garson Отговорено 3 Януари, 2012 Share Отговорено 3 Януари, 2012 Само при движение с ниска скорост (под 20 км/ч) в права линия или в неподвижно състояние може да се превключи от "2Н" в "4Н" режим. Не превключвайте от "4Н" в "4L" режим по време на движение. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 3 Януари, 2012 Share Отговорено 3 Януари, 2012 garson, а до каква максимална скорост може да се използва 4H? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexty Отговорено 3 Януари, 2012 Share Отговорено 3 Януари, 2012 Различните производители дават препоръчителна максимална скорост за включване от 2Н към 4Н. За Исузу и Тойота Хайлукс това е 100 км/ч. Изключването от 4Н към 2Н няма проблем да се прави и при по-висока скорост.Аз лично до 130 км/ч не съм изпитвал никакви проблеми. Относно карането на 4Н на кратък сух участък не е проблем, особенно ако е относително прав където ъгловите скорости на колелетата са еднакви. При завой се получава недозавиване и вероятност за по-голямо износване в трансмисията. За пример ще спомена че колеги с Тойота Хайлукс успяха да вземат разстоянието София - Варна при почти сух път на включен 4Н режим(не обърнали внимание) без да нанесат повреди по колата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 3 Януари, 2012 Share Отговорено 3 Януари, 2012 нормално то няма как да се счупи веднага те разните чаркове се износват постепенно и идва момента на големия ремонт а не вярвам гаранцията да покрива ремонта при такава повреда ( когато си карал на 4H на сухо ) а и мисля, че така и гумите ти се износват неравномерно което също е голям проблем за едно 4х4 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
garson Отговорено 4 Януари, 2012 Share Отговорено 4 Януари, 2012 garson, а до каква максимална скорост може да се използва 4H? Няма написана максимална скорост, а и тези 20 км/ч за превключване в "4Н" повече ми приличат на вързване на гащи. Няма проблеми да се превключи в "4Н" и при по-висока скорост. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 4 Януари, 2012 Share Отговорено 4 Януари, 2012 Ами зачи супер! На офроуд може да се каже,че може да се кара с колкото ви стиска Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexty Отговорено 4 Януари, 2012 Share Отговорено 4 Януари, 2012 Н5 си е класически джип , 4х4 се кара само при нужда на път с лошо сцепление , иначе на сухо си е задно . Който иска перманентно зацепени 4AWD ще трябва да изчака Н6 , който е с такова задвижване . The H6 will debut at the Shanghai Auto Show next month. Price will range from 92.800 to 158.800 yuan. Two engines will available at the start, a 2.0 with 150hp and a 2.4, both with permanent 4wd. 2.5 diesel will be available for export. Transmission: 5-speed manual or 6-speed auto. Size: 4653×1820×1725, wheelbase is 2680 and weight 1600kg. Колега, откъде ги взе тези данни за Н6? Има ли повече подробности как ще е изпълнено това постоянно 4х4. Дали ще е истинко фул тайм 4х4 с междинен дефиренциал или ще е нещо паркетно с Виско муфа или многодисков съединител. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 4 Януари, 2012 Share Отговорено 4 Януари, 2012 (Редактирано) Колега, откъде ги взе тези данни за Н6? Има ли повече подробности как ще е изпълнено това постоянно 4х4. Дали ще е истинко фул тайм 4х4 с междинен дефиренциал или ще е нещо паркетно с Виско муфа или многодисков съединител. Full Time 4WD е с междинен диференциал , тези другите, за които казваш , паркетните варианти са AWD . Навсякъде информацията за Н6 , е че е Full Time 4WD интересно точно какъв диференциал ще сложат ,това трябва да се провери в нета , ако има нещо по въпроса. ПС. След доста ровене намерих ,че според руското списание За рулем междинния диференциал е тип Виско муфа http://www.zr.ru/a/354354/ Редактирано 4 Януари, 2012 от nikid Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 4 Януари, 2012 Share Отговорено 4 Януари, 2012 Това, че пише 4WD, 4х4, AWD, quattro, full time, 4matic, xDrive, 4motion, XWD или каквото и да е няма значение това не показва каква точно е системата това са търговски наименования на различните марки. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 4 Януари, 2012 Автор Share Отговорено 4 Януари, 2012 супер е информацията за Н6, но мен и Н5 ме блазни. Надали жена ми ще кара на лошо време иначе AWD, 4WD, quattro, sincro, 4matic, 4motion са търговски наименования на различните марки. иначе всичко значи 4х4, а как е реализирано е според марката и модела имаше разни диаграми в offroad форума, ама не можах да ги намеря. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 6 Януари, 2012 Share Отговорено 6 Януари, 2012 Според статията цената на Н6 4х4 ще е от около 15 500 евро, което е цената и на Н5 (цените на GW в Русия и тук са почти еднакви) Следователно можем да очакваме цени за Н6 от около 30-31 000 лева ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 6 Януари, 2012 Share Отговорено 6 Януари, 2012 (Редактирано) Цените в Русия се очакват да бъдат от 31хил. лв (650хил. руб.) за модел само с едно предаване до 40хил.