Jump to content
dursek

Нов собственик на Волекс

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги ,

след известен период на размисли реших да се обзаведа с мъника на Грейт уол. Волекс ц10.

Взех го като върнат автомобил от Литекс на 15 000км с газова , спортна решетка , цвят  Blue ocean и т.н. с две смени на маслото и общо взето разработена кола.

Направих първите 1000км вече и съм много доволен ,че за тези пари може да се качиш в нов автомобил с гаранция (остават 3години и 6 месеца)

Като цяло автомобила ми харесва много и го препоръчвам на хората които се чудят. Тепърва ще му намирам косури. Засега от познатите проблеми имам затварянето на багажника със сила и нахапаната гумичка на оплътнението на багажника. Днес на два пъти не ми се включи парктроника и ако продължава така ще отида да го видят. Веднъж вече бях в Митвас за някакво свистене от двигателя когато съм на 2000 оборота. Оказа се някаква ламарина която се е кривнала и се закача някъде си. Оправиха ми я за 5мин.

И така до скоро .. :)

post-13005-0-31109100-1372431915_thumb.jpg

post-13005-0-18128000-1372431929_thumb.jpg

post-13005-0-85990900-1372431940_thumb.jpg

Редактирано от dursek
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с здраве да си я караш,а за дребните проблеми не се ядосвай,а си я карай и ще ги отстраниш във времето.Още веднъж честито и много безаварийни километри ти пожелавам и много да те радва :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, да си я караш със здраве! И аз имах проблем с парктроника, но се оказа просто датчика за задна скорост. След като го смениха и се оправи. Виж когато не се включи парктроника дали работи фара отзад. Ако не работи, то значи и при теб е датчика.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви и мерси за съветите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както предположи се оказа датчика , смениха ми го за 30мин и сега работи нормално ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на каква цена го спазарихте?...

ако не е тайна разбира се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върнатите вървят на стандартна цена , около 12 000 - 13 000лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега важното е да те радва и да те слуша и мисля че цената доста добра :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях в Митвас , оправиха ми затварянето на багажника , вече е по-леко и не е нужно блъскане за затварянето му. Имах проблем с пръскачките за предно стъкло, оказа се че някакъв маркуч се е прегънал и някаква пластмаса се е счупила. Сега пръска силно и нормално. Има шум който се чува от газовата уредба , нещо като свирене , но ми казаха ,че това е нормално и го имало при доста коли. Скоростите ми не влизат много лесно , но обяснението беше ,че като че ли стелката ми се качва много на горе и не позволява свободен ход на педала на съединителя и затова влизат по-трудно. Изместих я по-надолу и като че ли имаше леко подобрение , но пак не е безпроблемно. Казаха ми ,че октомври месец съм за консумативи , и това допълнително може да оправи нещата. Ремонта беше бърз и безпроблемен и всичко мина гаранционно.

Редактирано от dursek

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега. 

Да си я караш със здраве - нямаш си идея от колко ядове си се спасил като не си взел нова кола ... Много ме е яд че не взех демонстрационната която ми предлагаха с малка отстъпка ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо , какви ядове имаш? Питам защото всеки път като отида в Митвас и ми казват ,че проблемите на тези коли са едни и същи. Един вид какво да очаквам.

Другото което ме изненада е ,че един от Митвас ми каза ,че в скоро време ще се наложи да правя съединител. Изненадан съм , все пак съм на едва 20 000км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна на съединител под 50к км, освен ако не си карал супер агресивно или много градско, би било редно да опищиш света.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо , какви ядове имаш? Питам защото всеки път като отида в Митвас и ми казват ,че проблемите на тези коли са едни и същи. Един вид какво да очаквам.

Другото което ме изненада е ,че един от Митвас ми каза ,че в скоро време ще се наложи да правя съединител. Изненадан съм , все пак съм на едва 20 000км

 

Колега, някои ти е казал, че нещо трябва да се прави или усещаш не нормално поведение на това звено. За да се стигне до ремонт на съединител трябва да има осезаем проблем. Просто така някои да ти го каже е възможно да не е много достоверно.

Хора сме все пак. Има макар и минимален шанс, човека да се объркал в сервиза с друг клиент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя се води консуматив. Макар че с разговори и договорки е възможно да се подмени гаранционно. Не говоря специално за ГУ, а принципно. На Круза на 45000 му заминаха задните амортесьори - подмениха ги гаранционно с условности, но все пак го направиха. На 80 000 пак сдадоха багажа, но отказаха подмяна, та ги купувахме. Те също се водели консуматив.

 

Въх...консуматив ли беше или амортизационна част. Как го водеха...не помня !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще трябва да отворим отделна тема за съединителя.

 

За пореден път казвам, че съединителя е консуматив или амортизираща част ОК. Но когато има проблем при малко километри и не е издевателствуване върху него си е в реда на нещата да се ремонтира гаранционно. 

