Jump to content

Лични впечатления от колите Great Wall


Miller

Recommended Posts

На авто експото интериора на Киа Сийд като че ли ми хареса най-много. Страхотно направен и изглежда като космически кораб вътре :) Лично мнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ето моето лично запознанство с Volex C10 от петък.Карам от 5 години ЯРИС 1,3 2001 година (разбира се втора ръка).

Не усетих никаква миризма в купето на пласмаса(километражът показваше 31 км).На празен ход двигателят практически

не се чува-(за сравнение в Яриса е по-шумен).Предавките се включват отлично .Ходът на съединителя е малък но

свикнах неусетно.Воланът е прогресивен-на място много лек, а при повишена скорост се втвърди.Карах колата

около 40 мин -което е нищожно малко, но мога да кажа, че колата си я бива.На отсечката за летището на 2000 оборота

при 5 та показа скорост 70 км/ч.За кратко вдигнах обороти на 3000-двигателят остана все така много тих-Ярето след

2500 оборота започва да се чува осезателно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , даваш много ценна информация от първа ръка като собственик на Ярис . Това със сервото на волана , ако действително е така е страхотна екстра , която липсва при доста в пъти по-скъпи модели на утвърдените марки. Напълно съм съгласен ,че сгъването на огледалата също е супер необходимо особено в центровете на градовете и на пакингите .

Лично аз намирам до тук като минус само липсата на борд (трип) компютър, въпреки , че в един момент почва да изнервя това непрекъснато взиране в разхода .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина няма борд компютър и е минус, но вярно е и това,че наличието му води до постоянно вглеждане в показанията-все

пак наличието му има възпитателно влияние за икономично каране.

Като вътрешно пространство е с по-голям обем от Яриса.Возията е мека, но и стегната без кренове в завой.Багажникът е по

голям от Яриса.Аудио уредбата е на високо ниво.За мен беше непривично централното табло-моето е в средата.Интерсното

е, че има термометър за температурата на двигателя.Качеството на вътрешното обзавеждане не е по-лошо от това на Ярис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно как са постигнали по-голям багажник от Ярис като са идентични купета , впрочем в спецификациите на сайта на GWM-CN дават 330 литра , което си го обяснявам ,че това е с изтеглени напред докрай задни седалки , което е близо до Голф 340 л примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес за втори път имах възможност да управлявам Voleex.Бях внимателен за дамога да дооценя автомобила.

За управлвнието- да така е-втвърдява се при повишаване на скоростта.Наистина е по-тиха от Яриса.

В областта на ниските дърпа добре.Хододвата част също е тиха и стегната.Километражът показваше 315 км.

Пред мен имаше друг колега за тест драйв.

Това са мойте лични впечатления от този автомобил и смятам твърдо да си го купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с миризмата на MIler е е..ти лъжата.

В няколкото GW. които съм се качвал няма нищо подобно.

Мирише си на нова кола

Пластмасите са си същите като на останалите коли в клас

А защо колегата (който е и градски) лъже, не знам. Няма как в един ден да се е качвал изобщо в колите, защото Voleex във Велико Търново има отскоро, а към дата на поста му нямаше, а нямаше и продължава да няма и Hover (тестовия беше продаден)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласна! От около месец карам Voleex-a и смея да твърдя, че количката си е супер! Това, че има общо с Китай не я прави по-малко конкурентоспособна или не добра! Който я покара и я изпъне яко на някоя отсечка ще се съгласи, че количката се държи много добре на пътя! Сега идва зима и предстои да я тествам на по-опасен път! вярвам, че няма да имам забележки!

Та с две думи, който кара-той да коментира, всички останли, които "лежат" на стереотипи, в ляво!!!!

