Jump to content
nork

Нов член с нов Cuv във Форума

Recommended Posts

Добър вечер,

Днес се сдобих с Hover Cuv 2,4 произвидство 2009, регистрация 2011г :blob6:

Тепърва предстои ровене и гледане на машината в детайли, но на първо четене забележките са:

Фарове - някои е решил да се прави на майстор и е прецакал поликарбоната :( Предложение и идей от къде и как? Нови фарове или само стъкла? На две, на три прегледах и попаднах на такива в алибаба.ком на сносна цена, но някак не ми се чака толкова време за доставка.

Свети "Чека" което ще се изясни в следващите дни при проверка в оторизираният сервиз и доказани апапи монтьори от какво е - ще се сменят чарколаци е ясно........

Ключът е един - ключар с копиране на чипа или нов от представителят?

Въпросът ми е - Има ли доказали се магазини от които да се пазарува и знаят за какво иде реч или е обикаляне и търсене по парт номера?

От Варна съм, но ще съм благодарен и на сайтове които са проверени :)

Поздрави и приятна вечер на всички!

Редактирано от nork

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и честита джипка :)  Аз съм от една седмица също собственик на Hover Cuv и ще помагам с каквото мога. Първо за ключа, аз също съм с един ключ, и тъй като при мен няма чип в ключа обмислям да си поръчам следното нещо:  https://www.alibaba.com/product-detail/IGNITION-LOCK-FULL-SPARE-PARTS-FOR_60518546616.html?spm=a2700.7724838.0.0.zlpPw6 вярвам че при теб също няма чип. Относно частите : Части има и то много въпросът е че са от различни модели коли и трябва да знаеш какво да търсиш. Окачването е главно от Frontera A Sport 2.0i кормилните накрайници са от Frontera B дисковите спирачки са от MItsubishi, но още не знам точно от кой модел. Скоро ще сменям дискове и ще пиша когато има яснота. За фаровете, може би ще минеш и с полиране, знам че има хора който правят чудеса с прегорели замаглени фарове. Успех ! 

P.S Дай снимки да я видим колата :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки високият интерес и многото отговори ще продължа да си попълвам темата ;)

Кабели и свещи от представителството във Варна. Цените са доста близки до тези на афтърмаркет частите.

За маслата заложих на Ravenol:

ДВГ - STi 10w40 

ДИФОВЕ - 75w90 TGO GL5 полусинтетика, 

Раздатка и скоростна кутия - 75W90VSG

Тук може и да има спорове за маслото на раздатката дали да е АТФ, но решението си е мое да налея синтетика.

20170411_092456.jpg

20170411_092428.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимки на возилото. Тук е със старият номер. :)

Следва смяна на ангренажа, полиране и пастиране, както и цялостно почистване на салона.

За салона съм заложил на Sonax и трябва да отделя ден, ден и половина след празниците да я почистя, че е пушено в колата и са правени някакви опити да се чисти :(

Абсолютно безуспешни и с отрицателен ефект.

По нататък ще дам отзиви и за гумите като натрупам малко км с тях.

 

image-0-02-05-4461941c27c9fc43cef3f72ca9e2cf494b73f794599e135d1c63ac00434ffeca-V.jpg

image-0-02-05-5f1ea029b9371c77f76a4b17eb78851d88a4e9b2277241d980e45346300f10d6-V.jpg

image-0-02-05-9f15839e21ed011ca6b282642d0fafc6a7f40aba6dd46eed2e0fb37ecea8cafd-V.jpg

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е машината. Сигурен съм че доста хора четат но за сега няма с какво да се похвалят. Аз от 2 месеца имам Hover CUV моя обаче е дизел 2.5 така като гледам може и да се окаже единствен за София :D, за момента съм сменил бушонно гнездо, явно си му е дошло времето. За части гледам в алиекспрес има филтри милтри и т.н. Един колега от форума каза че взима изгодно от Чехия ако не се лъжа, така и не му звъннах, последно време забравям :D За сега съм предоволен от колата, все още не съм й правил сериозен офроуд тест но предстои. Ако мога да помагам с нещо, общи поръчки или други такива - пиши :)

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
23 hours ago, vencibull said:

 Аз от 2 месеца имам Hover CUV моя обаче е дизел 2.5 така като гледам може и да се окаже единствен за София :D,

Поздрави!

