Jump to content

Аз също имам Хувър


rtasev

Recommended Posts

Вярно е. Аз гледах в един руски форум, че братушките са си направили и си ги монтират допълнително

Нямат подкалници. Скоро с един приятел стана дума за това, и той ми каза, че са слагали на няколко коли изкуствена пластмасова трева за подкалници - ефекта бил много добър! В някой от магазините съм виждал такава мисля ,че даже не беше и зелена....с косъм около сантиметър, по-сбита..... Та режели ленти и лепят над гумата. Това много спирало шума и камъчета които гумите хвърлят, а и лесно се мие после с пароструйка. Но ! Да не забравяме че автомобилите ни са в гаранция,и такива експерименти след 5 години..... :icon_cyclops_ani:

 

И на мен ми казаха, че следващата седмица ще ми сложат газовото, но получих покана по повод откриването на завода на 21.02.2012 год.

Верно - и аз получих такава !

Редактирано от poroinik
Използвай бутона за редакция вместо да пускаш последователни постове
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз гледах after market подкалници. Не са оригинални на GW.

Високите класове автомобили за подкалници имат нещо, което е като мокет. така камъчетата не стигат до ламарината и наистина се постига обезшумяване.

Иначе спокойно (без да се наруши според мен гаранцията), можете да си напръскате там с нещо, на което аз викам парфинена гума, което е на спрей и прави няколко мм покритие, което е меко на пипане и спира камъчетата и шума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз гледах after market подкалници. Не са оригинални на GW.

Високите класове автомобили за подкалници имат нещо, което е като мокет. така камъчетата не стигат до ламарината и наистина се постига обезшумяване.

Иначе спокойно (без да се наруши според мен гаранцията), можете да си напръскате там с нещо, на което аз викам парфинена гума, което е на спрей и прави няколко мм покритие, което е меко на пипане и спира камъчетата и шума

Подкрепям. Сега има толкова много различни видове спрейове и изолации които се нанасят лесно, и не изискват кой знае какви майсторски умения и свръхвъзможности......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покритието което е отдолу на калниците е доста сериозно, незнам дали се налага допълнителни обработки при положение, че гаранцията покрива корозия на купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята тук е повече за обезшумяване. когато карах автомобила на мокро време ми направи впечатление, че се чуват и усещат капките, които гумата хвърля по вътрешната страна на калника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята тук е повече за обезшумяване. когато карах автомобила на мокро време ми направи впечатление, че се чуват и усещат капките, които гумата хвърля по вътрешната страна на калника.

Да. Това казвам и аз - за шума....все едно, че не е затворена някоя врата. Ако това има някакъв изолационен пласт или нещо там , сигурно няма да се чува толкова.

Сега за теми за които се чудихме:

1. Подгрева на седалките - изключва при изваден ключ, въпреки че бутоните продължават да светят (пробвано )

2. Страничните огледала са с подгрев, въпреки че не го пише в книжката (поне за Стар нивото е така) - включва се с отоплението на задното стъкло - пробвано

3. За да не се включва вентилатора на отоплението на макс когато сутрин запалите, дръжте температурния регулатор 2-3 градуса под максимума (пробвано)

4. Гумите с които се продава автомобила са летни, а не всесезонни (според кода и шарката на гумата)

5. Според дилъра, колата има софтуерно ограничение до 5000 км. за мощност, съответно скорост (все още непроверено)

6. Газовите бутилки които ще монтират са с вместимост 70 л.

7. Имаше и още нещо което исках да кажа, но го забравих...... :sleepy2:

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не ви ли дразни когато между грайфера на гумата има камъчета и при скорост от повече от 50кмч почват да хвърчат по ламарината и имаш чувството че се разпада колата, ако има някакво решение като изключим тази трева? Тоест нещо което без проблеми можеш да свалиш, например някаква гума и секундно лепило, ако имате предложения споделете ги, аз съм готов да пробвам в името на комфорта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Xhizors, сигурно има. Другата седмица ще питам в сервиза какво може да ни коства това.....и ако няма проблем, има много такива покрития които се нанасят дори с четка, и аз бих пробвал.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4. Гумите с които се продава автомобила са летни, а не всесезонни (според кода и шарката на гумата)

Гумите с които излизат Стиид и Ховър са M+S, тоест Mud+Snow.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Но повече Mud и по-малко Snow..... :toothy12: Така е, но който разбира от гуми казва, че ако се кара в сериозни зимни условия е хубаво да се сменят. Иначе като за климата в Бургас и региона няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги в събота бях на лов за бекаси в Ахтопол и при моста на Синеморец видях колега с Hover H5, който спокойно си караше на големия сняг без проблеми. Явно и на сериозен сняг няма проблеми с новите гуми. Но смятам за следващата зима да си закупя 4 джанти със зимни гуми и да си менкам в сезоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Xhizors, сигурно има. Другата седмица ще питам в сервиза какво може да ни коства това.....и ако няма проблем, има много такива покрития които се нанасят дори с четка, и аз бих пробвал.

