Fitibaldi Отговорено 3 Април, 2012 Share Отговорено 3 Април, 2012 аз не мога да разбера защо трябва да се добавят разни after market изобретения към автомобилите. знам, че в много страни пищящите аларми са забранени по закон. колата си има централно, има си имобилайзер, светкат мигачи и фарове при отключване/заключване, застрахователят ги признава - КОМУ Е НУЖНО? едно време колите нямаха централни и имобилайзери и се добавяха, ама сега.... от малък знам, че алармаджия и газаджия не трябва да пипа колата, защото прави само бели 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 3 Април, 2012 Share Отговорено 3 Април, 2012 При мен на Фокус си е с фабрична аларма или е само с централно. Единствено съм го чувал да пищи при отворени прозорци и като се пресегнеш въре ф купето се задействат обемните датчици. Не подсвирква като я заключваш и отключваш. Тоага дилърката ми каза " В Германия хората необичат да ги тормозят звуците на алармите". С Алианц не съм имал проблеми за аларми. Сега със Ховера - нямах избор защото от Интерлийз го изискват. Колата съм я взел на лизинг. Много ме дразни това свирукане при отключване и заключване. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 3 Април, 2012 Share Отговорено 3 Април, 2012 ужас. мислех, че отдавна БГ застрахователите са минали на европейски норми. все пак колата е с имобилайзер и т.н. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
бат'Бойко Отговорено 3 Април, 2012 Share Отговорено 3 Април, 2012 аз не мога да разбера защо трябва да се добавят разни after market изобретения към автомобилите. знам, че в много страни пищящите аларми са забранени по закон. колата си има централно, има си имобилайзер, светкат мигачи и фарове при отключване/заключване, застрахователят ги признава - КОМУ Е НУЖНО? едно време колите нямаха централни и имобилайзери и се добавяха, ама сега.... от малък знам, че алармаджия и газаджия не трябва да пипа колата, защото прави само бели Е моята като я взех нямаше централно, а е произведена края на 2008г. Трябва да се сменят части от заключващият механизам защото този модел е с ''особени'' ключалки които се отключват само с ключ механично. И електрическият механизам ''няма за какво да бъде захванат'' та тази ''особенност'' създава описаните проблеми. Фабрично решли да му сложат някакви ''жила''за по-евтино защото това е работен автомобил и е ''бюджетен'' модел. Та Тойта го напРЙли с ''жила'' и сега си го карам! 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 3 Април, 2012 Share Отговорено 3 Април, 2012 (Редактирано) Fitibaldi, не всички застрахователи са така. Аз моята кола я взех без аларма, защото дилъра ми каза, че са се договорили със застрахователите след като има имобилайзер да не изискват аларма. Така че явно можело... Редактирано 3 Април, 2012 от nmnikolov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 4 Април, 2012 Share Отговорено 4 Април, 2012 и аз така знам. моята кола е само с имобилайзер и си имаше каско допреди 1 година Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terminator Отговорено 4 Април, 2012 Share Отговорено 4 Април, 2012 И аз не мога да се оплача от подобен проблем. Само понякога ми се струва, че дистанционното трябва да се насочва под определен ъгъл за да задейства. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 4 Април, 2012 Share Отговорено 4 Април, 2012 Здравейте ! Доста време не бях писал във форума и виждам,че има нова тема. Верно, аз бях споделил този проблем който се появи още на втория ден след като вземах колата. Виждам, че и други го имат. Поставих си за цел да наблюдавам появяването,условията и периодичността на проблема. Според мен, проблема не се крие в алармата, а в централното на автомобила. Интересно, че преди го правеше всеки ден, сега на седмицата 1-2 до 3 пъти. Аз също имам усещането за "заспиване на системата". Ако проблема е в алармата, тя няма да задейства и след отваряне с ключа. При мен в момента в който завъртя ключа и заработва дистанционното. На стр.69 в упътването на автомобила има посочена една система ВСМ - контрол на електрическата система. В точка 6 от тази страница има точно цитирано "заспиване" на системата. Заспиване добре, ама защо не се събужда ? Та накрая се обадих на дилъра, и от там ми казаха, че има проблем и с други автомобили но вече го знаят и отстраняват. Аз не съм го отстранил защото чакам смяната на 5000 км. или поставяне на газовото за да погледнат и това.