Jump to content

ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6


Recommended Posts

А чистачките се пускат сами когато си искат без да вали и капка дъжд!

Тая работа вече "намирисва" повече на калпав сензор, отколкото на индийски софт, но може и двете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Start/Stop системата от вчера се държи странно. Карал съм 10-тина километра вчера. Автомобила е загрял отдавна. Спирам някъде и гася. Връщам се след 5 мин и паля автомобила. Нормално лампата SS в началото е оранжева. Потеглям и както винаги след 50-100 метра лампичката SS светва зелено и аз имам Start/Stop. Продължих да карам със загрелия си максимално двигател и след още 500 метра шофиране лампата SS светна отново орнажево. И така си светеше следващите 10км каране. Отново спрях и огасих двигателя. Запалих пак след 2 мин и потеглих отново с оранжева лампа SS. Лампата SS светна зелено след 20 метра и отново след около още 100-200 Метра светна оранжево. От тук на сетне минах още 60км и тя повече не светна в зелено?!?!?! Прибрах се в София и спрях пред един магазин да пазарувам. Върнах се след 20 мин. запалих и SS светна оранжево потеглих и след първите 50 метра светна зелено но остана така следващия 1км докато се прибера.

 

Чистачките ...

Вчера никъде не ме е валяло дъжд а чистачките са на Auto. Автомобила е перфектно изчистен.

Два пъти ми се случи да запаля автомобила и 3 метра след потегляме чистачките се пускат сами и правят един цикъл незнайно защо може би проверяват там ли е стъклото?!

Още 3 пъти чистачките се пуснаха с по един цикьл по време на движение (предполагам играят на бейзбол с мухите), като първите два пъти на кръстовище в завой. Викам си сигурно в завоя съм бутнал лостчето на чистачките!? Съмнявах се да съм толкова голям кретен защото, когато завивам държа волана с една ръка и го притискам само с длан без да си навирам пръстите отзад. Това е навик след, като в далечната 95 година слезнах от камиона ГАЗ и след него всеки волан ми се струваше, като волан на играчка. Да но уви! Третия път чистачките се пуснаха на абсолютно прав участък на влизане по магистралата в София около Нови Хан.

Това поведение на чистачките заедно с предното, когато се заковаваха на средата на стъклото за да ме гледат какво правя е малко странно и е от няколко дни.

 

Аз предполагам каква е причината за странното поведение на Start/Stop системата и чистачките ми но ще изчакам да ми кажат специалистите в сервиза.

 

П.П.

Забравих да кажа ... двата от пътите чух, че Start/Stop системата спря (лампата светна оранжево) придружена с кратко еднократно писукане от таблото.

 

 

П.П.2 (в кръгъ на шегата)

Според мен някъде под капака при сглабянето на колата в "Китай" са забравили някой дребен китаец и той сега ми върти номера! ;) Опитвам се да гледам на нещата от забавната им част за да не побеснея и да не влеза през портала на завода в село Баховица със 100км/ч за да я върна в родилното.

 

П.П. 3

Искрено се надявам и момчетата сглабящи колите в Баховица да не са възпитаници на един мой стар учител по практика в механотехникума в Ловеч паралелка ДВГ. Това би обяснило всичко!

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес минах още 20-30км и всичко е наред ... не знам какво става?!

Старт/Стоп-а работеше чистачките не са помръдвали без причиниа.

Май ще спра да и обръщам внимание на капризите за да не се ядосвам само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Подкрепям те и за включването на медията без контакт и за подсветката на екранчето при директно осветяване отвън, но ако Niki-25 се чуди защо при теб няма някои екстри, които ги има на Н5-2007 (внос от Италия ако не греша), излиза, че тук идват "орязани" неща. Пак ще влизаме в конспирации... и ще чакаме 5г. да изтече гаранцията за да отключим разни вградени екстри.

Колега моят си е чист внос от Китай и това ме радва до някъде :) А относно екстрите които ги нямате,а са налични в компютара на колата и си платил за тях Литекс Моторс трябва да ги отключат.

 

 

Днес минах още 20-30км и всичко е наред ... не знам какво става?!

Старт/Стоп-а работеше чистачките не са помръдвали без причиниа.

