Jump to content
Весислав Кангов

Смущаващо виене-стържене

Recommended Posts

Колеги, след смяна на всички масла на 5000 км., вчера реших да карам Ховъра на 4х4, за първи път постоянно, при завой се чува виене-стържене. Това нормално ли, дали някоя част трябва да се разработва, или е проблем за сервиз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравей,

 

Не трябва да вклучваш 4x4 на суха пътна настилка защото колелата не могат да приплъзват а на завой дължината на пътя по който минават лявото и дясното колело e различен.

Този режим трябва да го плозваш само на сняг, лед, плясък и мокра настилка.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е дилъра не ви ли е дал книжка за колата когато сте я закупили? 

 

Там би трябвало да е описано кога и как се пуска 4х4. А дори и да нямате книжка, тук в няколко теми е писано по въпроса.

 

Аз без да съм карал такова от четенето по форумите съм разбрал че 4х4 се включва само на "тежък" терен и е абсолютно противопоказно на суха настилка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за парт тайм 4х4 машините е изключително противопоказно да се карат с включено 4х4 на суха настилка !!! Дано не си повредил РК фатално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, след смяна на всички масла на 5000 км., вчера реших да карам Ховъра на 4х4, за първи път постоянно, при завой се чува виене-стържене. Това нормално ли, дали някоя част трябва да се разработва, или е проблем за сервиз?

Аз като гледам колегата е написал ,че вчера е карал , което предполага на 27.11.13г и си мисля,че валя сняг даже........не знам как е при вас ама пътищата си бяха мокри ,днес съм в Плевен тук са си мокри и днес. Виж не е споменал дали я е карал и преди 4х4 на сух терен, но щом вие и има нещо и е хубаво да се погледне в сервиз,те ще кажат кво е правил и къде ,как я е карал :toothy9: .

Редактирано от Niki.A.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам обяснение, не ми е първата кола 4х4, такова виене не съм чувал.

За първи път като пробвах 4х4 на Ховера беше на сух асфалт просто за проба няколко километра, шумове нормални

След като смениха всички масла, не съм пробвал.

Вчера валя сняг, и реших да го покарам цял ден на 4х4, проблема го прави на сняг, на лед, в киша и на мокър асфалт

А колкото до книжка има чел съм всичко, но там за виене и стържене не пише!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия няколко километра колега на сухо с 4х4 понякога може да са фатални

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай- мини през сервиза....може да ти се счува,.

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля,че няколко километра са фатални да се кара на сухо,просто си има някакъв проблем и просто това си е нов джип и трябва да се отиде на сервиз и да се погледне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето видя ли, правилно те успокоявах. Тя, не е рохко яйце с чуплива черупка....

Редактирано от st.videv
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано всичко да е наред и да не те притеснява нещо,но щом от сервиза са казали,че няма нищо това е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е на сняг, можеш да я въртиш и на пергел на 4х4 и ако има проблем, то той няма да е в теб - пробвано е многократно и не особено нежно! Леко виене от раздатката е нормално да се чува на късите предавки, но то е толкова леко, че трябва да е тихо и да се заслушаш. Това не е проблем - нормално е за всеки редуктор. Виж на сухо е гадно, щото дори и нищо да не се счупи натоварването е отвратително и износването заедно с него. Не пробвай, аз поне не смея, макар че като го видиш на чужд автомобил е много ефектно :laughing7:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вземем във предвид и "качеството" на автомобилите, по-добре да не се предприемат рискови операции.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вземем във предвид и "качеството" на автомобилите, по-добре да не се предприемат рискови операции.

Като не си доволен, що не си го върнал. Това е техническото изискване за истинските 4х4, а не на разни паркетници.....върни го и вземи Рав-4  два пъти по скъп и да те видя тогава..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не си доволен, що не си го върнал. Това е техническото изискване за истинските 4х4, а не на разни паркетници.....върни го и вземи Рав-4  два пъти по скъп и да те видя тогава..

Колега, това е лично мое мнение и не е нужно да си съгласен с него, различни хора - различни идеали.
Иначе бих го върнал с удоволствие (но те не си го искат обратно), защото ЛМ по никакъв начин не оправдават доверието което съм им гласувал като клиент.
От самото начало само проблеми излизат по този автомобил, който много от тях все още не са отстранени: 1 година и 9 месеца проблем със стартиране на студен двигател - все още не отстранен (два пъти автомобила е влизал в сервиз за по месец), итн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
В два различни сервизи се опитаха да отстранят този проблем: единия е сервиз на оторизиран дилър от ЛМ (вече не обслужва автомобили на GW), другия е сервиз на ЛМ в София.

 

P.S. само да отбележа че от началника на сервиза на ЛМ в София съм много доволен защото се опитва по всякакъв начин да съдейства и се отнася с разбиране към проблемите

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×