Весислав Кангов Публикувано 28 Ноември, 2013 Share Публикувано 28 Ноември, 2013 Колеги, след смяна на всички масла на 5000 км., вчера реших да карам Ховъра на 4х4, за първи път постоянно, при завой се чува виене-стържене. Това нормално ли, дали някоя част трябва да се разработва, или е проблем за сервиз? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 28 Ноември, 2013 Share Отговорено 28 Ноември, 2013 Здравей, Не трябва да вклучваш 4x4 на суха пътна настилка защото колелата не могат да приплъзват а на завой дължината на пътя по който минават лявото и дясното колело e различен. Този режим трябва да го плозваш само на сняг, лед, плясък и мокра настилка. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 28 Ноември, 2013 Share Отговорено 28 Ноември, 2013 Интересно ми е дилъра не ви ли е дал книжка за колата когато сте я закупили? Там би трябвало да е описано кога и как се пуска 4х4. А дори и да нямате книжка, тук в няколко теми е писано по въпроса. Аз без да съм карал такова от четенето по форумите съм разбрал че 4х4 се включва само на "тежък" терен и е абсолютно противопоказно на суха настилка! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 28 Ноември, 2013 Share Отговорено 28 Ноември, 2013 Това за парт тайм 4х4 машините е изключително противопоказно да се карат с включено 4х4 на суха настилка !!! Дано не си повредил РК фатално. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki.A. Отговорено 28 Ноември, 2013 Share Отговорено 28 Ноември, 2013 (Редактирано) Колеги, след смяна на всички масла на 5000 км., вчера реших да карам Ховъра на 4х4, за първи път постоянно, при завой се чува виене-стържене. Това нормално ли, дали някоя част трябва да се разработва, или е проблем за сервиз? Аз като гледам колегата е написал ,че вчера е карал , което предполага на 27.11.13г и си мисля,че валя сняг даже........не знам как е при вас ама пътищата си бяха мокри ,днес съм в Плевен тук са си мокри и днес. Виж не е споменал дали я е карал и преди 4х4 на сух терен, но щом вие и има нещо и е хубаво да се погледне в сервиз,те ще кажат кво е правил и къде ,как я е карал . Редактирано 28 Ноември, 2013 от Niki.A. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 28 Ноември, 2013 Автор Share Отговорено 28 Ноември, 2013 Давам обяснение, не ми е първата кола 4х4, такова виене не съм чувал. За първи път като пробвах 4х4 на Ховера беше на сух асфалт просто за проба няколко километра, шумове нормални След като смениха всички масла, не съм пробвал. Вчера валя сняг, и реших да го покарам цял ден на 4х4, проблема го прави на сняг, на лед, в киша и на мокър асфалт А колкото до книжка има чел съм всичко, но там за виене и стържене не пише!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra_kamenov Отговорено 30 Ноември, 2013 Share Отговорено 30 Ноември, 2013 тия няколко километра колега на сухо с 4х4 понякога може да са фатални Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 30 Ноември, 2013 Share Отговорено 30 Ноември, 2013 (Редактирано) Не се притеснявай- мини през сервиза....може да ти се счува,. Редактирано 17 Юни, 2014 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 1 Декември, 2013 Share Отговорено 1 Декември, 2013 Аз не мисля,че няколко километра са фатални да се кара на сухо,просто си има някакъв проблем и просто това си е нов джип и трябва да се отиде на сервиз и да се погледне. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 3 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 3 Декември, 2013 След перфектното преглеждане и обяснение в Митвас, се оказа че джипката е ок. ;-) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 4 Декември, 2013 Share Отговорено 4 Декември, 2013 (Редактирано) Ето видя ли, правилно те успокоявах. Тя, не е рохко яйце с чуплива черупка.... Редактирано 17 Юни, 2014 от st.videv 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 5 Декември, 2013 Share Отговорено 5 Декември, 2013 Дано всичко да е наред и да не те притеснява нещо,но щом от сервиза са казали,че няма нищо това е добре. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 5 Декември, 2013 Share Отговорено 5 Декември, 2013 Когато е на сняг, можеш да я въртиш и на пергел на 4х4 и ако има проблем, то той няма да е в теб - пробвано е многократно и не особено нежно! Леко виене от раздатката е нормално да се чува на късите предавки, но то е толкова леко, че трябва да е тихо и да се заслушаш. Това не е проблем - нормално е за всеки редуктор. Виж на сухо е гадно, щото дори и нищо да не се счупи натоварването е отвратително и износването заедно с него. Не пробвай, аз поне не смея, макар че като го видиш на чужд автомобил е много ефектно Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 6 Декември, 2013 Share Отговорено 6 Декември, 2013 Като вземем във предвид и "качеството" на автомобилите, по-добре да не се предприемат рискови операции. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 6 Декември, 2013 Share Отговорено 6 Декември, 2013 Като вземем във предвид и "качеството" на автомобилите, по-добре да не се предприемат рискови операции. Като не си доволен, що не си го върнал. Това е техническото изискване за истинските 4х4, а не на разни паркетници.....върни го и вземи Рав-4 два пъти по скъп и да те видя тогава.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 7 Декември, 2013 Share Отговорено 7 Декември, 2013 Като не си доволен, що не си го върнал. Това е техническото изискване за истинските 4х4, а не на разни паркетници.....върни го и вземи Рав-4 два пъти по скъп и да те видя тогава.. Колега, това е лично мое мнение и не е нужно да си съгласен с него, различни хора - различни идеали. Иначе бих го върнал с удоволствие (но те не си го искат обратно), защото ЛМ по никакъв начин не оправдават доверието което съм им гласувал като клиент. От самото начало само проблеми излизат по този автомобил, който много от тях все още не са отстранени: 1 година и 9 месеца проблем със стартиране на студен двигател - все още не отстранен (два пъти автомобила е влизал в сервиз за по месец), итн. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 7 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 7 Декември, 2013 В кой сервиз са извършат ремонтите, толкова ли некадърни? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 7 Декември, 2013 Share Отговорено 7 Декември, 2013 В два различни сервизи се опитаха да отстранят този проблем: единия е сервиз на оторизиран дилър от ЛМ (вече не обслужва автомобили на GW), другия е сервиз на ЛМ в София. P.S. само да отбележа че от началника на сервиза на ЛМ в София съм много доволен защото се опитва по всякакъв начин да съдейства и се отнася с разбиране към проблемите 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.