Май ще спра да и обръщам внимание на капризите за да не се ядосвам само.

Колега според мен е хубаво да отидеш до Мит Вас и да ти направят една диагностика и ако има натрупани грешки да ги изчистят,все пак ти си програмист и си запознат с всичките тези неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генов,

Ако искаш, заповядай в офиса да направим един повторен инструктаж за ползване на автомобила и принципите на работа на отделните системи.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генов,

Ако искаш, заповядай в офиса да направим един повторен инструктаж за ползване на автомобила и принципите на работа на отделните системи.

Поздрави!

Не е нормално SS системата да светне зелено след потегляне и след 500 метра без да съм спирал никъде да светне отново оранжево и да остане така следващите 60км.

Както и не е нормално чистачките ми да се пускат самички без да има и капка дъжд.

 

Можете да ме инструктирате колкото искате но ще е чудесно и да предоставяте на клиентите си ръководство за позлване на автомобила, както правят всички в цивилизования свят. Мисля, че това сте длъжни да правите по закон. Защото аз няма как да знам, че е нормално чистачките ми да се спират в средата на предното стъкло. Сигурно някъде в ръководстово за експлоатация бихте го написали, като нормална функционалсност на системата. А ако толкова много желаете да не пиша по форумите вземете ми подарете един тестов автомобил за да ви сервирам всички тея ЕКСТРИ само на вас. Но когато съм си сложил задника за 45000 лева е редно най-малкото да ми дадете отговор защо ми свети лампата на ESP и автомобила влиза в сервизен режим а не просто да ми кажете "софтуерен проблем". Може би в ръководството е редно да се напише, че радиото се държи малоумни при определени настройки.

 

Аз го казах. Автомобила е чудесен и остава във всеки докоснал се до него невероятно първо впечатление. Постарайте се и второ да е такова.

 

Редно и крайно време е също да махнете онази малоумщина, която при достигане на 120км/ч започва да пищи. Все пак не сме в Китай.

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И днес чистачките ми се пуснаха 5-6 пъти самички без да вали и капка дъжд :) ... забелязах, че това се случва в по-остър завой или на кръстовище при завиване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колега трябва да ходиш в сервиза и да погледната лентовия кабел на лостчетата и да го оправят :)

Ужас!

Иде ми да се застрелям, ако това е причината.

Добре, че нямам пистолет под ръка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас!

Иде ми да се застрелям, ако това е причината.

Добре, че нямам пистолет под ръка :)

Колега поне аз така го мисля,а за другото не го прави,че ще създадеш работа на близките ;) ;) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не разбирам защо се тормозиш толкова да мислиш технологията къде какъв проблем има колата, все пак имаш гаранция, колата не е както трябва ок, бегай в Митвас разбрах че от там е купена и Я оставяй, те да се оправят, все пак ти си Я платил, а времето в сервиза нервите кой ще ти плати. Хайде моля ви се, къде живеем :huh:? Що не си знаем правата.

Редактирано от feikot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да омаловажавам проблемите на Н6, но искам да ви уверя, че това далеч не е най-провалилия се автомобил. Не са приятни нещата, но с малко търпение и ОГРОМНО желание от страна на Литекс и представителя (в случая Митвас) могат да бъдат поправени. 

 

Нека не се връщаме назад преди около 1 година и нещо, как имахме доста дружни оплаквания от газови, стъклоповдигачи и др, неща които доста голям процент от ползвателите са забравили. 

 

Разбира се има и случай, които доста добре помним и няма как да забравим с проблеми коли. Но като цяло непоправимите неща са малко.

 

Гласувам с две ръце, че е неприемливо да си вземеш нова кола и да ти къса нервите с нелепо поведение, пък и по-сериозни дефекти. За съжаление това е световна тенденция в много сектори на икономиката. Целта е да си максимално атрактивен, да предлагаш услуги до луната, на приемлива цена, но качеството остава някъде там, в представите на идеалистите. 

 

Наистина не само Митвас, като замесени в случая, но основно Литекс трябва да си гонят нещата. Те са основният доставчик, производител и координатор в този опит за създаване на някакво частично производство на автомобили в България.

 

И Ховера Н5 в книжката има лапичка за ограничение за 120 км/ч, но я няма напрактика. Така че всичко е поправимо, ако се задейства някои чиновник някъде и се синхронизират с кораба майка.

