SDM Отговорено 12 Април, 2017 Автор Share Отговорено 12 Април, 2017 Здравей колега "nork", благодаря за съвета! Оказа се прав, наистина продават по отделно кабелите. Закупих днес необходимия ми кабел за 4-ти цилиндър от представителството в Бургас, за 19,19лв. с ддс. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 17 Април, 2017 Share Отговорено 17 Април, 2017 :)))) поитересува ли се колко струва целия комплект, аналог, марка Тесла /не е реклама, щото мразя американците/ в нормален магазин? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SDM Отговорено 18 Април, 2017 Автор Share Отговорено 18 Април, 2017 Здравей колега JI_GIT, проверих в Евро 07 и Тех-ко, но неможах да намеря аналогичен кабел със същата форма и размери. Ако можеш да дадеш номер, ще ти бъда благодарен за евентуална смяна на кабели комплект в бъдеще. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan T Отговорено 8 Май, 2017 Share Отговорено 8 Май, 2017 Здравей колега SDM,поздравления за джипа и темата.Аз самият използвам такъв вече повече от година -около 30000км и съм си събрал от двата руски сайта информация за рез.части.Малко закъснявам с инфо за кабели и свещи,но аз лично съм ги сменявал и инфото е проверено от мен - кабели NGK 5762,свещи-NGK-BKR5EN-11,бобина-оригинална SMW-250510/от aliexpress-14eu/ .След смяната колата "заспа" на газ без никакви настройки на инжекциона. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SDM Отговорено 9 Май, 2017 Автор Share Отговорено 9 Май, 2017 Здравей колега Ivan T, благодаря за поздравленията. Твоя с двигател 4G64 ли е? Аз питах със свален кабел в Евро 07 за подобни кабели от Мицубиши, но не открих такива които да съответстват по размери и форма. Посочените от теб кабели, съвпадат ли едно към едно или имат някаква разлика? Каква им беше цената, ако си спомняш? Оригиналните се продават по отделно, за всеки цилиндър. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 9 Май, 2017 Share Отговорено 9 Май, 2017 тампоните на задната стабилизираща щанга в Митвас и Евросервиз Тандер са от 4 до 6 лв. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan T Отговорено 11 Май, 2017 Share Отговорено 11 Май, 2017 (Редактирано) Да SDM,4G64 e двигателя,частите са сменени лично от мен, а цената беше:кабели-80лв,свещи-20лв,бобина-28лв-за нея чаках 17 дни,Имаше разлика в цвета на кабелите-старите бяха сиви,а NGK-то беше синьо.При мен това бе лекът за неравномерната работа на двигателя. Редактирано 11 Май, 2017 от Ivan T Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SDM Отговорено 11 Май, 2017 Автор Share Отговорено 11 Май, 2017 Благодаря колеги, от всичко което ми бяха описали като забележки при първоначалния оглед, подмених само бобина, задни накладки и кабел на 4-ти цилиндър. Закарах автомобила в друг сервиз за оглед, понеже при карането не установих никакъв шум от похлопване по ходовата част и се усъмних, че сервиза, който извърши първия оглед иска да ми одере кожицата не основателно. При втория оглед, другия сервиз не установи нищо друго изискващо смяна към момента. Според тяхното мнение всичко по окачването е добре и поне 20000-30000км. не би трябвало да пипам нищо. Само ме посъветваха да сменя ангренажния комплект, всички масла и течности т.е. да я обслужа. Съединителя отделя по-нагоре , но не буксува. Има ли възможност да се регулира или ще се наложи да го подменям след време? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan T Отговорено 12 Май, 2017 Share Отговорено 12 Май, 2017 Не мисля,че може да се регулира-все пак е с помпа,но оригиналните държат по 100к км ако не са тормозени.Аз съм се запасил с такива от Мицубиши:MR 196312/MR331292 и ако ми замирише на феродо-сменявам.За комплект ангренаж+демпферен успокоител-задължително ги смени-стават от L200 или Grandis 2.4-около 330лв без работа.За масло може 5W40 или 10W40.Аз съм с Бардал 5W40-4,3литра+маслен филтър Mann 610/3. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 17 Май, 2017 Share Отговорено 17 Май, 2017 Здравейте, Взаимозаменями ли са двете скоростни кутии за двигател 2,4 Н3/Н5 с ръчна и електрическа раздатка/трансферна кутия/. Въпроса е дали закрепването м/у задния край на кутията и раздатката е едно и също на двете разновидности. Към двигателя определено е без разлика то е ясно. Поздрави, Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 19 Май, 2017 Share Отговорено 19 Май, 2017 Стената на плача - всеки чете и се надява на него да не му се случи!! Безаварийна на всички !! Поздрави , Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 20 Май, 2017 Share Отговорено 20 Май, 2017 Краси ако разбираш Руски потърси в hover-club.ru Другия вариянт е да намериш някого от Добрич с Н5 и да видите. Поздрави. