Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравеите,

четох темите,но не разбрах в крайна сметка дали без лифт тези джанти ще станат 7JJX15-5HPI 6x139,7mm. ЕТ13 централен. отвор108мм.

или 7J16H2 ET - 0 .

Моля по-запознатите да помогнат.

Благодаря,

Редактирано от Krasimirr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз си мисля да не рискуваш с 15-ки, ако не можеш да ги пробваш преди покупката. Като си търсех за моя, пробвах едни 15-ки от тойота хайлукс и опираха отвътре на скобата на спирачния автомат. Тогава ако имах 2см фланци и щях да ги взема, но без фланци... ...колко мъка има на тоя свят, боже...

нали пита за телефона - звънкай, докато съм в отпуск. Ще ти покажа до къде ме доведе риенето из интернет за джанти. :confused2:

 

 

Редактирано от JI_GIT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приключвам с темата и търсенето.

Оставам на оригиналните джанти - ще въртя гумите според сезона.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бях писал и в една друга тема, но ще спомена и тук. При покупка на неоригинални джанти за H3/H5, не подценявайте офсета! 20<ET<40, виждал съм колеги с отишла кора под калниците...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси аз взех оригинални 15ки от паджеро, офсет 12, не опират в спирачките. Днес взех гуми МТ 215/90 R15, около 78см високи, ще ги слагам уикенда и ще споделя резултати. Ще пробвам в фабричните настройки да ги вместя, като само натегна торсионите и ако се наложи ще режа пластмаси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци,предполагам си прочел,че разстоянието до земята от средата на предния болт на долния носач трябва да бъде в рамките на 295мм +/- 10мм .

Виждам,че никой не се съобразява с този размер,но той влияе пряко в/у силите които действат в/у карета,полуоски,втулки,лагери,болтове,шаси и управление т.е променя посоката на натоварване от оптимална в критична и рано или късно логично идват и ядовете. 

Ако случайно не си попаднал на това - https://www.youtube.com/watch?v=h1LLqbgan38

Успех,

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ти излязоха гумите и от къде ги взе.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси здравей, какво ли не изчетох вече за тоя жип. Ще ги слагам тия гуми, пък ако вземе да се чупи през ден ще знам от кво е. Мой приятел с фронтера така е напръчил торсионите, че каретата са под 30 градуса ъгъл, в гората яко настъпва газта, а вече 3 години само шарнири смени. Гумите са руски регенерат, по 155лв бройката от Нира-бг ( на Околовръстното ). За сега лични отзиви не мога да дам, двама приятели карат с такива по 2-3 години вече и казват че са ок. Май днес ще се опитам да ги монтирам, като стане ще докладвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Венци,

В подкрепа на твоето решение някъде бях прочел,че "автомобилите са създадени от инжинери,но се движат благодарение на Божата воля",както и " Титаник е създаен от инжинери,а Ноевия ковчег от любител........."

Пръчките в гърба и каквото стане в този случай,а и явно по асфалт не мислиш да я караш много.

Да сме живи и здрави да си позволим разходите по заигравките - кеф цена няма!!

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих гумите с джантите, новите гуми са с 7см по-голям диаметър от старите, махнах калобраните отпред, огънах подкалниците с пистолет с горещ въздух, торсионите съм ги натегнал с 4 оборота, отзад огънах леко подкалниците с пистолета. До края на месеца ще сложа отпред нови амортисьори и отзад ще сложа по-дълги пружини, отпред мисля да натегна торсионите с още 2-3 оборота. В момента предната арка на калниците е на 84см от земята, задната на 85. След промените които смятам да направя до края на месеца би трябвало отпред да стане 86-7 отзад 90. Снимки не мога да кача, че ми почина телефона, но при първа възможност ще снимам и ще показвам :)

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕ баси, голям зор аз си намерих оритинални джанти- нви и трудно като търсиш и на тях зимни гуми без огъвания и прочие. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

31ци мт гуми с джанти 15 от паджеро. Чат пат опират в подкалниците гумите, още не съм я вдигнал, но вчера качих орлово око без проблем. Веднъж вече ме вадиха от тинята тия гуми, на Батак се подлъгах по сухото и влезнах в 40см тиня, ако бях със старите АТ-та не знам дали шях да изляза.

Поздрави.

CYMERA_20170808_080714.jpg

CYMERA_20170808_080731.jpg

Редактирано от vencibull
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто камион се обзаведе с 16 Факти ЕТ -40,сега остава и гуми да се намерят и БТР-а е готов,а и едни хъбчета да му монтирам,да си щтракам....из калта

..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 minute ago, snipi said:

Мойто камион се обзаведе с 16 Жан ти ЕТ -40,сега остава и гуми да се намерят и БТР-а е готов,а и едни хъбчета да му монтирам,да си щтракам....из калта

..

Ун

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване