radioworld Отговорено 7 Февруари, 2012 Share Отговорено 7 Февруари, 2012 (Редактирано) Вярно е. Аз гледах в един руски форум, че братушките са си направили и си ги монтират допълнително Нямат подкалници. Скоро с един приятел стана дума за това, и той ми каза, че са слагали на няколко коли изкуствена пластмасова трева за подкалници - ефекта бил много добър! В някой от магазините съм виждал такава мисля ,че даже не беше и зелена....с косъм около сантиметър, по-сбита..... Та режели ленти и лепят над гумата. Това много спирало шума и камъчета които гумите хвърлят, а и лесно се мие после с пароструйка. Но ! Да не забравяме че автомобилите ни са в гаранция,и такива експерименти след 5 години..... И на мен ми казаха, че следващата седмица ще ми сложат газовото, но получих покана по повод откриването на завода на 21.02.2012 год. Верно - и аз получих такава ! Редактирано 7 Февруари, 2012 от poroinik Използвай бутона за редакция вместо да пускаш последователни постове Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 7 Февруари, 2012 Share Отговорено 7 Февруари, 2012 аз гледах after market подкалници. Не са оригинални на GW. Високите класове автомобили за подкалници имат нещо, което е като мокет. така камъчетата не стигат до ламарината и наистина се постига обезшумяване. Иначе спокойно (без да се наруши според мен гаранцията), можете да си напръскате там с нещо, на което аз викам парфинена гума, което е на спрей и прави няколко мм покритие, което е меко на пипане и спира камъчетата и шума Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 7 Февруари, 2012 Share Отговорено 7 Февруари, 2012 аз гледах after market подкалници. Не са оригинални на GW. Високите класове автомобили за подкалници имат нещо, което е като мокет. така камъчетата не стигат до ламарината и наистина се постига обезшумяване. Иначе спокойно (без да се наруши според мен гаранцията), можете да си напръскате там с нещо, на което аз викам парфинена гума, което е на спрей и прави няколко мм покритие, което е меко на пипане и спира камъчетата и шума Подкрепям. Сега има толкова много различни видове спрейове и изолации които се нанасят лесно, и не изискват кой знае какви майсторски умения и свръхвъзможности...... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БориславГеоргиев Отговорено 8 Февруари, 2012 Share Отговорено 8 Февруари, 2012 Покритието което е отдолу на калниците е доста сериозно, незнам дали се налага допълнителни обработки при положение, че гаранцията покрива корозия на купето. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 8 Февруари, 2012 Share Отговорено 8 Февруари, 2012 идеята тук е повече за обезшумяване. когато карах автомобила на мокро време ми направи впечатление, че се чуват и усещат капките, които гумата хвърля по вътрешната страна на калника. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БориславГеоргиев Отговорено 8 Февруари, 2012 Share Отговорено 8 Февруари, 2012 Да ако това е идеята, може да се пробва. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 10 Февруари, 2012 Share Отговорено 10 Февруари, 2012 (Редактирано) идеята тук е повече за обезшумяване. когато карах автомобила на мокро време ми направи впечатление, че се чуват и усещат капките, които гумата хвърля по вътрешната страна на калника. Да. Това казвам и аз - за шума....все едно, че не е затворена някоя врата. Ако това има някакъв изолационен пласт или нещо там , сигурно няма да се чува толкова. Сега за теми за които се чудихме: 1. Подгрева на седалките - изключва при изваден ключ, въпреки че бутоните продължават да светят (пробвано ) 2. Страничните огледала са с подгрев, въпреки че не го пише в книжката (поне за Стар нивото е така) - включва се с отоплението на задното стъкло - пробвано 3. За да не се включва вентилатора на отоплението на макс когато сутрин запалите, дръжте температурния регулатор 2-3 градуса под максимума (пробвано) 4. Гумите с които се продава автомобила са летни, а не всесезонни (според кода и шарката на гумата) 5. Според дилъра, колата има софтуерно ограничение до 5000 км. за мощност, съответно скорост (все още непроверено) 6. Газовите бутилки които ще монтират са с вместимост 70 л. 7. Имаше и още нещо което исках