Jump to content
Sign in to follow this  
snipi

Обезвъздушаване на Ховер

Recommended Posts

Как се прави и откъде.Изобщо трябва ли да се прави,,,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

За охлаждането ,,,,няма пробка, а руснаците го обезвъздушават,,,някак,или аз бърка нещо, но парното ми е много слабо

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз отидох за 70лв да ми сменят антифриза - 10 кила антифриз превъртяха хората, на цената която бяха обявили за 6 - без да се занимавам с обезвъздушаване или каквото и да било. Препоръчвам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

хахаха как без обезвъздушаване и без това двигателя е ниско....нищо правят го и са прави може би!!!Но еднавъздушна възглавница много проблеми може да ти създаде.....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако при 30 градуса на въздуха ти е слабо парното при -5 ще грипираш от студ в колата.

Запушен радиатор - запушен във времето или ако приемем ,че са наливали добавки за запушване на течове по водната система.

Промиване на системата е "решение" , но има вероятност от някъде да текне като лейка.

Ако не текне ОК - наливаш новия антифриз по каталог и стискаш палци известно време.

Относно обезвъздушаването на водната с-ма - няма такова.

Наливаш максимално и палиш с отворена капачка на радиатора.

Когато отвори термостата ще поеме антифриза - доливаш веднага и внимавай разширителния съд да не остава празен!

Започваш да стискаш/помпиш/ маркуча на радиатора докато спре да поема антифриз при отворена капачка.

Затваряш капачката и следиш температурата и течността в разширителния съд известно време.

В следващите един/два дни е нормално да поеме малко течност - не е притеснително. 

Ако всичко е ОК събира 6,5-7.0 литра в системата.

Предницата може да бъде повдигната леко на естакада по време на процедурата за да ти бъде гарантирано ,че  радиатора е най-високата точка , но не е задължително.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

хахаха как без обезвъздушаване и без това двигателя е ниско....нищо правят го и са прави може би!!!Но еднавъздушна възглавница много проблеми може да ти създаде.....

Ти това упражнение правил ли си го????За да знаеш....

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако въпроса е към мен - категорично ДА включително и на Хувъра!!

Това, че двигателя е ниско какво общо има с въздушната възглавница не разбирам.

Въпросния отвор от който трябва да излезе въздуха е номера да е високо в случая капачката на радиатора.

Въздуха винаги се движи нагоре и няма опция да се движи срещу налягането което прави водната помпа.

По тази причина капачката се оставя ОТВОРЕНА за да не прави обратно налягане в системата , но ти като искаш можеш да разкачиш цялата с-ма и да започнеш да наливаш в нея.

Където протече свързваш и така възстановяваш последователно през термостата до капачката на радиатора.

Така със сигурност няма да остане въздух!!

Масово автомобилите след 2006г нямат въпросните пробки на въздушната с-ма които търсите защото са проектирани така , че да се избегне този проблем. 

От мен толкова по този въпрос.

Който има съмнения има сервизи и т.н.

Поздрави,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Радияторчето на парното или капачката на радиатора е най високо.Или изпаритела на газовото ебава парното,за да е слабо ,на греене.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Капачката на радиатора на колата е най-високата точка.

Ако имаш въздух в изпарителя то същия ще заскрежава видимо от външна страна,но те са монтирани токова ниско ,че няма шанс да стане това,а и вероятно е монтиран успоредно на водната система.

Виж клапите дали се движат коректно - може да ти се наложи да поразгобиш за да видиш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Системата се самообезвъздушава по принцип, ако не грее парното вероятно има някой друг, гаден проблем. Капачката на радиатора е с вентил, в радиатора антифриза трябва да е до горе - не трябва да има никакъв въздух! След смяна на антифриз трябва да се налее плътно до горе там, също и в разширителното съдче до средата. Пуска се двигателя на свободна, парното на макс и се чака 10тина минути докато се види че в разширителното съдче антифриза е нарастнал - ще рече че загрятата, разширена течност е избутана от системата през капачката-вентил, заедно с някакъв остатъчен въздух.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...