Jump to content
Kalin72

Информация за дизеловия Steed?

Recommended Posts

Здравейте Колеги и Честита новата 2012 година! Радвам се че при колеги които са закупили пикапа не се получават подобни проблеми и дано това да е било само нещо инцидентно получило се при моят тест. Все пак ние решихме да изчакаме със закупуването на GW пикапи, но оставяме вратата отворена. Много ще се радвам тези които натрупат опит да споделят мнения, както и аз бих могъл да ви давам обратна връзка за Исузо и Амарок например. Може би нещата ще се изчистят като започне реалното производство в Ловеч.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Силно се интересувам от Амарок-а. Това, което чета по форумите от Южна Африка и Австралия, е много положително, дори по-малкия двигател е предпочитан заради икономичността си.

Ти какво би споделил от първа ръка?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте Колеги и Честита новата 2012 година! Радвам се че при колеги които са закупили пикапа не се получават подобни проблеми и дано това да е било само нещо инцидентно получило се при моят тест. Все пак ние решихме да изчакаме със закупуването на GW пикапи, но оставяме вратата отворена. Много ще се радвам тези които натрупат опит да споделят мнения, както и аз бих могъл да ви давам обратна връзка за Исузо и Амарок например. Може би нещата ще се изчистят като започне реалното производство в Ловеч.

 

колега rexty, откъде взехте isuzu за тест драйв?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

колега rexty, откъде взехте isuzu за тест драйв?

Isuzu отскоро имат дилър в София за пикапите Isuzu D-Max. Това е фирма Ауто Груп-5, която се намира в непосредствена близост до Грейт Ауто на входа на София. Имахме на разположение за тест пикап с дизелов двигател 3.0 - 163к.с., спрямо когото правя сравнение със Steed. За динамиката и качествата на мотора не правя на въпрос, защото всички знаем че Исузу е с традиции.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Силно се интересувам от Амарок-а. Това, което чета по форумите от Южна Африка и Австралия, е много положително, дори по-малкия двигател е предпочитан заради икономичността си.

Ти какво би споделил от първа ръка?

Вариантите на VW за Амарок които се предлагат тука са с дизелов двигател 2.0 common rail, но с 2 варианта в мощността - 120 и 163 к.с. Вторият го постига с Bi-turbo, но засега нямам впечатления от него. От друга страна като изпълнение пикапите са 2 варианта - Standart и Heavy Duty. Този който карам е именно 120 к.с. Heavy Duty вариант, като определено е водач в класа си откъм возия, комфорт и екстри. Наистина има най-голямо товарно пространство, а и вътре е най-широк от пикапите предлагани в България. По-големите му размери малко намаляват офроуд качествата, но все пак си има стандартно допълнителни екстри като асистент за потегляне и спускане по наклон, както и пълен блокаж на диференциала. Основният недостатък е малката кубатура на мотора и съответно малкият въртяш момент при ниски обороти, но това се усеща основно при тежък офроуд. Като разход на гориво също е лидер според мен откъм икономичност ~ 8,5 l/100 при смесен режим на каране за около 15000км.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за впечатленията :)

Аз съм привърженик на по-малкия двигател, от това, което чета по форумите, излиза, че е освен по-икономичен, и по-добре разгръща въртящия момент. На мен ми е нужен за лек офроуд, задължително с товарното окачване, и вариант Трендлайн, като лукс на изпълнение.

Карах и двете коли, Амарок и Стийд, и ако разликата в цената продължава да намалява, знам какво бих избрал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isuzu отскоро имат дилър в София за пикапите Isuzu D-Max. Това е фирма Ауто Груп-5, която се намира в непосредствена близост до Грейт Ауто на входа на София. Имахме на разположение за тест пикап с дизелов двигател 3.0 - 163к.с., спрямо когото правя сравнение със Steed. За динамиката и качествата на мотора не правя на въпрос, защото всички знаем че Исузу е с традиции.

3.0 L- 163 кс. това ,без да звуча крайно, е смехотворно постижение в 2012 г. , верно че става дума за пикап ама чак пък толкова демоде. Иначе Исузу имат опит при дизелите , техния 1,7 се монтира още от Опел .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isuzu отскоро имат дилър в София за пикапите Isuzu D-Max. Това е фирма Ауто Груп-5, която се намира в непосредствена близост до Грейт Ауто на входа на София. Имахме на разположение за тест пикап с дизелов двигател 3.0 - 163к.с., спрямо когото правя сравнение със Steed. За динамиката и качествата на мотора не правя на въпрос, защото всички знаем че Исузу е с традиции.