лв (850хилл руб.) за модела с всички екстри 4х4 и автоматични скорости . Като тук вече има 6 еър бега и ESP. Остава да видим цените у нас . ПС . Според разни руски коментари въпреки , че от GW обявяват Н6 за изцяло тяхна разработка , те все пак признават , че са взаимствали от Honda CR-V , защото това бил най-харесвания SUV в Китай Редактирано 6 Януари, 2012 от nikid Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 6 Януари, 2012 Автор Share Отговорено 6 Януари, 2012 много обнадеждаващо. мен точно 2-та airbags малко ме притесняваха, но ги прежалих, защото и сегашната ми кола е само с 2. иначе практиката е новият модел от всеки клас на всеки производител да си е с константна цена. примерно Новата Е класа е 100 хил. лв, ама тя и старата като през 2003 година е била 100 хил лв. и още по-предишния модел в далечната 1993 година е била 60 хил марки (еквивалент на 100 хил. лв.) давам съвсем бегъл пример с цифрите. идеята е да обясня тенденцията Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 6 Януари, 2012 Share Отговорено 6 Януари, 2012 Всъщност за 850 000 рубли (~ 40 000 лв) ще бъде или с 2.0 дизел или по-големия бензин 2.4 (явно нов вариант на стария 2.4) Би трябвало това което ме устройва мен (2.0 ТДИ механична кутия и по-ниско оборудване) да е към 35 000лв, което устройва напълно Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 6 Януари, 2012 Автор Share Отговорено 6 Януари, 2012 GW мисля, че имат и по-голям бензинов мотор тяхна разработка - 3.0 V6 ми се върти в главата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitku Отговорено 6 Януари, 2012 Share Отговорено 6 Януари, 2012 (Редактирано) Интересно... Редактирано 6 Януари, 2012 от Vitku Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 7 Януари, 2012 Share Отговорено 7 Януари, 2012 Дилъра ми обясни че е разумно при 4х4 да карам с 50 км/ч, като на 1ва предавка до 10 километра на 2ра до 20 и на 5та до 50, което не ми се струва логично имайки предвид по-голямото усилие на двигателя да задвижи и двата моста. Иначе някой друг да имал проблем когато си загаси колата на 4H и на сутринта когато я запали да я сложи на 2H и да не влизат 1ва и 2ра скорост ? Трябваше да включа на 4Н и после пак да върна за да мога да потегля. А и много често задната скорост влиза супер трудно, трябва и да правя повторно натискане на съединителя, дано да е от факта че колата е на 1000 километра и не се е разработила скоростната кутия. Иначе съм изкачвал 10 метров кален баир по наклон над 60 градуса и там няма грешка, а бавните 4х4 не съм ги пускал и не мога да дам мнение. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexty Отговорено 7 Януари, 2012 Share Отговорено 7 Януари, 2012 Дилъра ми обясни че е разумно при 4х4 да карам с 50 км/ч, като на 1ва предавка до 10 километра на 2ра до 20 и на 5та до 50, което не ми се струва логично имайки предвид по-голямото усилие на двигателя да задвижи и двата моста. Иначе някой друг да имал проблем когато си загаси колата на 4H и на сутринта когато я запали да я сложи на 2H и да не влизат 1ва и 2ра скорост ? Трябваше да включа на 4Н и после пак да върна за да мога да потегля. А и много често задната скорост влиза супер трудно, трябва и да правя повторно натискане на съединителя, дано да е от факта че колата е на 1000 километра и не се е разработила скоростната кутия. Иначе съм изкачвал 10 метров кален баир по наклон над 60 градуса и там няма грешка, а бавните 4х4 не съм ги пускал и не мога да дам мнение. Да не е имал впредвид на бавни да се кара с такава скорост.... иначе няма логика. На 4х4Н трябва да може да поддържа поне до 120км/ч Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 7 Януари, 2012 Share Отговорено 7 Януари, 2012 Според мен е най- добре да не слушате дилърите (без да се обиждате ако има такива в форума) , а някой колега който вече има Ховър да прочете в книжката и да ни каже какво пише там. И аз съм съгласен с rexty, че може би дилъра е имал предвид за бавните иначе наистина няма логика никаква. Най- добрия вариант е ако от някъде се намери дигитална версия на user manual-a. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 7 Януари, 2012 Share Отговорено 7 Януари, 2012 Чел съм всичките книжки, при бавни предавки само до 20 км/час, а при 4х4 пише скорост до 70 км/ч. Доколкото ми каза една дилърка в офиса на ГУ София (официалния представител) цитирам "при бавни 4х4 и скорост над 20 км/ч се умаслява прекалено диференциала и няма да ми признаят гаранцията". Това според мен са по-скоро съвети как колата да служи най-дълго с минимално износване на ходовата част или както каза някой колега по-горе просто си вързват гащите. А в книжката пише че в режим на разработване на 4х2 на 1ва предавка до 15кмч, 2ра-35, 3-60 , 4 - 80 , 5-100кмч. Тоест да не стигат 3000 оборота някъде по мои наблюдения. Моя съвет е ако наистина не се налага да не приемате излишни рискове с колицата ви. А и дилъра който ни продаде колата ни каза че след 5000 км като ми махнат ограничителя колата ставала съвсем друга и след всеки следващ километър става все по-добра. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 8 Януари, 2012 Автор Share Отговорено 8 Януари, 2012 Не съм очаквал, че колата има ограничител Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 8 Януари, 2012 Автор Share Отговорено 8 Януари, 2012 (Редактирано) това е от offroad форума. мисля, че е доста полезно. Uploaded with ImageShack.us Редактирано 8 Януари, 2012 от Fitibaldi Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 8 Януари, 2012 Share Отговорено 8 Януари, 2012 това е от offroad форума. мисля, че е доста полезно. нещо си объркал не се отаря линка който си дал Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexty Отговорено 9 Януари, 2012 Share Отговорено 9 Януари, 2012 Отворил съм в момента ръководство на потребителя на Тойота Хайлукс която също е парт-тайм като GW: Няма разлика дали е на Н2 или Н4-максималната скорост е на 151 КМ/ч. Когато е на L4 - максималната скорост е 60 км/ч Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 9 Януари, 2012 Share Отговорено 9 Януари, 2012 Може би разликата идва от качеството на материалите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.