Привет и поздравления за покупките :)

Относно дизела, мога да те уверя че има и други в София ;)  Много добре се подава на ремап и може да вдигнеш кончетата.

Много безаварийни километри :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On Thursday, April 13, 2017 at 7:41 PM, leomm said:

Привет и поздравления за покупките :)

Относно дизела, мога да те уверя че има и други в София ;)  Много добре се подава на ремап и може да вдигнеш кончетата.

Много безаварийни километри :)

Благодаря колега, взел съм го с power box, може да се регулира мощността между фабричната и 150 коня, в момента е на 130 и са ми достатъчни. Мисля че за тези машини най-голямото предизвикателство е да го повдигнеш и да сложиш по-големи гуми. Аз възнамерявам да сменя сегашните които са 235 / 65 / 17 и да сложа 245 / 75 / 16 , така като гледам няма да се налага лифт, но след време и на това ще му дойде реда.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно с този размер съм и аз. Не се налага лифт. Ама аз искам!!!! /друга тема/, както и да е. Честита машинка и да се радвате един-друг. Между другото и аз пия бира, времето се стопли и може да си чукнем среща да те "уведомя" от къде се снабдявам с части и консумативи. Варна, приятен магазин с размера на дупка, но пичовете са яки и в рамките на час носят кво да е. Аз лично съм шашнат, няма такъв магазин. На първо време - чакам покана за бира, телефона ми е в подписа, пък после ще ти покажа какво може Белчо /моя е бял, пък нали си е вол/, ако намеря аналог на кардан, преден, че моя вече е крив. При целия разбъркан пост - звънни, аз често идвам във Варна, не е проблем да се видим.

Живи и здрави! /и удовлетворени/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
11 hours ago, JI_GIT said:

точно с този размер съм и аз. Не се налага лифт. Ама аз искам!!!! /друга тема/, както и да е. Честита машинка и да се радвате един-друг. Между другото и аз пия бира, времето се стопли и може да си чукнем среща да те "уведомя" от къде се снабдявам с части и консумативи. Варна, приятен магазин с размера на дупка, но пичовете са яки и в рамките на час носят кво да е. Аз лично съм шашнат, няма такъв магазин. На първо време - чакам покана за бира, телефона ми е в подписа, пък после ще ти покажа какво може Белчо /моя е бял, пък нали си е вол/, ако намеря аналог на кардан, преден, че моя вече е крив. При целия разбъркан пост - звънни, аз често идвам във Варна, не е проблем да се видим.

Живи и здрави! /и удовлетворени/

Аз за лифтването доста четох из руските форуми, но имам проблеми с терминологията. Разбирам нормалните думи, но като се стигне до авто-термини ползвам Гугъл транслейт  и често пише пълни глупости там.
Като цяло разбрах, че за да направиш боди лифт над 3 см трябва да удължаваш кардана, а боди лифт 3см не си заслужава. За повдигане на предница - натягане на торсиона, препоръчително е до 3см, след това изисква преработки, които не мога да си преведа. На мен ми е чудно едно - ако сложа по-дълги предни и задни амортисьори и отзад сложа по-дълги пружини какво трябва още да се пипне на предницата? Защото само с амортисьори не мога да я надигна, а торсиона както разбрах може до 3 максимум 4см да се вдигне без преработки. Ако някой има поглед над тази тъй желана интервенция при джиповете моля да сподели инфо. В момента моята предна арка на калниците е на 84см от земята а задната на 89. Искам да ги направя съответно 92 и 98-9.
Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може още малко да навиеш торсионите, но трябва да преместиш шарнирите на горните носачи под носача /сега са отгоре, ако някой не ги е преместил/ При проблем с руския питай, ще помагаме. Аз също от руския форум /червения/ търся аналози и за сега всичко е тип топ. За амове - налице е размер с +2см., пак там, във форума. За боди лифт е описано всичко плюс клип в тубата, на руски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Камиончо вече е напълно обслужен технически :)
Пускам всички номера на чарколаците за да може следващият който се захване с тази дейност да не трябва да обикаля като мен по всички магазини, че търгашите като чуят за GW и казват, че няма нищо и трябва да се отиде с частите :(

Номерата напълно съвпадат с тези от темата на колегата JI_GIT, другият вариант е да ги търсите по каталозите - MITSUBISHI L200 2.4i (97 kw)  11.96 -

