Jump to content
admin

Технически спецификации на Great Wall Voleex, който ще се произвежда в България

Recommended Posts

Информацията е взета от Wikipedia, потвърдена от mobile.bg, които явно имат по-вътрешна информация. Двата двигателя, с които ще се предлага количката са разработка на Great Wall, а не на мицубиши, а именно:

 

Двигатели - 16V бензинов, с многоточково впръскване

Работен обем, см3 - 1 298 (модел GW4G13) и 1 497 (модел GW4G15)

Мощност, к.с. - 91 и 105

Макс. въртящ момент, Нм - 118/4200 и 138/4200

Дължина/широцина/височина, мм. - 3810/1705/1540

Междуосие, мм. - 2 460

 

И двата двигателя са изцяло алуминиеви. Тъй като за сега нямаме информация дали в България ще се предлагат и двата модела C10 (хечбек) и C30 (седан), знаем следното. Great Wall не предлагат седана (C30) с по-малкия двигател, така че хечбек версията C10 със сигурност ще присъства.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен C30 e с значително по-добър дизайн, дано с това не свършват предимствата му. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Първи пост във форума. Доста приятно изглежда и надявам се да се коментират смислени и полезни неща. За С 30 - определено по-добър дизайн от С 10. И по принцип доста добър. Признавам, че е приятна изненада за мен -  поне като дизайн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на вкус - C30 е по-голям и комфортен автомобил, C10 е практична градска кола. Трябва да се надяваме всички модели да са качествено направени и икономични, така че бизнесът да върви, да има стимул за икономиката ни, да започнат да се произвеждат освен коли и консумативи и части от други малки български производители, защото само с производство и износ има шанс цялостно нещата да се подобрят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз на това се надявам  :P

 

Че и да ударим в земята румънците с техните неуДачии  :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам изключително близки, лични впечатления от Voolex C10 и мога да кажа само, че е страхотна кола. Силно съм впечатлен и не мисля, че Дачия имат шанс пред тези автомобили. Дизаинът, оборудването (има найстина опции който дачия дори не предлага - авт. трансмисия, парктроник, USB и AUX вход, прибиране на страничните огледала и мигачи в тях и още ред ред...) въобще като замисъл тази кола е надскочила Дачиите, просто мн съм очарован от колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора! Можеш ли да споделиш от къде са ти впечатленията и да ни разкажеш повече за нея, дори ако искаш направи тема за което. Много бих се радвал, ако колата е някъде около теб, да качиш някоя друга снимка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ще зависи от цената както и от лизинговите схеми . Все пак сравнението с Дачия не е много коректно ,защото това е бюджетен бранд ,в който се влагат остаряли агрегати и механизми , слаб дизайн и липса на възможност за повечето екстри. Случая с GWМ според мен е различен , това са автомобили с претенция за комфорт и технически новости. За  С10 е закупен лиценз от Тойота Ярис , който е перфектен модел в този клас покриващ високите европейски  норми . В Дачия автоматична скоростна кутия не е налична, радиото е най-елементарно, седалките са като пейки , еднакъв дизайн на арматурното табло за всички модели и прочее... Това ,което ме притеснява  е, че е малък като размер клас , което прави автомобила избор по- скоро на жените. Моделът С30 с удължената база е по за мъже , но досега не се чува ,че ще го сглобяват в Ловеч. Освен това няма този атрактивен дизайн отпред, по-скоро е обикновен, иначе отзад и интериора са много добри .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да знае частите, от които ще се произвеждат автомобилите чие производство ще са. В България имаме производители на моторни масла, гуми, акумулатори, бутала, които не са никак лоши. Дали ще има български части или всичко ще е внос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според слухове, идеята е колкото се може по-голяма част от производството да се изнесе на български под-доставчици, за да се спестят пари от мита на частите и разходи по доставка. За първоначалното пускане на завода предполагам ще го направят с проверени техни си части и няма да рискуват. Пък като започнат да излизат коли от там, имат интерес да дадът спецификации на частите, за които има производство у нас с доказано качество и да поискат оферти, а българските производители да отговорят адекватно. Имайки предвид, че у нас има производство на части, които отиват за Немски и Френски автомобилни компании, нямам съмнение, че ще се справят и с критериите на GWM & Литекс Моторс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един много странен въпрос.Пред нашия renault-nissan  showroom има Great Wall Wingle за което съм 100% сигурен ,че е точно този модел.Въпросът ми е възможно ли е вече да се продава и ако не за каква цел стой точно  там .. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една-две автокъщи, които продават ВНОС Hover & Wingle. Българското производство ще започне най-рано края на лятото, вероятно по някое време на есен. Иначе можеш ли да качиш снимка или да кажеш поне къде е вашия showroom? Въпросният автомобил кара ли се (има ли номера) или седи паркиран там от известнов реме?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно, колко би струвал най-наточения модел на с 30

:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарах малко Митцубиши Лансер актуалния модел с двигател 1,5 109кс и въртящ момент 137 мисля . Колата се движи учудващо добре за това голямо купе . Та Волекс С10 би трябвало да кърти асфалта , защото двигателя има същите параметри ,а купето е къде къде по-леко.

Поройник,а и другите собственици на С10, как намирате тягата ?

Редактирано от nikid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам база за сравнение, но е достатъчно пъргава за мен. При изкачването към траянови врата посока София не се и замисля, че върви със 140 км/ч. Че и още може без проблем.

 

На Лансъра конете и въртящия момент (143 Нм) са малко повече от Волекса, но имаме 1260 кг срещу 1100 кг. Може Волекса да е по-пъргав в този случай, но трябва да се провери :)

 

Нещо друго е, че макар и с по-мощен двигател и по-тежко купе Лансъра харчи много по-малко от Волекса (ако се вярва на техническите данни от сайта им).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те, Мисля да си взема нова кола и съм се спрял на волекса .

Имам няколко въпроса, които ме интересуват и ще бъда много благодарен ако получа повече информация .

1. Защитното покритие и обработка на метала срещу корозия (ръжда). Знае ли се какви технологий ползват при волекса?

2.Има ли краш-тестове към момента C-NCAP например специално за С-10?

3. Някъде почетох че при волекса липсват пластмасовите подкалници и бих искал да знам, ако е така, може ли отделно да си поръчам такива.

4.Някой има ли някакви оплаквания от пластмасите (да скърцат когато се движите по павета например )?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×