dursek Публикувано 28 Юни, 2013 Share Публикувано 28 Юни, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги , след известен период на размисли реших да се обзаведа с мъника на Грейт уол. Волекс ц10. Взех го като върнат автомобил от Литекс на 15 000км с газова , спортна решетка , цвят Blue ocean и т.н. с две смени на маслото и общо взето разработена кола. Направих първите 1000км вече и съм много доволен ,че за тези пари може да се качиш в нов автомобил с гаранция (остават 3години и 6 месеца) Като цяло автомобила ми харесва много и го препоръчвам на хората които се чудят. Тепърва ще му намирам косури. Засега от познатите проблеми имам затварянето на багажника със сила и нахапаната гумичка на оплътнението на багажника. Днес на два пъти не ми се включи парктроника и ако продължава така ще отида да го видят. Веднъж вече бях в Митвас за някакво свистене от двигателя когато съм на 2000 оборота. Оказа се някаква ламарина която се е кривнала и се закача някъде си. Оправиха ми я за 5мин. И така до скоро .. Редактирано 28 Юни, 2013 от dursek 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 28 Юни, 2013 Share Отговорено 28 Юни, 2013 Колега с здраве да си я караш,а за дребните проблеми не се ядосвай,а си я карай и ще ги отстраниш във времето.Още веднъж честито и много безаварийни километри ти пожелавам и много да те радва 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 28 Юни, 2013 Share Отговорено 28 Юни, 2013 Честито, да си я караш със здраве! И аз имах проблем с парктроника, но се оказа просто датчика за задна скорост. След като го смениха и се оправи. Виж когато не се включи парктроника дали работи фара отзад. Ако не работи, то значи и при теб е датчика. 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dursek Отговорено 29 Юни, 2013 Автор Share Отговорено 29 Юни, 2013 Благодаря ви и мерси за съветите Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dursek Отговорено 4 Юли, 2013 Автор Share Отговорено 4 Юли, 2013 Както предположи се оказа датчика , смениха ми го за 30мин и сега работи нормално Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Migel Отговорено 9 Юли, 2013 Share Отговорено 9 Юли, 2013 А на каква цена го спазарихте?... ако не е тайна разбира се Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dursek Отговорено 12 Юли, 2013 Автор Share Отговорено 12 Юли, 2013 Върнатите вървят на стандартна цена , около 12 000 - 13 000лв Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 12 Юли, 2013 Share Отговорено 12 Юли, 2013 Колега важното е да те радва и да те слуша и мисля че цената доста добра 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Migel Отговорено 12 Юли, 2013 Share Отговорено 12 Юли, 2013 Благодаря за инфото! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dursek Отговорено 22 Август, 2013 Автор Share Отговорено 22 Август, 2013 (Редактирано) Днес бях в Митвас , оправиха ми затварянето на багажника , вече е по-леко и не е нужно блъскане за затварянето му. Имах проблем с пръскачките за предно стъкло, оказа се че някакъв маркуч се е прегънал и някаква пластмаса се е счупила. Сега пръска силно и нормално. Има шум който се чува от газовата уредба , нещо като свирене , но ми казаха ,че това е нормално и го имало при доста коли. Скоростите ми не влизат много лесно , но обяснението беше ,че като че ли стелката ми се качва много на горе и не позволява свободен ход на педала на съединителя и затова влизат по-трудно. Изместих я по-надолу и като че ли имаше леко подобрение , но пак не е безпроблемно. Казаха ми ,че октомври месец съм за консумативи , и това допълнително може да оправи нещата. Ремонта беше бърз и безпроблемен и всичко мина гаранционно. Редактирано 22 Август, 2013 от dursek Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 22 Август, 2013 Share Отговорено 22 Август, 2013 Честито колега. Да си я караш със здраве - нямаш си идея от колко ядове си се спасил като не си взел нова кола ... Много ме е яд че не взех демонстрационната която ми предлагаха с малка отстъпка ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dursek