Jump to content

Фалит


valery
 Share

Recommended Posts

Има създадена тема за фалита. По-добре е там да се коментира. Що се отнася до гаранцията аз вчера си взех колата, след като я бях оставил преди 1 седмица лично на представител на Литекс Моторс за гаранционни проблеми.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

И аз имах големи надежди за този завод. Надявам се скоро да започне пак работа щом не са съкратили всичкият персонал, според мен залезе заради некадърен маркетинг.  Замислям се да си купя Great Wall H6 много ми харесват.

Link to comment
Share on other sites

Не бъркайте завод и вносител.

Завода като завод не е работил и един ден. Асемблираха се няколко колички колкото за пред лицензионните органи. Останалото е вадене от контейнерите на готови коли и разпращането им до дилърите. Малка спретната пералня. И като всяка далавера изкара от ден до пладне.

 

Link to comment
Share on other sites

Може и така да е..., но поне народа взе малко въздух, защото можеше да купи нещо на по ниски цени и сега като гледам Хавал, цената му е значително по ниска и , като направят 2-3 промоции и ще стане по човешка. Пример 70000 км карам Н3  имам прлекрасни впечатления и резервните части са почти -без пари , а ходи там дето и разни Тойоти и Нисани ходят....т.е. върши работа.Съединител комплект 300 лева и то на ЕХИт , а на онези започван от 1500 лева те това е.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Н3 и Н5 са съвсем друга бира. И ако наистина започнат производство тук в България, ама да ги произвеждат, а не да ги карат сглобени от Китай и да им сложат нови двигатели наистина отговарящи на евро6 то биха имали пазар. Лошото е че така както е замислен този бизнес не е пазарно ефективен и става по-скъп от конкурентите, а българина би предпочел всяка друга марка при равни други условия (цената например).

Link to comment
Share on other sites

On 4/12/2018 at 8:18 AM, radowolf said:

Не бъркайте завод и вносител.

Завода като завод не е работил и един ден. Асемблираха се няколко колички колкото за пред лицензионните органи. Останалото е вадене от контейнерите на готови коли и разпращането им до дилърите. Малка спретната пералня. И като всяка далавера изкара от ден до пладне.

 

Почти всички автомобили, които се движат по бг пътищата са асемблирани в България. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Аз нямам претенции , но винаги такива чужди думи съм ги гледал с подозрение и ето какво открих в нета:1. събрание; ~ point, point (place) of ~ сборен пункт; ~-room зала за събрания, балове и пр.;
2. законодателно или съвещателно тяло, съвет; ~-man член на съвет; General A. Общото събрание на ООН;
3. монтиране, монтаж; ~ line монтажен конвейер; производствена линия; ~ hall монтажно отделение в завод за самолети;
4. механизъм; агрегат; устройство; turbo-pump ~ турбопомпен агрегат;
5. воен. (сигнал за) сбор;
6. комп. асемблиране, сглобяване (на компютър).

Бойко23 обясни какво имаш предвид в изказването си , че всички автомобили се сглобяват в България- много смело и даже гордо , ако е така...

Обясни на по простия си колега от Земеделческият съюз- така се изразяваха членовете на БКП през соца....

Link to comment
Share on other sites

Оказа се ,че завода има излишък от гуми продава на сметка за Н3 И Н5      225/65/17 кумхо, купър 2014 на 60лв, което е без пари ...... давайте

 

Link to comment
Share on other sites

Как да го напиша по-разбираемо? 

Казвам, че почти всички автомобили, които се движат по БГ пътищата са асемблирани в завода в Баховица. Процентът на котайската сглобка е доста по-малък...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ААА Бойко това сега е друго изказване. От предното :"Почти всички автомобили, които се движат по бг пътищата са асемблирани в България. " Аз разбирам ,че всички автомобили на всички марки са асемблирани в България. Не конкретизираш марката.....това е друго нещо.Разбра ли защо си поисках обяснение и смятам уместно....

Edited by Kan4o
Link to comment
Share on other sites

По нова информация от приятел, разбрах, че завода реално произвежда. П.П. По-евтино е да се докараат много разглобени автомобили, или демек части за сглобяването им, тъй като ще заемат физически доста по-малко място, отколкото готови сглобки, повярвайте ми ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Вервам ти!!! И какво събира завода????Като марка , освен,че има Н6 към 260 коли дето трябва да даде на Гранична полиция и това е нещо. На руски Висоцки казваше: Наша милиция нас березьот...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Важното е че ги има направени :D:D:D . П.П. Тук у форума, няма ли някой, който работи или е работил там да подскаже нещо о.О

Edited by газаджията
Link to comment
Share on other sites

Халетата вече са дадени на немска фирма под наем.

В завода не се произвеждат и май не са произвеждани коли в смисъла на автомобило произвоство - от ламарина до готов продукт. Просто се вадят някакви неща от някакви контейнери, уж им се извършват някакви интервенции и после се возят до дилърите.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 11.12.2018 г. at 9:11 PM, radowolf said:

Халетата вече са дадени на немска фирма под наем.

В завода не се произвеждат и май не са произвеждани коли в смисъла на автомобило произвоство - от ламарина до готов продукт. Просто се вадят някакви неща от някакви контейнери, уж им се извършват някакви интервенции и после се возят до дилърите.

:blink: :( Тъжно .....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...