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 14 Юни, 2017 Share Отговорено 14 Юни, 2017 Във връзка със темата искам да ви попитам тези които разбират дали тези чертежи на задното окачване имат нещо общо със нашия Hoover Cuv? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 15 Юни, 2017 Share Отговорено 15 Юни, 2017 Този на стабилизиращата щанга мисля че е точен, за другия не мога да кажа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 16 Юни, 2017 Share Отговорено 16 Юни, 2017 И двете са за H2/H3 заден мост 100%. За Н5 ще кажат тези които го притежават/ ако имат желание разбира се/. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 17 Юни, 2017 Share Отговорено 17 Юни, 2017 кой ще звънка за бира - аз съм от добричко с н5, телефона отдавна отлежава в подписа Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 24 Юни, 2017 Share Отговорено 24 Юни, 2017 Случайно да има някой друг в този форум който да е с CUV дизел 2.5 или 2.8 ? Поздрави. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 3 Юли, 2017 Share Отговорено 3 Юли, 2017 и при мен имаше прекъсване на два пъти - единия път сменихме уплътненията на кладенчетата на свещите, че едното пропускаше, а втория път/ прекъсваше само на газ/ се оказа единия от инжекторите на газовата. Свещите и при мен са NGK, но с топлинно число 16. При нощен оглед кабелите не светят и щом не прекъсва - бой в гърба колкото може. То като има нещо само си казва къде му е сърбела. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 6 Юли, 2017 Share Отговорено 6 Юли, 2017 Ще използвам по-горе приложената схема на заден мост. На щанга с номер 5 има две различни по вътрешен диаметър втулки. Оказа се ,че нашите 'приятели" от Ловеч не ги предлагат като резервна част,а предлагат цялата щанга за 96лв с включен ДДС + Доставка. Към купето втулката е дълга 65мм и външен диаметър 40мм+ за набиване в ухото на щангата. Приспособих втулка от преден носач на Фолцваген Т4 чиито размер по дължина 60мм е най-близък до оригинала и с малко доработване като отнемаш по 2мм от двете страни става оригиналка. За да получите и външния размер се прави елементарна втулка при стругар която се набива на тампона,а самия тампон на щангата. Размера за монтажния болт съвпада и е 14мм - там не се прави нищо. Цялата процедура ми излезе 16лв , а за всяка следваща ще е 8лв. защото втулката я има вече. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 6 Юли, 2017 Share Отговорено 6 Юли, 2017 Just now, Krasimirr said: Ще използвам по-горе приложената схема на заден мост. На щанга с номер 5 има две различни по вътрешен диаметър втулки. Оказа се ,че нашите 'приятели" от Ловеч не ги предлагат като резервна част,а предлагат цялата щанга за 96лв с включен ДДС + Доставка. Към купето втулката е дълга 65мм и външен диаметър 40мм+ за набиване в ухото на щангата. Приспособих втулка от преден носач на Фолцваген Т4 чиито размер по дължина 60мм е най-близък до оригинала и с малко доработване като отнемаш по 2мм от двете страни става оригиналка. За да получите и външния размер се прави елементарна втулка при стругар която се набива на тампона,а самия тампон на щангата. Размера за монтажния болт съвпада и е 14мм - там не се прави нищо. Цялата процедура ми излезе 16лв , а за всяка следваща ще е 8лв. защото втулката я има вече. Вай то много грозен станал чертежа!Сори набързо...........! Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 7 Юли, 2017 Share Отговорено 7 Юли, 2017 По повод темата ето снимки с номерата на части поръчани от Евросервиз Тандер и цените им в сервиза: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 7 Юли, 2017 Share Отговорено 7 Юли, 2017 20 hours ago, Krasimirr said: Вай то много грозен станал чертежа!Сори набързо...........! Поздрави Важно!!!Външния размер на втулката е 38мм+ ,а не 40мм както е на схемата т.е коректните размери са дължина 56мм , външен диаметър 38мм+,вътрешен за болта 14мм. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кизин Отговорено 20 Октомври, 2017 Share Отговорено 20 Октомври, 2017 (Редактирано) Здравейте, да се включва и аз с едно въпросче. Съвсем от скоро съм притежател на Hover 5 и съм много доволен за сега, но забелязах не малък луфт в преден ляв вътрешен кормилен накрайник. Та, въпросът ми е, какъв е аналогът на оригинала? Някъде из форума бях срещнал нещо за Frontera B, но до колко е вярно... Редактирано 20 Октомври, 2017 от Кизин Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 26 Октомври, 2017 Share Отговорено 26 Октомври, 2017 Провери в "Нипартс". Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кизин Отговорено 2 Ноември, 2017 Share Отговорено 2 Ноември, 2017 Днес пробвах с накрайник от Frontera B, но не пасва. Диаметърът на резбата от към ябълковидния болт на Фронтерата е по-малък. Явно става само при Hover Cuv. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.