Jump to content

ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Привет, имам следният въпрос при смяна на гуми има ли някаква специфика заради датчиците за налягане, т.е. може ли да се извърши при всеки гумаджия или трябва да се използва само оторизиран сервиз?

И гумаджията да внимава да не ги счупи като бърка с желязото. Защото преди години един така ми строши датчика на едното колело на реното и май не взе заплата за един месец.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравей, приятел си купи Ховър 6.  Качихме се да се похвали. След като вдигна 120км в час се появява неприятно пищене. След време това се изключва. Искам да попитам  на какво се дължи това и от къде мога да го изключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, приятел си купи Ховър 6.  Качихме се да се похвали. След като вдигна 120км в час се появява неприятно пищене. След време това се изключва. Искам да попитам  на какво се дължи това и от къде мога да го изключа.

Само в Сервиза със обслужването на 5000 км. Поне аз тогава го изключих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прав е колегата Superlud. Въпрос е на смяна на софтуера. Не би трябвало да е проблем смяната и преди първото обслужване, но ще се наложи посещение на оторизиран сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 5000км ще ти махнат пищенето. По добре не вдигай над 120 до тогава ако искаш да я караш дълго тази кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Позволих си да кача снимката във фен фейсбук страницата на форума, надявам се да нямаш нищо против и да качваш още снимки :)


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Е какво сега.... ще излезе, че има само един собственик на Н6 тук във форума ли?... тц тц тц...

 

Мен тъкмо започна да ме хапе главата за това "чудо" на модерната Китайско-Българска инжинерна мисъл и няма почети нищо за Н6 тук... Е освен голямото количество родилни дефекти, за които прочетох в тези 17 страници (да не повярва човек как се навих да чета толкова много :D ). Сравнено с много мразеният от вас Duster (който карам вече две години, ама ми омръзна, а и аз съм едричак човек...) то си е много труден избор... 

Колега g.genov, някакво развитие с твоя екземпляр?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво сега.... ще излезе, че има само един собственик на Н6 тук във форума ли?... тц тц тц...

 

Мен тъкмо започна да ме хапе главата за това "чудо" на модерната Китайско-Българска инжинерна мисъл и няма почети нищо за Н6 тук... Е освен голямото количество родилни дефекти, за които прочетох в тези 17 страници (да не повярва човек как се навих да чета толкова много biggrin.png ). Сравнено с много мразеният от вас Duster (който карам вече две години, ама ми омръзна, а и аз съм едричак човек...) то си е много труден избор... 

Колега g.genov, някакво развитие с твоя екземпляр?

 

Здравей,

 

и аз съм с Н6-ца, само че бензин/газ . Ако имаш желание можеш да прочетеш и  "моята" тема( https://forums.gwm-bg.com/topic/1023-%d0%bc%d0%bd%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-%d0%b7%d0%b0-h6-15t/  ) . Като цяло съм доволен от колата - все пак не е премиум марка, за да имам чак кой знае какви очаквания, но за парите си бих казал, че е много добра . И аз съм едричък ( 198см - 96кг ) , бих казал, че волана можеше да се издърпва още малко по-близо до шофьора за да е по-удобно, иначе си се хващам на шофьорското място :) . Бях тествал и варианта без шибедах - там е малко по-висок , като че ли , тавана .

Преди да взема Н6-цата си бях харесал и аз Дъстър, но след като направих тест-драйв-а Дачията отпадна категорично ( лично мнение - Н6-цата е много по-красива както интериор, така и екстериор). Според мен си заслужава покупката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво сега.... ще излезе, че има само един собственик на Н6 тук във форума ли?... тц тц тц...

 

Мен тъкмо започна да ме хапе главата за това "чудо" на модерната Китайско-Българска инжинерна мисъл и няма почети нищо за Н6 тук... Е освен голямото количество родилни дефекти, за които прочетох в тези 17 страници (да не повярва човек как се навих да чета толкова много biggrin.png ). Сравнено с много мразеният от вас Duster (който карам вече две години, ама ми омръзна, а и аз съм едричак човек...) то си е много труден избор... 

Колега g.genov, някакво развитие с твоя екземпляр?

