Jump to content
admin

Официална информация (от Литекс Моторс) относно Voleex C30

Recommended Posts

Вчера имах среща с маркетинговия директор на Литекс Моторс, както и негови колеги. Имам разрешението да пусна официална информация по различни въпроси свързани с марката, първото от които засяга Voleex C30, на който дори имах възможност да се повозя, макар за много малко.

 

Автомобила ще влезе за тестове и сертифициране за евро стандартите ноември месец. Тогава се очаква да получи нужния сертификат и вероятно след по-малко от 6 месеца ще може да се предлага в България внос от Китай. Ако това се стече така, се очаква до по-малко от една година да започне да се продават произведени у нас такива коли. Литекс помолиха за разбиране, че всичко опира до това дали сертифицирането ще мине гладко, като усложнения са крайно малко вероятни, но все нищо не е абсолютно сигурно.

 

За цени още не може да се говори, но ще бъдат най-ниските в България в класа на автомобила за даденото ниво на оборудване.

 

Прикачам снимка на колата до по-старо Volvo C60, принадлежащо на единия от служителите в Литекс. Макар Волвото като габарите да е малко по-голямо, по негови думи във Волекса е по-просторно, понеже двигателния отсег е по-къс, а в задната част Волекса е по-висок, за да има повече място и хората да седят по-изправени.

 

Колата се движи много тихо и плавно, като това, на което се качих е Китайски модел внос само за изложения - произведен за Китайския пазар. По негови думи за Европейския пазар ще има повече шумоизолация, по-качествени пластмаси и други неща отговарящи на това, на което са свикнали хората в Европа. Отново по негови думи колата е много стабилна на дълъг път, държи се добре при влизане по-рязко в завои, CVT-то има голям обхват и дори при близка до максималната скорост на модела, оборотите на двигателя имат още до червената зона.

 

Ако имате по-конкретни въпроси, може да ги зададете.

IMG_20111006_185234.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията - хубаво е да има потвърждение, че Ц30 ще се произвежда и у нас (ако не му мине котка път със сертифицирането).

 

А между другото според нета той е само с един двигател - 1.5 бензин. Говорихте ли за това дали ще се слагат и други двигатели (дизел примерно, 1.3 бензин)? Много интересно е и, че според този сайт разликата в теглото м/у Ц10 и Ц30 е само 25 килограма, а Ц30 е с цели 60 см по-дълъг от Ц10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се предварително, че питането ми не е много по темата. Видях снимката и се зачудих къде е снимана? Всъщност къде им е централния офис на литекс моторс? До колкото виждам от интернет все още е на гарата, но до колкото знам там е временно... Къде ще им бъде окончателно централата? На Цар Борис 3-ти ли? Или там е само шоурум? Няма ли да се преместят в Литекс Тауър, гледам че вече е готова и според мен най би им прилягало в този доста модерен офис да са :). Моля ако някой знае да каже, питам чсто информативно и от любопитство :)

 

Относно C30, смятам че ако го конфигурират по европейски, т.е. с дизелови двигатели и хубав автоматик, както и качествени материали вътре и добра шумоизолация, то би бил супер успешен модел в този клас! Но да видим! А и Хувър Н6 като дойде ще е много атрактивен според мен, в класа на Кашкай и с много добър дизел 150 коня с автоматик. Ако реализират тези два модела успешно, то следващата година се очертава много интересна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезна информация за "скрития " фаворит в гамата на GW - С30 . Това според мен е идеалният клас за нашият пазар и този модел с "европейските" добавки ще бъде супер атрактивен.

Лично за мен дизеловите двигатели в този клас са доста спорни като икономия , ако не се ползват за корпоративни цели (голям пробег). Много по-изгоден е варианта с АГУ .

Интересно , въпреки краткия тест, какво е мнението ти за "возията" ( твърдо , комфортно ....) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PPetkov Hover H6 вече се предлага в Китай от новия наскоро открит завод на Great Wall, който е инвестиция за над милярд евро, от който е пуснат и C50. Китайците искат да изтестват колите на техните си пазари поне година, преди да ги подадът за сертифициране за ЕС. Това е бонус за нас, защото ранни, често-срещани слабости и проблеми в моделите ще бъдат изчистени. По думите на служителите на Литекс, Hover H6, който сме видяли на изложенията е прототип, който въобще не е толкова изпипан и красив като оригинала, а в България/Европа ще се предлага най-рано 2013та година негова още по-обновена верси, по европейски.

 

Офисът на Литекс е на централната автогара в София - в сградата има офис помещения. Не съм питал до кога ще са там и къде може да се местят. Снимката е направена отстрани на паркинга до автогарата, а возенето в автомобила беше из паркинга, колкото да го усетя как потегля, колко шуми и тн - колата няма номера и нямаше възможност за повече за сега. Не мога да кажа и дали вози меко/твърдо и тн, но предполагам, ще е много подобна возията до Voleex C10.

 

За други двигатели не сме говорили, понеже колата тепърва ще бъде сертифицирана, рано е за такива детайли.