 

Друг такъв пример е в Русия. Там има много промени неща именно защото така са изискванията на местния пазар. Вярно е и това, че сме малък пазар и едва ли ще се затрогнат да свършват нещо за една трошица народ. Но поне нашата, българска компания Литекс Моторс могат да покажат и да има чувството, драгия клиент че някои го е грижа за него, а не сме просто тест пилоти изпитатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека не се връщаме назад преди около 1 година и нещо, как имахме доста дружни оплаквания от газови, стъклоповдигачи и др, неща които доста голям процент от ползвателите са забравили. 

 

 

Колега няма как да забравя тези проблеми, защото при мен голяма част от проблемите още не са оправени и всеки път когато ползвам автомобила ми напомнят това че съм направил огромна грешка закупувайки този автомобил. Даже се появяват и нови проблеми като тракане от двигателя и ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее, май добре, че си купих джипчо на 5 години и 59 ккм и внос от Италия........а мислих да си купувам Н5....Моето правило- Никога нов автомобил, пак се оправда. но колеги според мен за това е гаранцията, до като улегнат нещата.Навремето в университета учих една дисциплина" Надежност на радиоелектронните апаратури", но това важи за всяка техника. Кривата на повредите във функция от времето на съществуване на апаратурата в първите месеци е на мах , до като се синхронизират нещата и после рязко пада и се задържа хоризонтална и на мин. много време- до времето на отказите поради стареене.

Така, че това сложно обяснение дава всичко.

Дребните неща се изглаждат.

Не си мислете, че това е само при тая марка......при всички нови автомобили е така. Мой контрагент си изписа от Япония чисто нова М......дето само не можеше яйца да ти изпържи, за какви пари  ли ,двойно колкото Н5, е и какво иска да я връща...Завижда ми , ката тръгнем по обекти и пресечена местност.

Та така- промишлеността не е като преди 20 години- тези екстри обикновено ти късат нервите, но без тях сега е просто немислимо- климатик, музика, хубави и удобни седалки и возия.

Търпете и ходете до сервиза- настоятелно не ги жалете. Те като ви взеха парите жалеха ли ви???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върнах се от Бургас. Автомобила мина вече над 2000км.

Забелязах, че ограничението 120км/ч вече го няма ... само се изпари.

 

Комфорта при каране на дълъг път е на ниво. 400км не се усещат и пристигам все едно не съм карал 400км.

Проблема с ESP-то и влизането в сервизен режим след посещението ми в Митвас повече не се появи. Онова малоумно държане на радиото след промяна на настройките му вече го няма. Чистачките продължават да се държат странно и понякога да спират не в крайно долно положение а малко по-нагоре. Но понякога.

 

Тествах за малко автомобила по магистрала ... на равно вдигна 180 без проблем но със силния страничен вятър при тази скорост усещането е, като във влакче на ужасите. Според мен страничния борд на гумите е прекалено мек и тези фабрични гуми не са подходящи за високи скорости. А и това е джипка :) не очаквам да вози, като кораба Радецки (разбирай Renault Grand Espace 4), който е със същите габаритни размери но при 210км/ч, е като залепен за асфалта.

Друго, което забелязах при този тест, е че при преминаване на скорост над 120-130км/ч започва да се чува едно фучене на въздуха, като все едно съм отворил прозореца 2мм. Логично е да има подобни анти аеродинамични звуци, когато задните ми врати са монтирани с няколко милиметра по-навън спрямо предните и при джижение напред срещу обтичащия автомобила поток въздух има няколко милиметра ръб, в който въздуха се блъска. Това освен неприятния шум вдига и разхода!!! Инженерите от Китай ако не разбират от аеродинамика могат да ми дойдат на гости да им проведа една много дълга лекция по "Динамика на флуидите" и в частност "Аеродинамика".

Също свързано с аеродинамиката и обтекаемоста на автомобила има нещо тотално сбъркано в аеродинамиката на предното стъкло и чистачките. При скорости над 100км/ч водните капки на предното стъкло се държат странно приковани на стъклото а чистачките в едната посока трият, а като се връща мокрят стъклото.