да кажа, но го забравих...... Редактирано 10 Февруари, 2012 от radioworld Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 11 Февруари, 2012 Share Отговорено 11 Февруари, 2012 А не ви ли дразни когато между грайфера на гумата има камъчета и при скорост от повече от 50кмч почват да хвърчат по ламарината и имаш чувството че се разпада колата, ако има някакво решение като изключим тази трева? Тоест нещо което без проблеми можеш да свалиш, например някаква гума и секундно лепило, ако имате предложения споделете ги, аз съм готов да пробвам в името на комфорта Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 11 Февруари, 2012 Share Отговорено 11 Февруари, 2012 (Редактирано) Xhizors, сигурно има. Другата седмица ще питам в сервиза какво може да ни коства това.....и ако няма проблем, има много такива покрития които се нанасят дори с четка, и аз бих пробвал. Редактирано 11 Февруари, 2012 от radioworld Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 11 Февруари, 2012 Share Отговорено 11 Февруари, 2012 4. Гумите с които се продава автомобила са летни, а не всесезонни (според кода и шарката на гумата) Гумите с които излизат Стиид и Ховър са M+S, тоест Mud+Snow. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 11 Февруари, 2012 Share Отговорено 11 Февруари, 2012 ...Но повече Mud и по-малко Snow..... Така е, но който разбира от гуми казва, че ако се кара в сериозни зимни условия е хубаво да се сменят. Иначе като за климата в Бургас и региона няма проблем. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БориславГеоргиев Отговорено 13 Февруари, 2012 Share Отговорено 13 Февруари, 2012 Колеги в събота бях на лов за бекаси в Ахтопол и при моста на Синеморец видях колега с Hover H5, който спокойно си караше на големия сняг без проблеми. Явно и на сериозен сняг няма проблеми с новите гуми. Но смятам за следващата зима да си закупя 4 джанти със зимни гуми и да си менкам в сезоните. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БориславГеоргиев Отговорено 14 Февруари, 2012 Share Отговорено 14 Февруари, 2012 (Редактирано) Xhizors, сигурно има. Другата седмица ще питам в сервиза какво може да ни коства това.....и ако няма проблем, има много такива покрития които се нанасят дори с четка, и аз бих пробвал. Вижте в руските сайтове предлагат решения за тези проблеми които коментираме. Незнам у нас дали ще ги внесе някой. Има всичко от защита на двигателя до подкалници и много тунинг екстри. http://shop.chinacar...hp?cPath=32_458 Редактирано 14 Февруари, 2012 от bgg71 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 14 Февруари, 2012 Share Отговорено 14 Февруари, 2012 Едни под калници комплект 4бр. излизат около 2400 рубли = 120 лева......100 рубли = 4,90 лева приблизително . Сайта е много интересен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БориславГеоргиев Отговорено 14 Февруари, 2012 Share Отговорено 14 Февруари, 2012 Да има много интересбни неща и на добри цени ще проверя колко излиза доставката до България и ще Ви кажа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 29 Февруари, 2012 Share Отговорено 29 Февруари, 2012 С тези големи гуми в режим 4х4 едва ли ще поднася (при нормално каране), вече на 2Н май ще е друга бира, иначе ето един от любимите ми клипове, може някой да го е постнал в форума, ако е така извинявам се. http://www.youtube.com/watch?v=MJsKIRYN5lU И да не съм тръгнал да се самоубивам, все пак имам глава на раменете, само казвам че с ограничителя от 0-100 ще го вземеш за 20 секунди примерно, това е. Поздрави! Относно този клип, нали виждате предната радиаторна решетка, продълговатия елемент от марката е махнат и чесно казано ми харесва повече така, аз също в скоро време ще съм собственик на Ховър, затова искам и аз да го направя това, имате ли идея в София къде може да стане това и дали няма да падне гаранцията Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 29 Февруари, 2012 Share Отговорено 29 Февруари, 2012 Да. Това казвам и аз - за шума....