От месеци не съм имал никакви проблеми ама чак не смея да напиша за това smile.png
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша чак сега че нещо се бъгнал форума и не мога да се логна от вкъщи или от кадето и да било в общи линии... само в офиса си стои логнат та мога да пиша smile.png

Вчера бях до представителството тук в Пловдив да видя как стоят нещата с BuyBack и цената за нова Н6 и понаучих доста неща... 

Като за начало това китайският инженерен гений е нещо уникално... smile.png Как не успяха да сложат един бутон за палене ами просто жградили клуча за запалването?!?...

Мултимедията (стандартната) е пълен абсурд... точно 10 секунди с нея и ми идеше да се застрелям... Показаха ми и нажигацията нооооо.... явно колата беше седяла доста на слънце и тъча неще се е..ваше... iGO-то не поиска да тръгне. остана на един екран на който трябва да се натисне Да или Не и до там... Андроид... Китайски... Но това с малко софтуерни ритници сигурно схте се пооправи... малко...

Сравнено с Дъсти имам следните други наблюдения:

 

1. Навигацията на Дъстъра макар и на Windows CE е на LG и се монтира и на Рено така че работи доста прилично и няма забивания, замисляния и тн.

2. На пръв поглед Н6 е по просторен (поне шофьорското място) и най вече ми е по-удобно да си облегна десния крак на конзолата (на Дъсти поради формата на центреалната конзола все е на един ръб) но нямаха кола за тест драйв (дали я на някого) и ще ми се обадят тези дни когато е при тях за да я пробвам.

3. Поради някакви неведоми пътища не е възможно да нямаш кожа на премиум модификацията... странна работа... Дори Дачия ти позволяват да си комбинираш екстрите както ти е удобно.

4. Подлакътниците... верно Дъстър-а няма по дефолт ама поне хората предлагат и е много убобен... Тези извинения за подлакътници на Н6 ще се чудя какво да ги правя в последствие, въпреки че имам вече първична идея... smile.png

5. Визията на Н6 е по-симпатична от на Дъстър въпреки че карам така наречената втора серия с новите фарове...

6. Според дилъра, тези ЛЕД ДРЛ + халоген са на ОСРАМ (може и  "О СРАМ"  biggrin.png  ) Но не съм решил за тях все още... все пак 950лв си е пладнешки обир...

7. Стелките (гумените) сигурно са позлатени... за 135лв ... Аз за Дъстър-а си бвх купил отделно (скъпи уж) за 65лв. 

8. Хареса ми волана че се движи и напред/назад освен нагоре/надолу. Доста по-удобно е.

9. Пак за навигацията... 1350лв за това чудо незнам дали са добра идея... По новия му модел се продава в Алиекспрес за по $3хх ... 4 Ядрен процесор на 1.6GHz 1024х600 Екран, и най вече Андроид 5.1.1 ... Иначе предният панел е абсолютно същият!

 

Че бая помрънках тук така си е... ама все пак си е симпатично возило! Ако нещата с BuyBack-а се получат ще има какво да си човъркам biggrin.png

BTW: има няколко белега по които може да се разбере колата дали е правена в България или е дошла от Китай:

1. Металните ленти на праговете. Ако пише Great Wall е Българска, ако пише HAVAL е от Китай.

2. от дясната страна на колоната между вратите има лепанка с налягането на гумите. На тези от Ловеч е чисто черна и няма Китайско писмо по нея...

3. На Китайските Н6-ци отзад на капака пише само Н6 и нищо друго, докато на Българските вси пише Great Wall, Hover, H6, 2.0TCI (за дизела)

 

Повече ще мога да кажа след като го покарам тези дни...

Редактирано от orionbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

и аз съм с Н6-ца, само че бензин/газ . Ако имаш желание можеш да прочетеш и  "моята" тема( https://forums.gwm-bg.com/topic/1023-%d0%bc%d0%bd%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-%d0%b7%d0%b0-h6-15t/  ) . Като цяло съм доволен от колата - все пак не е премиум марка, за да имам чак кой знае какви очаквания, но за парите си бих казал, че е много добра . И аз съм едричък ( 198см - 96кг ) , бих казал, че волана можеше да се издърпва още малко по-близо до шофьора за да е по-удобно, иначе си се хващам на шофьорското място smile.png . Бях тествал и варианта без шибедах - там е малко по-висок , като че ли , тавана .

