Jump to content

Recommended Posts

Вчера видях Новият Ховер на живо в София на бул." Ал. Малинов" в Младост. Беше черен (доста му отива). Караше го младо момче. Ако е собственика може да ни каже първите си впечатления от колата (Ако разбира се следи форума). Направи ми доста добро впечатление. По-добре изглеждаше отколкото на снимките дори. Няма нищо общо като визия със стария Ховер. Убедено мога да кажа дори, че на външен вид е мн. по-симпатичен от Дъстъра на Дачия. Дано на качество е добър като Дачията която вече се утвъди на пазара не само в Европа. Прилича мн. на суфовете на Пежо-Ситроен-Митсубиши. До сега имах някакви резерви, но като го видях на живо съм сигурен, че ще има успех. Определено има място в нишата на Дъстър, Нива и Махиндра, а не се знае ..може и по-напред. Дано...Успех!!!

  Ако на Автосалона през юни ни кажат и цената... току виж сме се наредили и на опашка...))) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разлика от Duster, Hover е машина с доста по-сериозни off-road възможности. Братушките го уважават, защото за цената си няма равен и е перфектен за непроходими райони, в същото време не е и прекалено голям и неикономичен. И аз чакам да започнат да се включват собственици на автомобили с марката във форума, за да споделят лични впечатления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес добре огледах на един паркинг два Ховъра от най-високото ниво на изпълнение. Отлични впечатления от качеството на изработка както отвън така и интериора. Кожения салон прави впечатление на доста високо качество , таблото и волана също много добре изпълнени . Понеже все сравняваме с Dacia Duster мога да кажа , HOVER е от много по -високо ниво . Определено на живо изглежда по-добре от снимки и видео .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък го карах :P

Карах и Стийд

Във В Търново ще ги продава "Венци" - дилъра на Тойота

Има Стийд и Hover тест драйв машини

Всеки може да го покара

С две думи :  много над очакванията!!!

Много екстри, има всякакви неща за които другите искат допълнително пари

Тихо работи, нищо не скърца :)

Голяма кола, малко малък е мотора може би , но все пак е джип, не е бегачка

Лесно се кара

За тия пари (около 30000) няма никаква алтернатива

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да добавя моите впечатления от Н5 на салона в София.

Първо да кажа , че външно Н5 стои много стабилно и тежко,  прави отлично впечатление ( Н6 ,който ще се произвежда от догодина някак си не постига тази "осанка"). Качеството на интериора също е на много добро ниво, кожения салон/волан много добри. Таблото въпреки ,че не е изпълнено с мека пластмаса има приятна на допир и вид повърхност , уредите добре решени и изпълнени . Багажника е повече от огромен .

Все пак някои забележки:

Скоростния лост при ръчния вариант е доста дълъг и несъразмерен ( при автоматика е перфектен)

Седалките като цяло са малко ниско разположени и докато предната чрез корекцията по височина можеш да я повдигнеш , то  задните,  поне на мен, ми се видяха  леко неудобни ( а не съм висок-174см). Всъщност проблема при задните седалки е поголовен при повечето марки и модели , така че това не е само при Н5.

Цената решава всичко тук , НЯМА такова съотношение цена/ качество на пазара у нас !!!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да добавя моите впечатления от Н5 на салона в София.

Първо да кажа , че външно Н5 стои много стабилно и тежко,  прави отлично впечатление ( Н6 ,който ще се произвежда от догодина някак си не постига тази "осанка"). Качеството на интериора също е на много добро ниво, кожения салон/волан много добри. Таблото въпреки ,че не е изпълнено с мека пластмаса има приятна на допир и вид повърхност , уредите добре решени и изпълнени . Багажника е повече от огромен .

Все пак някои забележки:

Скоростния лост при ръчния вариант е доста дълъг и несъразмерен ( при автоматика е перфектен)

Седалките като цяло са малко ниско разположени и докато предната чрез корекцията по височина можеш да я повдигнеш , то  задните,  поне на мен, ми се видяха  леко неудобни ( а не съм висок-174см). Всъщност проблема при задните седалки е поголовен при повечето марки и модели , така че това не е само при Н5.

Цената решава всичко тук , НЯМА такова съотношение цена/ качество на пазара у нас !!!

 

Подкрепям напълно както положителните отзиви, така и забележките. Тази кола за служебни командировки е супер, ама като за лична ми се струва непрактична. От една страна, ако имаш възможности Новъра е остарял като концепция и е без някои много съществени екстри -ESP, блокировки на диференциалите, липса на бавни скорости при автоматиците и др, което го прави неатрактивен, а отделно е и не имиджов за богатите клиенти. За тези, които не могат да си позволят 50-60 хиляди за стандартен джип, този ще им дойде скъпичък като разход за гориво и поддръжка, което обезмисля покупката му, при положение, че могат за същите пари да си вземат по-практична и по-икономична нова кола  от друг клас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

Цената решава всичко тук , НЯМА такова съотношение цена/ качество на пазара у нас !!!

