bobi878 Публикувано 29 Декември, 2012 Share Публикувано 29 Декември, 2012 Здравейте, Харесах определено този модел и живо се интерисувам от него. Прочетох доста теми и мнения във форума. Това, което разбрах от прочетеното, е че H5 се спира от производство поради това, че не покрива новите евро изисквания. Въпросът ми е следния... Защо след като е спрян в уеб сайта на фирмата на главната страница пише очаквайте от май 2013г. Опитах да прочета нещо повече но винаги ми изписва, че уеб сайта е в процес на доработване или нещо подобно. В карай на сметка това някакъв по-нов модел ли ще е или не? Днес ходих до шоу рума в Пловдив, но беше затворено Весели празници на всички! Живи и здрави! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 29 Декември, 2012 Share Отговорено 29 Декември, 2012 Официално инфо няма кой знае колко но от това, което се прокрадва тук таме става ясно че поради големия интерес модела ще бъде реновиран ... с малки промени, най-вече в моторите с цел покриване на евро5 и ще бъде наличен за поръчки (и май сглобяване у нас) втората половина на 2013-а ... до колко е вярно това обаче могат да ти кажат само от литекс моторс, а те не проявяват голямо желание за даване на каквато и да е информация, напротив - всичко е потънало в някаква секретност по-страшна и от наса и цру. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 2 Януари, 2013 Share Отговорено 2 Януари, 2013 H5 няма да се сглобява в БГ. Ще си остане само внос. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 2 Януари, 2013 Share Отговорено 2 Януари, 2013 Това което изказваш като мнение е твоята версия по въпроса. Аз имам информация за друго. Истината я знаят само в Литекс моторс, но надали ще ни я кажат на нас тук. Както и да е ... ще мине време и ще се разбере! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 2 Януари, 2013 Share Отговорено 2 Януари, 2013 На последната среща с Литекс, когато връщах Voleex C10 от тест драйв и на мен ми казаха, че H5 няма да се сглобява у нас. Щял да се внася след време с новия Евро 5 съвместим двигател(и). Акцента падал върху C30 и H6, което до някъде е разбираемо - H5 е стар модел. Но ако имаш информация за друго - ще се радвам да споделиш! Абсолютно ясно е, че само Литекс си знаят какво ще направят и няма нужда да го изтъкваме. Повечето теми тук се градят върху слухове и спекулации Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 6 Януари, 2013 Share Отговорено 6 Януари, 2013 (Редактирано) Това се знае от много време....поне от това което се изговори и изписа. От джиповете ще се прави Н6(с Евро5 дизелов двигател), няма смисъл да произвеждаме от сега нататък по-стария модел Н5(Евро4 бензинов) при завишените изисквания на ЕС (нали уж ще сме врата към техните пазари,пък те вече в Евро6 се целят...) Аз съм за това да правим по-новия модел, въпреки, че повече ми допада и харесва Н5....Някъде по чужди форуми бях чел,че Мицубиши имат претенции в кои заводи ще се монтират техните 2,4 бензинови двигатели на ГУ което вече няма толкова значение. А и въпреки, че модела е хубав, защо да го произвеждаме, при условие, че китайците спират Н5, масово произвеждат Н6 и засилват производството на Н7 ? А те го спират,защото просто технологиите и пазара се развиват....то и Голф 3 за мнозина е божествена кола, ама от кога вече не ги произвеждат за сметка на 5-и и 6-и и т.н.... Така, че хубаво е и ние да сме с актуални модели на пазара, а не като Ровър Маестро едно време..... Редактирано 6 Януари, 2013 от radioworld Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
t_ilieva Отговорено 11 Януари, 2013 Share Отговорено 11 Януари, 2013 ..... А и въпреки, че модела е хубав, защо да го произвеждаме, при условие, че китайците спират Н5, масово произвеждат Н6 и засилват производството на Н7 ? А те го спират,защото просто технологиите и пазара се развиват....то и Голф 3 за мнозина е божествена кола, ама от кога вече не ги произвеждат за сметка на 5-и и 6-и и т.н............ А Н7 дали изобщо ще се внася в БГ?.....Някога.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 12 Януари, 2013 Share Отговорено 12 Януари, 2013 А Н7 дали изобщо ще се внася в БГ?.....Някога.... Както се казва - ако имаш достатъчно много пари, можеш и сам да си го внесеш.....и от Антарктида ако искаш... Това в кръга на шегата. Ако фабриката в Ловеч работи и се разраства мисля, че няма да е проблем ако се интересуваш от определен модел, да получиш съдействие за вноса му от тук. Така се вдига реномето и на производител и на вносител.....та ако имаш достатъчно много пари...... - няма проблем за нищо. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 12 Януари, 2013 Share Отговорено 12 Януари, 2013 Нека не се откланяме от темата - има такава за H7. Но като цяло всеки нов модел Great Wall първо "изтестват" на локалния си пазар, като го пускат там за поне година и след това започват да предлагат на другите пазари, изчиствайки "детските" му болести. При H6 бе така, C10, C30, така ще е и с H7. Предполагам 2014-та ще се появи у нас, произвеждан в Ловеч. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi878 Отговорено 13 Януари, 2013 Автор Share Отговорено 13 Януари, 2013 Вчера бях в шоурума и ми разясниха, че сега H5 ще бъде евро 5 като мотора ще стане около 128 к.