Guest illegal

Снимки от 5 юли 2011 г.

15 posts in this topic

Днес, поради липса на автомобил повъртяхме с един другар до Баховица:

 

024139722-big.jpg?r=0

 

024139729-big.jpg?r=0

 

024139734-big.jpg?r=0

 

024139738-big.jpg?r=0

 

024139743-big.jpg?r=0

 

024139750-big.jpg?r=0

 

024139756-big.jpg?r=0

 

024139758-big.jpg?r=0

 

024139761-big.jpg?r=0

 

024139764-big.jpg?r=0

 

024139767-big.jpg?r=0

 

024139769-big.jpg?r=0

 

024139772-big.jpg?r=0

 

024139774-big.jpg?r=0

 

024139777-big.jpg?r=0

 

024139780-big.jpg?r=0

 

024139786-big.jpg?r=0

 

024139793-big.jpg?r=0

 

024139801-big.jpg?r=0

 

024139808-big.jpg?r=0

 

024139822-big.jpg?r=0

 

024139833-big.jpg?r=0

 

024139840-big.jpg?r=0

 

024139846-big.jpg?r=0

 

024139855-big.jpg?r=0

 

024139861-big.jpg?r=0

 

024139866-big.jpg?r=0

 

024139870-big.jpg?r=0

 

024139875-big.jpg?r=0

 

024139880-big.jpg?r=0

 

024139886-big.jpg?r=0

 

024139892-big.jpg?r=0

 

024139896-big.jpg?r=0

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Страхотни снимки, благодаря за репортажа! :)

 

Вижда се, че паркинга е почти готов (или това е площадка за стоварване на контейнери?), но още се вижда, че има куп довършителни работи, които предстоят.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да ти кажа честно, едно 40 % от работата е свършена, предстои много още градеж.  B)

Там , където има два контейнера е площадката, а асфалта тепърва ще го оправят и дооправят.....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

То предполагам, че и когато производството започне, ще е в едното хале със съвсем ограничен персонал, а ще продължат да градят останалото. Ще видим до края на лятото до къде ще стигнат, уж сега септември-октомври трябва да започнат работа и да са готови за истинско произвоство зимата.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като гледам по прилежащите площи почти нищо не е мърднало от два месеца и не виждам как до септември ще приключат . Въобще още от самото начало се чудя защо трябваше да се строи върху ниви на супер зелено , а не се използва някоя готова площадката на  предприятие или завод със затихващи функции. На снимките ясно се вижда как терена не е равен и се хвърлят усилия за заравняване ,а пък къщите на селото са направо в завода. Дано  Г.Ганчев добре си е направил сметката , а не просто избора на място да е плод само на местен патриотизъм.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Избора определено си е местен патриотизъм на 100 %. Те копаха 6 месеца и 8 метра свалиха нивото и не зная защо така се процедира. Това си е ново строителство и няма как да се използват стари сгради, примерно Балкан. Друго не по-маловажно нещо ще са и заплатите, които определено няма да са кой знае, колко големи. Както се казва, съобразени със стандарта на живот в Ловеч  ;D ;D ;D Все пак, този завод е огромен плюс за региона. Огромен!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Плюса за региона наистина е огромен (или поне би бил), но като гледам как се строи там където има добре разписан проект и съответно добре подбран инвеститор ... и как за месеци изникват къде къде по-големи съоръжения от тези тук ... и като съпоставя наблюденията си върху това вече не съм чак толкова обнадежден ... По такъв проект би трябвало да работят стотици, дори хиляди хора и да го завършат в кратки срокове, а не 15-20 човека на кръст (както се вижда от последните снимки) и то работят колкото да има навалица по обекта. Дано не съм прав и наистина скоро да приключат със строителството и да започне производството ама ми се струва че няма да стане точно така ... и че ще почакаме малко за произведени у нас автомобили!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Избора на място наистана е местен патриотизъм, но да не забравяме, че преди години там също са се глобявали автомобили.

А за заплати не съм съгласен - GW иска да пробие на европейския пазар, а за там е нужно много високо качество. Едва ли фирмата ще си спести много от по-ниските заплати. Да не говорим че за завода са нужни и специалисти, не само работници, а там района не е много развит и такива кадри трябва да се привлекат от други места. Какво би мотивирало един човек с 5-10 години стаж (т.е. 30-35 годишен, което пък обуслява и наличието на семейство с едно или две деца) да се премести да живее близо да работата  си (Ловеч) ако не е заплата? Няма как да се открият места за 50-60 квалифицирани кадри  и те да се заемат само от жители на Ловеч и региона без да се създане "глад" за тези места. От друга страна не мисля че хора утвърдени в професията си биха рискували да напуснат работата си и рискуват да се преместят в нова фирма без изградено име в България и Европа ( за където е насочена и продукцията на завода) и след 0.5-1 година човека да загуби работата си, ако няма реализация на продукцията. Неотричам че няма да има и хора, които ще желаят да работят дори и за по-малко възнаграждение само защото искат да работят в дадената сфера, но те не са определящия фактор.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Избора определено си е местен патриотизъм на 100 %. Те копаха 6 месеца и 8 метра свалиха нивото и не зная защо така се процедира. Това си е ново строителство и няма как да се използват стари сгради, примерно Балкан. Друго не по-маловажно нещо ще са и заплатите, които определено няма да са кой знае, колко големи. Както се казва, съобразени със стандарта на живот в Ловеч  ;D ;D ;D Все пак, този завод е огромен плюс за региона. Огромен!

Е за това копане говоря . Площадката на който и да е издишащ завод в Ловеч можеше да се разчисти много по-бързо пък и инфраструктура ще има -ВиК ,пътища , железопътна структура евентуално , пък и в рамките на града транспорта ще е по-кратък . Едно е в Тракия да се строи върху нива , там всичко е равно като тепсия, друго е в полу планински район .

Виждам обаче ,че и административната сграда си стои на едно и също ниво без да мърда ,явно ще има закъсниения с пусковия срок .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има си изисквания към самото изграждане на площадките. След време не забравяйте, че не само ще се сглобяват, но ще се правят автомобили. Това означава много повече машини, шум, пресоване. Шума от пресите в БМВ завода в Мюнхен пък се усеща в града, представете си какво би било ако е направен на готова площадка на 20години в центъра на някой град, и то в България :) А колкото за персонала - на доста от обявите се изисква и млад пресонал, без опит, което в повечето случаи означава хора без деца, следователно по-голямо желание за преместване на ново място и от друга страна по-малки заплати, които разбира се са доста добри за среден живот в позападнал град и околността :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щото пичът си ги е изтрил. А преди това пък поиска да му изтрият профила във форума. Единственият начин е да се порови из кеша на Гугъл, за да се извадят и сложат някъде тия снимки...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няколко пъти му казах, че няма да му трием нищо и исках от него само да се съобразява правилата и да си коригира речника, който използва ... все пак тук четат и деца, ама не ... то детската градина кат ти влезе в главата няма оправия!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Жалко, интересно ми беше до къде са я докарали.

Edited by regoslav
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

здр мойе ли да питам защо немога да видя снимките ? ? ?

Edited by dekata
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now