Evgeni Stoimenoff Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Вчера както карам вдигна температура бързо ,без да започне да духа топло вътре в салона...Все едно има въздушна възглавница и не е обезвъдушена системата.. до преди дни не се получаваше ,сега като стана студено ..загравя и пуска перката и сваля до нормалнато ( средата) ..От къде се обезвъдушава и къде другаде да търся проблема ако не е от обезвъдушаването ..датчик на температурата ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Звучи като класически проблем с термостат (поне такива симптоми съм имал с два други автомобила и проблема все бе решен със смяна на термостат). За твоя автомобил нищо чудно да е доста евтин, та можеш да започнеш с него. За обезвъздушаване не знам, но ме съмнява да е такъв проблема. Още стария ми пасат от 94та едно време беше със система, която сама се обезвъздушаваше. Въздуха се събираше най-горе, при капачката и само се доливаше антифриз докато спре да "пада". Та бих искал да вярвам, че и твоя джип 2008ма година ще е направен така че да няма джобове, от които да не може да излезе въздух. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 Няма никъде пробка, прегледах навсякъде, преди като смених антитеза си долях отгоре и всичко беше точно. Гледам в руския форум има подобна тема, но там казват, че е от гарнитура на блока.. В понеделник ще се разбере.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki-25 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Ако е от термостата той не е проблем и мисля,че струваше 21лв Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Posted January 3, 2015 Author Share Posted January 3, 2015 Аз днеска го купих...12,47лв !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Posted January 4, 2015 Author Share Posted January 4, 2015 Смених термостата - проблема остана ! Утре ще се гледа за друга причина Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Posted January 5, 2015 Author Share Posted January 5, 2015 Източих системата,промих и я заредих наново... Проблема е отстранен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki-25 Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Е това е много добре Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Posted January 5, 2015 Author Share Posted January 5, 2015 (edited) Малко пояснение - проблема беше в уплътняване на капачката на РАДИАТОРА ( корекция от г-н Видев навреме ) Жалко ,че не е добавена опция за постване на снимков материал ,за да се онагледяват извършените ремонти/други ,но .. ! Edited January 5, 2015 by E100imenoff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stm Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Здравейте , Ховър Х5 - 2,4 - кажете можя от къде купихте термостат , номер , марка ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Иди в първия магазин за части и кажи дмигателя е 2,4 на мицибуши и ще ти дадат...еднакви са... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stm Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 Здравейте , Според вас трябва ли да пипам и да сменям термостата , симптомите които ме притесняват са : След като загрее автомобила (Hover H5 , 2012 г., 2.4 на газ ) стрелката на температурата застава почти хоризонтално (почти закрива средната чертичка на скалата ). По време на движение из града или извънграда стрелаката пада почти до второто деление (долното , което е половината на половината ) при изключване от скорост , след като включа отново на скорост отново се вдига почти хоризонтално - до средата . Това движение на срелката нормално ли е ? Ако ще се сменя термостат от магазина ми казаха че има два вида на 82 и 88 градуса , кои ми трябва на мен ? Като пусна парното , трябва да завъртя копчето на макс /по спомен беше 32 градуса / за да се усети истинска топлина от въздуховодите Според вас за смяна на термостат ли съм /възможно ли е да е от капачката на радиатора - четох нещо в темата /. Това движение на стрелката нормално ли е ? Питам всичко това защото докато карах стариям модел Ховър, но със същия двигател - загравяше изключително бързо и стрелака като застанеше на средното деление повече не мърдаше , без значение на скорост ли съм или не . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted October 3, 2017 Share Posted October 3, 2017 Според това което описваш сигурен ли си ,че въобще имаш термостат. Ако го има би трябвало да е останал максимално отворен и да не се движи според симптомите които описваш. Подмяната е лесна и при цена 12,47лв/бр. мисля ,че срещу всяка зимата можеш да си го правиш и като профилактика даже ако имаш съмнения - няма да навреди с тези "оригинални" части по магазините. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 "Евро - 07" - 8,70лв/бр. ,но това е цена с отстъпка. Термостатите са три вида , които излизат за този мотор - по-добре го свалете и с него в магазина. Моят е с изместен център на отвора в единия край и няма гумено уплътнение като стандартния термостат , а клингиритова гарнитура - работна температура 88 градуса. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginoo Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 On 10/2/2017 at 9:37 AM, stm said: Здравейте , Според вас трябва ли да пипам и да сменям термостата , симптомите които ме притесняват са : След като загрее автомобила (Hover H5 , 2012 г., 2.4 на газ ) стрелката на температурата застава почти хоризонтално (почти закрива средната чертичка на скалата ). По време на движение из града или извънграда стрелаката пада почти до второто деление (долното , което е половината на половината ) при изключване от скорост , след като включа отново на скорост отново се вдига почти хоризонтално - до средата . Това движение на срелката нормално ли е ? Ако ще се сменя термостат от магазина ми казаха че има два вида на 82 и 88 градуса , кои ми трябва на мен ? Като пусна парното , трябва да завъртя копчето на макс /по спомен беше 32 градуса / за да се усети истинска топлина от въздуховодите Според вас за смяна на термостат ли съм /възможно ли е да е от капачката на радиатора - четох нещо в темата /. Това движение на стрелката нормално ли е ? Питам всичко това защото докато карах стариям модел Ховър, но със същия двигател - загравяше изключително бързо и стрелака като застанеше на средното деление повече не мърдаше , без значение на скорост ли съм или не . Колега, какво стана с твоя проблем? Питам, защото и при мен от няколко дена се появи същия проблем. Предполгам че проблема идва от термостата. Ако вече си сменил термостат може ли да споделиш от къде си го купи (температура/марка)? Благодаря предварително. Поздрави Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stm Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Здравей , доставиха ми термостата , дори не ми е останало време да видя касква марка е ..... След като успея да намеря време да го сменя ще пиша Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stm Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Знаете ли номер на термостат , че вече взех един - не става (като видях че работната температура е 67,5 се досетих , ама ) и моят е с изместен център без гумена гарнитура по края Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Евро - 07 , моят ми го доставиха от Варна така ,че на теб ти е в града. Изместен център,88 градуса работна температура , клингиритува гарнитура с два монтажни отвора. термостат - "TAMA ENTERPRISES CO,LTD" made in Japan с номер W52E-88B гарнитура клингирит - part number -P 301,stock number 1028 , lot number SR 0616 , made I Japan. Ако отваряш директно си приготви антифриз за доливане. Иначе източи 1,5 -2.0 л. предварително от пробката на радиатора за да го долееш после и си ОК. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Къде е пробката??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 в долната лява част на радиатора. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginoo Posted October 30, 2017 Share Posted October 30, 2017 Здравейте, При мен изглежда че проблема изчезна след смяна на термостата, иначе марката и модела който е дал колегата в поста по-горе е съвместим с този който беше монтиран. Този който извадих при смяната:https://www.alibaba.com/product-detail/thermostat-SMW313946-for-great-wall_60456732438.html с номер на производител: SMW313946 Поздрави Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.