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 4 Април, 2012 Share Отговорено 4 Април, 2012 Нормално е да изскачат такива дразнещи неща...дано да го фиксират и отстранят на проблемните Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 4 Април, 2012 Share Отговорено 4 Април, 2012 А на някой друг когато седне на шофьорското място в ховъра и натисне ръчно планката за заключване да му се включва алармата и не говоря за копчето 'lock/unlock'. Направо го натискам и се заключва централно всичко както си му е реда, но и алармата се включва. А интересното е че няма блокаж при отворена врата, тоест когато и да го натисна и активира алармата и при отворена врата почва да пищи, да реве, докато не натисна копчето за отключване на дистанционното. На мен ми се струва тъпо направено, все пак ако се качи друг шофьор и като нищо да заключи ключовете. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki.A. Отговорено 4 Април, 2012 Share Отговорено 4 Април, 2012 (Редактирано) Здравейте ! Доста време не бях писал във форума и виждам,че има нова тема. Верно, аз бях споделил този проблем който се появи още на втория ден след като вземах колата. Виждам, че и други го имат. Поставих си за цел да наблюдавам появяването,условията и периодичността на проблема. Според мен, проблема не се крие в алармата, а в централното на автомобила. Интересно, че преди го правеше всеки ден, сега на седмицата 1-2 до 3 пъти. Аз също имам усещането за "заспиване на системата". Ако проблема е в алармата, тя няма да задейства и след отваряне с ключа. При мен в момента в който завъртя ключа и заработва дистанционното. На стр.69 в упътването на автомобила има посочена една система ВСМ - контрол на електрическата система. В точка 6 от тази страница има точно цитирано "заспиване" на системата. Заспиване добре, ама защо не се събужда ? Та накрая се обадих на дилъра, и от там ми казаха, че има проблем и с други автомобили но вече го знаят и отстраняват. Аз не съм го отстранил защото чакам смяната на 5000 км. или поставяне на газовото за да погледнат и това.... Супер,значи все пак се отстранява този проблем аз,като се похвалих ,че съм го излекувал и пак започна да заспива. Лошото е ,че като заспи пробвах да изритам гумата да видя дали ще се разпищи,после дърпах и дръжката на вратата и така няколко пъти доста агресивно и нищо , само ме заболя кракът!!! май наистина си спинка алармата!! Редактирано 4 Април, 2012 от Niki.A. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikosh Отговорено 12 Юни, 2012 Share Отговорено 12 Юни, 2012 Здравейте колеги днес и аз съм част от вас закупил Ховър 5 на мене също ми заспа автомобила и неможеше да се отключи със копчето та трябваше да го откюча със ключа,явно този проблем е супер гаден ще трябва да се отстрани някак,а е чисто нов не вярвам да е слаба батерия или нещо от клемите явно си е дефект. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki.A. Отговорено 12 Юни, 2012 Share Отговорено 12 Юни, 2012 Здравейте колеги днес и аз съм част от вас закупил Ховър 5 на мене също ми заспа автомобила и неможеше да се отключи със копчето та трябваше да го откюча със ключа,явно този проблем е супер гаден ще трябва да се отстрани някак,а е чисто нов не вярвам да е слаба батерия или нещо от клемите явно си е дефект. Да ти е честит!!! На ме спря да ми го прави туи нещо от само себе си. Или поне доколкото спрях да бъркам копчетата , сега като збъркам копчетата за отлючване и заключване успявам дая спра преди да се разпиши отварям шофи.вратата и пак си я затварям и заключвам и проблем за сега няма.Вече свикнах с копчетата ,че на другтия автомобил сами на обратно и нямам проблем вече! Със сигурност не е от батерията,аз съм си с тази дет ми дадоха и хваща от доста метри около 20м пряка видимост прес витрина пада драстично!