 

Съветника за превключване на скорости ме разсмя с глас. При потегляне от бензиностанция на магистралата, си ускорявам нормално до 130км/ч достигайки 6-та предавка. Поглеждам дисплейчето и какво да видя ... съветва ме да включа 4-та :). Добре, че не му обръщам внимание! След 20-тина секунди размисли спря да ме съветва да включа 4-та :) Малко по-късно вече карайки в Бургас при 80км/ч ме посъветва да включа 6-та :) Въобще освен качествения саунд колата ми разказваше и вицове :) Добре, че не каза "включи Rally" :)

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що ново 20.

Карах я на автомивка (ако това има значение) за безконтакно външно миене защото ме бяха насрали чайките и гларусите в Бургас.

Измиха колата ... тръгвам от автомивката и какво се случва? Нещо започва неистово да щрака някъде в шофиорската врата или тази зад нея ... все едно се опитва да заключи а не може. Щрак ... щрак ... щрак ... щрак ... придружено с изгасването на светещата количка на таблото. И не спира. Минах 400-500 метра и отбих в страни а това не спира. Излязох без да изключвам от контакт и отворих и затворих всички врати и багажника. Потеглих и това отново не спира да щрака и количката на дисплея да се скрива и появява придружена със щракането. Отново спрях. Угасих двигателя и отново наравих гимнастиката с отварянето и затварянето на вратите. Запалих отново и потеглих а щракането изчезна.

 

П.П.

Незнам вече какво мога да очаквам от малоумния софтуер на този автомобил!?!?!?!?

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е софтуера или проблем с някоя механика. За съжаление пак ще трябва да ходиш до Митвас. Дано ти е близо поне, че са до 18 часа.

 

off: Това работно време на сервизите е много непрактично. Може ли да не работят в събота поне до 14 часа. Но да не се отклоняваме и да спамим темата. Просто някои дано реши да го промени някои ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не смятам да ходя до сервиз. Защото такива проблеми, които се появяват понякога и не могат да бъдат принудително предизвикани в сервизите не могат да ги оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласн за трудно откриваемите проблеми. Личен пример с повдигача на стъклото. Три пъти ходих и като съм там работи. Ефекта е че знаят и ти си сигнализирал, че има проблем. Така имаш пълното право да им кажеш, че не работи. 

 

Най-малкото по телефона се обади. Подай сигнал за да знаят. Току виж взели да се подготвят преди да си отишъл да ти го правят и вече да имат представа с какво си имат работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мисля дали аз съм най-големия карък или на други хора това не им прави впечатление, или такива коли караме 2-ма души в цяла България. Всичко това трябва да има логично обяснение. Но лично аз изключително много се дразня от многото малки малоумни проблемчета. В моя бранш (IT) на това му викаме БЪГОВЕ и обикновенно многото бъгове се появяват в началото на една разработка а ако бъговете ги има и след 2 години означава само едно ... има замесени китайци или индийци или просто е признак на мърлящина. Китайците рядко правят bugfix защото това вдига цената.

Дано спрат да се появяват повече идиотски малки проблеми защото наистина съм изнервен до безобразие.

 

А колкото до това да звъня на някого и да се оплаквам ... повярвайте, писна ми! А те същите хора, които са заинтересовани този автомобил да има добър имидж четат какво се пише тук. О да четат! Лесно е да купиш, откраднеш или плагиатстваш чужда разработка но дори в това се иска да имаш малко мозък в кухината между ушите (мама ви китайска).

 

П.П.

А разхода, който са дали няма нищо общо с действителността! Дори компютъра имам чувството, че лъже, като лясковски циганин.

9.25 разход при 2000км, от които 1300 по магистрала ... ебем ти и разхода!!!

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разхода има много да се говори,като се вземат предвид много много фактори. Първо,колата се разработва,това е много сериозен факт,второ маслата са и от не толкова хубавите,трето,качеството на дизеловото гориво,което зареждаш се различава навярно от това,с което е правен теста.Четвърто-гуми,товар,наклон,външна температура...

 

Покарай 15на хиляди и тогава вече можеш спокойно да кажеш какъв е разхода :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разгледах един Duster. Убедих се, че въпреки проблемчетата, които аз имам с колата не бих я заменил и за 3 Duster-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...