Преди да взема Н6-цата си бях харесал и аз Дъстър, но след като направих тест-драйв-а Дачията отпадна категорично ( лично мнение - Н6-цата е много по-красива както интериор, така и екстериор). Според мен си заслужава покупката smile.png

Благодаря за четивото smile.png

Иначе нямам някакви космически очаквания... Единственото което искам е това което го има в колата да работи НОРМАЛНО и да не създава проблеми. Колегата g.genov спомена за проблеми с кожата по интериора... Това не е нормално на автомобил струващ над 40 хиляди лева... Дано да е било детски проблем за модела и сега вече да не е така но ще видим...

Редактирано от orionbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайският инженер можеше наистина да сложи едно бутонче, като на рено а не това копче от врата на тоалетна smile.png

 

1. Музиката на мултимедията без навигация е по-добра.

2. H6 освен тове е и много по-просторен и отзад. В дъстера ако седнеш отзад си все едно заврян в кокошарник.

3. Мисля, че с кожа и седалки на премиум ще си много по-доволен. Кожата на всеки 4 месеца ходя да ми я мажат с разни препарати и за сега спря да се амортизира.

4. Подлакътниците можеше да бъдат една идея по-ергономични но пак добре, че ги има.

5. H6 е наистина по-красивата джипка.

6. Аз си сложих тези LED на "О! СРАМ" ... скъпи са а и допълнителният дистанционен рефлектор, който се поставя с тях е буклук. Пада му покритието и моя го сменят вече 2 пъти. Но пък повярвай ми след първото 3 часа каране в мъгла, решението да ги сложа го взех много бързо. Но пък да продаваш автомобил джипка с високо поставени фарова без фарове за мъгла е пълен абсурд!

7. Стелките .... о да стелките ... комплект 4 стелки от CRV взех за 90 лева и пасват чудесно ... стлека за багажника пак от CRV взех и нея за 90лева ... и тя пасва чудесно. Дали пък китайцитр не са крали нещо и от CRV smile.png

8. Волана е готин няма спор.

9. Въобще не си заслужават парите тези навигации, които ще ти предложат.

 

Моят H6 е от първите закупенви в БГ. На прага пише HAVAL, VIN кода ми показвасъщо, че е произведен и асемблиран в Китай, отзад имам надписи Great Wall, Hover, H6, 2.0TCI но това са само лепенки без която нямаше да го купя хахаххаа. Спорд мен моят е сглабян в Китай въпреки, че 10 човека от Митвас и Литекс ме убеждаваха в обратното. Ако успея да докажа, че е сглобен в Китай ще им скъсам шушоните!

 

 

 

Пиша чак сега че нещо се бъгнал форума и не мога да се логна от вкъщи или от кадето и да било в общи линии... само в офиса си стои логнат та мога да пиша smile.png

Вчера бях до представителството тук в Пловдив да видя как стоят нещата с BuyBack и цената за нова Н6 и понаучих доста неща... 

Като за начало това китайският инженерен гений е нещо уникално... smile.png Как не успяха да сложат един бутон за палене ами просто жградили клуча за запалването?!?...

Мултимедията (стандартната) е пълен абсурд... точно 10 секунди с нея и ми идеше да се застрелям... Показаха ми и нажигацията нооооо.... явно колата беше седяла доста на слънце и тъча неще се е..ваше... iGO-то не поиска да тръгне. остана на един екран на който трябва да се натисне Да или Не и до там... Андроид... Китайски... Но това с малко софтуерни ритници сигурно схте се пооправи... малко...

Сравнено с Дъсти имам следните други наблюдения:

 

1. Навигацията на Дъстъра макар и на Windows CE е на LG и се монтира и на Рено така че работи доста прилично и няма забивания, замисляния и тн.

2. На пръв поглед Н6 е по просторен (поне шофьорското място) и най вече ми е по-удобно да си облегна десния крак на конзолата (на Дъсти поради формата на центреалната конзола все е на един ръб) но нямаха кола за тест драйв (дали я на някого) и ще ми се обадят тези дни когато е при тях за да я пробвам.

3. Поради някакви неведоми пътища не е възможно да нямаш кожа на премиум модификацията... странна работа... Дори Дачия ти позволяват да си комбинираш екстрите както ти е удобно.

