Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум

torettos

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

torettos last won the day on Октомври 20 2012

torettos had the most liked content!

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно torettos

  • Ранг
    Member
  1. Колега gwfan виждам, че сте извършил задълбочена ретроспекция на последните ми коментари - затова и аз си позволих... Последно питане - Вие искате или не искате да успеят? Че мненията Ви поне според мен са от една крайност в другата. Както и да е също ми е направило впечатление, че от известно време го раздавате на форумния башибозук - не дай си боже, ако някой си позволи да нарече тези автомобили родни, веднага му се изсипва една лекция как нямат нищо общо и т.н. Колкото до това, че се очаква голям производител от Европа - прощавайте, че не вярвам на една дописка в местен вестник... а и честно казано действителността в България ме накара да вярвам на действия не на приказки, GW са тук сега и в момента и извинявайте, че отказвам да ги заплюя, защото очаквам огромен производител от Европа... Както и да е, лично аз нямам никакво желания да коментирам или дискутирам повече, затова не се притеснявайте ще Ви лиша от моята неграмотна особа. На останалите колеги се извинявам за офтопика!
  2. Колега напълно съм съгласен, че конкурса е нагласен и то доста аматьорски просто на фона на всичко "нагласено" в тази държава това ми струва най в полза на нас "обикновените" граждани. Първо по-ниски цени на автомобилите, второ уж с тенденция да се произвеждат, ако има продажби у нас и Европа ...не знам не ми се иска и GW да си тръгнат от България като Rover, защото държавата не им помогна - в крайна сметка печелим ние от това... Честно казано отвърдените производители от ЕС и през ум не им мина да си направят завод в България - Fiat избра Cърбия да построй завод това е ние си имаме само GW - китайци или не поне е нещо пред нищо.
  3. Колега gwfan 100% си прав изобщо не схващам, че живея в държава в която няма никакво голямо производство, и само да събираме "легото" си е напредък ... ама седя тука и пост след пост пиша не ги наричайте родни - те са чисти китайци (на всички ни е пределно ясно - бъдете спокоен) не са направени в ЕС (нищо, че производителя им е единствения направил някаква фабрика в България). А също така изобщо не схващам и съм крайно недоволен, че правителството купува по-евтини коли, дето НЕ са направени в EС а не BMW X6, защото аз съм един съвестен данъкоплатец с нормална заплата от 2200 € . ...Писанията за новия внос са 200% сарказъм, ама едно е да четеш друго е вникваш, както и за X6... Не аз съм сложил розовите очила колега ...... просто съм оптимист и знам, че да бъдат един ден родни се иска подкрепа и време!
  4. Колега leomm мога само да кажа :jerk: а на другите колеги - едно е да четеш, друго е да вникваш.. Няма смисъл да изпадаме в едни и същи празни приказки Не случайно има виц, че на българския казан в ада охрана не му трябвала... Наистина не разбирам да не би да очаквате, че от февруари (отварянето на завода) до ноември и хоп имаме развито автомобилостроене със всичките му съпътстващи производства. То и да имахме щеше да се появи някои и да каже абе хубава работа ама българска – мани го, дай нов внос каран е с маркови масла 200 000 км, a не още от ново с Prista... Извинявайте, че ще Ви разочаровам ама не стават така нещата.....
  5. Даже и не бях чувал, че има GW Steed за патрулка
