Jump to content
koko99

А дали спряха Волекс-а само поради липса на търсене в Китай?

Recommended Posts

  Отчитайки собствената си неудовлетвореност от покупката на китайският мъник, започвам да си мисля дали спирането на този модел се дължи само на намалялото търсене в Китай?

  Самите представители на Китайската фирма заявяват в много интервюта, че присъствието им на европейският пазар е по-скоро за имидж отколкото за реални печалби. И на този фон да спреш автомобил който се продава в Европа ... ?

  Та си мисля - щом аз като човек свикнал на какво ли не в нашите условия съм меко казано недоволен от новата си придобивка, то какво ли е мнението и отношението на разглезените западняци когато се сблъскат с такъв автомобил? Дали просто китайците не са оценили правилно пазара и са решили да не се излагат повече - определено е по-добре с никакъв имидж отколкото с отрицателен ...?

  Сега, като изключим дилърите на марката, които са заинтересовани да я хвалят, ми е интересно мнението на реалните собственици ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм доволен - получавам от този автомобил толкова, колкото очаквам от него, даже повече.

Относно спирането от производство - ами той се произвежда серийно от 2008г. Малко ли са 5 години за един модел? За произведените количества да не говорим. Кой ни е крив на нас българите, че докато се натуткаме и на китайците вече им е омръзнало да се возят в малки автомобилчета, а китайският пазар е определящ.

На скоро от един познат узнах, че в Италия все още се продават С10 на цена 12000 евро и се приемат добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм доволен. За тези пари караш чисто нова кола,перфектна за градски условия,икономична и с 5г. гаранция. Разбира се не може да се сравнява с лидерите в автомобилостроенето , но на за тези пари толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм доволен. За тези пари караш чисто нова кола,перфектна за градски условия,икономична и с 5г. гаранция. Разбира се не може да се сравнява с лидерите в автомобилостроенето , но на за тези пари толкова.

Само за икономичността малко бих поспорил, както и други са споменавали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам на предвид ,че имам газова , а и все пак е 97к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам на предвид ,че имам газова , а и все пак е 97к.с.

Да и все пак разхода не е малко. Брат ми с Auris 101к.с. има среден разход вече за 45000км. от 5.5 на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя разход за 40 000 км. на Пасата,комби и 4х4 ми е 5.8 нафта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При разход 5.8 нафта на 100км. по 2.59-15лв. и 02ст. :angryfire:   При разход средно 8л. газ на 100км. по 1.25- 9лв. и 25 ст. :headbang: На тази тема може да се спори доста.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека все пак да сравняваме разхода на едно и също гориво между отделните коли. От мненията досега съм разбрал, че двигателя на Voleex C10 е на toyota. Техния Yaris и Auris от 2009-та са с двигател 1.3 100 к.с. и са със смесен разход 5.5 някъде, а C10 7.3. То и на Toyota двигателите им позволяват да се сложи ГУ и явно разхода ще е доста по-нисък спрямо този нашия. Отделно при нашите ГУ има и впръскване на бензин на определен интервал. При мен е около 0.4 л. на 100км или още 1лв. отгоре върху разхода на газ. А и аз винаги изчаквам на място докато загрее и превключи на газ и едва тогава потеглям. Доста хора не изчакват и веднага потеглят и в този случай разхода на бензин ще е по-голям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друга разлика е че Тойотите, както Ники спомена са 1,3, докато Волекса е 1,5. Така че е нормално да е по-висок разхода на Волекса. Подкрепям тезата, че Волекса е с по-висок разход, особено като гледам данните в carspendinga около 10 и повече. 

 

Обяснението защо Ауриса и C30 имат по-нисък разход се крие в по-добрата аеродинамика според мен. Ако вземем един хечбек и едно комби с един и същи двигател, комбито ще има по-нисък разход. До този извод съм стигнал разменяйки мисли с хора, които карат идентични коли. Не съм правил подробно самостоятелно проучване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно комбитата имат съвсем малко по лоша аеродинамика от седаните и хечбеците. Примерно за мойта таратайка хечбека има най-добрата. По новия модел още по добра. Малките коли не са най добрия избор за извънградско, имат много фактори които им пречат, особено магистрално.

 Факт е че най евтино се кара на газ, най най евтино е на метан. За да се мери с газта дизела трябва да е някой асматичен дребен дизел от тия новите 3 цилиндровите. :D  На метан моята извънградско харчеше 3.6кг/100км, смесено или магистрално 4/100. На бензин А95 извън градско нормално 5.3/100 колкото си пише по книга. Даже в период на разработка толкова си харчеше, даже и по малко направих щото до 3000 оборота. :D На магистралата по gps постоянно поддръжана скорост 140-150км/ч София->Бургас даде 6.6л/100км бензин.

 И на по малко съм падал, но това е при скорости от 60км/ч и на равно. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пример намерих данни за аеродинамичното съпротивление на Opel Inisgnia съответно:

хечбек: 0.25

седан : 0.27

комби : 0.29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×