Evgeni Stoimenoff Публикувано 31 Декември, 2014 Share Публикувано 31 Декември, 2014 Вчера както карам вдигна температура бързо ,без да започне да духа топло вътре в салона...Все едно има въздушна възглавница и не е обезвъдушена системата.. до преди дни не се получаваше ,сега като стана студено ..загравя и пуска перката и сваля до нормалнато ( средата) ..От къде се обезвъдушава и къде другаде да търся проблема ако не е от обезвъдушаването ..датчик на температурата ?! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 2 Януари, 2015 Share Отговорено 2 Януари, 2015 Звучи като класически проблем с термостат (поне такива симптоми съм имал с два други автомобила и проблема все бе решен със смяна на термостат). За твоя автомобил нищо чудно да е доста евтин, та можеш да започнеш с него. За обезвъздушаване не знам, но ме съмнява да е такъв проблема. Още стария ми пасат от 94та едно време беше със система, която сама се обезвъздушаваше. Въздуха се събираше най-горе, при капачката и само се доливаше антифриз докато спре да "пада". Та бих искал да вярвам, че и твоя джип 2008ма година ще е направен така че да няма джобове, от които да не може да излезе въздух. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Отговорено 2 Януари, 2015 Автор Share Отговорено 2 Януари, 2015 Няма никъде пробка, прегледах навсякъде, преди като смених антитеза си долях отгоре и всичко беше точно. Гледам в руския форум има подобна тема, но там казват, че е от гарнитура на блока.. В понеделник ще се разбере.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 3 Януари, 2015 Share Отговорено 3 Януари, 2015 Ако е от термостата той не е проблем и мисля,че струваше 21лв Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Отговорено 3 Януари, 2015 Автор Share Отговорено 3 Януари, 2015 Аз днеска го купих...12,47лв !!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Отговорено 4 Януари, 2015 Автор Share Отговорено 4 Януари, 2015 Смених термостата - проблема остана ! Утре ще се гледа за друга причина Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Отговорено 5 Януари, 2015 Автор Share Отговорено 5 Януари, 2015 Източих системата,промих и я заредих наново... Проблема е отстранен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 5 Януари, 2015 Share Отговорено 5 Януари, 2015 Е това е много добре Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Отговорено 5 Януари, 2015 Автор Share Отговорено 5 Януари, 2015 (Редактирано) Малко пояснение - проблема беше в уплътняване на капачката на РАДИАТОРА ( корекция от г-н Видев навреме ) Жалко ,че не е добавена опция за постване на снимков материал ,за да се онагледяват извършените ремонти/други ,но .. ! Редактирано 5 Януари, 2015 от E100imenoff Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Отговорено 27 Септември, 2017 Share Отговорено 27 Септември, 2017 Здравейте , Ховър Х5 - 2,4 - кажете можя от къде купихте термостат , номер , марка ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 27 Септември, 2017 Share Отговорено 27 Септември, 2017 Иди в първия магазин за части и кажи дмигателя е 2,4 на мицибуши и ще ти дадат...еднакви са... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Отговорено 2 Октомври, 2017 Share Отговорено 2 Октомври, 2017 Здравейте , Според вас трябва ли да пипам и да сменям термостата , симптомите които ме притесняват са : След като загрее автомобила (Hover H5 , 2012 г., 2.4 на газ ) стрелката на температурата застава почти хоризонтално (почти закрива средната чертичка на скалата ). По време на движение из града или извънграда стрелаката пада почти до второто деление (долното , което е половината на половината ) при изключване от скорост , след като включа отново на скорост отново се вдига почти хоризонтално - до средата . Това движение на срелката нормално ли е ? Ако ще се сменя термостат от магазина ми казаха че има два вида на 82 и 88 градуса , кои ми трябва на мен ? Като пусна парното , трябва да завъртя копчето на макс /по спомен беше 32 градуса / за да се усети истинска топлина от въздуховодите Според вас за смяна на термостат ли съм /възможно ли е да е от капачката на радиатора - четох нещо в темата /. Това движение на стрелката нормално ли е ? Питам всичко това защото докато карах стариям модел Ховър, но със същия двигател - загравяше изключително бързо и стрелака като застанеше на средното деление повече не мърдаше , без значение на скорост ли съм или не . