Jump to content

Нов собственик на Hover H5


Recommended Posts

Миналият ден ми се наложи да изтегля един приятел от снега цялото купе се миришеше на съединител появи се нещо като пушек и това подчертавам без много нотоварване .След това се оказа че съединитела почна да отделя много на високо прибрах се и каква беше изненадата ми на сутринта когато джипа не поиска да тръгне нямаше никакъв съединител .В сервиза свалиха съединителя и ми казаха че феродовият диск е на :вестник :демек много износен и тово на 30 000км като 7-8 от тях са минати в режим 4/4 .

 

За такива работи винаги ползвай понижаващи предавки, никога не го оставяй да превърта. Това 30 000км като 7-8 от тях на 4/4 ми звучи малко подозрително, да не би да си го карал на 4/4 на сухо. Това е не допустимо това е частично 4/4 не пълно 4/4 !

Двойно предаване при частично 4/4 се ползва само и едиствено на хлъзгав път!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че 4/4 не се кара на сух път тия 7-8 хиляди ги карах сега зимата не се учудвай просто доста карам тия 30 000 ги навъртях от юли до сега.Да за бавните разбрах малко късно но разбрах но проблема е че феродото миришеше и без да съм дърпал някой Мисля си за фабричен дефек нещо дано не е но .......Сега с новия Съединител ако има прблеми пак при това той е усилен ще си имаме разговори с производителите !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички които се интересуват от газовите устройства, съм постнал снимки на монтирана уредба в темата "газ или бензин" . А иначе това което успях вчера е да си свържа телефона с блутута на колата. Преди нещо не успях, но проблема явно беше в моя телефон - сега е много добре, и мога спокойно да карам и говоря (което ми се случва постоянно). А това са специалистите които ще "обслужват" нашите автомобили.... :icon_cyclops_ani: :icon_cyclops_ani: :icon_cyclops_ani: :icon_cyclops_ani:post-5233-0-33551800-1329757277_thumb.jpg :confused2: :confused2: :confused2: ...... всеки ден ще съм там..... :thumbsup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Искате ли да видите как изглежда Ховъра с Ролбари и стапенки:huh:Миналият ден ги сложих правих ги по поръчка защото никъде не можах да намеря за модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Станал е страхотно! Можеш ли да споделиш от къде са ролбарите и степенките? Колко пари ти излезнаха?

 

Освен това, ти спомена, че караш много - на колко километра е джипа до тук и какви проблеми си имал до сега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролбарите и стапенките ги правиха в Русе ,частна фирма нямаща нищо общо с дистрибуторите на коли .Иначе вече съм на 56000км нищо сериозно не се е повреждъло до сега да чукам на дърво :toothy12: единствено което ми създаде проблеми е седалката но мисля че случеят е индивидуален,недойзпилена заварка на седалката скъса кожата на седалката и от там 5-6 чифта мой панталони,гадничко ама чакам да видя дали ще я сменят !!! :angryfire:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера минах през магазина на ЕсТранс в Русе, да огледам зимни гуми за Волекса, и случайно дочух, като предлагаха ролбар и степенки на един клиент, който се интересуваше от Steed 5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно става дума за същата фирма която ми прави мойте ролбари-те между другото правят и поставят и ауспусни системи !!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Колеги,_аз си купих такъв джип, но не е сглобяван_тук, в смисъл модел 2008._Няма сервизна книжка и не_знам с какво масло да го карам,_може_ли някой да ми даде някаква информация?

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10W40   и по другия класификатор да завършва на SF / минерално или полусинтетично/  или по надолу в латинската азбука- например SL /отговаря на т.н. полусинтетично масло/ .Марката на маслото е въпрос на личен избэр.

Редактирано от st.videv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
  • 1 year later...
On 19.02.2012 г. at 0:53 PM, бат'Бойко said:

 

За такива работи винаги ползвай понижаващи предавки, никога не го оставяй да превърта. Това 30 000км като 7-8 от тях на 4/4 ми звучи малко подозрително, да не би да си го карал на 4/4 на сухо. Това е не допустимо това е частично 4/4 не пълно 4/4 !

Двойно предаване при частично 4/4 се ползва само и едиствено на хлъзгав път!

Има неписано правило,че излезеш ли от пътя ,,,,,  на бавни скорости,зиме,лете,сухо,мокро,няма значение.В близкото минало на бавните им казваха  " балкански" скорости.Що ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...