Отговорено 27 Август, 2013 Автор Share Отговорено 27 Август, 2013 Защо , какви ядове имаш? Питам защото всеки път като отида в Митвас и ми казват ,че проблемите на тези коли са едни и същи. Един вид какво да очаквам. Другото което ме изненада е ,че един от Митвас ми каза ,че в скоро време ще се наложи да правя съединител. Изненадан съм , все пак съм на едва 20 000км Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 27 Август, 2013 Share Отговорено 27 Август, 2013 За смяна на съединител под 50к км, освен ако не си карал супер агресивно или много градско, би било редно да опищиш света. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 27 Август, 2013 Share Отговорено 27 Август, 2013 Защо , какви ядове имаш? Питам защото всеки път като отида в Митвас и ми казват ,че проблемите на тези коли са едни и същи. Един вид какво да очаквам. Другото което ме изненада е ,че един от Митвас ми каза ,че в скоро време ще се наложи да правя съединител. Изненадан съм , все пак съм на едва 20 000км Колега, някои ти е казал, че нещо трябва да се прави или усещаш не нормално поведение на това звено. За да се стигне до ремонт на съединител трябва да има осезаем проблем. Просто така някои да ти го каже е възможно да не е много достоверно. Хора сме все пак. Има макар и минимален шанс, човека да се объркал в сервиза с друг клиент. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 27 Август, 2013 Share Отговорено 27 Август, 2013 Съединителя се води консуматив. Макар че с разговори и договорки е възможно да се подмени гаранционно. Не говоря специално за ГУ, а принципно. На Круза на 45000 му заминаха задните амортесьори - подмениха ги гаранционно с условности, но все пак го направиха. На 80 000 пак сдадоха багажа, но отказаха подмяна, та ги купувахме. Те също се водели консуматив. Въх...консуматив ли беше или амортизационна част. Как го водеха...не помня !!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 27 Август, 2013 Share Отговорено 27 Август, 2013 Май ще трябва да отворим отделна тема за съединителя. За пореден път казвам, че съединителя е консуматив или амортизираща част ОК. Но когато има проблем при малко километри и не е издевателствуване върху него си е в реда на нещата да се ремонтира гаранционно. За момента моето лично мнение е, че Литекс не се правят на тарикати да го водят консуматив и да се сменя целия със заплащане от клиента. Когато ми го причинят, ще бъда на обратното мнение. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dursek Отговорено 27 Август, 2013 Автор Share Отговорено 27 Август, 2013 Осезаем проблем няма. Единствено това ,че имам чувството ,че скоростите влизат малко по-трудно на моменти. От сервиза ми казаха ,че съединителя е консуматив и трябва да си го платя с лични средства. Карам си я спокойно вече 4000 км , а първите 16 000 км са били навъртяни като Тест-драйв кола. Този от митвас така поклати глава сякаш ''да нормално е като е била тест драйв кола да и е за смяна съединителя'' . Все пак на този етап съм далеч от това да го правя Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 27 Август, 2013 Share Отговорено 27 Август, 2013 Според мен има нещо сбъркано в тази работа. Говори с Бойко от Митвас, той ще ти обясни нещата. Писал е доста тук и има добри отзиви за него. Не е логично да е консуматив в твоя случай. Да по правило е консуматив, но всяко правило си има изключения. А ако в сервиза ти кажат, че е консуматив винаги може да се обърнеш към Литекс. Ако и там удариш греда, остава Комисията за защита на потребителя. Не вярвам да се стигне до там. Единствено за притискателния диск не можеш да се пребориш, че е гаранционен за съжаление. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dursek Отговорено 11 Септември, 2013 Автор Share Отговорено 11 Септември, 2013 Днес бях за смяна на моторчета за пръскане на вода за чистачките. Беше изгоряло. Питах за смяна на консумативи защото другия месец съм 24 месец . Сменя се само масло и маслен филтър - всичко ще е 120лв. