Jump to content
admin

Great Wall са вече по улиците - поздрави на колегата с черния Voleex днес от Тракия!

Recommended Posts

Днес ходих до Пловдив, заради панаира предимно. Поради една зла участ, си изкълчих крака стъпвайки на криво, заради което сега се прибрах да си седя вкъщи. Обиколката на щанда на GW/LMC отпадна :(

 

На връщане от Пловдив обаче по магистралата се засякох с Voleex C10 със софийска регистрация - млади момче и момиче пътуваха. Карах около тях 100тина километра, исках в София на светофара да спра до тях и да ги поздравя, но отбиха към околовръстното и не успях. Ако новия собственик чете форума или по случайност е Poroinik, нека да си каже :P

 

След това на Цариградско шосе в София пък засякох нов чисто бял Steed, с бургаска регистрация - на живо, на пътя, изглежда изключително сериозна машината и въобще не бих предположил, че струва малко - много е голяма!

 

Та така, уви това е "репортажа" ми от Пловдив. Явно колите вече се продават, и се надявам скоро във форума да започнат да пишат новите им горди собственици!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако новия собственик чете форума или по случайност е Poroinik, нека да си каже :P

Ни съм аз :D

 

А какъв цвят беше колата? Моята ще е оранжева със спортната решетка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, черна, със спортната решетка. Колата се държи великолепно на пътя, карахме с между 120 и 150, беше си стабилна и в по-остри завои и добре набираше. Тъй като те също ме следваха известно време, реших, че може да си ти и да си познал колата ми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се радвам,айде да започва вече тва прословуто производство,че нямам търпение след време да се каже кои са създателите на форума.

 

Обаче,малко ме притеснява мисълта,която ми се върти в главата последните дни,да не би да се сглобяват 3-4 части само тук.Като в Русия,направо китовете и продавай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Русия са knock-down цехове със сглобяване от китове. Тук е истински завод, който трябва след време да произвежда по-голямата част от автомобилите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...карахме с между 120 и 150 ...

 

Интересно колегата кога е получил колата, кога успя да я разработи (2000 км. - 3000 км.), че 120 - 150 да гони? Аз нали съм на подобна вълна...

Ще е интересно да напише, ако чете форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не знам колко хора спазват препоръките за разработване. А и последно на един нов i30 (126кс 1.6 бензинов двигател), който мой приятел си взе преди година препоръката беше да се разработва като се кара на различни обороти до 5000, но не повече (redline 6500 до 8000). А на 5000 оборота при 5та предавка колата би трябвало да прави едно 150км/ч. Твоята вероятно е с други предавателни числа, понеже й е по-малък двигателя, по-малка максималната техническа скорост спрямо Волекса, а може и на собственика му да не му пука много много :) И аз бих се радвал на преки впечатления и повече информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел пък си взе пасат Б7 (на 2 месеца) и никъде не пишеше да се разработва двигателя,а направо да се кара...Което за мен значи,или двигателите са разработени или искат по-чести ремонти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно на средния клас, много от тях идват с фабрично разработени двигатели на стенд. При високия на практика всички идват разработени. Сядаш и мачкаш педала, няма кой да даде 100 бона за кола и да чака. То трябва да си пише в сервизните документи как да се разработва, колко, кога да се обслужва, как и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко години, като си взех Мицубишито Лансер 1.8 бензин, и направо от Балкан Стар на бензиностанцията и оттам към Варна:lol:)) На магистралата до Варна и ударих лимита от максимална скорост.:lol:))) Само не ми казвайте сега за ограниченията, знам че съм бил в нарушение, но тогава нямаше движение и позволяваше да се направи такъв тест. Така че не съм чакал да се разработва, все пак си е бензинов двигател не е дизелов, където трябва да си 'по-нежен'. В момента съм с дизел и в началото го пазех да не минава над 4000 оборота и макс до 90 км/ч. Мицуто нямаше нникакви проблеми след това бясно каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега dodogrg, тука направо ме разби! Дизел и в началото си го пазил да не мине 4000 оборота. На най-високата предавка на Вектра 1,7 с двигателя на Исузо, на 4000 оборота съответстваше скорост от около 140 км/час. Едно сравнително по ново БМВ 320 г. с автоматична скоростна кутия до 140 км/час така и не качи повече от 2500 оборота и то само преди да превключи (в един момент оборотите от 2500 падаха до 2000 - явно скоростната кутия сменяше предавката с по-висока). Сподели моля, с каква кола си и какви са ТТ данните за двигателя - максимален въртящ момент, максимална мощност, двигател...наистина ми е интересно, не се заяждам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което си видял на магистралата по всяка вероятност е тест-автомобил, не е клиентска... И отдавна е разработена.

След броени дни ще започнат да се движат и първите продадени Волекс-и...

Редактирано от Boyko23

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
В момента съм с дизел и в началото го пазех да не минава над 4000 оборота и макс до 90 км/ч.

 

Сподели моля, с каква кола си и какви са ТТ данните за двигателя - максимален въртящ момент, максимална мощност, двигател...наистина ми е интересно, не се заяждам.

 

Това, че го е карал до 4000 оборота и макс до 90км/ч според мен не означава, че го е карал на последната предавка с 4000об и така е постигал 90км/ч. Но 90км/ч са малко, освен ако не говорим за градско каране. При мен дизела на 2000 оборота на 1ва/2ра/3та/4та/5та е съответно 20/40/60/85/110. При по-малък турбо дизел на лек автомобил обикновено предавателните числа са такива, че със 110 колата е на 2500 оборота. Не смятам, че е проблем и с нов неразработен двигател да се кара със 110 на последна предавка. Вярно, че въздушното съпротивление над 100км/ч започва да расте много бързо (квадратна величина), но няма да му се вземе душицата на двигателя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, 4000 оборота за дизел ми се видяха много, независимо на коя предавка. Иначе да, предавателните числа и по-ниските предавки...А в моя пример 5-тата предавка беше само за сравнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес карах от София към Своге (към моето село на 30км от София) - по искарското дефиле, на пътя се разминах с бял Steed, който беше с твърдо покривало, но отзад беше така натоварен, че беше отворен и стърчаха разни багажи. Явно не е един от тия дето се търкалят като движеща се реклама (първите 60), ами може би наистина взет работа да върши. Стана ми много приятно - в първия момент не вярвах Steed ли е, наистина е много голям на живо на пътя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×