Малък анг. ремък   Conti CT1109

Ролка обтегач  INA 531019320

Ролка обтегач паразитна INA 532007420

Пистови ремъци - Conti 4PK985 2бр, еднакви

                               ITN 4PK1100

20170504_150943.thumb.jpg.dd586c4e1613ae09008023661003b2a7.jpg20170504_150928.thumb.jpg.a19bd9558b4310ce97ca0e1dd483997b.jpg

20170504_150916.jpg

Редактирано от nork

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За половин ден без чакане на доставки и всичко налично това успях да намеря във Варна което да ме устройва като цена/качество. Цени няма да пиша защото са ползвани различни отстъпки от магазините, а марките всеки сам си решава какво да слага на колата си - имаше и доста по евтини варианти.

Крайна сума, чисто ориентировъчна за части 280лв, пак повтарям : това е с отстъпките които съм ползвал!!!!

Сега се започва с козметичните "ремонти" :)

PS: Някой да знае стелки от каква марка и модел стават на нашите камиони?

Редактирано от nork

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,поздравления за джипа.Аз самият управлявам такъв вече повече от година и 20к км.В мостовете-синтетика-Ravenol 75w90 GL5,раздатка-Ravenol ATF, в скоростите-Ravenol 75w90 GL4,двигател-Bardahl 5w40+long life 6+1.Сменявал съм хидр. повдигачи от Aliexpress =70лв/във Видин за Ina ми искаха 230лв/.Купих стелки от Ховер 6- не пасват много добре-отзад са по малки,а отпред са по големи.Ако те интересуват рез. части-съставил съм доста обширен списък въз основа на руските форуми и лично сменени такива от  мен.Успех и много безаварийни с Ховерчето.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото "подобрение" на камиончо :)

След като гледах из китайските сайтове които продават изкуствена кожа, питах няколко тапира / които ме убиха с цена / реших сам да си го ушия този маншон.

Кожата е по дебела от необходимото, но такава намерих - ярешка. Остана ми за още един такъв маншон и който има желание мога да му ушия и на него. Вие ще трябва да си ползвате горната халка и стойката от долу като го залепите  и зашиете. Цена на маншона 35лв.

 

20170529_173116.jpg

20170529_173123.jpg

20170529_173130.jpg

20170529_173134.jpg

20170529_173148.jpg

20170529_173153.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Когато наливате масла някъде, трябва да внимавате какво се препоръчва за дадения агрегат - в раздатката с електромеханично превключване се налива АТФ не защото има готин червен цвят, а заради по-добрата и гладка работа на електромеханичния привод. В същата раздатка, но с чисто механичен привод /малката ръчка/ е подходящо GL5. В скоростната кутия GL5 не се препоръчва, тъй като е по-агресивно към частите от цветни метали /синхронизатори/, каквито в дифовете няма - там го лейте на воля, а в скоростната кутия - GL4. Посоченото мнение е лично и не обвързва никого, но мисля, че Иван се е справил блестящо, без значение марката - там всеки според вкуса и джоба. 

При мен Лики Моли 10/40, Тотал 75/80 GL4, Тотал АТФ , а в дифовете Манол GL5

Някой спомена по-горе в темата спирачни апарати - моите задните са от Фронтера /не питайте защо/ с накладки от Трупър '92г.

Съединител Ексайд /Япония/; карета преден кардан Койо /Япония/;

Мисля,че с Краси ще пием доста бира, докато се разберем японските или немски части са по-добри, че гледам доста немски флагове се веят от темите му :la::occasion14:

забравих - маншона на скоростния лост към ръкава на ск.кутия - лада нива 1 в 1, моя се скъса и напълнихме скоростната кутия с кал и боклуци. След старателно измиване налях тотала, с който е сега, но има останал течен парафин и скоро ще сменям масло пак.

Редактирано от JI_GIT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
19 hours ago, JI_GIT said:

Когато наливате масла някъде, трябва да внимавате какво се препоръчва за дадения агрегат - в раздатката с електромеханично превключване се налива АТФ не защото има готин червен цвят, а заради по-добрата и гладка работа на електромеханичния привод. В същата раздатка, но с чисто механичен привод /малката ръчка/ е подходящо GL5.

Тук си прав, НО......

Както съм писал изборът на масло е изцяло мой!

