Jump to content

Мнение за H6 1.5t


valkata86
 Share

Recommended Posts

Здравейте,

направих си регистрация в този форум, защото възнамерявам да закупя модела от заглавието на темата. Прегледах доста подробно форума, но не открих никакви коментари за въпросния 1.5 турбо бензин. А и освен мненията на g.genov  не открих много мнения за модела като цяло. СУВ-а най-вероятно ще е мой (ако не се разубедя) до края на другата седмица, така че ще се радвам , ако има някой във форума, който да изкаже мнение за този двигател и да помогне за крайното ми решение. Екзпемпляра, за който водя преговори е на 1г с около 35 хил км пробег. Закупувам го от дилър. Има си оставаща гаранция до 5 години или до 100хил. км. Това ще ми е първият нов(почти) автомобил и съм много развълнуван. На тест-драйва се справи впечетляващо ( направо се влюбих). Малко объркващо и разхвърлено написах първият си пост, но това наистина се дължи на вълнението покрай СУВ-а.

Link to comment
Share on other sites

Никой във форума (освен теб вече, евентуално), не е писал да има такъв джип. Нещата, които g.genov е писал за колата са притеснителни, но се надявам с новия двигател да е имало и други промени и подобрения на проблемните аспекти. Ще има много благодарни хора ако пуснеш тема със снимки и свои впечатления когато (ако) вземеш автомобила! :)

Link to comment
Share on other sites

Малко се забавиха нещата. Надявам се вече другата седмица да стане сделката. В понеделник очаквам да ми се обадят и да кажат със сигурност кой ден ще действаме. При първа възможност (ако не се обърка нещо) ще направя снимки и ще кача тук :)

 

 

Иначе първото ми впечетление е много добро. Направихме диагностика (нищо че е нов и в гаранция) , нямаше никакви грешки. Погледнах го отдолу - има доста дебел слой антикорозионно покритие, както и на под калниците. Казаха ми , че е сглобен в България.

Като недостатък мога да кажа, че с този двигател ми се струва леко муден( сравнявам го с дизеловата ми мазда 6 ). Но също така ми направи впечетление, че 2-ра скорост е много дълга. Вдига си 85+ при около 6000 оборота.

 

Най-високото ниво на обурудване е -  седалките са доста удобни :) Има доста екстри, но ми предстои да ги разуча ( надявам се )

 

Само да добавя и за скоростите - влизат много леко и без никакви проблеми.

Edited by valkata86
Link to comment
Share on other sites

Бензиновите турбо двигатели имат по-висок въртящ момент и максимална мощност на по-ниски обороти и скоростите са по-дълги, за това пък максималните обороти спрямо атмосферни бензинови двигатели са по-ниски.

 

Честно казано аз не бих очаквал грешки при диагностика кола купена нова и поддържана правилно поне едно 100 000км, освен разбира се такива предизвикани от неща като паднал акумулатор (ако се случи). Надявам се всичко с покупката да мине добре и да пишеш в своя си тема за всичко свързано с автомобила и пътешествията с него :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Здравейте, вече 3-ти днес "обикалям" с Ховър-а. Като цяло направих около 200км из града. Даже успях да го регистрирам в КАТ :)
Впечетления: 

  • Доста динамичен ( имайки впредвид конете и килограмите му , не върви чак като Х5-ца 4.8и ), на тест драйва ми се видя по-слабичък
  • Високичък съм (198см) и нещо не мога да си наглася седалката , за да ми е максимално удобно.
  • Малко твърдичко вози (или поне така ми се струва), но пък в завои се държи доста добре.
  • Аудиото не ми харесва ( на предната кола бях с босе озвучение )
  • От бензин преминава на газ без да се усети  ( чува се само някъв звук и това е , няма падане на обороти или няква разлика във вървенето)
  • Вратата на багажника някак си стои много ниско , когато е отворена . Може би заради височината ми, е доста неудобно да слагам количката на бебето в багажника ( почти всеки път се удрям или минавам на косъм )
  • Оказа се че не е чак толкова широко отзад колкото си мислех, а и задните седалки са някак си високи и главата почти ми опира в тавана. ( на тестовия, на който се качвах не останах с такова впечетление, но някой мисля беше писал , че модела с люк е с малко по-нисък таван). Така и не можах да разбера как се наглася облегалката да "легне" малко назад ( това дилъра ми го показа пак на тестовият автомобил)
  • Фаровете са идеални ( в сравнение с маздата, която карах преди и беше с оригинален ксенон, Ховър-а има доста по-добро осветление). Пише , че има дневни светлини, но така и не разбрах как се включват.
  • Чува се накакъв странен звук като натисна педала на спирачката.
  • Резвервната гума е пълноразмерна и заема голяма часто от багажното отделение ( това заради газовата ), което се оказа, че не е чак толкова много.Трябва да измисля нещо - имаше някакви спрейове при спукана гума, но не знам дали ще ми свърши работа ( от каското казаха, че при спукана гума няма да дойдат да ми помогнат  - задължен съм да имам резервна )