 

благодаря. разгледах им сайта. виждам, че d-max-а също няма esp, както и великата стена. надявам се великата стена да сложат електронна стабилизация, поне обещават за малките коли, не виждам защо да не сложат и на пикапа. говоря от личен опит - много помага в неприятни ситуации.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, смятам че да сравняваш двигател 3.0 - 163к.с. с 2.0 150к.с. е нелогично! Ясно е че двигателят в ГЛ е доста по-съвременен! А колкото до традициите смятам че в глобанният свят където технологията излиза днес и утре вече я имат всички,няма да се убеждаваме, че някой е по- напред от друг! Взима се цена - гледаш какво получаваш при сравнимите обекти и решаваш:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Този двигател V6 на Исузу , ако не се лъжа се монтираше и в Опел Вектра С и Сигнум , но с 180кс. Двигателя е комън-рейл и според Опел форумите е доста проблемен откъм прегряване и влошено мазане на лагерите , които са доста тесни заради малкото място при V6 . Не го препоръчваха за душманска употреба , а ремонта бил почти невъзможен , препоръките на специалистите са "бегай далеч" от него. Преди време тествах един Сигнум аутоматик с такъв мотор 180кс и вървеше като изтребител , но и похапваше добре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хора, според мен бъдещето е на малките като обем, икономични и с висок въртящ момент двигатели.

Така че GW добре са се ориентирали, остава да видим колко стабилен и икономичен двигател е.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В днешно време в Европа от V6 3.0 двигател има смисъл за над 200кс (пак са малко). Големия обем и многото цилиндри водят до големи загуби заради вътрешното триене, загубите на топлина заради размера на двигателя, големите горивни камери и тн и тн. А е ясно, че поддръжката на V6 е по-скъпа, че гори много повече.

 

Това явно просто е стар двигател. Модерните дизелови турбо комън-рейл двигатели от 2л обем без проблем изкарват 120-170кс с една турбина и до над 200кс с 2 турбини с променлива геометрия. Да кажем BMW спечелиха награда за двигател на годината с 2.0 дизел с два компресора, който е 204кс и дава комбиниран разход от 5.5л/100км монтиран върху 3та серия. Да кажем подобен двигател би имал 20-25% по-висок разход върху пикап, който е с много по-широки гуми, по-лоша аеродинамика, по-тежък и тн, но пак ще е много по-икономичен от въпросния 3.0D и по-пъргав.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, смятам че да сравняваш двигател 3.0 - 163к.с. с 2.0 150к.с. е нелогично! Ясно е че двигателят в ГЛ е доста по-съвременен!

 

Не разбрах как кубатурата и конските сили могат да бъдат показател за съвременноста на двигателя !?

Как го реши, че щом двигателя е по-голям а има долу горе същите конски сили е по стара технология ?

Давам ти и прост пример: Honda Civic 1.6 VTEC 160bhp 1994-5 година примерно незнам точно и Honda Accord 2.0 i-VTEC 155bhp 2004 година - по твоята логика сивика е с по- съвременен двигател така ли ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

с такива двигатели (2.0 204 конски сили) скоро няма да можем да си купуваме коли втора употерба. след 5 години експлоатация ще става само купето и това е съмнително.

иначе аз не съм максималист или състезател, ама си купувам 6-таци и 8-маци само заради звука. прежалвам по-високия разход в името на звука на двигателя. затова в моите коли никога не си пускам музика или радио. обожавам звука на мотора. сегашната в диапазона 1500-2700 оборота има страхотен звук, от който настръхвам всеки път

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не разбрах как кубатурата и конските сили могат да бъдат показател за съвременноста на двигателя !?

 

Чисто субективно тенденциите са по-малък обем на двигателя и наличието на турбина, която да тъпче двигателя със смес само когато е нужно (а през останалото време той се нуждае да кажем от 1/5 от мощността си, за да поддържа скорост). Както съм писал - ако два двигателя имат еднаква мощност, този с по-малко бутала и по-малък обем се предполага, че ще има по-малко загуби от вътрешно триене, ще е по-лесно да се направи топло-ефективен и ще е с по-високо КПД. Все по-стриктните евро норми са довели до тенденцията по-модерните двигатели с въпросната мощност да са по-малки - по-малко данъци, по-лесно достижим нисък разход и тн.

