JI_GIT Отговорено 20 Март, 2015 Share Отговорено 20 Март, 2015 Точно така - като се постопли и всичко ще си е на място, ако не са от кофти материал, разбира се /може да се очаква/. Просто маслото става твърде гъсто и не работят коректно. Ако все пак на тия години си пораснал, кажи какво хапваш да пробвам и аз . 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 21 Март, 2015 Share Отговорено 21 Март, 2015 В студено време е нормално да се влоши работата на всякакви неща, работещи с масло. И 19-ката и сценика и еспейса на брат ми и пасата на брат'чеда го имат тоя проблем.Факт, че при много по-студено време не си удрях главата, а сега имам цицина. Според мен е защото не знам как се ползва съединителя. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xyz Отговорено 25 Март, 2015 Share Отговорено 25 Март, 2015 ? към пост 244 на g.genov - http://forums.gwm-bg.com/topic/870-впечатление-от-н6/?p=11970 Колега, успя ли да си подкараш obdII-то. Подариха ми едно и без проблеми се чифтосаха с телефона, но никаква стрелка не помръдва на дисплея, а ми се иска да поразгледам какво става с двигателя защото напоследък разходът ми не пада под 8л. - като 2/3 от движеието ми е извънградско и щадящо. При градското охладителната течност се загрява до работна температура (по даттчика от таблото) едва след като измина около 8 -10 км. Това е като за някой огромен радиатор или повреден термостат. При теб така ли прави? Прочетох внимателно впечатленията ти от колата. За разлика от теб аз съм върл противник на екстрите по автомобилите, защото моето убеждение е, че колкото повече екстри има, толкова повече главоболия създават. Предишната ми кола (MB W202) беше дори без ел. стъкла, голям зор беше докато си я намерих такава, но 10 години си я карах с кеф и никакъв гаден номер не ми врътна. Сега като се метна на Големия Вол първата ми работа е да изключа от бутона SS системата. Някои екстри правят странни номера. Например на Н6 за около месец и половина ми изчезна дисплея. Таман посвикнах с камерата за обратното гледане и хоп - няма никой. Радиото си работи, превключва на ВТ, но дисплеят стои тъмен и трябва да гадаеш на каква функция от мултимедията си. Рисетването не дава никакъв резултат. Ходих до сервиза, чудиха се какво му е и решиха да го сменят. След няколко дни ми се обадиха да отида, защото от завода им изпратили някакъв по-специален чалъм за рисетване. В същия ден, още при първото стартирае на двигателя дисплеят оживя. През следващите няколко дни всеки момент го очаквах пак да изчезне, но да чукам на дърво си работи вече 3-ти месец. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobson71 Отговорено 27 Април, 2015 Share Отговорено 27 Април, 2015 Привет, колеги Някой беше споменал, че си е поръчал гумени стелки за H6. Може ли да дадете повече подробности дали отпред на шофьорското място прилягат добре и дали не се изместват лесно. Благодаря Ви предварително. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 8 Май, 2015 Share Отговорено 8 Май, 2015 Да аз си купих от CRV прилягат добре и ДА приплъзват напред под педалите и е пълен ташак без извинение. Привет, колеги Някой беше споменал, че си е поръчал гумени стелки за H6. Може ли да дадете повече подробности дали отпред на шофьорското място прилягат добре и дали не се изместват лесно. Благодаря Ви предварително. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 8 Май, 2015 Share Отговорено 8 Май, 2015 Само кодовете на грешките чете. Нищо друго не работи. Явно GW има някакъв собствен протокол който е извън всякакви стандарти. ? към пост 244 на g.genov - http://forums.gwm-bg.com/topic/870-впечатление-от-н6/?p=11970 Колега, успя ли да си подкараш obdII-то. Подариха ми едно и без проблеми се чифтосаха с телефона, но никаква стрелка не помръдва на дисплея, а ми се иска да поразгледам какво става с двигателя защото напоследък разходът ми не пада под 8л. - като 2/3 от движеието ми е извънградско и щадящо. При градското охладителната течност се загрява до работна температура (по даттчика от таблото) едва след като измина около 8 -10 км. Това е като за някой огромен радиатор или повреден термостат. При теб така ли прави? Прочетох внимателно впечатленията ти от колата. За разлика от теб аз съм върл противник на екстрите по автомобилите, защото моето убеждение е, че колкото повече екстри има, толкова повече главоболия създават. Предишната ми кола (MB W202) беше дори без ел. стъкла, голям зор беше докато си я намерих такава, но 10 години си я карах с кеф и никакъв гаден номер не ми врътна. Сега като се метна на Големия Вол първата ми работа е да изключа от бутона SS системата. Някои екстри правят странни номера. Например на Н6 за около месец и половина ми изчезна дисплея. Таман посвикнах с камерата за обратното гледане и хоп - няма никой. Радиото си работи, превключва на ВТ, но дисплеят стои тъмен и трябва да гадаеш на каква функция от мултимедията си. Рисетването не дава никакъв резултат. Ходих до сервиза, чудиха се какво му е и решиха да го сменят. След няколко дни ми се обадиха да отида, защото от завода им изпратили някакъв по-специален чалъм за рисетване. В същия ден, още при първото стартирае на двигателя дисплеят оживя. През следващите няколко дни всеки момент го очаквах пак да изчезне, но да чукам на дърво си работи вече 3-ти месец. