Jump to content

Въпрос за температура на двигателя !


Evgeni Stoimenoff
 Share

Recommended Posts

Вчера както карам вдигна температура бързо ,без да започне да духа топло вътре в салона...Все едно има въздушна възглавница и не е обезвъдушена системата.. до преди дни не се получаваше ,сега като стана студено ..загравя и пуска перката и сваля до нормалнато ( средата) ..От къде се обезвъдушава и къде другаде да търся проблема ако не е от обезвъдушаването ..датчик на температурата ?!

Link to comment
Share on other sites

Звучи като класически проблем с термостат (поне такива симптоми съм имал с два други автомобила и проблема все бе решен със смяна на термостат). За твоя автомобил нищо чудно да е доста евтин, та можеш да започнеш с него.

 

За обезвъздушаване не знам, но ме съмнява да е такъв проблема. Още стария ми пасат от 94та едно време беше със система, която сама се обезвъздушаваше. Въздуха се събираше най-горе, при капачката и само се доливаше антифриз докато спре да "пада". Та бих искал да вярвам, че и твоя джип 2008ма година ще е направен така че да няма джобове, от които да не може да излезе въздух.

Link to comment
Share on other sites

Няма никъде пробка, прегледах навсякъде, преди като смених антитеза си долях отгоре и всичко беше точно. Гледам в руския форум има подобна тема, но там казват, че е от гарнитура на блока.. В понеделник ще се разбере..

Link to comment
Share on other sites

Малко пояснение - проблема беше в уплътняване на капачката на РАДИАТОРА ( корекция от г-н Видев навреме ) :)

Жалко ,че не е добавена опция за постване на снимков материал ,за да се онагледяват извършените ремонти/други ,но .. !

Edited by E100imenoff
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Здравейте ,

Според вас трябва ли да пипам и да сменям термостата  , симптомите които ме притесняват са :

След като загрее автомобила (Hover H5 , 2012 г., 2.4 на газ ) стрелката на температурата застава почти хоризонтално (почти закрива средната чертичка на скалата ). По време на движение из града или извънграда стрелаката пада почти до второто деление (долното , което е половината на половината ) при изключване от скорост , след като включа отново на скорост отново се вдига почти хоризонтално - до средата .

 

Това движение на срелката нормално ли е ? Ако ще се сменя термостат от магазина ми казаха че има два вида на 82 и 88 градуса , кои ми трябва на мен ?

 

Като пусна парното , трябва да завъртя копчето на макс /по спомен беше 32 градуса / за да се усети истинска топлина от въздуховодите

 

Според вас за смяна на термостат ли съм /възможно ли е да е от капачката на радиатора - четох нещо в темата /. Това движение на стрелката нормално ли е ?

 

Питам всичко това защото докато карах стариям модел Ховър, но със същия двигател  - загравяше изключително бързо и стрелака като застанеше на средното деление повече не мърдаше , без значение на скорост ли съм или не .

Link to comment
Share on other sites

Според това което описваш сигурен ли си ,че въобще имаш термостат.

Ако го има би трябвало да е останал максимално отворен и да не се движи според симптомите които описваш.

Подмяната е лесна и при цена 12,47лв/бр. мисля ,че срещу всяка зимата можеш да си го правиш и като профилактика даже ако имаш съмнения - няма да навреди с тези "оригинални" части по магазините.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Евро - 07" - 8,70лв/бр. ,но това е цена с отстъпка.

Термостатите са три вида , които излизат за този мотор - по-добре го свалете и с него в магазина.

Моят  е с изместен център на отвора в единия край и няма гумено уплътнение като стандартния термостат , а клингиритова гарнитура - работна температура 88 градуса.

Link to comment
Share on other sites

On 10/2/2017 at 9:37 AM, stm said:

Здравейте ,

Според вас трябва ли да пипам и да сменям термостата  , симптомите които ме притесняват са :

След като загрее автомобила (Hover H5 , 2012 г., 2.4 на газ ) стрелката на температурата застава почти хоризонтално (почти закрива средната чертичка на скалата ). По време на движение из града или извънграда стрелаката пада почти до второто деление (долното , което е половината на половината ) при изключване от скорост , след като включа отново на скорост отново се вдига почти хоризонтално - до средата .

 

Това движение на срелката нормално ли е ? Ако ще се сменя термостат от магазина ми казаха че има два вида на 82 и 88 градуса , кои ми трябва на мен ?

 

Като пусна парното , трябва да завъртя копчето на макс /по спомен беше 32 градуса / за да се усети истинска топлина от въздуховодите

 

Според вас за смяна на термостат ли съм /възможно ли е да е от капачката на радиатора - четох нещо в темата /. Това движение на стрелката нормално ли е ?

 

Питам всичко това защото докато карах стариям модел Ховър, но със същия двигател  - загравяше изключително бързо и стрелака като застанеше на средното деление повече не мърдаше , без значение на скорост ли съм или не .

Колега, какво стана с твоя проблем?

Питам, защото и при мен от няколко дена се появи същия проблем. Предполгам че проблема идва от термостата.

Ако вече си сменил термостат може ли да споделиш от къде си го купи (температура/марка)?

Благодаря предварително.

 

Поздрави

Link to comment
Share on other sites

Здравей , доставиха ми термостата , дори не ми е останало време да видя касква марка е .....

 

След като успея да намеря време да го сменя ще пиша

Link to comment
Share on other sites

Знаете ли номер на термостат , че вече взех един - не става (като видях че работната температура е 67,5 се досетих , ама ) и моят е с изместен център без гумена гарнитура по края 

Link to comment
Share on other sites

Евро - 07 , моят ми го доставиха от Варна така ,че на теб ти е в града.

Изместен център,88 градуса работна температура , клингиритува гарнитура с два монтажни отвора.

термостат - "TAMA ENTERPRISES CO,LTD" made in Japan с номер W52E-88B

гарнитура клингирит - part number -P 301,stock number 1028 , lot number SR 0616 , made I Japan.

Ако отваряш директно си приготви антифриз за доливане.

Иначе източи 1,5 -2.0 л. предварително от пробката на радиатора за да го долееш после и си ОК.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Здравейте,

При мен изглежда че проблема изчезна след смяна на термостата,
иначе марката и модела който е дал колегата в поста по-горе е съвместим с този който беше монтиран.
Този който извадих при смяната:
https://www.alibaba.com/product-detail/thermostat-SMW313946-for-great-wall_60456732438.html
с номер на производител: SMW313946

Поздрави

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...