Предпочетох да заложа на GL5 вместо ATF по следните причини:

- не ползвам толкова често двата моста и превключването 4х4

- ATF маслата имат живот максимум 2 години

Като цяло едва ли някой спазва на 100% изискванията към отделните агрегати и видовете течности които се намират в тях ;)

Редактирано от nork

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не съм искал да се заяждам - просто обръщам внимание, пък и аз ги спазвам, защо не. Така или иначе ги сменям преди да им изтече ресурса - две години са много време и километри, а някои от тях са в отвратителни режими, в дифовете през отдушниците понякога влиза кал..../моите вече ги преместих по-нагоре/ и се нуждаят от измиване преди смяна и т.н. Много зависи от режима на експлоатация, но пак казвам - това е мое мнение и не се заяждам - споделям...

със здраве!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, не съм го приел като заяждане ;)

В споровете се ражда истината! Моята преценка бе такава, дали ще съжалявам ще си покаже с времето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колкото до кожата на скоростния лост...шие се за 10 мин и то от неспециалисти кат мен...направих го и е 6+++.Хем мойте лостове са 2 . купих си изкуствена кожа просто същият цвят и това бе преди 4 години- не е мръднала...намерих една снимка от момента , когато съм я шил.

 

387000_491161387589281_1597417730_n.jpg

Редактирано от Kan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mалко да повдигна темата, а скоро може и да я преименувам на " Основен ремонт 4G64 на CUV" :D

Мотора е разхвърлян на съставните си части, карантиите са поръчани, очаквам доставката им и всичко отива при шлайфиста.

Причината за всичко това - прегрят мотор в миналото, признаци - висок разход на масло, компресия 13,5-14 при обявена в мануала 9,5 :o! Най интересното в случая е че маслените сегменти не бяха спечени както очаквах, но има следи от задиране по буталата и блока. По нататък ще създам външен албум със снимков материал след пристигане на всички чаркове и сглобяването и пускането на мотора обратно в коша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ААА страшен си!!! Трябваше снимки и сега да дадеш на задиранията и прочие.....Прилича ми на един в руския сайт дето пише: Ставам и решавам да сменям ангренажните ремъци- не че съм го правил някога , но що да не опитам...и дъннннн 130 снимки. След година, две пак: Смятам да правя основен ремонт на двигателя...дрън и мотора на едно пънче пред джипката и този път към 600 снимки хахахахахахах. Браво. Давай да гледаме.А като е прегрят нещо гарнитура нямаше ли пробила или друг признак, щото за мен тези са неясни. От къде хвърля масло като маслените сегменти не са спечени пък и той има ляк за спечени сегменти - от Москвича го знам..... и се е оправят...С газ за горене или керосин....И от какво компресията е толкоз голяма????

Редактирано от Kan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хехе, кой е казал, че е за първи път да отварям мотор  ;)

Гарнитура няма пробила, от прегряването са драли буталата и качва масло в горивната камера, от там и голямата компресия. Другото за големия харч са семерингите - повечето бяха изпечени и пускаха.

Снимките като имама време ще ги кача в албум и ще ги сложа. Повечето ще са след, че нямаше кой да снима докато разглабяхме и бяхме омазани здраво и времето напредваше :)

Редактирано от nork

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как пускат , а налягането е по голамо, за да качва масло вярно виновни са семерингите ,че са залепнали от нагара и тогава качва в горивната камера. Несе заяждам просто си припомням ДВГ-то хахахахах и за това се чудя защо правиш основен ремонт. Ако е за п-ти път и ти е хоби разбирам хахаххахахах.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как качва маслото - през задиранията, масленият сегмент работи, маслото остава в камерата и се получава втората снимка / а вече е киснало 1 ден за сваляне на нагара /. Висока конмпресия + течове от семерингите на коляновият вал към кутията и разпределителният в главата. Основният ремонт е заради надрасканите цилиндри и граничните стойности на хлабините. Ако се сложат стандартни сегменти резултата няма да е ясен до запалването на мотора. Най вероятният резултат още по голям харч на масло след ревизията на главата ;) Детонациите в 4ти цилиндър се виждат ясно на снимката - от там криви клапани и заминали водачи.

В крайна сметка си го прая за себе си, ако нямах намерение да я карам тази джипка щеше да е сглобена и обявена до сега тук и е сайтовете като прекрасна с леки външни забележки :la:

20180417_174044.thumb.jpg.4771d3da37633314d3fbe33a682d6dd5.jpgбутало 4ти цилиндър

20180417_174016.jpg

20180416_151010.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти направо ме уплаши!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×