Jump to content

Въпрос за температура на двигателя !


Evgeni Stoimenoff

Recommended Posts

Вчера както карам вдигна температура бързо ,без да започне да духа топло вътре в салона...Все едно има въздушна възглавница и не е обезвъдушена системата.. до преди дни не се получаваше ,сега като стана студено ..загравя и пуска перката и сваля до нормалнато ( средата) ..От къде се обезвъдушава и къде другаде да търся проблема ако не е от обезвъдушаването ..датчик на температурата ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи като класически проблем с термостат (поне такива симптоми съм имал с два други автомобила и проблема все бе решен със смяна на термостат). За твоя автомобил нищо чудно да е доста евтин, та можеш да започнеш с него.

 

За обезвъздушаване не знам, но ме съмнява да е такъв проблема. Още стария ми пасат от 94та едно време беше със система, която сама се обезвъздушаваше. Въздуха се събираше най-горе, при капачката и само се доливаше антифриз докато спре да "пада". Та бих искал да вярвам, че и твоя джип 2008ма година ще е направен така че да няма джобове, от които да не може да излезе въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никъде пробка, прегледах навсякъде, преди като смених антитеза си долях отгоре и всичко беше точно. Гледам в руския форум има подобна тема, но там казват, че е от гарнитура на блока.. В понеделник ще се разбере..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко пояснение - проблема беше в уплътняване на капачката на РАДИАТОРА ( корекция от г-н Видев навреме ) :)

Жалко ,че не е добавена опция за постване на снимков материал ,за да се онагледяват извършените ремонти/други ,но .. !

Редактирано от E100imenoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте ,

Според вас трябва ли да пипам и да сменям термостата  , симптомите които ме притесняват са :

След като загрее автомобила (Hover H5 , 2012 г., 2.4 на газ ) стрелката на температурата застава почти хоризонтално (почти закрива средната чертичка на скалата ). По време на движение из града или извънграда стрелаката пада почти до второто деление (долното , което е половината на половината ) при изключване от скорост , след като включа отново на скорост отново се вдига почти хоризонтално - до средата .

 

Това движение на срелката нормално ли е ? Ако ще се сменя термостат от магазина ми казаха че има два вида на 82 и 88 градуса , кои ми трябва на мен ?

 

Като пусна парното , трябва да завъртя копчето на макс /по спомен беше 32 градуса / за да се усети истинска топлина от въздуховодите

 

Според вас за смяна на термостат ли съм /възможно ли е да е от капачката на радиатора - четох нещо в темата /. Това движение на стрелката нормално ли е ?

 

Питам всичко това защото докато карах стариям модел Ховър, но със същия двигател  - загравяше изключително бързо и стрелака като застанеше на средното деление повече не мърдаше , без значение на скорост ли съм или не .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според това което описваш сигурен ли си ,че въобще имаш термостат.

Ако го има би трябвало да е останал максимално отворен и да не се движи според симптомите които описваш.

Подмяната е лесна и при цена 12,47лв/бр. мисля ,че срещу всяка зимата можеш да си го правиш и като профилактика даже ако имаш съмнения - няма да навреди с тези "оригинални" части по магазините.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

"Евро - 07" - 8,70лв/бр. ,но това е цена с отстъпка.

Термостатите са три вида , които излизат за този мотор - по-добре го свалете и с него в магазина.

Моят  е с изместен център на отвора в единия край и няма гумено уплътнение като стандартния термостат , а клингиритова гарнитура - работна температура 88 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/2/2017 at 9:37 AM, stm said:

Здравейте ,

Според вас трябва ли да пипам и да сменям термостата  , симптомите които ме притесняват са :

След като загрее автомобила (Hover H5 , 2012 г., 2.4 на газ ) стрелката на температурата застава почти хоризонтално (почти закрива средната чертичка на скалата ). По време на движение из града или извънграда стрелаката пада почти до второто деление (долното , което е половината на половината ) при изключване от скорост , след като включа отново на скорост отново се вдига почти хоризонтално - до средата .

 

Това движение на срелката нормално ли е ? Ако ще се сменя термостат от магазина ми казаха че има два вида на 82 и 88 градуса , кои ми трябва на мен ?

 

Като пусна парното , трябва да завъртя копчето на макс /по спомен беше 32 градуса / за да се усети истинска топлина от въздуховодите

 

Според вас за смяна на термостат ли съм /възможно ли е да е от капачката на радиатора - четох нещо в темата /. Това движение на стрелката нормално ли е ?

 

Питам всичко това защото докато карах стариям модел Ховър, но със същия двигател  - загравяше изключително бързо и стрелака като застанеше на средното деление повече не мърдаше , без значение на скорост ли съм или не .

Колега, какво стана с твоя проблем?

Питам, защото и при мен от няколко дена се появи същия проблем. Предполгам че проблема идва от термостата.

Ако вече си сменил термостат може ли да споделиш от къде си го купи (температура/марка)?

Благодаря предварително.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей , доставиха ми термостата , дори не ми е останало време да видя касква марка е .....

 

След като успея да намеря време да го сменя ще пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли номер на термостат , че вече взех един - не става (като видях че работната температура е 67,5 се досетих , ама ) и моят е с изместен център без гумена гарнитура по края 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евро - 07 , моят ми го доставиха от Варна така ,че на теб ти е в града.

Изместен център,88 градуса работна температура , клингиритува гарнитура с два монтажни отвора.

термостат - "TAMA ENTERPRISES CO,LTD" made in Japan с номер W52E-88B

гарнитура клингирит - part number -P 301,stock number 1028 , lot number SR 0616 , made I Japan.

Ако отваряш директно си приготви антифриз за доливане.

Иначе източи 1,5 -2.0 л. предварително от пробката на радиатора за да го долееш после и си ОК.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

При мен изглежда че проблема изчезна след смяна на термостата,
иначе марката и модела който е дал колегата в поста по-горе е съвместим с този който беше монтиран.
Този който извадих при смяната:
https://www.alibaba.com/product-detail/thermostat-SMW313946-for-great-wall_60456732438.html
с номер на производител: SMW313946

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...