все едно, че не е затворена някоя врата. Ако това има някакъв изолационен пласт или нещо там , сигурно няма да се чува толкова. Сега за теми за които се чудихме: 1. Подгрева на седалките - изключва при изваден ключ, въпреки че бутоните продължават да светят (пробвано ) 2. Страничните огледала са с подгрев, въпреки че не го пише в книжката (поне за Стар нивото е така) - включва се с отоплението на задното стъкло - пробвано 3. За да не се включва вентилатора на отоплението на макс когато сутрин запалите, дръжте температурния регулатор 2-3 градуса под максимума (пробвано) 4. Гумите с които се продава автомобила са летни, а не всесезонни (според кода и шарката на гумата) 5. Според дилъра, колата има софтуерно ограничение до 5000 км. за мощност, съответно скорост (все още непроверено) 6. Газовите бутилки които ще монтират са с вместимост 70 л. 7. Имаше и още нещо което исках да кажа, но го забравих...... Може и да има нещо вярно за мощността, защото карах един Ховър на 3000 км., видя ми се много слаб, далеч от тези 12 сек от 0 до 100, което за кола 2 тона не е зле принципно, нямаше никаква тяга и имах чувството, че не може да се вдигнат повече от 3500 оборота, то нямаше и къде да го ръчна малко. Важно е да се отбележи, че тези 136 к.с. се постигат над 5000 оборота. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 29 Февруари, 2012 Share Отговорено 29 Февруари, 2012 ако говориш за хромираната лайсна около емблемата спокойно можеш да си я боядисаш в какъвто искаш цвят. не вярвам да има проблем с гаранцията. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 29 Февруари, 2012 Share Отговорено 29 Февруари, 2012 Може и да има нещо вярно за мощността, защото карах един Ховър на 3000 км., видя ми се много слаб, далеч от тези 12 сек от 0 до 100, което за кола 2 тона не е зле принципно, нямаше никаква тяга и имах чувството, че не може да се вдигнат повече от 3500 оборота, то нямаше и къде да го ръчна малко. Важно е да се отбележи, че тези 136 к.с. се постигат над 5000 оборота. Ами нали са ограничени до първите 5000км. Затова колата ти се е сторила тромава и и е липсвала мощност. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 29 Февруари, 2012 Share Отговорено 29 Февруари, 2012 Ами нали са ограничени до първите 5000км. Затова колата ти се е сторила тромава и и е липсвала мощност. да сега вече разбирам, аз не очаквах нещо кой знае какво де, но и не очаквах чак това, ето защо, иска ми се да покарам някоя над тези 5000. Лайсната да мислех или да я боядисам или да си поръчам нова решетка, само с емблемката, едва ли е много скъпо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 29 Февруари, 2012 Share Отговорено 29 Февруари, 2012 едва ли ще има за поръчка. за сега не се предлагат никакви аксесоари за Н5 и волекс. има само хардтопи за пикапа при митвас Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 29 Февруари, 2012 Share Отговорено 29 Февруари, 2012 ако говориш за хромираната лайсна около емблемата спокойно можеш да си я боядисаш в какъвто искаш цвят. не вярвам да има проблем с гаранцията. Не се вижда добре на клипа, но и на мен ми се струва,че този елемент е боядисан в черно и за това създава впечатление за "цяла черна маска"....да, не е зле Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 29 Февруари, 2012 Share Отговорено 29 Февруари, 2012 не, аз се чудех за някоя тунинг фирма дали не знаете, където могат да изработят такава решетка Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 29 Февруари, 2012 Share Отговорено 29 Февруари, 2012 ето тук съвсем аматьорски си поиграх и го наравих, мисля, че така изглежда малко по-агресивно Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 29 Февруари, 2012 Share Отговорено 29 Февруари, 2012 (Редактирано) По принцип хромът се слага на високите класове автомобили с малки изключения като Москвич. Хромът автоматично вдига класата на автомобила и придава аристократизъм (не случайно старите мерцедеси имат повече хром, отколкото боя). Старите лимузини са с хромирани брони, новите аудита (тунинг версиите) са с хромирани огледала и пр.. Обаче ако ти желаеш да направиш по-спортна визия никой не може да те спре. Според мен по-добрият вариант си остава боичка или фолио върху хромираната част. Даже може да си лепнеш хубаво карбоново фолио на 3М и ще стане 'ептен агресион. Редактирано 29 Февруари, 2012 от Говедо Правопис 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.