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dursek Отговорено 3 Октомври, 2013 Автор Share Отговорено 3 Октомври, 2013 (Редактирано) оказа се ,че няма да мина само с 120лв. На 24-ти месец се сменя освен масло и маслен филтър още и 4бр свещи , възд.филтър,горивен филтър,филтър за купето и трансмисионно масло. Отидох на 260лв и + работата общо 360лв . Цената за труд е 39лв/ч. Провериха ми и антифриза за зимния сезон, оказа се ,че има някакъв теч на една от сглобките , но всичко там е оправено гаранционно. Не се поинтересувах какво точно е. Редактирано 3 Октомври, 2013 от dursek Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 3 Октомври, 2013 Share Отговорено 3 Октомври, 2013 Според мен е логично да ти ги сменят всичките тези неща,а не само масления филтър,когато се сменя масло се сменят и филтрите,даже ти препоръчвам този на купето да си го сменяш всеки сезон защото той най-много се цапа от прахоляка и това го дишаш в колата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dursek Отговорено 4 Октомври, 2013 Автор Share Отговорено 4 Октомври, 2013 Да така е, в сервизната книжка си е описано какво кога се сменя и на този етап всички тези неща трябва да се сменят Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dursek Отговорено 11 Април, 2014 Автор Share Отговорено 11 Април, 2014 (Редактирано) Скоро не съм писал , най-вероятно защото си карам с кеф и нямам проблеми. Но имах една лека щета и по каско ме пратиха в Литекс Моторс на Ботевградско. Бях за пребоядисване на врата и праг. В понеделник я оставих ,а я взех в петък/днес/. Доволен съм от работата и особенно от обслужването. Най-важното за мен е ,че ми се обадиха веднага след като оставих колата , да ми кажат, че имам луфт и тропане във волана , което се оказа рейка. Ще мине по гаранция. На мен ми правеше впечатление , но не бях обърнал особенно внимание на това . Приятно съм изненадан от тази им намеса. Колата е вече на 27500км Редактирано 11 Април, 2014 от dursek 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 12 Април, 2014 Share Отговорено 12 Април, 2014 (Редактирано) Ох тази рейка... На мен 3 пъти ми сменяха каре и преди 1 година и прословутата рейка. 2 месеца след смяната отново си тропаше както и преди смяната. Просто толкова ми писна от разправиите по това тропане, че не съм се занимавал да я карам отново в сервиз. След празниците обаче мисля да я карам, пък да видим дали проблема ще бъде решен окончателно. Иначе покрай всичката тази разправия с карета и рейки в момента съм със счупено палче на кората под волана. Не знам обаче кога е станало, защото съм я карал в два от оторизираните сервизи, 1 път ходи в завода в Ловеч и още 1 път след това я вземаха от Литекс Моторс. Съвсем случайно видях, защото визуално не личи, но когато се дръпне кората в единия край се изважда и се вижда изкривеното и счупено палче. Редактирано 12 Април, 2014 от nmnikolov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dursek Отговорено 22 Май, 2014 Автор Share Отговорено 22 Май, 2014 Забравил съм да ъпдейтна инфото . Оказа се ,че не е рейка а някакъв луфт във волана , сменена е някаква си кормилна.. нещо си не разбрах. Определено има разлика във волана по време на движение , по-здраво стой и не потрепва при преминаване по дупки. И сега новата новина , която за мен е шокираща и леко казано ужасяваща. В последните дни докато карах колата датчика за температура на двигателя показваше леко повишаване на температурата , първоначално помислих ,че е заради жега и нещо подобно. Но бях доста изненадах когато това ми се случи в 7ч сутринта и дори перката се вкл. за да охлажда. Реших да отида в Митвас за да хвърлят един поглед. И шок оказа се ,че има теч от гарнитурата на главата. Това както може да се сетите означава ремонт на глава и т.н. А колата е само на 29 000км. Това стана вчера , сега чакам да ми се обадят от Митвас защото искат второ мнение и от хората от Литекс. По принцип ми казаха ,че са говорили с Литекс и всичко ще мине по гаранция , но все пак .. WTF?! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.