Jump to content

А дали спряха Волекс-а само поради липса на търсене в Китай?


koko99

Recommended Posts

  Отчитайки собствената си неудовлетвореност от покупката на китайският мъник, започвам да си мисля дали спирането на този модел се дължи само на намалялото търсене в Китай?

  Самите представители на Китайската фирма заявяват в много интервюта, че присъствието им на европейският пазар е по-скоро за имидж отколкото за реални печалби. И на този фон да спреш автомобил който се продава в Европа ... ?

  Та си мисля - щом аз като човек свикнал на какво ли не в нашите условия съм меко казано недоволен от новата си придобивка, то какво ли е мнението и отношението на разглезените западняци когато се сблъскат с такъв автомобил? Дали просто китайците не са оценили правилно пазара и са решили да не се излагат повече - определено е по-добре с никакъв имидж отколкото с отрицателен ...?

  Сега, като изключим дилърите на марката, които са заинтересовани да я хвалят, ми е интересно мнението на реалните собственици ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм доволен - получавам от този автомобил толкова, колкото очаквам от него, даже повече.

Относно спирането от производство - ами той се произвежда серийно от 2008г. Малко ли са 5 години за един модел? За произведените количества да не говорим. Кой ни е крив на нас българите, че докато се натуткаме и на китайците вече им е омръзнало да се возят в малки автомобилчета, а китайският пазар е определящ.

На скоро от един познат узнах, че в Италия все още се продават С10 на цена 12000 евро и се приемат добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм доволен. За тези пари караш чисто нова кола,перфектна за градски условия,икономична и с 5г. гаранция. Разбира се не може да се сравнява с лидерите в автомобилостроенето , но на за тези пари толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм доволен. За тези пари караш чисто нова кола,перфектна за градски условия,икономична и с 5г. гаранция. Разбира се не може да се сравнява с лидерите в автомобилостроенето , но на за тези пари толкова.

Само за икономичността малко бих поспорил, както и други са споменавали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам на предвид ,че имам газова , а и все пак е 97к.с.

Да и все пак разхода не е малко. Брат ми с Auris 101к.с. има среден разход вече за 45000км. от 5.5 на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При разход 5.8 нафта на 100км. по 2.59-15лв. и 02ст. :angryfire:   При разход средно 8л. газ на 100км. по 1.25- 9лв. и 25 ст. :headbang: На тази тема може да се спори доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека все пак да сравняваме разхода на едно и също гориво между отделните коли. От мненията досега съм разбрал, че двигателя на Voleex C10 е на toyota. Техния Yaris и Auris от 2009-та са с двигател 1.3 100 к.с. и са със смесен разход 5.5 някъде, а C10 7.3. То и на Toyota двигателите им позволяват да се сложи ГУ и явно разхода ще е доста по-нисък спрямо този нашия. Отделно при нашите ГУ има и впръскване на бензин на определен интервал. При мен е около 0.4 л. на 100км или още 1лв. отгоре върху разхода на газ. А и аз винаги изчаквам на място докато загрее и превключи на газ и едва тогава потеглям. Доста хора не изчакват и веднага потеглят и в този случай разхода на бензин ще е по-голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друга разлика е че Тойотите, както Ники спомена са 1,3, докато Волекса е 1,5. Така че е нормално да е по-висок разхода на Волекса. Подкрепям тезата, че Волекса е с по-висок разход, особено като гледам данните в carspendinga около 10 и повече. 

 

Обяснението защо Ауриса и C30 имат по-нисък разход се крие в по-добрата аеродинамика според мен. Ако вземем един хечбек и едно комби с един и същи двигател, комбито ще има по-нисък разход. До този извод съм стигнал разменяйки мисли с хора, които карат идентични коли. Не съм правил подробно самостоятелно проучване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно комбитата имат съвсем малко по лоша аеродинамика от седаните и хечбеците. Примерно за мойта таратайка хечбека има най-добрата. По новия модел още по добра. Малките коли не са най добрия избор за извънградско, имат много фактори които им пречат, особено магистрално.

 Факт е че най евтино се кара на газ, най най евтино е на метан. За да се мери с газта дизела трябва да е някой асматичен дребен дизел от тия новите 3 цилиндровите. :D  На метан моята извънградско харчеше 3.6кг/100км, смесено или магистрално 4/100. На бензин А95 извън градско нормално 5.3/100 колкото си пише по книга. Даже в период на разработка толкова си харчеше, даже и по малко направих щото до 3000 оборота. :D На магистралата по gps постоянно поддръжана скорост 140-150км/ч София->Бургас даде 6.6л/100км бензин.

 И на по малко съм падал, но това е при скорости от 60км/ч и на равно. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...