Kan4o Posted December 25, 2017 Share Posted December 25, 2017 Вчера моя син ме "поддерти" да му търся вериги за Нисан Кашкай и видях на 2-3 места да се предлагат вериги за нашият размер гуми, значи за СУВ-ове и джипове....Нищо ,че са 4х4, цената не е голяма стотина лева....Как смятате - нужно ли е??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencibull Posted December 25, 2017 Share Posted December 25, 2017 Кашкая 4х4 ли е? Веригите по начало са за доста тежки зимни условия - в града няма да ги ползваш, а за в планината най-вероятно няма да ти свършат работа, щото снега ще е над капака на кашкая. За мен не е оправдан разход, но може би в някоя ситуация биха помогнали. Също така веригите за по 50-100лв се късат доста лесно. Хубавите марки са по 400+ Една лопата, чувал пясък в багажника и няма кво да те уплаши Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted December 25, 2017 Author Share Posted December 25, 2017 Аз не питам за Кашкая той е за напикан асфалт, питам за нашите има ли смисъл, например за тези без да правя реклама съвпадат и по размер на гумите :https://www.avto.bim.bg/Verigi-za-snqg-universalni-HUSKY-PROFESSIONAL-16mm-razmer-151617175181920-colovi-djanti_pr69471.html има ли смисъл изобщо да се слагат на Н3 и Н5.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nork Posted December 25, 2017 Share Posted December 25, 2017 От чифт вериги винаги има смисъл да седят в багажника Може да е смешно, но освен зимата са ме "спасявали" доста пъти и лятото. Вярно, че тогава не съм бил с 4х4, а с лек автомобил. Но е разликата е в повечето копане в калта когато си с летни гуми Канчо, благодаря за линка! Доста търсих началото на зимата и сега ще се възползвам А те нека не ми потрябват и да се лашкат в багажника. По същата причина и винаги имам тънко въже което да увия около джантата, ако попадна на "ледена пързалка". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted December 26, 2017 Author Share Posted December 26, 2017 Аз питам, защото в армията всичко с повишена проходимост се оправяше без вериги и разни ЗИЛ-130 и Шкоди Мадара /единици за транспортиране на материали/ имаха задължително такива. УАЗ-469 също нямаха, но съм ги виждал как впрегнати по 2 дърпат друга тежко затънала...та за това питам за мнение... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Явор Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 Честита Коледа колеги , метални вериги по не за мен не си заслужава,освен че са доста трудни за слагане а и за нашите камиони ми се струва че ни трябват два чифта което става доста скъпо(мое мнение) аз лично ще си купя тип свински опашки- нещо от този родhttps://maxauto24.com/avtomobili/aksesoari/verigi-za-sniag/pvtz-verigi-za-snyag.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted December 26, 2017 Author Share Posted December 26, 2017 Ето за това е форума...тези даже за по добри https://maxauto24.com/avtomobili/aksesoari/verigi-za-sniag/pvtz-verigi-za-snyag-c50.html защото дължината на балона с джантата е към 75 см а тия са 79 т.е. има риск да не стане има и още два три вида и май наистина си има резон да са тия, като се скъсат купуваш си нови...Благодаря и все пак съм притеснен от размера нека някой да ги види и мери на живо и тогава да поръчаме... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencibull Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 Аз след НГ ще взимам Cooper discoverer STT 32x11.5r15 та едва ли ще ми станат веригите Аз все си мисля че веригите нема да вършат много работа попринцип, ама никога не е излишно човек да е подготвен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Явор Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 в южна корея съм ползвал подобни и ефекта беше поразителен (колата беше само с предно ),,,,,,,,,,,в саита който показах има доста с различен размер на опашката някъде гледах с размер 110 см. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nork Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 Преди 6 часа, Явор написа: Честита Коледа колеги , метални вериги по не за мен не си заслужава,освен че са доста трудни за слагане а и за нашите камиони ми се струва че ни трябват два чифта което става доста скъпо(мое мнение) аз лично ще си купя тип свински опашки- нещо от този родhttps://maxauto24.com/avtomobili/aksesoari/verigi-za-sniag/pvtz-verigi-za-snyag.html Трудно е когато си слагал 1-2ти вериги, специално тези "меча стъпка" се слагат под 5 мин на гума. За скъпи няма смисъл според мен защото няма да караш денонощно с тях. Два чифта...... то ако ти затрябват 2 чифта викай Гражданска защита Тези тип "свинска опашка" ще вършат същата работа като тънко въже омотано около джантата - предимството: по лесно сваляне. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted December 26, 2017 Author Share Posted December 26, 2017 (edited) Ето това е принципа..мнението !!! Ето тези https://maxauto24.com/avtomobili/aksesoari/verigi-za-sniag/pvtz-verigi-za-snyag-c70.html и тези https://maxauto24.com/avtomobili/aksesoari/verigi-za-sniag/pvtz-verigi-za-snyag-1583.html хич не ми се виждат слабички , но нека да почакаме снега и тогава ще видим...Миналата година наваля 80 см и по утъпкания сняг се вървеше, за тази не знам...... Edited December 27, 2017 by Kan4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gwhover Posted January 22, 2018 Share Posted January 22, 2018 Колеги, малко инфо по въпроса и от мен. Ако решите да вземете вериги на вашия H5 (R17) то вашият размер вериги е 247. Аз съм си купил главно заради проверки от полицията и глоби/недопускане до определени пътища след характерния пътен знак, но досега никога не ми се е налагало да ползвам, доколкото 4х4 и добри зимни гуми е предостатъчно да преведат джипа дори през най-гадните кал и сняг. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted January 22, 2018 Author Share Posted January 22, 2018 По принцип не би трябвало да ти искат вериги за 4х4, така е писано в правилника без коли с повишена проходимост, даже и на разни паркетници като ауди куатро и прочие не искат стига да е писано на капаците....ако не пише се искат имахме такъв случай с колежка паднало етикетчето - куатро и не я пуснаха да излезе от Кърджали без вериги.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kra_kamenov Posted January 23, 2018 Share Posted January 23, 2018 Здравейте колеги .преди години ми се наложи да ползвам вериги и пробвах от течните!За 3-4 километра вършат супер работа! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gwhover Posted January 24, 2018 Share Posted January 24, 2018 Вериги, като цяло е хубаво човек да има, не само за сняг. Навремето се бях набутал в една страшна кал до осите, есенно време, още бях с летните гуми. Беше голяма мъка да се придвижвам без AT гуми дори с бавните 4х4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelev_48 Posted January 24, 2018 Share Posted January 24, 2018 Тези са още по-добри. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JI_GIT Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 вериги трябва да има човек, и то желЯзни. Тия пластмаси, въженца, канапчета, текстилни ленти и други маркетингови полюции са полезни само там, където с малко повече глава можеш да минеш и без тях... Сополите от спрейовете са много готини за поледица, но животът им е неприлично кратък. Моите вериги - един комплект, меча стъпка, съм ги ползвал и в сняг и в кал. Слагам ги на задния мост. Ефекта е чудовищен, но пазете предната броня - чупи се в долната част, докато бутате калта... моята вече четири пъти я лепят и боядисват, а липсващите парчета са заменени с ламарина. То моето не е от нужда, но пък е краста и "требе да се чеше". Със здраве и пожелание да пробвате! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.