Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум
Guest illegal

Снимки от 5 юли 2011 г.

Recommended Posts

Guest illegal

Днес, поради липса на автомобил повъртяхме с един другар до Баховица:

 

024139722-big.jpg?r=0

 

024139729-big.jpg?r=0

 

024139734-big.jpg?r=0

 

024139738-big.jpg?r=0

 

024139743-big.jpg?r=0

 

024139750-big.jpg?r=0

 

024139756-big.jpg?r=0

 

024139758-big.jpg?r=0

 

024139761-big.jpg?r=0

 

024139764-big.jpg?r=0

 

024139767-big.jpg?r=0

 

024139769-big.jpg?r=0

 

024139772-big.jpg?r=0

 

024139774-big.jpg?r=0

 

024139777-big.jpg?r=0

 

024139780-big.jpg?r=0

 

024139786-big.jpg?r=0

 

024139793-big.jpg?r=0

 

024139801-big.jpg?r=0

 

024139808-big.jpg?r=0

 

024139822-big.jpg?r=0

 

024139833-big.jpg?r=0

 

024139840-big.jpg?r=0

 

024139846-big.jpg?r=0

 

024139855-big.jpg?r=0

 

024139861-big.jpg?r=0

 

024139866-big.jpg?r=0

 

024139870-big.jpg?r=0

 

024139875-big.jpg?r=0

 

024139880-big.jpg?r=0

 

024139886-big.jpg?r=0

 

024139892-big.jpg?r=0

 

024139896-big.jpg?r=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотни снимки, благодаря за репортажа! :)

 

Вижда се, че паркинга е почти готов (или това е площадка за стоварване на контейнери?), но още се вижда, че има куп довършителни работи, които предстоят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest illegal

Да ти кажа честно, едно 40 % от работата е свършена, предстои много още градеж.  B)

Там , където има два контейнера е площадката, а асфалта тепърва ще го оправят и дооправят.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То предполагам, че и когато производството започне, ще е в едното хале със съвсем ограничен персонал, а ще продължат да градят останалото. Ще видим до края на лятото до къде ще стигнат, уж сега септември-октомври трябва да започнат работа и да са готови за истинско произвоство зимата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам по прилежащите площи почти нищо не е мърднало от два месеца и не виждам как до септември ще приключат . Въобще още от самото начало се чудя защо трябваше да се строи върху ниви на супер зелено , а не се използва някоя готова площадката на  предприятие или завод със затихващи функции. На снимките ясно се вижда как терена не е равен и се хвърлят усилия за заравняване ,а пък къщите на селото са направо в завода. Дано  Г.Ганчев добре си е направил сметката , а не просто избора на място да е плод само на местен патриотизъм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest illegal

Избора определено си е местен патриотизъм на 100 %. Те копаха 6 месеца и 8 метра свалиха нивото и не зная защо така се процедира. Това си е ново строителство и няма как да се използват стари сгради, примерно Балкан. Друго не по-маловажно нещо ще са и заплатите, които определено няма да са кой знае, колко големи. Както се казва, съобразени със стандарта на живот в Ловеч  ;D ;D ;D Все пак, този завод е огромен плюс за региона. Огромен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюса за региона наистина е огромен (или поне би бил), но като гледам как се строи там където има добре разписан проект и съответно добре подбран инвеститор ... и как за месеци изникват къде къде по-големи съоръжения от тези тук ... и като съпоставя наблюденията си върху това вече не съм чак толкова обнадежден ... По такъв проект би трябвало да работят стотици, дори хиляди хора и да го завършат в кратки срокове, а не 15-20 човека на кръст (както се вижда от последните снимки) и то работят колкото да има навалица по обекта. Дано не съм прав и наистина скоро да приключат със строителството и да започне производството ама ми се струва че няма да стане точно така ... и че ще почакаме малко за произведени у нас автомобили!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избора на място наистана е местен патриотизъм, но да не забравяме, че преди години там също са се глобявали автомобили.

А за заплати не съм съгласен - GW иска да пробие на европейския пазар, а за там е нужно много високо качество. Едва ли фирмата ще си спести много от по-ниските заплати. Да не говорим че за завода са нужни и специалисти, не само работници, а там района не е много развит и такива кадри трябва да се привлекат от други места. Какво би мотивирало един човек с 5-10 години стаж (т.е. 30-35 годишен, което пък обуслява и наличието на семейство с едно или две деца) да се премести да живее близо да работата  си (Ловеч) ако не е заплата? Няма как да се открият места за 50-60 квалифицирани кадри  и те да се заемат само от жители на Ловеч и региона без да се създане "глад" за тези места. От друга страна не мисля че хора утвърдени в професията си биха рискували да напуснат работата си и рискуват да се преместят в нова фирма без изградено име в България и Европа ( за където е насочена и продукцията на завода) и след 0.5-1 година човека да загуби работата си, ако няма реализация на продукцията. Неотричам че няма да има и хора, които ще желаят да работят дори и за по-малко възнаграждение само защото искат да работят в дадената сфера, но те не са определящия фактор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избора определено си е местен патриотизъм на 100 %. Те копаха 6 месеца и 8 метра свалиха нивото и не зная защо така се процедира. Това си е ново строителство и няма как да се използват стари сгради, примерно Балкан. Друго не по-маловажно нещо ще са и заплатите, които определено няма да са кой знае, колко големи. Както се казва, съобразени със стандарта на живот в Ловеч  ;D ;D ;D Все пак, този завод е огромен плюс за региона. Огромен!

Е за това копане говоря . Площадката на който и да е издишащ завод в Ловеч можеше да се разчисти много по-бързо пък и инфраструктура ще има -ВиК ,пътища , железопътна структура евентуално , пък и в рамките на града транспорта ще е по-кратък . Едно е в Тракия да се строи върху нива , там всичко е равно като тепсия, друго е в полу планински район .

Виждам обаче ,че и административната сграда си стои на едно и също ниво без да мърда ,явно ще има закъсниения с пусковия срок .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си изисквания към самото изграждане на площадките. След време не забравяйте, че не само ще се сглобяват, но ще се правят автомобили. Това означава много повече машини, шум, пресоване. Шума от пресите в БМВ завода в Мюнхен пък се усеща в града, представете си какво би било ако е направен на готова площадка на 20години в центъра на някой град, и то в България :) А колкото за персонала - на доста от обявите се изисква и млад пресонал, без опит, което в повечето случаи означава хора без деца, следователно по-голямо желание за преместване на ново място и от друга страна по-малки заплати, които разбира се са доста добри за среден живот в позападнал град и околността :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото пичът си ги е изтрил. А преди това пък поиска да му изтрият профила във форума. Единственият начин е да се порови из кеша на Гугъл, за да се извадят и сложат някъде тия снимки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко пъти му казах, че няма да му трием нищо и исках от него само да се съобразява правилата и да си коригира речника, който използва ... все пак тук четат и деца, ама не ... то детската градина кат ти влезе в главата няма оправия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко, интересно ми беше до къде са я докарали.

Редактирано от regoslav

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр мойе ли да питам защо немога да видя снимките ? ? ?

Редактирано от dekata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×