Малко разбъркано ги описах нещата, но общо взето това са впечетленията ми за сега. Като цяло съм доволен от колата. Шофьорската седалка има доста опции за настройване, така че се надявам да успея да си я наглася и да ми е удобна. За разход все още нищо не мога да споделя. Доста често като се загледам в борд копма за временния разход показва м/у 7 и 10 на 100 ( карал съм 95% градско, така че подобен разход ме устройва напълно).

Ако се досетя още нещо ще допълвам поста си.

 

Ето и няколко снимки

post-20788-0-42291100-1448128907_thumb.jpg

post-20788-0-91133900-1448128908_thumb.jpg

post-20788-0-33291600-1448129033_thumb.jpg

post-20788-0-56554500-1448129180_thumb.jpg

post-20788-0-28205100-1448129181_thumb.jpg

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Да ти е честито !  Дневните са автоматични и се включват със стартиране на двигателя , а при  пускане на късите се изключват. Сподели ако е удобно разхода на газ . Би било интересно.

Link to comment
Share on other sites

Благодаря ви!!! Безаварийни километри и на всички вас!!!

Така да споделя още малко. Наложи ми се едно пътуване до Северозападна България. Това са около 650км. За съжаление разход не мога да дам с точност, понеже май се оказва, че на Газпром, където заредих до горе преди да тръгна, налягането е по-ниско. Съдя по това, че последната лампичка на датчика въобще не светна след пълненето. За сметка на това пък на връщане като напълних на Ромпетрол-а на Враца светна ( даже светеше почти до София) . Иначе за изминати 418км  на Враца заредих точно 50,19 лт газ . Тук мога да допълня, че на колата повече и хареса газта от Ромпетрола :) 

За сега съм доволен  от разхода ( изглежда под 12/100 газ), имайки впредвид, че на отиване карах със 150 на автопилот( по магистралата само, извън нея с около 100км/ч ). 

Останах супер доволен от пътуването ( макар, че поводът беше неприятен ), колата вози супер , управлява се лесно и много приятно. Дори и след повече от 3 часа шофиране не се почувствах и грам изморен. ( успях да си наглася седалката най-накрая :) ).

Един минус - на по-големи баири се усеща, че двигателя е мъничък. С автопилот зададен на 150, на по-стръмно изкачване скоростта  пада до 140( автопилота не изключва обаче). Другото , което е след 100км/ч малко по-мудничко набира, но в нормални условия не изглежда да е проблем.

Още една забележка -  понякога като включа задна не ми се включва камерата, а и задните светлини май не светват( това ми се случи на 2 пъти ). 

И последна - когато карам бавно по лош ( не че има много хубави ) път се чува някакво потропване от лявата страна отзад.

 

Като цяло за в момента съм много доволен от автомобила. Даже днес не ми искаше да се прибирам, а направо да продължа по магистралата :) 

 

pipo_07

Благодаря явно по навик включвам късите и затова не съм забелязал дневните светлини.

 

 

 

poroinik

С  течна фаза на Ланди-Ренцо съм. Тестовият, който карах беше с Виале, но ми казаха, че имали много проблеми с газта в България и затова почнали да слагат на Ланди-Ренцо.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Купих такъв джип с този мотор на жена ми. Впечетления все още нямам, защото за 4 месеца са направени 3700 км! Утре ще го карам в сервиз, че според мен прехлопва нещо в дясно макар от VW (там е сервиза на марката за Търново) да отдават "прехлопването" на разликата във возията та h 6-цата и s500, която аз карам.

Edited by mitak_88
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Да споделя още малко впечатления :)
Уикенда направих една разходка малко из Родопите. Въпреки малкия двигател колата се представи много добре из баирите ( което ме изненада ). Бях заредил 20лт в абсолютно празна бутилка и с тях успях да измина приблизително 230км преди да свърши. Това ще рече , че разхода е около 8,7/100 . Имайки впредвид маршрута смятам , че това е идеален разход :hippy2:( преди да свърши газта бях изминал ~690км с пълна бутилка, но тъй като не съм я напълнил изцяло от празна не мога да знам  с колко лт е била пълна( аз долях 50лт и се напълни, но не беше празна ). По документи обема на бутилката е 76лт, ако се пълни на 80%, значи може би е имало около 60-61лт, но това са догадки )

В завои Н6-цата се държи доста стабилно.