Всеки е свободен да си изрази мнението,но,винаги има едно но,а то е момента с предубежденията и стереотипите.В Китай,тия "Great rubbish" сигурно тряскат по 60-70 000 км годишно,а дори и за 2 години да е и пак марката е най-продаваната там. Какво става сега с въпросната марка,без значение дали е Ванг ли,Хуан мин,Джин джин или Грейт уол.Непознато нам име идващо от най-бруталната (да,такава е) икономика в света.Най-агресивните пазари и определено най-сериозния играч в бъдеще. Качеството-да,качеството...Разбира се,че няма да е на нивото на Бентли,то не знам и кой очаква да е такова,като струва колкото фара на Бентлито.Но какво даваш,че да очакваш нещо доближаващо се до сравнената марка. Не мисля да продължавам да дъвча едно и също нещо,което стотици пъти коментирахме и вече се изтъркваме. Милер,никой не ти е упрял пистолет на челото и да те кара да си купуваш какъвто и да е автомобил. Нима Ярис,Поло,Корса или която и да е от този клас се различава коренно ? А ? Дори и прословутата S класа на Мерцедес,мога да ти препратя възхваленото мнение на ползвател на този модел.Човека я е карал половин година и е правил 5 ремонта.После си купил Файтон. За последно ! Мнения относно критика по такъв начин,няма да бъдат толерирани,особено при наблодение от щанда.Купи я,карай я 100 000 км. ела коментирай.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да цитирам мнение на колегата damianski от форума на offroad-bulgaria.com

 

 

Малко мнение от почти първа ръка, мой колега си купи такъв преди 5години става въпрос за Хувър с мицубиши двигател. Еми кара го 2.5г и навъртя около 70 000км , ама яко каране без грам пазене ,на асфалт и доста лоши пътища все с пълна газ ,той си е такъв не му дреме за колата.Колата не даде никакъв дефект за това време, карал съм и аз от любопитство просто усещането е като от старите джипове ,отвън големи вътре малки на шаси май беше, интериора малко пластмасов и на третата година малко се беше замазала тапицерията ама и той я кара много мръсен ( има строителна бригада). Та тази кола накрая и по таван тръгна тотална щета, от малък мост летя . Та нашето момче си взе след това каптива и толкова го е яд , все нещо и се чупи вика китайския беше мъжка кола , тая след 10месеца почна да тропа и да свети като коледна елха.

Та това е от мен колата не е лоша , в смисъл надеждна кола. може би пикапа е най добрата покупка за работно добиче, за тези пари

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой искаше повече информация за Ярис.

Карал съм 3 години Ярис Седан (произведен в Япония за Щатския пазар - в щатите се продава като Toyota Echo)

 

-Главното оплакване от него по американските форуми беше, че пибипката му лесно се самонатискала - на случайно забърсване. В началото се смях, обаче после разбрах, че хората са били прави.

-Другото, което им беше направило впечатление на американците (предимно амер. жени) беше стереото - изключително добро. И за това бяха прави - сравнявам със стереото на Хонда Сивик, което беше отвратително (на Опел Астра и ФВ Бора - добро, на Фиат - лошо, но по-добро от Хондата)

-Твърдата пластмаса и гнусният интериор - наистина изглеждат гадни и след време направо досадни. Сравнявам с ФВ Бора, чиято вътрешност е класна; Астрата също дава чувство за уют и класа, Хонда Сивик - гадна вътрешност (амер. модел, а не продавания в Бг хачбак, чиято вътрешност е стилна); Мерцедес Е класа с дърво- личи си скъпа вътрешност, но доста безвкусна

- Пак за интериора само че откъм удобство - малката Ярис отвътре е по обширна от ФВ Бората; Общо взето, колите, които описвам по-горе като безвкусни са обширни отвътре (Мерцедес Е, Хонда сивик), а тези с йкрасив интериор са тесни (Астра, Бора)

- за седалките на Яриса - малки, твърди, но удобни. В това отношение ФШ Бора беше отвратително - седалки като корита, ще ти протрият бедрата отвън

- Ярисът дава лесен достъп до компонентите на двигателя, за разлика от Бората (противно на общото мнение, че погерманските коли най-леко се работи - така е било допреди 20 години). Фиат Стило в това отношение е отвратителен, за да смениш изгоряла крушка трябва да вдигнеш колата на крик и да свалиш кората на предната гума (по спецификация) или ако предпочиташ можеш да свалиш акумулатора или резервоара за вода)

- Двигател на Яриса - без проблеми, обаче на 120000 почна да свети лампата за проверка на двигателя - задръстен катализатор (сменя се за 50-ина долара + 30 за нов; оригинален отива към 300 зелени); Но всички коли си имат проблеми и те се знаят - Фолксвагените с електрическата система - непрекъснато им горят крушките; датчика за въздуха се прецаква на 150 хил км, на Хондите им се прецаква датчика за кислород; Мерцедесите имат прекалено много датчици 4 само на изпускателната система - някой излиза от строя след 100 хил км; на Фиата след 100 хил км се прецаква датчика за оборотите