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikosh Отговорено 13 Юни, 2012 Share Отговорено 13 Юни, 2012 (Редактирано) Благодаря колега еми ще и свикна някак и когато доиде момента ще се ходи до сервиза и дано го решат този проблем със това, Редактирано 13 Юни, 2012 от Mikosh Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 24 Юни, 2012 Share Отговорено 24 Юни, 2012 Странно, че моят проблем със заспиването за сега изчезна. Вече близо 2 месеца май не го е правила. Както се появи още в първия ден, така и изчезна - до кога - не знам ! Но системата за заспиване за която бях писал действа - направило ли ви е впечатление, че ако оставите колата отключена няколко часа, спира да работи бутона за отваряне на задната врата ? После трябва да отворите някоя врата на купето и тогава започва да отваря. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Отговорено 26 Юни, 2012 Share Отговорено 26 Юни, 2012 (Редактирано) Няколко пъти и при мен "заспа". Оправя се с ъпдейт на софтуера в оторизиран сервиз. Редактирано 14 Август, 2012 от Любомир Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiev_ov Отговорено 26 Юни, 2012 Share Отговорено 26 Юни, 2012 Здравейте! От 20 дена и аз съм собственик на Hover H5, но на 15 ден с дистанционното отключвам, но не ще да заключва. Пробвах различни варианти, но нямаше резултат. Реших, че е батерията. Между другото този размер много трудно намерих във Варна. На третия ден я намерих в магазин на Фотопавилион. Смених я и засега всичко е наред. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikosh Отговорено 27 Юни, 2012 Share Отговорено 27 Юни, 2012 Относно това заспиване вчера бях в сервиза на Ботевградско за някой работи и специално питах за този случай,момчетата ми казаха че чакали някакъв софтуер и до няколко месеца щяло да има резултат и предполагам трябва да оправят проблема. Така че колеги стискайте палци!!! ^_^ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ванкоти Отговорено 13 Август, 2012 Share Отговорено 13 Август, 2012 И аз имах същия проблем с моя H3, но откакто смених батерията на ключа нямам ядове. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikosh Отговорено 14 Август, 2012 Share Отговорено 14 Август, 2012 И аз имах същия проблем с моя H3, но откакто смених батерията на ключа нямам ядове. Днес ходих на технически Т1 за масла и т.н помолих хората да ми сложат новият software на Хувера че е стара версия,изчаках малко и всичко беше ОК би трябвало това със ключа вече да отключва, понеже на някой коли дори като смениш батерията и пак става същото,ако имаш проблеми по нататък отиди във някох ауторизиран сервиз на Грейт Лол и им кажи да ти качат нов софтуер на колата. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 15 Август, 2012 Share Отговорено 15 Август, 2012 (Редактирано) Днес ходих на технически Т1 за масла и т.н помолих хората да ми сложат новият software на Хувера че е стара версия,изчаках малко и всичко беше ОК би трябвало това със ключа вече да отключва, понеже на някой коли дори като смениш батерията и пак става същото,ако имаш проблеми по нататък отиди във някох ауторизиран сервиз на Грейт Лол и им кажи да ти качат нов софтуер на колата. Как да разбера дали софтуера ми е стар или нов? Това което знаем е че е добавян часовник над километража. При доставката не са има часовник. Редактирано 15 Август, 2012 от leomm Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikosh Отговорено 15 Август, 2012 Share Отговорено 15 Август, 2012 По принцип когато си взел колата те винаги идват със стар софтуер демк 2.3 нещто си и когато отидеш във ауторизиран сервиз ще помолиш някой да закачи компютъра на буксата и ще ти провери коя версия е софтуера, над 3.2 също става но този където го сложиха на мене е по новичък 4.2 и вчера пробвах да отключа със дистанционното и всичко си е ок, а преди след около 4-5 часа в гаража колата ми всеки път не отключваше а сега е ок Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.