За съжаление не всичко беше идеално. След тази обиколка се наложи да посетя и Булстрад. Явно дори и с 4х4 човек не е застрахован в поледиците . На един доста остър завои успях да спра в мантинелата :sad3:  Ходих днес да опишем щетите : смяна на предна броня, оправяне на преден и заден ляв калник , както и предна лява джанта.
Остана сега да се надявам, че възлагателното писмо ще пристигне бързо , а и в сервиза на Грейт Уол -Пловдив ще си свършат качествено работата.

 

Като обобщение, освен щетата в следствие на удара , съм изключително доволен от разходката. А този разход направо ме изумява .

Link to comment
Share on other sites

Аз вече няколко месеца не съм имал никакви проблеми да чукам на дърво. В смисал което е оправено е оправено трайно.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

g.genov

Пожелавам и за напред да нямаш никакви проблеми. А може ли да питам колко км направи вече с колата?

 

 

Сега да споделя за първият опит за измерване на градски разход:
При напълно празна бутилка заредих 20лт газ ( от Лукойл), с която успях да измина 192км само градско каране. Тук имам около 20-25 паления, след което карам близо 1-1.2км на бензин преди да прехвърли на газ, затова ще извадя около 25-30км за каране на бензин . Да речем че с тези 20лт газ съм изминал 160км. Това означава разход от 12.5/100 газ само градско каране в Пловдив ( напоследък , заради новите "умни" светофари преди и след работа вися в едни доста големи задръствания). Мисля, че за тази кола това е един доста добър разход за градско шофиране.

 

ПП: Тъй като и също тествам от коя бензиностанция ще ми хареса най-много газта( ще измина най-много км) вчера заредих и 20лт от Газпром. Предстои да разбера колко км ще мина с нея.

Edited by valkata86
Link to comment
Share on other sites

Тези изчисления са чудесни, НО Н6 1.5 (бензин/газ) е настроен да изразходва бензин НЕ само при палене на студен двигател. Тоест сметката не е вярна.

Въпреки това, като "цена/км" е много изгоден.

Link to comment
Share on other sites

Boyko23

 

Дали можеш да дадеш повече информация. Мисля, че при мен след като прехвърли на газ работи само на газ. В смисъл, че моята система не е на Виале, а аз си мисля, че само при нея е така.

 

Link to comment
Share on other sites

Щом е течна фаза задължително на няколко такта впръсква и бензин. Газта няма смазочните свойства на бензина, по този начин запазват живота на двигателя по-дълго време. Поне така ми беше обяснено преди време. Разхода на бензин е съвсем малък, аз зареждам по 20-30 лв на 3-4  месеца. Аз съм виале но принципа е горе-долу един и същ.

Link to comment
Share on other sites

То аз взех да се съмнявам дали съм с течна фаза. За съжаление хич не разбирам от газови уредби. По принцип системата е на Ланди-Ренцо . Дилъра ми каза, че е течна фаза, но аз като им разгледах сайта, не открих да има такъв вариант с изпарител като моя. А и отделно си имам система за омасляване. Но най-важното е да работи безпроблемно :) . Не съм усетил количеството на бензина да се променя осезаемо докато карам на газ. Иначе като покарах 100-ина км на бензин стрелката доста се премести по посока на минимум-а , оставам с впечетление, че едно деление отговаря на 5литра.

И само да спомена, относно теста с газта на Газпром - повече никога няма да заредя от тази бензиностанция (поне конкретният обект в кв.Смирненски , Пловдив). Колата не иска да върви колкото и да я настъпвам, и играят оборотите като стоя на светофар-а ( нещо, което не ми се случваше с газта от Лукойл).
Просто тези дни ще покарам извънредно колкото да я изгоря и продължавам с теста на друга верига бензиностанции. Ако някой има добро впечатление от газта на някоя бензиностанция може да пише :)

Edited by valkata86
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ГИ с течна фаза няма изпарител ... има помпа в бутилката и вкарва газта течна (затова е и течна фаза).

Щом имаш изпарител си с "нормален" ГИ ... ако това което си мислиш че е изпарител наистина Е изпарител или е нещо друго. Ако си с течна фаза нямаш изпарител.

Edited by radowolf
Link to comment
Share on other sites

Системата е класически ГИ с изпарител и flash lube система.

Настроена е да изразходва бензин и газ в определени пропорции и спрямо натоварването на двигателя.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...