4. Подлакътниците... верно Дъстър-а няма по дефолт ама поне хората предлагат и е много убобен... Тези извинения за подлакътници на Н6 ще се чудя какво да ги правя в последствие, въпреки че имам вече първична идея... smile.png

5. Визията на Н6 е по-симпатична от на Дъстър въпреки че карам така наречената втора серия с новите фарове...

6. Според дилъра, тези ЛЕД ДРЛ + халоген са на ОСРАМ (може и  "О СРАМ"  biggrin.png  ) Но не съм решил за тях все още... все пак 950лв си е пладнешки обир...

7. Стелките (гумените) сигурно са позлатени... за 135лв ... Аз за Дъстър-а си бвх купил отделно (скъпи уж) за 65лв. 

8. Хареса ми волана че се движи и напред/назад освен нагоре/надолу. Доста по-удобно е.

9. Пак за навигацията... 1350лв за това чудо незнам дали са добра идея... По новия му модел се продава в Алиекспрес за по $3хх ... 4 Ядрен процесор на 1.6GHz 1024х600 Екран, и най вече Андроид 5.1.1 ... Иначе предният панел е абсолютно същият!

 

Че бая помрънках тук така си е... ама все пак си е симпатично возило! Ако нещата с BuyBack-а се получат ще има какво да си човъркам biggrin.png

BTW: има няколко белега по които може да се разбере колата дали е правена в България или е дошла от Китай:

1. Металните ленти на праговете. Ако пише Great Wall е Българска, ако пише HAVAL е от Китай.

2. от дясната страна на колоната между вратите има лепанка с налягането на гумите. На тези от Ловеч е чисто черна и няма Китайско писмо по нея...

3. На Китайските Н6-ци отзад на капака пише само Н6 и нищо друго, докато на Българските вси пише Great Wall, Hover, H6, 2.0TCI (за дизела)

 

Повече ще мога да кажа след като го покарам тези дни...

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LGWDAEN52EG989456

 

Според няколко декодера е правен в Китай но може и да има грешка някаква защото според този VIN H6цата ти е пикап  :)

Редактирано от orionbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва бая да се заиграя с ъглошлайфа за да стане пикап smile.png

Няма да ти разправям колко ме оглеждаха и си шушукаха турските граничари и митничари, като им дадох талона на който пише TRUCK

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва бая да се заиграя с ъглошлайфа за да стане пикап smile.png

Няма да ти разправям колко ме оглеждаха и си шушукаха турските граничари и митничари, като им дадох талона на който пише TRUCK

 

:D Ще да е било весело...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питанка!

Някой имал ли е проблем със START/STOP системата, като да огасне при спиране и да не иска да запали при натискане на съединителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях на пробно шофиране и ето малко вчипитления...

 

1. Иииии много жега! :) Климатика на мах и не може да смогне ама и тестовия автомобил черен... На всичкото отгоре и ми завря Д-то... ама то може и да беше от факта че някой ми беше изиграл номер и ми беше пуснал подгряването на седалката :D

2. Каточели мястото за шофьора е горе долу същото като на Дъстър-а ми, но има повече възможности за настройка на волан и седалка а и по удобната за крака ми средна конзола дават чуство за повече комфорт и простор. 

3. Колегата valkata86 правилно е установил, че тавана на Premium е по-нисък (около 3 - 4 см) и това наистина е заради механиката на люка за картечницата :D

4. Повозиха ме из нивите и въпреки че не беше кой знае колко оф-роуд Н6 се представи добре.

5. Екрана на мултимедията е невидим на слънце... :(

6. Start/Stop системата е интересно нещо! Не бях карал кола с подобно чудо до сега. Гъзарийка... :)

7. Незнам защо но ми се стори доста по тромав от Дъстъра... Едно че на Дъсти в общи линии се тръгва от втора а и ускорението не беше толкова ... ами как да го обясня... нямаше толкова ряз... Най вероятно след малко практика ще усетя мотора и ще се получат нещата...

8. Тоя индикатор за превключване на скоростите нещо не е в час... ако го слушам все в турбо дупката ще си стоя и тези 1700кг. ще се тътрят доста бавно...

 

Тия дни ще знам ще ставам ли пълноправен член на форума или ще продължавам да си карам мойто бу...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питанка!

Някой имал ли е проблем със START/STOP системата, като да огасне при спиране и да не иска да запали при натискане на съединителя?

АЗ Да. според груби сметки по веднъж на около 8000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...