Jump to content

каране на 4Н


Fitibaldi

Recommended Posts

Явно няма да се хващаме на бас :icon_pale:

 

Ето малко да се образоваш, не очаквам да се извиниш за ината :

http://toyota-club.n...0_faq_4wd-2.htm

Посочените схеми за 4х4 на Hilux са:

1. Схема PartTime -ADD- до 95-а година - лека модификация на най-простата система - без междуосoв диференциал.

Това е системата и на Hover и на Steed

2. Схема MultiMode - това е новата, за която вече писах по-горе.

"Твоят" е с тази система , която е различна от горната в едно основно нещо (пиша го за стотен път) - има централен диференциал и колата може да се кара колкото иска на 4x4

Хей Muf, сори ама не бях до компютър. Разбирам че искаш да почерпиш бира :) тъй като не си прав. Твоят линк не съдържа информация за Хайлукс пикап, а за Хайлукс Surf, което не е пускано за нашият пазар. Ако наистина имаш Тойота Хайлукс може да направиш следната проба: Излез на сух асфалт, включи малкото лостче на 4Н и почни да се движиш в кръг с навит докрай волан. Ако колата почне да "затяга" и да привлачва гуми, значи си е чист Part time . При Хайлукса е така и дано да съм ти бил полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rexty, прав си брат, ще извиняваш.

Не намерих нищо подробно за пикапа и съм решил че Hilux Sirf е същото.

Да, ама не - part-time си е. Ще черпя, само кажи къде и кога :sunny:

 

Моята едната не е Hilux, a Rav4. И тя си е fulltime. Другата е Королата от снимката - само на предно :)

 

Доколкото разбрах (не че е обяснено някъде добре) Hilux-а изключва автоматично предния мост. Така че с голяма скорост предполагам вече се движиш само на задно. Просто не го правиш ръчно. Може би затова не е дадена максимална скорост при 4Н

 

Щом конкуренцията на Steed е part-time, още повече си струва човек да се запита защо да дава двойно повече пари

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом конкуренцията на Steed е part-time, още повече си струва човек да се запита защо да дава двойно повече пари

 

Не всички са part-time :)

Редактирано от zlos7ar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам митсубиши Л200 от 2006 година, с централен диф и фулл тайм. За това съм 1111110000% сигурен. Няма проблем да се кара на сухо с колкото искаш на 4н. Карал съм го с над 140 така.. подобрява се поведението/стабилността на колата.. усеща се незабавно.

При парт тайм не е хубаво да го включвате ако се редуват примерно сухи със снежни участъци. При почвен път няма проблем.. колелата си прибуксуват и не се получават такива напрежения.

 

За средностатистическия човек е най-добре он-деманд (при поискване) с виско муфа. Може да се кара така по всяко време на сухо и мокро, като подобрява значително стабилността и управлението.., но обикновено няма истински заключвания и ако останат колелата някъде по диагонал на хлъзгаво сте до там :)..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

L200 e едно от малките изключения при пикапите които не са парт тайм. Предполагам че е Супер Селект раздатка. Иначе виско муфа и многодискови съединители като концепция са ОК, но не и за камиончета които се предполага да понасят по-големи натоварвания и като товар и като пътни/безпътни условия. Относно защо цената е почти х2 за японските и западните пикапи.... за мен 50% е имидж на марката, а другото все пак е качество и надежност. В друга тема бях споделил мнение за Steed след проведения тест драйв. Съжалявам, но според мене засега отстъпва на конкуренцията и не ми се иска да рискувам с нещо което ще стои само по сервизите или ще остави колегите ми насред гората. Дано бъдещето ме обори, защото и аз не искам да плащам за марка неоправдано висока цена, още повече че част от парите биха останали в БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За средностатистическия човек е най-добре он-деманд (при поискване) с виско муфа. Може да се кара така по всяко време на сухо и мокро, като подобрява значително стабилността и управлението.., но обикновено няма истински заключвания и ако останат колелата някъде по диагонал на хлъзгаво сте до там :)..

 

И аз се колебаех между CRV и Рав4 (първите модели) . CRV-то е с виско муфа, а Тойотата е с постоянно 4х4, с принудително блокиране на диференциала

За проходимост Тойотата е доста по-добра и даже днес се убедих в това.

Дори и за малки излети в снега, в гората това има значение.

Постоянното е по-добро

Не мога да намеря какво точно ще е задвижването на H6, ако някой знае да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H6 се очаква да е с постоянно 4х4 (тук във форума го прочетох). Не знам подробности дали ще има бавни, дали ще блокажи и т.н. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един тест драйв на Ховер Н6 :) На китайски е, но е хубав :)

 

 

 

На мене лично от това, което видях, Н6 много ми хареса :)

 

И поглед отдолу :)(пак на китайски)

 

http://www.bing.com/videos/search?q=hover+H6&mid=5D8CF24A33B296EDC4325D8CF24A33B296EDC432&FORM=LKVR14

Редактирано от SP1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не се отклонявам от темата, но тоя Н6 нещо не ми грабва окото, като изключим факта че идва с навигация, а е и по-нисък от китайката. Откровено се изкефих на скоростния лост, не съм виждал другаде нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, много готино са направили интериора. Таблото, скоростния лост, конзолата с навигацията, това че отзад пода е плосък (кардана явно минава под шасито - и така мястото за краката е общо отзад и 3ма човека се возят по-удобно). И екстериора е много добър, чакаме типово одобрение тази година и да се появи в представителствата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добър и балансиран дизайн, без азиатски залитания , каквито се наблюдават при корейците в последно време ,дизайн който няма да изглежда нелепо след няколко години . Интериора също е отличен . Аз не можах да видя задното задвижване отдолу , като че ли показваха само окачването , а задвижването не беше монтирано , поне така ми се видя от клипа. Явно е снимано в завода , защото се чуваше производствен шум.

 

ПС Възможно да е модела само с предно предаване .

Редактирано от nikid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добре изглежда. На мен всичко ми хареса.

И китайката даже!

Не е революция спрямо H5 в дизайна, но също изглежда видимо много добре.

Няма обаче още данни за вида 4х4... тя мадамата сигурно каза, ама нещо не можЕх да я разбера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко инфо от руски сайт относно окомплектовката:

"Помимо передовой конструкции Hover H6 получил и недоступные ранее опции: 6 подушек безопасности, систему помощи при экстренном торможении BAS, систему автоматического контроля давления в шинах TMPS, GPS-навигацию с голосовым управлением, бортовой маршрутный компьютер и круиз-контроль. Остались в арсенале внедорожников Great Wall и так полюбившиеся российским покупателям дополнительные опции: «парктроник» с видеокамерой, кожаная обивка сидений, «климат-контроль», DVD/CD/MP3-плеер, люк с электроприводом, «датчик дождя», «датчик света» и многое другое.

 

Great Wall Hover H6 будет оснащаться следующими силовыми агрегатами: бензиновыми двигателями Mitsubishi объемом 2,0/2,4 л., новейшим двухлитровым турбодизелем 4D20 собственной разработки, механическими 5-ти и 6-ти ступенчатыми и 4-х и 6-ти ступенчатыми автоматическими КПП. В ближайших планах – бензиновый турбомотор небольшого объема." :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...