с, като се запазят същите нютон метри. Джипката ще има лек фейслифт, който щял да се изразява в промяна в стоповете. При високото ниво на оборудване ще има махагон при светлата кожа, а при черната иноксово сиво. Това е което разбрах за H5. Относно H7, от който живо се интересувам ми споделиха, че най- рано края на 2014г. ще го има в България. Няма да се казва H7, а H8, понеже първото било патентован надпис. Като големина ще бъде една идея по- голям от "таурег" на фолксваген. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 13 Януари, 2013 Share Отговорено 13 Януари, 2013 И аз съм за Н7......интересно, това Euro5 с кой двигател ще го постигнат ? С бензиновия 2,4 ? Защото дизеловия има. А това с свалянето на конете....в един момент да не се окаже купето тежко за мощноста на двигателя ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 13 Януари, 2013 Share Отговорено 13 Януари, 2013 Ако въртящия момент се запази, разлика от някоя друга конска сила не е от значение. Както казваше един състезател "конските сили правят продажби, въртящият момент печели състезания". Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi878 Отговорено 13 Януари, 2013 Автор Share Отговорено 13 Януари, 2013 Да това е същият 2.4 мотор. admin наистина е так... важни са нютоните. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 13 Януари, 2013 Share Отговорено 13 Януари, 2013 (Редактирано) Ако само нютоните имат значение,защо са ни тия коне тогава ? Предполагам не само заради данъците... това не означава,че ако имаш високи нютон-метри,можеш да имаш само 50-60 коня... :wav: Редактирано 13 Януари, 2013 от feikot За това сме ние тук Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 11 Февруари, 2013 Share Отговорено 11 Февруари, 2013 (Редактирано) Пред Litex Tower има два модела Hover H5 2013 с новите промени. Това което видях е че са бензин, а не дизел със същия поне като обозначение двигател 2,4L. Има нова предна решетка при емблемата, хром под решетката. Дневните светлини са поместени в пространството с предните мигачи. Има нов заден спойлер, които е по-голям. Вътре се забелязва ново управление на климатроника, като това което монтират в Русия. Кожата е сива и на двата модела. Джиповете са с цвят Черен и сив. Друго май не забелязах. Още не са регистрирани, но единият има поставена винетка Автомобилите са тестови и са в процес на регистрация и са с Евро 5. Редактирано 11 Февруари, 2013 от Ванката Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 11 Февруари, 2013 Share Отговорено 11 Февруари, 2013 ....щракни някоя снимка ако не те хванат..... - наблегни на променените елементи - интересно е ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 18 Февруари, 2013 Share Отговорено 18 Февруари, 2013 една от другите теми съм сложил няколко снимки, копирам си поста оттам: ето снимки http://prikachi.com/...94/5770594y.jpg http://prikachi.com/...02/5770602F.jpg http://prikachi.com/...03/5770603K.jpg http://prikachi.com/...05/5770605X.jpg http://prikachi.com/...06/5770606I.jpg Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 18 Февруари, 2013 Share Отговорено 18 Февруари, 2013 Браво за снимките. Предполагам долу до фаровете са дневните светлини ? А вътре е сменено управлението на климатроника - с електронен дисплей. Само това лъскавото вътре в купето ми изглежда малко "китайско" в онзи евтиния смисъл....може така да ми се струва от снимката, разбира се. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 19 Февруари, 2013 Share Отговорено 19 Февруари, 2013 Долните светлини в двата края са мигачите, както си беше и преди, а самите фарове за мъгла са дневните светлини, като при Стийд 5. Колкото до пиано-лак лайсните - наживо са доста по-добре изглеждащи има и някои допълнителни хром елементи, като рингове на говорителите. Също така, задните светлини за мъгла в бронята са с по три диода всеки. Единствено малките хромчета около фаровете за мъгла са ми в повече, всичко друго е добре пипнато. А, има и ел. сгъваеми огледала към оборудването 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 19 Февруари, 2013 Share Отговорено 19 Февруари, 2013 Можеш ли да кажеш какво точно е променено по двигателя, че да постигне Евро 5 стандарт? Намален разход чрез редуцирана мощност или има и други подобрения? Каква е финалната мощност и разход по спецификация? 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 19 Февруари, 2013 Share Отговорено 19 Февруари, 2013 126 к.с. е номиналната мощност на двигателя по спецификация, но реално разлика във вървежа няма спрямо евро 4-ките, поне по мои наблюдения. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 19 Февруари, 2013 Share Отговорено 19 Февруари, 2013 Разликата е 10 коня на долу. Дано не решат да взимат Евро7 по тази система..... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 4 Юли, 2013 Share Отговорено 4 Юли, 2013 На сайта на Great Wall - http://greatwall.bg/model-description/hover-h5/ даже не ползват актуална снимка на новия модел. Модела които се представя е предходния. Няма го задния спойлер, хрома от пред и фаровете за мъгла не са новите. Разочароващо е. update: 11.07.2013 - Променени са снимките на предницата на джипа на www.greatwall.bg за Ховер Н5. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.