 

Това дали 2литров 200кс двигател ще е за хвърляне след 200 хиляди, не мога да се съглася. Отново субективно е мнението ми, но технологиите се променят, използват се нови сплави, двигателите се правят по-прецизно, имат по-малко вибрации, компонентите са напаснати с много по-висока математическа точност, използват се нови поколения смазки. Едно време двигателя на ладите е бил 40кс при над литър обем и е бил за основен ремонт при 100 хиляди, в днешно време най-често двигателя е последното нещо, което сдава багажа. Друг момент е, че масово любимите двулитрови дизелови фолксвагени, мерцедеси и бмв-та на по 5-6 години се продават на по 130 хиляди км у нас "нов внос", а реално са на 3 пъти повече и остават впечатлението, че двигателя за 150-200к заминава, а купето е здраво (ако няма удари за 5-6 години няма и да започне гниене, в каквито и условия да е карано).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз не съм противник на двигателите с по-малки кубатури, но те са удачни за нормална експлоатация по нормални пътища и лек офроуд. Въпросният двигател на Исузу вярно, че не е последно поколение-Евро 4(4-цилиндров редови) , но поради големия си обем има достатъчно мощност на ниски обороти, което много помага при по тежки усковия и натоварвания. Относно мощността мисля че тия 163 коня са пределно достатъчни за един пикап-все пак това е товарен автомобил, а не болид. От опит знам че за един пикап от този размер, двигател 120-150 кс е напълно достатъчен. Именно за това ние сме поръчали от по-малките 2.5 136 к.с. Разхода на гориво е около 8-8,5 на 100км, което ще се радвам ако се постигне от GW. Честно ви признавам, че изпитах притенения от начина по който работеше мотора на GW. Може да е чисто субективно, но не ме грабна дизеловия Steed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съгласен съм, но просто е несериозно при два чисто нови автомобила да каже, че понеже единия е с по- голяма кубатура е по- стара технология, защото съм почти сигурен, че 3 литровия двигател при еднакви коне с 2 литровия ще има по- голям ресурс. Това не е никък маловажно особенно като говорим за товарни коли които ще изминават много километри под голямо натоварване.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз си карам и двете коли общо 25 000 км годишно.

Тоест за 10 г - 250 000 км....

Боли ме фара какво ще стане с двигателя след това. А и не вярвам да се скапе. Както каза админ, нови сплави, нови смазки. Ако се грижиш добре за него, ще е последният ти проблем.

На предшната ми кола (Голф4 1.4) разни рабзираи му предричаха бърз и окончателен летален изход. да ама не. Карах го две години, продадох го на познат и той оттогава вече 2.5 години само кара и сменя масло.

Дизела на GW си е съвсем в нормата, не мисля че е форсиран.

Като им гледам фирмената политика се стремят да предлагат най-купуваните варианти. Защото всеки ииска 400к.с. ама си купува 130-150 :toothy9:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

muf, съгласен съм с теб :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пикапите на българския пазар*

 

 

 

Edited by nikid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вижте от долния линк какво вади Нисан Навара с 2.5дизел - 171кс. и 403 Нм въртящ момент . Постижения като 3,0л-163кс.-360Нм са същите като на Шевролет Круз 2,0 D

http://www.vanove.bg...d/2/elem_id/390

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ела с тази Навара или пък Шевролета :) , а аз ще дойда с Исузуто или с Хайлукс- 120 кс. по избор и да видим кой ще стигне по далеч на Офроуд. Пак казвам идеята на пикапа е за работен автомобил притежаващ способността да се справи с почти всякакви условия, където максималната мощност при 4000 оборота няма никаво значение и смисъл. Наварата без подготовка си е асфалтов автомобил с много излишни пласмасотии.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вижте от долния линк какво вади Нисан Навара с 2.5дизел - 171кс. и 403 Нм въртящ момент . Постижения като 3,0л-163кс.-360Нм са същите като на Шевролет Круз 2,0 D

http://www.vanove.bg...d/2/elem_id/390

 

колега не знам дали си се возил в нисан навара с 2,5 двигател - това нещо шуми, ръмжи, стърже. не знам кой издържа повече от 10 мин в купето, но явно има мазохисти. 3 л двигател на наварата е супер - тих, отзивчив, пъргав и тн, и съответно е 13/100 градско (минималистични очаквания)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ела с тази Навара или пък Шевролета :) , а аз ще дойда с Исузуто или с Хайлукс- 120 кс. по избор и да видим кой ще стигне по далеч на Офроуд. Пак казвам идеята на пикапа е за работен автомобил притежаващ способността да се справи с почти всякакви условия, където максималната мощност при 4000 оборота няма никаво значение и смисъл. Наварата без подготовка си е асфалтов автомобил с много излишни пласмасотии.

 

А какво е впечатлението от Амарок-а?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Амарока определено отстъпва на "класиките" Тойота и Исузу в Офроуд частта при стандартна окомплектовка. Първо е по голям като рамери,тегло и не на последно място мотора няма достатъчно мощност при ниските обороти което е необходимост при по-тежък офроуд. Но иначе откъм возия и екстри е първенец според мен(Изключвам Навара защото там нямам впечатления). При всеки един 4х4 автомобил 50 % от проходимостта идва от подходящите гуми, 30% от просвета(най-ниската част на колата до земята) и другите 20 % са от допълнителни екстри-понижаващи, блокажи, лебедки и т.н

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...