Jump to content

Информация за дизеловия Steed?


Kalin72

Recommended Posts

Интересуват ме в детайли данни за дизеловия Steed.

Двигател - модел, производен от....

Скоростна кутия, раздатъчна кутия...засега това, което чета по чуждите форуми е, че ск.кутия е Zomax...

http://www.gwownersforum.com/great-wall-drivetrain/topic911.html

И в някои китайски форуми се оплакват от нея, както и от съединителя.

Та, искам да разбера точно моделите им :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих ето това, за двигателя:

 

http://www.auto-chin...at-wall-motors/

 

и тук:

 

http://www.gwownersforum.com/great-wall-news/topic63.html

Редактирано от Kalin72
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да цитираш и форумите, в които са се обсъждали проблеми със скорстната кутия и съединителя и какви точно са били? Това е интересно, да започнем да събираме в няколко теми каквото знаем. От първия форум, който си цитирал виждам следното:

 

some older models of great wall have KIA and Hyundai logo on gearbox, Zomax is quite good chinese maker of gearboxes, so people should not be worried about it. Almost every new version of gearbox is better and better, if some old models from 2003 and 2005 year make 200.000 km without problem...now in 2011, I am sure that all products are much better.

 

Накратко, че кутиите Zomax са добри, произвеждали и за Peugeot/BMW. Но това, че кутиите на моделите 2003-2005 са били добри не значи, че за 2011 дизел са безпроблемни - дизела е от скоро, но въпроса е какви са проблемите, колко са сериозни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в ChinaCarForums е тази информация, че 6 скоростните кутии, които се монтират на Хувър и Стийд, са проблемни, заедно със съединителите. Точно в линка, който съм пуснал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, не съм :) Просто линка е в първия пост на първия линк, дето съм пуснал :lol: А линка е ето този:

 

http://www.chinacarforums.com/forum/showthread.php?p=60492

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е интересно. Ще пратя запитване към Литекс относно точния модел на двигателя и транзмисията - понеже във форума се казва, че 5-скорстния автоматик е 150кс, докато 6-скоросната ръчна кутия е с променения 136кс двигател, докато в момента Steed се предлага със 150кс двигател и 6-скоростна ръчна кутия.

 

Тук искам да отбележа следното - в статията се говори за Hover-а, докато на изложението, а и след това, Литекс твърдяха, че още не са готови да предлагат Hover с дизел, уж за да се изтества модела на китайския пазар преди да се пусне у нас (може би защото китайците са знаели за този фабричен проблем). Докато в австралийския Great Wall Owners се вижда, че има Steed-ове с този 150кс двигател и никой няма оплаквания от въпрсните скорости, което ме кара да си мисля, че Steed-а може да не е със същата скоростна кутия и да не показва тези проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз преди време се рових по китайски форуми за стийд (говоря китайски). не срещнах оплаквания от скоростната кутия. може би не съм се ровил достатъчно. не мога да цитирам линкове ("изследването" бе преди няколко месеца). като цяло отношението бе позитивно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е интересно. Ще пратя запитване към Литекс относно точния модел на двигателя и транзмисията - понеже във форума се казва, че 5-скорстния автоматик е 150кс, докато 6-скоросната ръчна кутия е с променения 136кс двигател, докато в момента Steed се предлага със 150кс двигател и 6-скоростна ръчна кутия.

Няма да има автомат за пикапа само 6-ръчка поне така твърдяха на изложението в София лятото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам отговор от Litex Motors по въпроса за двигателя и скоростната кутия на Steed. Двигателя е GW4D20, 150кс, разработка на GWM съвместо с други световноизвестни марки - електроника BOSCH, впръсквачи и рейка DELPHI, турбо с променлива геометрия Borg&Warner. Скоросната кутия е на Zomax и наистина в началото заради големия въртящ момент на двигателя е имало проблеми с нея, което е забавило представянето на дизеловия модел в Европа. До колкото разбирам от техния отговор, проблемът вече е корегиран.

 

Автомат ще има по-нататък, първо за Hover H5, чийто автомат е Mobus, който прави скоростните кутии на Hyundai/KIA.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Вече навъртях първите 500 км на дизеловата версия и съм приятно изненадан. Пикапа няма забележки.

 

браво колега, все така да е. може ли да споделиш колко друса празен и колко е шумно вътре. и, ако може, вчепетления за динамиката на дизела. аз не съм тествал дизел все още, а ако ще купувам, ще е дизел. преди 20-на дни още нямаха в софия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, как се измерва друсането?

Би трябвало да друса яко, като всеки пикап с такава товароносимост, когато е празен. В Hilux, например, друса "брутално". Като му сложил половин тон в багажника и става доста по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко друса точно друса не повече от Hilux в четвъртък направихме сравнение STEED го кара приятел който има авто сервиз и личен Hilux и лично той сподели че е доста очарован а в петак ходих да вземам слънчеви колектори за монтаж и тогава бях с жената и детето нямаха оплакване а на връщане вече натоварен се представи добре даже много добре и тогава друсането не се усещаше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, как се измерва друсането?

Би трябвало да друса яко, като всеки пикап с такава товароносимост, когато е празен. В Hilux, например, друса "брутално". Като му сложил половин тон в багажника и става доста по-добре.