 

Иначе друго интересно е, че вчера вечерта, докато бях на срещата с Литекс, точно се оказа, че в Бургас са пристигнали контейнери с около 300 автомобила по думи на хората от Литекс - и се разтоварват. Коментираха, че червения Волекс изглеждал много красиво на живо :) Това за разтоварването го пускам между другото да имате едно на ум, че всеки момент хората капарирали коли най-накрая ще приключат с чакането, а ние може би ще намерим нови членове на форума и фенове на марката! :)

 

Има и други неща, които научих, но да видя как/къде ще ги пускам като информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз твърдо съм решил да си купя Voolex, но когато се появи модела C20 R ....ако се появи :)

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видим сега и на каква цена ще излезе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно цените на С30-ката, мисля че наистина ще са изключително добри. Прегледах пазара в Китай. Прави впечатление че цените на С10-ката, които дават тук са сходни с цените на Китай.. просто сложете 20% ДДС, и готово +- 5-6 стотин лева. От тази гледна точка очаквам и цените на С30-ката да бъдат на същата политика, което посказва около 18 500 всички екстри за механична и около 19 500 с автоматична скоростна. Като добавим и 2300 за газовата си мисля че до около 20-22 хиляди с ДДС ще се вмести цената. Рено Симбол, кола от приблизително същия клас,при нивото на оборудване на С30-ката (говорим само за основни неща, фарове за мъгла, климатик и т.н.)достига около 26500 лв..., като се има предвид че това е нискобюджетния седан на Рено, разликата е уникална....

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% мяза на моята Корола

Малка разлика във фаровете, но другото си е същото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами С30 е направен на базата на Тойота Корола-9 генерация ,варианта за азиатския пазар.

Редактирано от nikid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя с интерес дискусията за Волекс С30, ако не е фирмена тайна как върви сертифицирането и евентуално кога можем да очакваме автомобила на нашия пазар?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2-3 седмици , минах през Митвас, в Дружба, и разпитах подробно за С30-ката. Тъкмо се връщаха от някакво обучение и до колкото успях да разбера, се очаква до 3-4 месеца сертификата и около Юни.2012 да я пуснат на нашия пазар. Явно съм бил доста заинтересован (а и наистина съм, защото стария кошник ако реша да го ремонтирам ще ми струва колкото една нова)та ми взеха телефона с обещанието че при новини относно пазара (кога ще се пусне, цени и д.р.) да ме потърсят. За сега не са се обадили, ама и това е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно съм бил доста заинтересован (а и наистина съм, защото стария кошник ако реша да го ремонтирам ще ми струва колкото една нова)та ми взеха телефона с обещанието че при новини относно пазара (кога ще се пусне, цени и д.р.) да ме потърсят. За сега не са се обадили, ама и това е нормално.

Нищо по-ново от това няма като официална информация.

При наличие на такава, ще се обадим веднага на Вас и всеки друг, който е проявил интерес към C30.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията и ще се въоръжа с търпение. Много ми харесва Волекс С30 като визия и имам желание да сменя моето Б4 с Волекс С30, но явно ще се почака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според официалният сайт на Грейт Уол Волекс Ц30 и Ц20Р са преминали успешно процедурата по сертифициране.Информацията е от 6 декември.Така,че спокойно можем да очакваме производство на колите в Ловеч следващата година :-).Ето и линк към статията:

http://www.gwm.com.cn/en/newsDetail_1256111095687_1323151156838.html

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто това е моят автомобил. :hello2:

Винаги съм харесвал седаните,а този изглежда много добре,само дето не намерих снимки на задната част. :icon_colors:

 

Чакаме развитие по темата и стартиране на производството в Ловеч. :3some:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, снимки има много на С30 , потърси из темите в този форум !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес открих ориентираща цена за C30

Great Wall Saloon Volkswagen Type (volex c30) price of USD 10,300 - което се равнява на 15 281.08 BGN а за такава кола определено си заслужава парите :) Ето и от къде открих тази информация : http://nahjaliraqgro...ails.aspx?ID=13

Редактирано от Spoilerbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е цена от (of) , което значи, че е за базовото ниво ,въпреки че и то е с доста екстри . В Ирак надали има ДДС , екотакси и прочее неща , които следва за у нас да се начислят и цената ще отиде около коментираните по -горе в темата нива - от 19 000 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неща съм виждал..., но иракски източник на информация?!? :icon_cyclops_ani:

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес открих ориентираща цена за C30

Great Wall Saloon Volkswagen Type (volex c30) price of USD 10,300 - което се равнява на 15 281.08 BGN а за такава кола определено си заслужава парите :) Ето и от къде открих тази информация : http://nahjaliraqgro...ails.aspx?ID=13

 

Това не е ориентировъчна цена. В ЕС има куп други данъци и фактори. Със сигурност C30 няма да е под цената на C10, не се зажблуждавай - според мен цена около 18-20 000 е възможна и чудесна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А такова не че нещо, ама няма ли да я пускаме вече С30-ката в продажба, не че съм нетърпелив, ама кака Мара (сегашната кошница), вече почва много отчетливо да иска едни много неприятни ремонти (съединител, генерация, кормилна рейка, амортисьори и т.н.) та да знам да я правя ли изобщо или да чакам още малко търпеливо :), дето се казва до май месец ще изкара с един 120 лв. неотложен ремонт, ама за след това ще и иска една първоначална вноска:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре направи запитване към Литекс, дали възнамеряват до месец-два да започнат да продават внос на C30. Уж такива неща се чуваха когато се появи типовото одобрение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, от Литекс ми отговориха... отклончиво :), Аз си ги питам за с30-ката дали ще я пускат скоро на пазара, те ми казват да ида да си избера кола от техен офис. Да не би да са ги пуснали вече?

Редактирано от petkov_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че са ти отговорили е добре... аз от 10 дни чакам отговор относно опцията за ESP... ама отговор няма, което ме навява на мисълта, че въпреки че в рекламите на Волекса ESP е посочено като опция едва ли има шанс да мога да си го поръчам. А това от своя страна значи, че колата няма да е Волекс... но да видим, може и да ми отговорят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×