Jump to content

Взаимозаменяеми /алтернативни/ части за HOVER CUV


SDM

Recommended Posts

Здравей колега "nork",

благодаря за съвета! Оказа се прав, наистина продават по отделно кабелите. Закупих днес необходимия ми кабел за 4-ти цилиндър от представителството в Бургас, за 19,19лв. с ддс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)))) поитересува ли се колко струва целия комплект, аналог, марка Тесла /не е реклама, щото мразя американците/ в нормален магазин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега JI_GIT,

проверих в Евро 07 и Тех-ко, но неможах да намеря аналогичен кабел със същата форма и размери. Ако можеш да дадеш номер, ще ти бъда благодарен за евентуална смяна на кабели комплект в бъдеще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравей колега SDM,поздравления за джипа  и темата.Аз самият използвам такъв вече повече от година -около 30000км и съм си събрал от двата руски сайта информация за рез.части.Малко закъснявам с инфо за кабели и свещи,но аз лично съм ги сменявал и инфото е проверено от мен - кабели NGK 5762,свещи-NGK-BKR5EN-11,бобина-оригинална SMW-250510/от aliexpress-14eu/ .След смяната колата "заспа" на газ без никакви настройки на инжекциона.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега Ivan T,

благодаря за поздравленията. Твоя с двигател 4G64 ли е? Аз питах със свален кабел в Евро 07 за подобни кабели от Мицубиши, но не открих такива които да съответстват по размери и форма. Посочените от теб кабели, съвпадат ли едно към едно или имат някаква разлика? Каква им беше цената, ако си спомняш?  Оригиналните се продават по отделно, за всеки цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да SDM,4G64 e двигателя,частите са сменени лично от мен, а цената беше:кабели-80лв,свещи-20лв,бобина-28лв-за нея чаках 17 дни,Имаше разлика в цвета на кабелите-старите бяха сиви,а NGK-то беше синьо.При мен това бе лекът за неравномерната работа на двигателя.

Редактирано от Ivan T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги,

от всичко което ми бяха описали като забележки при първоначалния оглед, подмених само бобина, задни накладки и кабел на 4-ти цилиндър. Закарах автомобила в друг сервиз за оглед, понеже при карането не установих никакъв шум от похлопване по ходовата част и се усъмних, че сервиза, който извърши първия оглед иска да ми одере кожицата не основателно. При втория оглед, другия сервиз не установи нищо друго изискващо смяна към момента. Според тяхното мнение всичко по окачването е добре и поне 20000-30000км. не би трябвало да пипам нищо. Само ме посъветваха да сменя ангренажния комплект, всички масла и течности т.е. да я обслужа. 

Съединителя отделя по-нагоре , но не буксува. Има ли възможност да се регулира или ще се наложи да го подменям след време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не  мисля,че може да се регулира-все пак е с помпа,но оригиналните държат по 100к км ако не са тормозени.Аз съм се запасил с такива от Мицубиши:MR 196312/MR331292  и ако ми замирише на феродо-сменявам.За комплект ангренаж+демпферен успокоител-задължително ги смени-стават от L200 или Grandis 2.4-около 330лв без работа.За масло може 5W40 или 10W40.Аз съм с Бардал 5W40-4,3литра+маслен филтър Mann 610/3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Взаимозаменями ли са двете скоростни кутии за двигател 2,4 Н3/Н5 с ръчна и електрическа раздатка/трансферна кутия/.

Въпроса е дали закрепването м/у задния край на кутията и раздатката е едно и също на двете разновидности.

Към двигателя определено е без разлика то е ясно.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Във връзка със темата искам да ви попитам тези които разбират дали тези чертежи на задното окачване имат нещо общо със нашия Hoover Cuv?

IMG_20170614_195506.jpg

IMG_20170614_195427.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

и при мен имаше прекъсване на два пъти - единия път сменихме уплътненията на кладенчетата на свещите, че едното пропускаше, а втория път/ прекъсваше само на газ/ се оказа единия от инжекторите на газовата. Свещите и при мен са NGK, но с топлинно число 16. При нощен оглед кабелите не светят и щом не прекъсва - бой в гърба колкото може. То като има нещо само си казва къде му е сърбела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам по-горе приложената схема на заден мост.

На щанга с номер 5 има две различни по вътрешен диаметър втулки.

Оказа се ,че нашите 'приятели" от Ловеч не ги предлагат като резервна част,а предлагат цялата щанга за 96лв с включен ДДС + Доставка.

Към купето втулката е дълга 65мм и външен диаметър 40мм+ за набиване в ухото на щангата.

Приспособих втулка от преден носач на Фолцваген Т4 чиито размер по дължина 60мм е най-близък до оригинала и с малко доработване като отнемаш по 2мм от двете страни става оригиналка.

За да получите и външния размер се прави елементарна втулка при стругар която се набива на тампона,а самия тампон на щангата.

Размера за монтажния болт съвпада и е 14мм - там не се прави нищо.

Цялата процедура ми излезе 16лв , а за всяка следваща ще е 8лв. защото втулката я има вече.

 

 

20170706_163052.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Krasimirr said:

Ще използвам по-горе приложената схема на заден мост.

На щанга с номер 5 има две различни по вътрешен диаметър втулки.

Оказа се ,че нашите 'приятели" от Ловеч не ги предлагат като резервна част,а предлагат цялата щанга за 96лв с включен ДДС + Доставка.

Към купето втулката е дълга 65мм и външен диаметър 40мм+ за набиване в ухото на щангата.

Приспособих втулка от преден носач на Фолцваген Т4 чиито размер по дължина 60мм е най-близък до оригинала и с малко доработване като отнемаш по 2мм от двете страни става оригиналка.

За да получите и външния размер се прави елементарна втулка при стругар която се набива на тампона,а самия тампон на щангата.

Размера за монтажния болт съвпада и е 14мм - там не се прави нищо.

Цялата процедура ми излезе 16лв , а за всяка следваща ще е 8лв. защото втулката я има вече.

 

 

20170706_163052.jpg

Вай то много грозен станал чертежа!Сори набързо...........!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Krasimirr said:

Вай то много грозен станал чертежа!Сори набързо...........!

Поздрави

Важно!!!Външния размер на втулката е 38мм+ ,а не 40мм както е на схемата т.е коректните размери са дължина 56мм , външен диаметър 38мм+,вътрешен за болта 14мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте, да се включва и аз с едно въпросче. Съвсем от скоро съм притежател на Hover 5 и съм много доволен за сега, но забелязах не малък луфт в преден ляв вътрешен кормилен накрайник. Та, въпросът ми е, какъв е аналогът на оригинала? Някъде из форума бях срещнал нещо за Frontera B, но до колко е вярно...

Редактирано от Кизин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пробвах с накрайник от Frontera B, но не пасва. Диаметърът на резбата от към ябълковидния болт на Фронтерата е по-малък. Явно става само при Hover Cuv.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...