Весислав Кангов 14 Posted November 28, 2013 Колеги, след смяна на всички масла на 5000 км., вчера реших да карам Ховъра на 4х4, за първи път постоянно, при завой се чува виене-стържене. Това нормално ли, дали някоя част трябва да се разработва, или е проблем за сервиз? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ginoo 6 Posted November 28, 2013 Здравей, Не трябва да вклучваш 4x4 на суха пътна настилка защото колелата не могат да приплъзват а на завой дължината на пътя по който минават лявото и дясното колело e различен. Този режим трябва да го плозваш само на сняг, лед, плясък и мокра настилка. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
radowolf 19 Posted November 28, 2013 Интересно ми е дилъра не ви ли е дал книжка за колата когато сте я закупили? Там би трябвало да е описано кога и как се пуска 4х4. А дори и да нямате книжка, тук в няколко теми е писано по въпроса. Аз без да съм карал такова от четенето по форумите съм разбрал че 4х4 се включва само на "тежък" терен и е абсолютно противопоказно на суха настилка! Quote Share this post Link to post Share on other sites
feikot 36 Posted November 28, 2013 Това за парт тайм 4х4 машините е изключително противопоказно да се карат с включено 4х4 на суха настилка !!! Дано не си повредил РК фатално. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niki.A. 23 Posted November 28, 2013 (edited) Колеги, след смяна на всички масла на 5000 км., вчера реших да карам Ховъра на 4х4, за първи път постоянно, при завой се чува виене-стържене. Това нормално ли, дали някоя част трябва да се разработва, или е проблем за сервиз? Аз като гледам колегата е написал ,че вчера е карал , което предполага на 27.11.13г и си мисля,че валя сняг даже........не знам как е при вас ама пътищата си бяха мокри ,днес съм в Плевен тук са си мокри и днес. Виж не е споменал дали я е карал и преди 4х4 на сух терен, но щом вие и има нещо и е хубаво да се погледне в сервиз,те ще кажат кво е правил и къде ,как я е карал . Edited November 28, 2013 by Niki.A. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Весислав Кангов 14 Posted November 28, 2013 Давам обяснение, не ми е първата кола 4х4, такова виене не съм чувал. За първи път като пробвах 4х4 на Ховера беше на сух асфалт просто за проба няколко километра, шумове нормални След като смениха всички масла, не съм пробвал. Вчера валя сняг, и реших да го покарам цял ден на 4х4, проблема го прави на сняг, на лед, в киша и на мокър асфалт А колкото до книжка има чел съм всичко, но там за виене и стържене не пише!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kra_kamenov 6 Posted November 30, 2013 тия няколко километра колега на сухо с 4х4 понякога може да са фатални Quote Share this post Link to post Share on other sites
st.videv 41 Posted November 30, 2013 (edited) Не се притеснявай- мини през сервиза....може да ти се счува,. Edited June 17, 2014 by st.videv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niki-25 44 Posted December 1, 2013 Аз не мисля,че няколко километра са фатални да се кара на сухо,просто си има някакъв проблем и просто това си е нов джип и трябва да се отиде на сервиз и да се погледне. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Весислав Кангов 14 Posted December 3, 2013 След перфектното преглеждане и обяснение в Митвас, се оказа че джипката е ок. ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
st.videv 41 Posted December 4, 2013 (edited) Ето видя ли, правилно те успокоявах. Тя, не е рохко яйце с чуплива черупка.... Edited June 17, 2014 by st.videv 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niki-25 44 Posted December 5, 2013 Дано всичко да е наред и да не те притеснява нещо,но щом от сервиза са казали,че няма нищо това е добре. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JI_GIT 46 Posted December 5, 2013 Когато е на сняг, можеш да я въртиш и на пергел на 4х4 и ако има проблем, то той няма да е в теб - пробвано е многократно и не особено нежно! Леко виене от раздатката е нормално да се чува на късите предавки, но то е толкова леко, че трябва да е тихо и да се заслушаш. Това не е проблем - нормално е за всеки редуктор. Виж на сухо е гадно, щото дори и нищо да не се счупи натоварването е отвратително и износването заедно с него. Не пробвай, аз поне не смея, макар че като го видиш на чужд автомобил е много ефектно Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ginoo 6 Posted December 6, 2013 Като вземем във предвид и "качеството" на автомобилите, по-добре да не се предприемат рискови операции. Quote Share this post Link to post Share on other sites
st.videv 41 Posted December 6, 2013 Като вземем във предвид и "качеството" на автомобилите, по-добре да не се предприемат рискови операции. Като не си доволен, що не си го върнал. Това е техническото изискване за истинските 4х4, а не на разни паркетници.....върни го и вземи Рав-4 два пъти по скъп и да те видя тогава.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ginoo 6 Posted December 7, 2013 Като не си доволен, що не си го върнал. Това е техническото изискване за истинските 4х4, а не на разни паркетници.....върни го и вземи Рав-4 два пъти по скъп и да те видя тогава.. Колега, това е лично мое мнение и не е нужно да си съгласен с него, различни хора - различни идеали. Иначе бих го върнал с удоволствие (но те не си го искат обратно), защото ЛМ по никакъв начин не оправдават доверието което съм им гласувал като клиент. От самото начало само проблеми излизат по този автомобил, който много от тях все още не са отстранени: 1 година и 9 месеца проблем със стартиране на студен двигател - все още не отстранен (два пъти автомобила е влизал в сервиз за по месец), итн. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Весислав Кангов 14 Posted December 7, 2013 В кой сервиз са извършат ремонтите, толкова ли некадърни? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ginoo 6 Posted December 7, 2013 В два различни сервизи се опитаха да отстранят този проблем: единия е сервиз на оторизиран дилър от ЛМ (вече не обслужва автомобили на GW), другия е сервиз на ЛМ в София. P.S. само да отбележа че от началника на сервиза на ЛМ в София съм много доволен защото се опитва по всякакъв начин да съдейства и се отнася с разбиране към проблемите 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites