Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

Харесах определено този модел и живо се интерисувам от него. Прочетох доста теми и мнения във форума. Това, което разбрах от прочетеното, е че H5 се спира от производство поради това, че не покрива новите евро изисквания. Въпросът ми е следния... Защо след като е спрян в уеб сайта на фирмата на главната страница пише очаквайте от май 2013г. Опитах да прочета нещо повече но винаги ми изписва, че уеб сайта е в процес на доработване или нещо подобно. В карай на сметка това някакъв по-нов модел ли ще е или не?

Днес ходих до шоу рума в Пловдив, но беше затворено :icon_pale:

Весели празници на всички! Живи и здрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официално инфо няма кой знае колко но от това, което се прокрадва тук таме става ясно че поради големия интерес модела ще бъде реновиран ... с малки промени, най-вече в моторите с цел покриване на евро5 и ще бъде наличен за поръчки (и май сглобяване у нас) втората половина на 2013-а ... до колко е вярно това обаче могат да ти кажат само от литекс моторс, а те не проявяват голямо желание за даване на каквато и да е информация, напротив - всичко е потънало в някаква секретност по-страшна и от наса и цру.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H5 няма да се сглобява в БГ. Ще си остане само внос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което изказваш като мнение е твоята версия по въпроса.

Аз имам информация за друго.

Истината я знаят само в Литекс моторс, но надали ще ни я кажат на нас тук.

Както и да е ... ще мине време и ще се разбере!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На последната среща с Литекс, когато връщах Voleex C10 от тест драйв и на мен ми казаха, че H5 няма да се сглобява у нас. Щял да се внася след време с новия Евро 5 съвместим двигател(и). Акцента падал върху C30 и H6, което до някъде е разбираемо - H5 е стар модел. Но ако имаш информация за друго - ще се радвам да споделиш! Абсолютно ясно е, че само Литекс си знаят какво ще направят и няма нужда да го изтъкваме. Повечето теми тук се градят върху слухове и спекулации :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се знае от много време....поне от това което се изговори и изписа. От джиповете ще се прави Н6(с Евро5 дизелов двигател), няма смисъл да произвеждаме от сега нататък по-стария модел Н5(Евро4 бензинов) при завишените изисквания на ЕС (нали уж ще сме врата към техните пазари,пък те вече в Евро6 се целят...) Аз съм за това да правим по-новия модел, въпреки, че повече ми допада и харесва Н5....Някъде по чужди форуми бях чел,че Мицубиши имат претенции в кои заводи ще се монтират техните 2,4 бензинови двигатели на ГУ което вече няма толкова значение. А и въпреки, че модела е хубав, защо да го произвеждаме, при условие, че китайците спират Н5, масово произвеждат Н6 и засилват производството на Н7 ? А те го спират,защото просто технологиите и пазара се развиват....то и Голф 3 за мнозина е божествена кола, ама от кога вече не ги произвеждат за сметка на 5-и и 6-и и т.н....

Така, че хубаво е и ние да сме с актуални модели на пазара, а не като Ровър Маестро едно време..... :violent1:

Редактирано от radioworld

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... А и въпреки, че модела е хубав, защо да го произвеждаме, при условие, че китайците спират Н5, масово произвеждат Н6 и засилват производството на Н7 ? А те го спират,защото просто технологиите и пазара се развиват....то и Голф 3 за мнозина е божествена кола, ама от кога вече не ги произвеждат за сметка на 5-и и 6-и и т.н............

А Н7 дали изобщо ще се внася в БГ?.....Някога....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А Н7 дали изобщо ще се внася в БГ?.....Някога....

 

Както се казва - ако имаш достатъчно много пари, можеш и сам да си го внесеш.....и от Антарктида ако искаш... :toothy12: Това в кръга на шегата. Ако фабриката в Ловеч работи и се разраства мисля, че няма да е проблем ако се интересуваш от определен модел, да получиш съдействие за вноса му от тук. Така се вдига реномето и на производител и на вносител.....та ако имаш достатъчно много пари...... :toothy9: - няма проблем за нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека не се откланяме от темата - има такава за H7. Но като цяло всеки нов модел Great Wall първо "изтестват" на локалния си пазар, като го пускат там за поне година и след това започват да предлагат на другите пазари, изчиствайки "детските" му болести. При H6 бе така, C10, C30, така ще е и с H7. Предполагам 2014-та ще се появи у нас, произвеждан в Ловеч.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях в шоурума и ми разясниха, че сега H5 ще бъде евро 5 като мотора ще стане около 128 к.с, като се запазят същите нютон метри. Джипката ще има лек фейслифт, който щял да се изразява в промяна в стоповете. При високото ниво на оборудване ще има махагон при светлата кожа, а при черната иноксово сиво. Това е което разбрах за H5.

Относно H7, от който живо се интересувам ми споделиха, че най- рано края на 2014г. ще го има в България. Няма да се казва H7, а H8, понеже първото било патентован надпис. Като големина ще бъде една идея по- голям от "таурег" на фолксваген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за Н7......интересно, това Euro5 с кой двигател ще го постигнат ? С бензиновия 2,4 ? Защото дизеловия има. А това с свалянето на конете....в един момент да не се окаже купето тежко за мощноста на двигателя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако въртящия момент се запази, разлика от някоя друга конска сила не е от значение. Както казваше един състезател "конските сили правят продажби, въртящият момент печели състезания".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е същият 2.4 мотор.

admin наистина е так... важни са нютоните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само нютоните имат значение,защо са ни тия коне тогава ? Предполагам не само заради данъците... това не означава,че ако имаш високи нютон-метри,можеш да имаш само 50-60 коня... :wav: :wav:

Редактирано от feikot
За това сме ние тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пред Litex Tower има два модела Hover H5 2013 с новите промени.

 

Това което видях е че са бензин, а не дизел със същия поне като обозначение двигател 2,4L. Има нова предна решетка при емблемата, хром под решетката.

 

Дневните светлини са поместени в пространството с предните мигачи.

 

Има нов заден спойлер, които е по-голям.

 

Вътре се забелязва ново управление на климатроника, като това което монтират в Русия.

 

Кожата е сива и на двата модела. Джиповете са с цвят Черен и сив.

 

Друго май не забелязах.

 

Още не са регистрирани, но единият има поставена винетка :)

 

Автомобилите са тестови и са в процес на регистрация и са с Евро 5.

Редактирано от Ванката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....щракни някоя снимка ако не те хванат..... :toothy12::icon_cyclops_ani: - наблегни на променените елементи - интересно е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една от другите теми съм сложил няколко снимки, копирам си поста оттам:

 

ето снимки :)

http://prikachi.com/...94/5770594y.jpg

http://prikachi.com/...02/5770602F.jpg

http://prikachi.com/...03/5770603K.jpg

http://prikachi.com/...05/5770605X.jpg

http://prikachi.com/...06/5770606I.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за снимките. Предполагам долу до фаровете са дневните светлини ? А вътре е сменено управлението на климатроника - с електронен дисплей. Само това лъскавото вътре в купето ми изглежда малко "китайско" в онзи евтиния смисъл....може така да ми се струва от снимката, разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долните светлини в двата края са мигачите, както си беше и преди, а самите фарове за мъгла са дневните светлини, като при Стийд 5.

 

Колкото до пиано-лак лайсните - наживо са доста по-добре изглеждащи :) има и някои допълнителни хром елементи, като рингове на говорителите. Също така, задните светлини за мъгла в бронята са с по три диода всеки.

 

Единствено малките хромчета около фаровете за мъгла са ми в повече, всичко друго е добре пипнато. А, има и ел. сгъваеми огледала към оборудването :)

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да кажеш какво точно е променено по двигателя, че да постигне Евро 5 стандарт? Намален разход чрез редуцирана мощност или има и други подобрения? Каква е финалната мощност и разход по спецификация?

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

126 к.с. е номиналната мощност на двигателя по спецификация, но реално разлика във вървежа няма спрямо евро 4-ките, поне по мои наблюдения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е 10 коня на долу. Дано не решат да взимат Евро7 по тази система..... :toothy12:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сайта на Great Wall - http://greatwall.bg/model-description/hover-h5/ даже не ползват актуална снимка на новия модел. Модела които се представя е предходния. Няма го задния спойлер, хрома от пред и фаровете за мъгла не са новите.

 

Разочароващо е.

 

Clipboard01.png      Clipboard02.png   Clipboard03.png

 

 

update: 11.07.2013 - Променени са снимките на предницата на джипа на www.greatwall.bg за Ховер Н5.

 

Clipboard04.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×