Jump to content
snipi

Обезвъздушаване на Ховер

Recommended Posts

За охлаждането ,,,,няма пробка, а руснаците го обезвъздушават,,,някак,или аз бърка нещо, но парното ми е много слабо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отидох за 70лв да ми сменят антифриза - 10 кила антифриз превъртяха хората, на цената която бяха обявили за 6 - без да се занимавам с обезвъздушаване или каквото и да било. Препоръчвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха как без обезвъздушаване и без това двигателя е ниско....нищо правят го и са прави може би!!!Но еднавъздушна възглавница много проблеми може да ти създаде.....

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако при 30 градуса на въздуха ти е слабо парното при -5 ще грипираш от студ в колата.

Запушен радиатор - запушен във времето или ако приемем ,че са наливали добавки за запушване на течове по водната система.

Промиване на системата е "решение" , но има вероятност от някъде да текне като лейка.

Ако не текне ОК - наливаш новия антифриз по каталог и стискаш палци известно време.

Относно обезвъздушаването на водната с-ма - няма такова.

Наливаш максимално и палиш с отворена капачка на радиатора.

Когато отвори термостата ще поеме антифриза - доливаш веднага и внимавай разширителния съд да не остава празен!

Започваш да стискаш/помпиш/ маркуча на радиатора докато спре да поема антифриз при отворена капачка.

Затваряш капачката и следиш температурата и течността в разширителния съд известно време.

В следващите един/два дни е нормално да поеме малко течност - не е притеснително. 

Ако всичко е ОК събира 6,5-7.0 литра в системата.

Предницата може да бъде повдигната леко на естакада по време на процедурата за да ти бъде гарантирано ,че  радиатора е най-високата точка , но не е задължително.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха как без обезвъздушаване и без това двигателя е ниско....нищо правят го и са прави може би!!!Но еднавъздушна възглавница много проблеми може да ти създаде.....

Ти това упражнение правил ли си го????За да знаеш....

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако въпроса е към мен - категорично ДА включително и на Хувъра!!

Това, че двигателя е ниско какво общо има с въздушната възглавница не разбирам.

Въпросния отвор от който трябва да излезе въздуха е номера да е високо в случая капачката на радиатора.

Въздуха винаги се движи нагоре и няма опция да се движи срещу налягането което прави водната помпа.

По тази причина капачката се оставя ОТВОРЕНА за да не прави обратно налягане в системата , но ти като искаш можеш да разкачиш цялата с-ма и да започнеш да наливаш в нея.

Където протече свързваш и така възстановяваш последователно през термостата до капачката на радиатора.

Така със сигурност няма да остане въздух!!

Масово автомобилите след 2006г нямат въпросните пробки на въздушната с-ма които търсите защото са проектирани така , че да се избегне този проблем. 

От мен толкова по този въпрос.

Който има съмнения има сервизи и т.н.

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радияторчето на парното или капачката на радиатора е най високо.Или изпаритела на газовото ебава парното,за да е слабо ,на греене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката на радиатора на колата е най-високата точка.

Ако имаш въздух в изпарителя то същия ще заскрежава видимо от външна страна,но те са монтирани токова ниско ,че няма шанс да стане това,а и вероятно е монтиран успоредно на водната система.

Виж клапите дали се движат коректно - може да ти се наложи да поразгобиш за да видиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата се самообезвъздушава по принцип, ако не грее парното вероятно има някой друг, гаден проблем. Капачката на радиатора е с вентил, в радиатора антифриза трябва да е до горе - не трябва да има никакъв въздух! След смяна на антифриз трябва да се налее плътно до горе там, също и в разширителното съдче до средата. Пуска се двигателя на свободна, парното на макс и се чака 10тина минути докато се види че в разширителното съдче антифриза е нарастнал - ще рече че загрятата, разширена течност е избутана от системата през капачката-вентил, заедно с някакъв остатъчен въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×