- Комфорт при каране, крен - Ярисът е най-зле от всичките коли, които съм имал (с изкл. на Шкодата на баща ми). тесните гуми намаляват консумацията, обаче на мостове със страничен вятър те е страх да не те издуха. Просто не ме кефи Яриса. ФВ и Хондата доставят удоволствие при каране, Фиат Стило и той донякъде; Мерцедес Е и Опел са прекалено меки за мене, обаче се харесват на пенсионери и жени. Ярисът обаче на никого не би харесал.

-Външен вид - тук Ярисът май води класацията за стил - следван от Хонда, Бората и Стилото на едно равнище и на опашката претенциозната и грозна Е класа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Тук съм описал моите лични впечатления.

http://forums.gwm-bg...D0%B0-hover-h5/

 

Относно сглобката. Жена ми кара чисто нова тойота ярис. Кола не за 2-3 хил лв.

Днес след огледа гледахме таблото на яриса. Вече е на 5 хил км и още не е имала и едно лято с нея. Та таблото се беше раздуло около климатика и музиката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за другите модели, но пикапа го карам вече 1 седмица и съм приятно изненадан.

 

ЕЕЕЕЕ дай още малко информация. И аз мисля да взема такава....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен дизайна на малката количка доста ми харесва, знаем откъде идва(Яарис). Но е факт. Изглежда си съвременно. Не е онова чудовище Ровъра. С един дизелов двигател ще е трепач направо. Четирите дискови спирачки ме смаяха направо за такъв автомобил. Пожелавам успех, защото ще е добре за всички нас. Голяма работа че бил китайски. След 5-10 години всичко ще е китайско. Дизайна на пикапа и джипа също е добър. Едно нещо не ми хареса и това са въженцата отзад дето като вдигнеш петата врата вдигат и кората над багажника. Горната част на въженцата е направена като е прегънато въженцето и е стегнато със алуминиева пластина за да се оформи закачалка отгоре, обаче отдолу под кората е направено на възел(там където фабията има една топка да дърпа въженцето надолу. А тук просто са го вързали на възел, че единия възел беше минал през дупката и бяха направили повече възли отдолу, че да не минава през дупката на кората. Незначително ама все пак можеше и по-добре(всеки може за 10 минути и с фантазия да го оправи това). Това го гледах в Русе в шоурума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не всичко е недообмислено, просто всичко изисква пари

1) за проектиране

2) за изработка

3) за глабяне

 

колко още други неща са спестени по тези автомобили за да до карат тая цена...

 

понеже повечето ни клиенти са руски заводи си говорихме веднъж с един директор на завод там. той каза следното: ние също можем да направим луксозна кола, просто цената и ще дойде в ценовия клас на мерцедес, а ние не искаме това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като четох как се контролира качеството в завода, не ми изглежда доста неща да са спестени...

А и колите се държат добре

Дребни недоглеждания има в доста по-скъпи коли. Да не говорим че има и не само недоглеждания.

Тук главно е спестено от дизайна и технологиите. Явно са ползвани готови.

Но на тоя принцип са доста марки, особено в ниския ценови клас.

В крайна сметка за 15 000 лева няма как да си купиш най-новата технология. Но това което предлагат китайците, никак не е зле като актуалност.

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги. Ето един екземпляр от описания по- горе дето никога не се е счупил до тоталната щета... :rolleyes: Явно собственика му не е останал убеден в това и се е ... да кажем разделил с него. В интерес на истината ръжда се вижда само по ключалката. Не че е редно да има за този пробег, но очаквах и по други места на грунд. А сега да видим кой е истински фен и ще го грабне? Аз и да искам не мога в момента. Нямам кислород толкова останал.

http://www.tbiauto.bg/BG/car/285

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е стария модел, H3 мисля. По-различен е от H5, което може да доведе и до проблеми при намирането на части (двигателя и транзмисията са същите, но разни детайли едва ли ще се държат на склад у нас). Така че ако някой му се точи, да го има напредвид.