Вижте в руските сайтове предлагат решения за тези проблеми които коментираме. Незнам у нас дали ще ги внесе някой. Има всичко от защита на двигателя до подкалници и много тунинг екстри.

http://shop.chinacar...hp?cPath=32_458

Редактирано от bgg71
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едни под калници комплект 4бр. излизат около 2400 рубли = 120 лева......100 рубли = 4,90 лева приблизително . Сайта е много интересен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има много интересбни неща и на добри цени ще проверя колко излиза доставката до България и ще Ви кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

С тези големи гуми в режим 4х4 едва ли ще поднася (при нормално каране), вече на 2Н май ще е друга бира, иначе ето един от любимите ми клипове, може някой да го е постнал в форума, ако е така извинявам се.

 

http://www.youtube.com/watch?v=MJsKIRYN5lU

 

И да не съм тръгнал да се самоубивам, все пак имам глава на раменете, само казвам че с ограничителя от 0-100 ще го вземеш за 20 секунди примерно, това е.

Поздрави!

Относно този клип, нали виждате предната радиаторна решетка, продълговатия елемент от марката е махнат и чесно казано ми харесва повече така, аз също в скоро време ще съм собственик на Ховър, затова искам и аз да го направя това, имате ли идея в София къде може да стане това и дали няма да падне гаранцията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Това казвам и аз - за шума....все едно, че не е затворена някоя врата. Ако това има някакъв изолационен пласт или нещо там , сигурно няма да се чува толкова.

Сега за теми за които се чудихме:

1. Подгрева на седалките - изключва при изваден ключ, въпреки че бутоните продължават да светят (пробвано )

2. Страничните огледала са с подгрев, въпреки че не го пише в книжката (поне за Стар нивото е така) - включва се с отоплението на задното стъкло - пробвано

3. За да не се включва вентилатора на отоплението на макс когато сутрин запалите, дръжте температурния регулатор 2-3 градуса под максимума (пробвано)

4. Гумите с които се продава автомобила са летни, а не всесезонни (според кода и шарката на гумата)

5. Според дилъра, колата има софтуерно ограничение до 5000 км. за мощност, съответно скорост (все още непроверено)

6. Газовите бутилки които ще монтират са с вместимост 70 л.

7. Имаше и още нещо което исках да кажа, но го забравих...... :sleepy2:

Може и да има нещо вярно за мощността, защото карах един Ховър на 3000 км., видя ми се много слаб, далеч от тези 12 сек от 0 до 100, което за кола 2 тона не е зле принципно, нямаше никаква тяга и имах чувството, че не може да се вдигнат повече от 3500 оборота, то нямаше и къде да го ръчна малко. Важно е да се отбележи, че тези 136 к.с. се постигат над 5000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако говориш за хромираната лайсна около емблемата спокойно можеш да си я боядисаш в какъвто искаш цвят. не вярвам да има проблем с гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има нещо вярно за мощността, защото карах един Ховър на 3000 км., видя ми се много слаб, далеч от тези 12 сек от 0 до 100, което за кола 2 тона не е зле принципно, нямаше никаква тяга и имах чувството, че не може да се вдигнат повече от 3500 оборота, то нямаше и къде да го ръчна малко. Важно е да се отбележи, че тези 136 к.с. се постигат над 5000 оборота.

Ами нали са ограничени до първите 5000км. Затова колата ти се е сторила тромава и и е липсвала мощност. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали са ограничени до първите 5000км. Затова колата ти се е сторила тромава и и е липсвала мощност. :)

да сега вече разбирам, аз не очаквах нещо кой знае какво де, но и не очаквах чак това, ето защо, иска ми се да покарам някоя над тези 5000. Лайсната да мислех или да я боядисам или да си поръчам нова решетка, само с емблемката, едва ли е много скъпо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едва ли ще има за поръчка.

за сега не се предлагат никакви аксесоари за Н5 и волекс. има само хардтопи за пикапа при митвас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако говориш за хромираната лайсна около емблемата спокойно можеш да си я боядисаш в какъвто искаш цвят. не вярвам да има проблем с гаранцията.

Не се вижда добре на клипа, но и на мен ми се струва,че този елемент е боядисан в черно и за това създава впечатление за "цяла черна маска"....да, не е зле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип хромът се слага на високите класове автомобили с малки изключения като Москвич.

Хромът автоматично вдига класата на автомобила и придава аристократизъм (не случайно старите мерцедеси имат повече хром, отколкото боя). Старите лимузини са с хромирани брони, новите аудита (тунинг версиите) са с хромирани огледала и пр..

Обаче ако ти желаеш да направиш по-спортна визия никой не може да те спре. Според мен по-добрият вариант си остава боичка или фолио върху хромираната част. Даже може да си лепнеш хубаво карбоново фолио на 3М и ще стане 'ептен агресион.

Редактирано от Говедо
Правопис
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...