 

ами усеща се - дали ти е противно да се возиш или не. като правихме тест на hilux сина ми каза, че вече няма нужда да го водя на батут, а и батута в парка бил по-евтин от таз скъпа кола. докато нисан навара бе направо приемлив. правил съм тест на бензино-газов стийд - бе по-зле от навара и по-добре от хайлукс.

 

колко друса точно друса не повече от Hilux в четвъртък направихме сравнение STEED го кара приятел който има авто сервиз и личен Hilux и лично той сподели че е доста очарован а в петак ходих да вземам слънчеви колектори за монтаж и тогава бях с жената и детето нямаха оплакване а на връщане вече натоварен се представи добре даже много добре и тогава друсането не се усещаше

 

колега може ли и вчепетление за шума в купето и динамиката на дизела, предварително благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моят е бензин и газ но газовата система не е сложена, това ще стане след нова година а какво ти е мнението на газовия стид който си карал а за шума, двигателя не се чува само забелязах при силен вятър по е шумно

Редактирано от elsti
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте и от мен колеги. Реших да се включа в тази тема за да споделя и моите впечатления от Steed. Имах възможността да покарам и двете модификации-банзин и дизел, като целта ми беше да проверя дали модела отговаря на изискванията за работен автомобил във фирмата за която работя. Искам да уточня, че имам опит с 4х4 автомобили и по специално с пикапите на различни марки представени у нас. Водещо при евентуалния избор беше качеството и надежността на съответния автомобил, както и възможността за дооборудване с хардтоп, теглич, лебедка и ново повдигнато окачване. Свързахме се с един от дилърите за София и там с готовност се отзоваха, като ни предоставиха бензинов автомобил за тест драйв. Паралелно с това провеждахме и подобни тестове с „оригинала” на Steed, а именно ISUZU D-Max 2,5 Common rail. Та сега за китайския пикап – като цяло е копирал 1:1 Исузо дори и при детайлите от интериора, но за съжаление само дотук. Поради фирмена политика целта ни беше основно дизеловия вариант, като изчакахме да докарат и съответно тествахме Steed 2.0 common rail 150 к.с. Негативните впечатления започнаха с бензиновия модел, чийто двигател по мое мнение е доста архаичен като технология, тромав и най вероятно лаком като разход. Включването на раздатъчната кутия и демултипликатора се извършва по същия начин както при Исузо чрез бутони на таблото и електромеханичен привод, но при Steed се наложи дори и при по ниска скорост-около 20км/ч да почакаме доста за да зацепи на 4х4 бързи(за сравнение Исузу включва до 100км/ч без проблем и забавяне). При бензиновия пикап се получи и за капак едно стържене и тракане докато зацепи предния мост. При дизеловия вариант отново се получи забавяне при превключване към 4х4, като при понижаващите предавки ни отне около 2 минути с леки мърдания на колата напред назад за да може да включи. Отделно въпреки споменатите 150 к.с., на колата и липсва тая динамика която се наблюдава при дизелите на Исузо, Тойота и VW Amarok, въпреки по-слабата мощност и по-високо тегло при споменатите модели. Учудване предизвика у мен и технологичното решение за 6-скоростната кутия. 1-ва и задна скорост са разположени една до друга и възможността за грешка е много голяма. За пример при другите марки това се предотвратява с изпълнение на задната например с потапяне надолу(VW). За мое съжаление, все още с този модел няма да можем да се конкурираме с доказалите се вече марки освен с цената, въпреки че специално при Исузо разликата не е много голяма. За комфорт и возия определено отстъпва на VW и Тойота, но там и разликата в цените е голяма. Надявам се че в бъдеще ще се нанесат корекции в производството и Ловешкият пикап да може да се намести сред утвърдените марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впечатляващо, и наистина много хубави гуми за кал

Изглежда корава машина

 

Исузото с подобни параметри е 26 300 euro. Не е малка разликата.

Клипове като горния са радващи за качествата на пикапа, но ще чакаме преки впечатления от българските

собственици

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе! Тези братушки сигурно са поне на литър водка, отиват на лов и не ми се иска да мисля като се връщат от къде смятат да минат, но с този брутален пикап със сигурност няма да имат проблем :toothy12:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този и други такива клипове доказват здравината и качествата на тези машини. Естествено винаги могат да се намерят кусури на всичко, дори и на най елитните марки и модели коли, стига някой да реши това и особено ако е българин. А е нормално да има някакви кусури при производител, който е на пазара едва от десетина години, но производител, който с всеки следващ модел става все по-добър и по-добър!Пък макар и да е китайски производител. За парите около 12 000 еворо си взимате пикап. Незнам друг чисто нов за тази цена. А това, което се вижда на клиповете е радващо.

 

Има една нова поговорка: Като влезеш в магазин за техника и попиташ за даден продукт къде е праве, ако ви кажат, че е правен извън Китай, значи е менте! - това в кръга на шегата.

 

 

П.С. Не съм рекламно лице на ГУ, но им се кефя и радвам. Радвам се, че най-накрая в България ще се правят коли, които ще са конкурентно способни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега за проблема на колегата с 4х4. Аз използвах 4х4 при различни ситуаций и нямах проблен със зацепване нито със стържене и други неприятни звуци зацепването става за секунди даже и жената сама си го беше вклчила на заснежен път и нямаше проблем на коледа минавах през Котел и там го бях включил доста добре се представи машината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...