 

Иначе не можем да гадаем за причините собственика му да се е отказал от колата. В представителствата на всяка марка у нас в момента е пълно с коли върнати от лизинг, дори на по-малко километри, както висок, така и нисък клас. Дали причините са финансови или човека си е взел по-висок клас автомобил или не се нуждае от голяма кола или нещо съвсем друго се е случило - няма как да знаем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като четох как се контролира качеството в завода, не ми изглежда доста неща да са спестени...

А и колите се държат добре

Дребни недоглеждания има в доста по-скъпи коли. Да не говорим че има и не само недоглеждания.

Тук главно е спестено от дизайна и технологиите. Явно са ползвани готови.

Но на тоя принцип са доста марки, особено в ниския ценови клас.

В крайна сметка за 15 000 лева няма как да си купиш най-новата технология. Но това което предлагат китайците, никак не е зле като актуалност.

 

не ме разбра колега.

не казвам, че са направили пропуски, а умишлено са спестили някой технологични операции... в примера връзките, които държат кората над багажника за стопери са използвани възелчета на самото въженце, а не мъниста, както е при други марки. само заради това другата марка струва с 10 лв повече примерно. и като сложиш 100 такива неща, които китайците не са направили, защото са сметнали, че са допустим пропуск, колата спада с 1000 лв. като сложиш и други икономии и цената стига до текущата...

пак казвам, че това не са пропуски от некомпетентност, а особености на технологията на автомобила, които вероятно са били поставени на комисия, одобрени, утвърдени, нормирани, контролирани, тествани и пуснати в производство.

 

друг подобен пример, който знам от мерцедес е вдигането на подглавниците. при мерцедес става от врътката, с която се регулира наклона на облегалката. при другите марки обикновено става чрез издърпване на поглавника на ръка.

прости примери, които спестяват хиляди на други производители и ги слагат в бюджетен клас автомобили.

 

на мен ми е ясно, че всеки производител има корпоративен шпионаж и няма как да пропусне какъвто и да е детайл от производството на другите марки. Още повече, че от всеки нов модел се купуват стотици екземпляри, които се разглобяват до най-ниско ниво за да се копират нововъведения. само следенето на патентите и мисленето как да се избегне, заобиколи или видоизмени се дава на отделни звена във всеки завод

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Уважаеми колеги,

 

искам да споделя с вас моите впечатления от кола на GW. На 24.01.2012 си купих Steed 5 с дизеловия двигател.

Първо, на колегата, който писа относно пластмасите, миризмите и прочие. Пластмасите на пикапа изглеждат добре, напаснати са добре и миризмата е като на нова кола. Мога да го заявя съвсем отговорно. На всеки 3 години си купувам чисто нова кола (към момента Пежо Партнер и Опел Зафира) и всяка от тях имаше специфична миризма.

Колата към момента е на 2000 км като за това време разхода падна от 10 литра на 8 литра смесено каране (80% градско в София).

Не съм имал никакви проблеми с проходимост. С включено 4х4 минава през 50 см сняг без никакъв проблем.

При работа на място двгателя е по тих от двигателя на Зафирата (1.9, HDI). При ускоряване се чува по силен звук и то по скоро от изпускателната система. При скорост между 90 и 120 км се чува само шум от вятъра и гумите. Двигателя се чува дотолкова, колкото да знаеш, че работи.

Музика и говор със спътниците се чуват съвсем нормално.

110 км в час ги поддържа на 2000 оборота, на равен терен. На 5 скорост еластичноста на двигателя е много добра и няма проблеми при изпреварване.

Возенето е нормално за пикап, подрусва, но на хубав път е като лимузина.

Волана се върти съвсем леко и управлението е удоволствие.

 

Мога да заявя, че колата е идеална за парите си. Аз закупих Стар модификацията с кожен салон, електрически огледала и прочее за 32800 лв.

Същата конфигурация с логото на Тойота ми бе оферирана за 64000 лв.

Изчисленията са лесни.

На мен ми трябваше кола за пренасяне на товари и дърпане на каравана (1600 кг). Мисля, че засега Steed 5 отговаря на всички изисквания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 years later...
  • 5 months later...

Стийд 3, наричан още Wingle 3, между другото аз не виждам разлика в оборудването от петицата , ходовата част и прочие, както и да е. Навъртях му вече 208 хиляди километра, не знае сервиз. Единственто му сериозно влизане в сервиз е за поправка на стартера. Имаше проблем с бендикса всъщност, това е. Гори по малко от шестицата и върви повече :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...