива грешки. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 Щом има конденз,значи има от къде да влиза влагата,огледайте някъде да няма фуга или нещо от сорта,а и в крайна сметка може да е от фаровете... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
torettos Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 (Редактирано) Според мен основния проблем идва от това, че материала не е стъкло а някаква сплав подобна на перциглас. Не съм сигурен как е при GW. Редактирано 16 Март, 2012 от torettos Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 в ЕС от средата на 90-те има директива, която забранява да се произвеждат автомобили със стъклени фарове. това е направено за по-ниски щети при сблъсък с пешеходец (по пешеходеца). а за конденза не мога да кажа защо има, но на повечто коли имат отдушници на фаровете, освен, че уплътненията са много добри Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnnie Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 (Редактирано) Колегите от форума на VW клуб също са изписали доста по този въпрос http://www.vwclub.bg...p?f=59&t=152293. Дано ти свърши работа. Иначе конденза не е само проблем при Great Wall - при доста известни марки също го има. Достатъчно е да напишеш в Google нещо като "конденз във фара". Редактирано 16 Март, 2012 от johnnie Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 Във фв се получават само на афтърмаркет фаровете,фабричен фар,който няма щета,няма конденз Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnnie Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 (Редактирано) Във фв се получават само на афтърмаркет фаровете,фабричен фар,който няма щета,няма конденз Колега, не знам от къде си го измисли това, че точно при VW се получава ефекта само при афтермаркет фаровете. Не ми се търсят доказателства за обратното, но ако трябва ще потърся. Колеги от клуб Toyota споделят за същия проблем и то при нови коли, цитирам: В ръководството пише, че това е нормално явление и препоръчват да се включат фаровете, докато се изпари конденза. Мисля, че нямаш проблем, но е стряскащо като го видиш за първи път на нова кола. По тази причина не мия кола на такива студове. http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?t=16060&sid=aae54f365287ad61a6c9d8a7375a081a Не съм го чел това ръководство - но щом фаровете имат отдушник е нормално да е предназначен за нещо - т.е. явно е нормално да се получава при определени условия конденз, който трябва от някъде да се изпари след това. Нека бъдем обективни. Тук марките автомобили нямат никакво значение. Редактирано 16 Март, 2012 от johnnie Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viggen Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 (Редактирано) Първо мнение тук. От 4 години карам автомобил произведен през 2004-та, който е с подобни "пластмасови" фарове, никога и при никакви обстоятелства не е имало конденз в тях. От опита ми с конденз при предните ми автомобили съм разбрал, че има ли го значи влага/вода влиза от някъде. Един мигач, който беше бая големичък (къде 25-30 см.) съм го свалял поне 15 пъти, сушил съм го и пак обратно на колата, докато един ден, оглеждайки го внимателно не видях къде се е разлепило "стъклото" от основата. След залепяне, никога не видях конденз в него пак. За протокола мигача си имаше отдушник отзад. Редактирано 16 Март, 2012 от viggen Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
li4i Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 Мисля някой ден като е хубаво и слънчево времето да оставя колата на слънце и да отвия капачките за смяна на крушките да се изпари този конденз. Не знам дали ще свърши работа, но не ми пречи да пробвам. Щом това е проблем при всички волекси не виждам как ще се променят нещата със смяната на фаровете (те и няма да се навият да ги сменят, така че...). Реално този конденз е само в горния ъгъл при мен и е доста малко. Не пречи на светенето, но 1) изглежда грозно и 2) притеснява ме дали с времето няма там да се промени цвета на фара или нещо подобно... Ще пиша ако се оправя... Подкрепям мнението ти. Но да си плащаме, да имаме гаранция и сами да си оправяме проблемите - това не ми допада. А сами да си решаваме проблемите може да наруши гаранцията. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 17 Март, 2012 Share Отговорено 17 Март, 2012 johnnie,съчинявам си разни неща...казвам,че няма фабричен фар,който без да е счупен или да има някаква щета ( или фабричен дефект ) да има конденз. Сам си помисли,дали производител като Хела или Бош (почти не са монтирани Бош,но има 1-2 модела) да имат нещо като конденз... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.