  6. Не знам колеги... аз ли нещо не вдявам ама..... нека го кажа с две думи, защото не ми се изпада в безсмислени разговори, ако ЕС нямаше ограничение за автомобилите GW никога нямаше да отвори завод в Европа, (защо избраха България - просто е.. ами ние сме най-бедни!) В случая голяма заслуга има и г-н Гриша Ганчев, а и както може би сте прочели по-голямата част от инвестицията е негова, но все тая да се върнем на темата за "родното производство" даже и само да асемблираме е добре за държава без икономика и производство просто е - работни места и данъци. Дадох пример с "Монбат" и "Приста", пак по същата причина - работни места а и са пример за това как се обвързват с други фирми родно производство. Ето Ви и линк, в който още в подзаглавието е написано: "Все повече родни компании ще доставят части на завода на “Литекс Моторс”" (линк). С две думи, за да живееш добре в условия на пазарна икономика трябва да произвеждаш и да защитаваш родното, дори да не е с най-голямо качество (а качество се постига с продажби не на предала на оценяването, ама това е друга тема). Много колеги преди мен бяха дали пример с това, че и в развити страни в ЕС се прави така, че да се избере родното - нямаше смисъл да се повтарям! Дадох пример с Русия, защо за разлика от нас нейното БВП върви все нагоре, няма значени дали защитава държава, оглигарси или не знам какво, важно е че дава възможност за развитие на собственото си производство, а още по просто казано храни руски семейства по този начин. Един урок който ние все още не сме научили, че няма да дойде неволята да ни оправи а да седим само на евро фондове не става.... Извинявам се за офтопика на всички колеги! Ако администратора прецени, може да ме накаже и изтрие мнението.
  7. Колега примера ми с Русия е даден, защото имат административно управление много сходно с нашето (корупционно), но въпреки всичко си защитават производството даже със закон. По същата логика ами при това положение GW (в частност ЛМ) са без конкуренция ценово на пазара в ЕС - това означавали, че Италия, Германия, Франция и други членки на съюза следващия път ще си подменят административните си автомобили с GW ? Ха дано ма надали... Колкото до производство е поставено в кавички, но също така на снимки поместени пак във форума се вижда, че маслото което се ползва в завода е PRISTA, а също така и акумулатори MONBAT или може би и те не са родни и не дават заплати на други българи? Колкото до стигането на тези 75-80% процента не става веднага ... има и поговорка "капка по капка..." а ако държавата не ги подкрепи, кои тогава? Колко лични GW има закупени?! - бройки. Много ми е интересно при положение, че не сме силно развит пазар, кой според вас ще инвестира милиарди в завод и ще чака евентуално потръгване на продукцията му на пазара, даже и малко магазинче да си правиш първо си взимаш стоката на консигнация и пробваш, ако върви купуваш и зареждаш, ако не затваряш!
  8. Не може да имаш "родно" производство и да не го стимулираш, най-малко с държавни поръчки! В всяка страна, която има производство то се избира без конкуренция. Преди време руснаците дори закон си покараха, че за държавната администрация, както и другите служби могат да се ползват само родни автомобили. Честно казано аз супер се радвам като видя или прочета, че са купени GW за нуждите на данъчните (има статия във форума) или за горски и дай боже за всичко държавно, защото икономика без производство не става - жалко, че за 20 години не се научихме!
  9. Една страхотна новина !!! :hello2: и дай боже навсякъде... полиция, пожарна и всички държавни институция, но да са модели събрани в България!
  10. И аз, дано се подобри. Нищо лично към Dacia Sandero, но според мен трябва да се разменят местата със Voleex C10 ...
  11. Извинявай дали ще е удобно да те помоля да качиш няколко снимки на колата.
  12. Да се похваля с Волекс

    Честито и от мен, много ме кефи , и само безаварийни километри! п.с: Честно казано и на мен ми е интересно, колко са продани, защото уж за начало се предлагаха само 250 бройки (Great Edition) с топ цена, а и до момента още се предлагат - тоест или не са продадени, или това си бе рекламен трик.
  13. Ооо да наистина спортен и зъл! И безаварийни моменти...
  14. Нов собственик на Voleex C10

    Според мен основния проблем идва от това, че материала не е стъкло а някаква сплав подобна на перциглас. Не съм сигурен как е при GW.
  15. Нов собственик на Voleex C10

    Искам само да споделя, че мой познат който има VW Touareg (новия) има същия проблем с конденз на фаровете и то в доста висок процент. Това ме навежда на мисълта, че явно е проблем и при автомобили в доста висок клас.
×