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 3 Октомври, 2017 Share Отговорено 3 Октомври, 2017 Според това което описваш сигурен ли си ,че въобще имаш термостат. Ако го има би трябвало да е останал максимално отворен и да не се движи според симптомите които описваш. Подмяната е лесна и при цена 12,47лв/бр. мисля ,че срещу всяка зимата можеш да си го правиш и като профилактика даже ако имаш съмнения - няма да навреди с тези "оригинални" части по магазините. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 13 Октомври, 2017 Share Отговорено 13 Октомври, 2017 "Евро - 07" - 8,70лв/бр. ,но това е цена с отстъпка. Термостатите са три вида , които излизат за този мотор - по-добре го свалете и с него в магазина. Моят е с изместен център на отвора в единия край и няма гумено уплътнение като стандартния термостат , а клингиритова гарнитура - работна температура 88 градуса. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 16 Октомври, 2017 Share Отговорено 16 Октомври, 2017 On 10/2/2017 at 9:37 AM, stm said: Здравейте , Според вас трябва ли да пипам и да сменям термостата , симптомите които ме притесняват са : След като загрее автомобила (Hover H5 , 2012 г., 2.4 на газ ) стрелката на температурата застава почти хоризонтално (почти закрива средната чертичка на скалата ). По време на движение из града или извънграда стрелаката пада почти до второто деление (долното , което е половината на половината ) при изключване от скорост , след като включа отново на скорост отново се вдига почти хоризонтално - до средата . Това движение на срелката нормално ли е ? Ако ще се сменя термостат от магазина ми казаха че има два вида на 82 и 88 градуса , кои ми трябва на мен ? Като пусна парното , трябва да завъртя копчето на макс /по спомен беше 32 градуса / за да се усети истинска топлина от въздуховодите Според вас за смяна на термостат ли съм /възможно ли е да е от капачката на радиатора - четох нещо в темата /. Това движение на стрелката нормално ли е ? Питам всичко това защото докато карах стариям модел Ховър, но със същия двигател - загравяше изключително бързо и стрелака като застанеше на средното деление повече не мърдаше , без значение на скорост ли съм или не . Колега, какво стана с твоя проблем? Питам, защото и при мен от няколко дена се появи същия проблем. Предполгам че проблема идва от термостата. Ако вече си сменил термостат може ли да споделиш от къде си го купи (температура/марка)? Благодаря предварително. Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Отговорено 16 Октомври, 2017 Share Отговорено 16 Октомври, 2017 Здравей , доставиха ми термостата , дори не ми е останало време да видя касква марка е ..... След като успея да намеря време да го сменя ще пиша Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Отговорено 17 Октомври, 2017 Share Отговорено 17 Октомври, 2017 Знаете ли номер на термостат , че вече взех един - не става (като видях че работната температура е 67,5 се досетих , ама ) и моят е с изместен център без гумена гарнитура по края Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 17 Октомври, 2017 Share Отговорено 17 Октомври, 2017 Евро - 07 , моят ми го доставиха от Варна така ,че на теб ти е в града. Изместен център,88 градуса работна температура , клингиритува гарнитура с два монтажни отвора. термостат - "TAMA ENTERPRISES CO,LTD" made in Japan с номер W52E-88B гарнитура клингирит - part number -P 301,stock number 1028 , lot number SR 0616 , made I Japan. Ако отваряш директно си приготви антифриз за доливане. Иначе източи 1,5 -2.0 л. предварително от пробката на радиатора за да го долееш после и си ОК. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 17 Октомври, 2017 Share Отговорено 17 Октомври, 2017 Къде е пробката??? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 17 Октомври, 2017 Share Отговорено 17 Октомври, 2017 в долната лява част на радиатора. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 30 Октомври, 2017 Share Отговорено 30 Октомври, 2017 Здравейте, При мен изглежда че проблема изчезна след смяна на термостата, иначе марката и модела който е дал колегата в поста по-горе е съвместим с този който беше монтиран. Този който извадих при смяната:https://www.alibaba.com/product-detail/thermostat-SMW313946-for-great-wall_60456732438.html с номер на производител: SMW313946 Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.