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 8 Май, 2015 Share Отговорено 8 Май, 2015 (Редактирано) Значи в почивни дни, както казаха от Митвас на H6 дисплея на мултимедията не работи защото си почивал като нас. Но по-забавното е, когато сутрин прекалено рано искаш да влезеш в автомобила а той спи и не може да се събуди и ти седиш като кияк до него. А пък най-забавното и особено опасно при катастрофа е, когато колата реши, че е рано да си ходиш и не иска да отвори вратите за да излезеш. Очаквам и неочакваното от тази кола. Вече не мога и да се ядосвам направо изпадам в истеричен смях :) :) П.П. Всичко това, както и свиренето на ремък и ролки на 7000км, свиренето на спирачките на 2000км, буксуването на съединителя на 5000км, отказа на ел. седалката да работи и куп други забавни неща са документирани с HD видео и звук. П.П.2 Само миризмата на съединителя не можах да запиша за да го усетите Редактирано 8 Май, 2015 от g.genov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 8 Май, 2015 Share Отговорено 8 Май, 2015 (Редактирано) А още по-забавно ми стана, когато от началството на Митвас ме посъветваха, че най-добре да я продам тази кола и да се оттърва от мъките за винаги. Редактирано 8 Май, 2015 от g.genov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobson71 Отговорено 8 Май, 2015 Share Отговорено 8 Май, 2015 Да аз си купих от CRV прилягат добре и ДА приплъзват напред под педалите и е пълен ташак без извинение. Мерси за информацията колега, и моите от Бриколаж приплъзват. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobson71 Отговорено 8 Май, 2015 Share Отговорено 8 Май, 2015 Относно дисплея и при мен на 6 май - "почивен ден", реши да почива, но след като му дадох рестарт отново тръгна. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 8 Май, 2015 Share Отговорено 8 Май, 2015 Моя си почиваше на 1-ви май Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 8 Май, 2015 Share Отговорено 8 Май, 2015 Мисля да им залепя по една лента велкро отдолу за да залепва за тапицерията на пода. Мерси за информацията колега, и моите от Бриколаж приплъзват. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 8 Май, 2015 Share Отговорено 8 Май, 2015 Мултимедията продължава да си губи настройките, часовници, еквалайзери и така. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 9 Май, 2015 Share Отговорено 9 Май, 2015 Светлия салон е много красив но се цапа много и кожата не подлежи на никакво почистване с никакви препарати. Не знам каква е тая кожа. Даже се съмнявам дали е зацапано или вече износено. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 9 Май, 2015 Share Отговорено 9 Май, 2015 (Редактирано) И при мен загрява бавно. Явно си е такъв двигателя. Зимата за да се стопля разчитам на топлите седалки Мултимедията вече ми я смениха веднъж а сега май се налага да го направят вотри път. Не знам дали има смисъл да слагат същата защото явно е пълен шит. Както казах още в първите ми мнения за този автомобил ... аз съм програмист и до колкото знам добри програмисти китайци няма! Софтуерно тази кола е пълен абсурд но иначе механично е здрава за сега. Иначе за дисплея не бързай да се радваш. Моя огасна за първи път точно пред сервиза на митвас. Тогава тръгна сам след два три рестарта на колата ... няколко месеца нямаше проблеми и сега вече гасне и не тръгва без ресет с кламер в дупката за ресет. Да не говорим, че и дисплея е пълен ама пълен боклук на светло не се вижда нищо. П.П. От познати каращи служебни H6 също ми казаха, че им гаснат дисплеите и ги ресетват за да тръгнат. Явно това не е изолиран случай и е редно производителя да вземе мерки. ? към пост 244 на g.genov - http://forums.gwm-bg.com/topic/870-впечатление-от-н6/?p=11970 Колега, успя ли да си подкараш obdII-то. Подариха ми едно и без проблеми се чифтосаха с телефона, но никаква стрелка не помръдва на дисплея, а ми се иска да поразгледам какво става с двигателя защото напоследък разходът ми не пада под 8л. - като 2/3 от движеието ми е извънградско и щадящо. При градското охладителната течност се загрява до работна температура (по даттчика от таблото) едва след като измина около 8 -10 км. Това е като за някой огромен радиатор или повреден термостат. При теб така ли прави? Прочетох внимателно впечатленията ти от колата. За разлика от теб аз съм върл противник на екстрите по автомобилите, защото моето убеждение е, че колкото повече екстри има, толкова повече главоболия създават. Предишната ми кола (MB W202) беше дори без ел. стъкла, голям зор беше докато си я намерих такава, но 10 години си я карах с кеф и никакъв гаден номер не ми врътна. Сега като се метна на Големия Вол първата ми работа е да изключа от бутона SS системата. Някои