 

Подкрепям напълно както положителните отзиви, така и забележките. Тази кола за служебни командировки е супер, ама като за лична ми се струва непрактична. От една страна, ако имаш възможности Новъра е остарял като концепция и е без някои много съществени екстри -ESP, блокировки на диференциалите, липса на бавни скорости при автоматиците и др, което го прави неатрактивен, а отделно е и не имиджов за богатите клиенти. За тези, които не могат да си позволят 50-60 хиляди за стандартен джип, този ще им дойде скъпичък като разход за гориво и поддръжка, което обезмисля покупката му, при положение, че могат за същите пари да си вземат по-практична и по-икономична нова кола  от друг клас.

 

поживем увидим. hyundai санта фе (новия) също не е имиджов автомобил, няма блокировки, демултипликатор и тн, но като предложи добро качество на добра цена преди 4-5 години - българия се напълни с такива. аз си купих един от първите и миналата година го продадох с прилична амортизация на цената. предполагам, че с hover-а може да стане същото. много хора биха искали да имат нов 4х4 авто, при избор на нов с 5 год гаранция и "нов внос" много хора ще се замислят. пък и до следващия балон на недвижима собственост повечето хора ще си правят сметката  ;D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джипове не се купуват само заради имидж и заради тежък офроуд. Пълно е с хора, които взимат джип, защото е голяма, удобна кола с над средната сигурност при сблъсък, чудесно решение за семеен автомобил. В България джипове се взимат и заради по-сериозното окачване, което по-трудно поддава на разбитите ни пътища. Взима се и защото зимата за планината със ските дава по-голяма сигурност, че няма да закъсаш. Също така, ако си фен на риболова и ходиш по какви ли не черни пътища, също е великолепно.

 

Иначе нямаше да има пазар за коли като Nissan X-Trail (също нямат бавни скорости и имат подобен двигател).

 

Но да, ESP-то е  голям минус, но пък Great Wall Hover H6 има ESP и вероятно от догодина ще започне да се произвежда. Предполагам, че при обновената версия на Hover H5 също ще добавят, крайно време е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих( а това си го бях наумил, ама...) като бях на щанда на изложението да ги попитам за това ESP . Задължително трябва да го предлагат поне като екстра .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го. От началото във форума сме обърнали внимание, че GWM нямат нито един модел с ESP. H6 е първия обявен модел с ESP, а той е в краткосрочните планове на компанията. Може би догодина като пуснат в производство обновените версии на моделите, ще добавят ESP като опция или стандарт. Трябва си, на NCAP няма как да вземеш максимално количество звезди без ESP, не случайно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поживем увидим. hyundai санта фе (новия) също не е имиджов автомобил, няма блокировки, демултипликатор и тн, но като предложи добро качество на добра цена преди 4-5 години - българия се напълни с такива. аз си купих един от първите и миналата година го продадох с прилична амортизация на цената. предполагам, че с hover-а може да стане същото. много хора биха искали да имат нов 4х4 авто, при избор на нов с 5 год гаранция и "нов внос" много хора ще се замислят. пък и до следващия балон на недвижима собственост повечето хора ще си правят сметката  ;D

 

Може би си прав! Принципно българина подхожда емоционално, а не практично, гледайки в перспектива, при покупката на кола. Именно и за това "новия внос" превъзхожда 10 пъти новите коли. Хора всякакви, вкусове различни. Разбира се, и шофьорските навици са определящи - това, че за мен лично задното задвижване е неудобство, не значи, че за друг не е предимство.

Да, вярно е, че по улиците има много Нисан Кашкай, Санта фе и Кайрони. Това, че не ги харесвам, след като няколко години съм карал служебни такива нищо не променя.

А дали ховъра е добра семейна кола - може би, ако децата са в гимназията. За две малки деца, дето си пътуват с кошарките, количките и колелата малко багажника ми се струва малък, ма то угодия няма за личната лакомия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес видях черен Хувър Н5 в Дървеница на светофара на 8 декември и Климент Охридски - добре изглеждаше, хареса ми, но честно казано нямам търпение да видя и Н6 :)

 

/офф - Н5 нали има бордови компютър?

Редактирано от delta_force

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя Н5 е на една моя преподавателка,даже го пуснах на снимка в една др тема.Не очаквах да го видя точно от нея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що видях два представителя на марката в петзвездния хотел Сънсет в Поморие.Единия беше черен Хувър и имаше надпис made in lovech или нещо подобно .Другия беше пикап (също черен) ,но не от тия които ги предлагат в момента ,а един с малко по заоблена предница.Разтоварваха някакво оборудване(тонколони и тем подобни),интересно кво са намислили? :) Между другото тоя пикап съм го виждал и няколко пъти в Бургас и тогава ми направи впечатление че е по-различен от актуалния модел .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×