 

За момента моето лично мнение е, че Литекс не се правят на тарикати да го водят консуматив и да се сменя целия със заплащане от клиента. Когато ми го причинят, ще бъда на обратното мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осезаем проблем няма. Единствено това ,че имам чувството ,че скоростите влизат малко по-трудно на моменти. От сервиза ми казаха ,че съединителя е консуматив и трябва да си го платя с лични средства. Карам си я спокойно вече 4000 км , а първите 16 000 км са били навъртяни като Тест-драйв кола. Този от митвас така поклати глава сякаш ''да нормално е като е била тест драйв кола да и е за смяна съединителя'' . Все пак на този етап съм далеч от това да го правя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има нещо сбъркано в тази работа. Говори с Бойко от Митвас, той ще ти обясни нещата. Писал е доста тук и има добри отзиви за него.  

Не е логично да е консуматив в твоя случай. Да по правило е консуматив, но всяко правило си има изключения.

 

А ако в сервиза ти кажат, че е консуматив винаги може да се обърнеш към Литекс. Ако и там удариш греда, остава Комисията за защита на потребителя.

 

Не вярвам да се стигне до там. Единствено за притискателния диск не можеш да се пребориш, че е гаранционен за съжаление.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях за смяна на моторчета за пръскане на вода за чистачките. Беше изгоряло. Питах за смяна на консумативи защото другия месец съм 24 месец . Сменя се само масло и маслен филтър - всичко ще е 120лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оказа се ,че няма да мина само с 120лв. На 24-ти месец се сменя освен масло и маслен филтър още и 4бр свещи , възд.филтър,горивен филтър,филтър за купето и трансмисионно масло. Отидох на 260лв и + работата общо 360лв . Цената за труд е 39лв/ч. Провериха ми и антифриза за зимния сезон, оказа се ,че има някакъв теч на една от сглобките , но всичко там е оправено гаранционно. Не се поинтересувах какво точно е.

Редактирано от dursek

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е логично да ти ги сменят всичките тези неща,а не само масления филтър,когато се сменя масло се сменят и филтрите,даже ти препоръчвам този на купето да си го сменяш всеки сезон защото той най-много се цапа от прахоляка и това го дишаш в колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е, в сервизната книжка си е описано какво кога се сменя и на този етап всички тези неща трябва да се сменят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро не съм писал , най-вероятно защото си карам с кеф и нямам проблеми. Но имах една лека щета и по каско ме пратиха в Литекс Моторс на Ботевградско. Бях за пребоядисване на врата и праг. В понеделник я оставих ,а я взех в петък/днес/. Доволен съм от работата и особенно от обслужването. Най-важното за мен е ,че ми се обадиха веднага след като оставих колата , да ми кажат, че имам луфт и тропане във волана , което се оказа рейка. Ще мине по гаранция. На мен ми правеше впечатление , но не бях обърнал особенно внимание на това . Приятно съм изненадан от тази им намеса. Колата е вече на 27500км

Редактирано от dursek
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох тази рейка... На мен 3 пъти ми сменяха каре и преди 1 година и прословутата рейка. 2 месеца след смяната отново си тропаше както и преди смяната. Просто толкова ми писна от разправиите по това тропане, че не съм се занимавал да я карам отново в сервиз. След празниците обаче мисля да я карам, пък да видим дали проблема ще бъде решен окончателно. Иначе покрай всичката тази разправия с карета и рейки в момента съм със счупено палче на кората под волана. Не знам обаче кога е станало, защото съм я карал в два от оторизираните сервизи, 1 път ходи в завода в Ловеч и още 1 път след това я вземаха от Литекс Моторс. Съвсем случайно видях, защото визуално не личи, но когато се дръпне кората в единия край се изважда и се вижда изкривеното и счупено палче.

Редактирано от nmnikolov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравил съм да ъпдейтна инфото . Оказа се ,че не е рейка а някакъв луфт във волана , сменена е някаква си кормилна.. нещо си не разбрах. Определено има разлика във волана по време на движение , по-здраво стой и не потрепва при преминаване по дупки.

И сега новата новина , която за мен е шокираща и леко казано ужасяваща. В последните дни докато карах колата датчика за температура на двигателя показваше леко повишаване на температурата , първоначално помислих ,че е заради жега и нещо подобно. Но бях доста изненадах когато това ми се случи в 7ч сутринта и дори перката се вкл. за да охлажда. Реших да отида в Митвас за да хвърлят един поглед. И шок оказа се ,че има теч от гарнитурата на главата. Това както може да се сетите означава ремонт на глава и т.н. А колата е само на 29 000км. Това стана вчера , сега чакам да ми се обадят от Митвас защото искат второ мнение и от хората от Литекс. По принцип ми казаха ,че са говорили с Литекс и всичко ще мине по гаранция , но все пак .. WTF?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×