екстри правят странни номера. Например на Н6 за около месец и половина ми изчезна дисплея. Таман посвикнах с камерата за обратното гледане и хоп - няма никой. Радиото си работи, превключва на ВТ, но дисплеят стои тъмен и трябва да гадаеш на каква функция от мултимедията си. Рисетването не дава никакъв резултат. Ходих до сервиза, чудиха се какво му е и решиха да го сменят. След няколко дни ми се обадиха да отида, защото от завода им изпратили някакъв по-специален чалъм за рисетване. В същия ден, още при първото стартирае на двигателя дисплеят оживя. През следващите няколко дни всеки момент го очаквах пак да изчезне, но да чукам на дърво си работи вече 3-ти месец. Редактирано 9 Май, 2015 от g.genov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 9 Май, 2015 Share Отговорено 9 Май, 2015 (Редактирано) И въобще не се заблуждавайте, че тези автомобили се произвеждат в България и още по-малко, че има части на склад Чувам ли смях в залата? Също така се надявам Litex Motors да си дават сметка, че проблема с неотварянето и неотключването на вратите при огасване на двигателя ако се случи при катастрофа е изключително опасно. А до колкото знам колата трябва да има и такава екстра при катастрофа да се отключват вратите. Дано не ми се налага никога да разбирам дали ще се отключи или не! Надявам се поне аербеците да работят и да не са, като дисплея. Дано и това не ми се налага да разбирам. Редактирано 9 Май, 2015 от g.genov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 10 Май, 2015 Share Отговорено 10 Май, 2015 Ужас колега, съжалявам за проблемите ти. Излизам че колата е пълен боклук. Има ли въобще нещо, което ти допада ?Аз мислех много да сменя моята ц10 с H2, но ти крайно ме караш да се замислям. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 10 Май, 2015 Share Отговорено 10 Май, 2015 До колкото става ясно от "премеждията" на колегата @g.genov софтуера е пълен боклук и тук просто няма как да не си зададем въпроса : Какво , аджеба , дремат т.н. "производители" от Литекс Моторс , че не си направят собствена версия за Европа ?! Едва ли софтуера е по сложен от този на един смартфон , а за тях се пишат версии за различните райони , правят се ъпдейти и фиксове и това за нещо дето струва 200-500$ , просто нямам думи ! Явно тук целта е не да се правят качествени автомобили , а качествено да се перат пари май ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Май, 2015 Share Отговорено 11 Май, 2015 (Редактирано) Да напишеш софтуер не е толкова трудно ако знаеш какво правиш, или казано с други думи ако знаеш какво трябва да прави софтуера си свършил работата на 50%. Механична част се краде лесно. Взимаш и размерите тестваш метала и си ти. Софтуер се краде трудно трябва да се мисли повечеко. П.П. И един виц от мен: Отива собственик на Great Wall в оторизиран сервиз на марката и казва. Здравейте искам да си купя нови чистачки. Отговарят му: Какви искате? Оригинални китайски или менте Bosch? Редактирано 11 Май, 2015 от g.genov 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Май, 2015 Share Отговорено 11 Май, 2015 Просто казано. Там където е крадено от други фирми фсичко е перфектно. Там където е трябвало да се помисли защото не може да се открадне ... пълна издънка. А нещата, които са консуматив като накладки, съединител, ремъци, чистачки ... много зле. Дано да има по-качествени ментета за да не се налага да се подменят с оригинални китайски Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 16 Май, 2015 Share Отговорено 16 Май, 2015 няма страшно - части аналози -бол,ама това за моя Н5. Искрено се надявам при Н6 китайчетата да не са се правили на майстори, а да са откраднали отнякъде . При мен засега всичко работи перфектно, а не е като да не е бил в гадни условия. Камери, дисплеи - всичко работи! Държелив се оказа или имам невероятен късмет /за първи път ще е/. Само рестарта на медията, като паля след продължително време на контакт е налице, но това е бял кахър, а и вече свикнах и ми стана навик. Баси, какво нещо - колата да ти изгражда навици... Но както и да е - хардуера е на ниво, а мен това ме интересува. На 60к.км нямам оплаквания. Следват ъпгрейди /те май вече започнаха/. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 7 Юли, 2015 Share Отговорено 7 Юли, 2015 Вече ми пее и аксиалният лагер на съединителя. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 7 Юли, 2015 Share Отговорено 7 Юли, 2015 Качество ... китайско! 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobson71 Отговорено 12 Септември, 2015 Share Отговорено 12 Септември, 2015 Привет, имам следният въпрос при смяна на гуми има ли някаква специфика заради датчиците за налягане, т.е. може ли да се извърши при всеки гумаджия или трябва да се използва само оторизиран сервиз? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 12 Септември, 2015 Share Отговорено 12 Септември, 2015 важно е да не объркат местата на датчиците - всеки си е за съответното колело. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.