st.videv

Всичко за съединителя на Ховер H5

Recommended Posts

точно това имах предвид като писах в една от темите /забравих вече коя/, че не са налични къси предавки + един двигателен мост. При по-трудни терени, когато настилката дава достатъчно сцепление и реално няма нужда от втори двигателен мост, а само от ниска, но стабилна скорост, за да ползваш къси предавки задължително трябва да включиш и предния мост. Това пък ненужно натоварва трансмисията, особено при маневри на малки пространства. При добра настилка това упражнение е дори опасно - усеща се затормозяване работата на двигателя и "затягане" на трансмисията. Остава варианта с полусъединител, което пък износвало и така тънкия такъв...  Може би варианта на оправия е с ръчни хъбове на предните колела, ало са налични като производство, ама пък гаранцията...

   Ще гледаме колко ще издържи съединителя.  Впрочем някой да знае цена за нов комплект?

Мдааа преди 1 месец го смених - комплекта в сервиз на Греата и труда и 10 % отстъпка

 

Наистина колата върви по плавно и не буксува съединителя. :wav:

Редактирано от st.videv
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Видев , това с двойното амбриране направо ме разби ?!  Доколкото си спомням , а помня доооста отдавна , двойното амбриране се правеше навремето при руските камиони и някои по стари модели коли , при които липсва синхронизатори в скоростната кутия , като цяло или на определени предавки , т.е. чрез двойното амбриране се синхронизират предавките . Как точно се щади съединителя не ми става ясно при положение , че при дв. амбриране се натиска съединителя два пъти повече ? Освен това при този начин се бави неимоверно много смяната на предавките ,навремето колите бяха с 3 скорости сега са по 5-6,  а бе мъка   . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ти отговарям- Аз го правя ее някой път забравям все още особенно от 1 на 2, нооо ще свикна.. :wav:

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това го знам и навремето доста се практикуваше за запазване на не особенно качествените  скоростните  кутии и синхронизатори при култовите съветски марки най-вече Москвич . Щом не ти пречи лошо няма ,амбрирай , всъщност такъв джип си плаче за автоматик  , да ама не в БГ , за сега !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕ човек се учи цял живот и ненаучен умира...Това амбриране е шоуто...Не случайно инженерите са го измислили, явно има защо.А автоматика???Карал съм, но не ми пасва някак си.Друго си е на бензина да усетиш оборотите и да превключиш..Въпрос на вкус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно е - въпрос на навик. И на мен не ми е по душа автомата, въпреки че доста приятели ми го хвалят. Малко повдига и експлоатационните разходи, а и е доста придирчив към теглене, продължително буксуване или по - сериозни натоварвания в безпътицата. Попитах за съединител комплект, защото започвам все по-често да излизам извън пътя, като всяка следваща разходка е малко по-хард от предната. Възелът, който ще се предаде първи, според мен е именно този. Досега не съм му усещал мириса, но има време, а и някъде по темите четох, че бил доста тънък. Колегата по-горе е прав - дори и тънък при правилно и щадящо ползване може би ще издържи доста, но пък и аз не зная до колко хард разходки ще се стигне :headbang:  Мерси за инфото.

 /...а да знаеш на кои модели на Митсубиши се монтира?/ :angel7::D

Със здраве!  :hello:

Редактирано от JI_GIT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Руснаците са го измислили

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крестовины на рулевой кардан (только не убивайте) УАЗовские!   хахахаха - как да не го убие човек  :laughing7:

златни са братушките, а и ти - много полезна тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са велики инжери- ето ти пример има го-Сутринта се събуждам и решавам да сменям ангренажен ремък, не че съм го сменял, но ще опитам Следват 150 снимки. Е смяната е факт.....

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видев,какви са тез маисторе където ти промиват мозъка.Май някои го сърби главата, но отвътре и неможе да се почеше!Това са скорости със синхронизатори,какво печелиш освен да мачкаш педала двойно повече пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видев,какви са тез маисторе където ти промиват мозъка.Май някои го сърби главата, но отвътре и неможе да се почеше!Това са скорости със синхронизатори,какво печелиш освен да мачкаш педала двойно повече пъти.

ЕЕЕ ги си карай Гоуфу дето е 900 кила, кат си купиш жипка два пъти по тежка , тогава ще се научиш да мислиш.....

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е-еее, днес гоуф, утре жип - хората порастват /понякога/ :laughing5:, или си купуват по-голям гоуф - ТУАРЕГ

Колега Видев,

относно съединителя, в главата ми остана въпроса дали този,който ще сложа /вероятно скоро/ да е с 25 или 50% по-силно притискане. По-дебело феродо не се предлага, така че ако може да се увеличи ресурса то това ще стане с увеличаване на притискателната сила. Вашият комплект за Ховър ли беше или подсилен. С щемпела на Митсубиши се предлагат комплекти с до 25% +. Другите са на други фирми / аз лично си харесах Ексиди +50% :angryfire: , макар че ще е втвърди доста превключването. Знаете ли каква е сумата за труд в цената която посочвате.

Мерси предварително!

Редактирано от Говедо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е оригинално и с щемпела на Греат уал и Мицибуше и  предполатам, че е стандартен пакет.

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,слагай ексиди+50 задължително! Разликата в твърдоста на педала е незабележима

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги имам проблем със съединителя или по точно когато превключвам на 1 скорост . когато превключвам ми я изплюва на свободна когато пак дам на 1 скорост пак връща на свободна. и така няколко пъти.. казаха ми  за синхронизатора може да прави проблем.. вие какво ще кажете по въпроса

благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се разглобява скоростна кутия май... Има едно устройство "фиксатор", което при някои кутии е отделно и се монтира в основата на скоростния лост, а при някои е вкаран в кутията, като всяка предавка си има отделен такъв. Не съм запознат обаче, нашите кутии как са. Нивите го правеха това на 5-та и задна, но там беше поради несъосие на първичния и вторичния вал. Не вярвам при теб да е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,
имали ли сте проблем с аксиалния лагер?
Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имах проблем с феродовия диск и го смених само него, а ти можеш да смениш само лагера  и да прегледаш притискателния и феродовия и ако са в лошо състояние и тях да ги смениш, съединителя е за Мицубиши 4G69 има ги в магазините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да посъбудим малко тая тема - някой слагал ли е подсилен комплект? Колко %подсилен, производител, цена... Белчо е вече на 95к км., 10-ина пъти съединителя е пален /щото е в браздата/ и вече започва да изпуска на 5-та, а вече и на 4-та скорост при повечко газ. Сдобих се с комплект +35% по мощност и +25% по въртящ момент. Снимки - като го поставя и видя дали всичко е наред. Засега в кутията изглежда доста лъскав, ама пусти му студ - нямам отопляем гараж...

Някой подсилвал ли е този агрегат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , някой може ли да посъветва от къде и каквъ съединител да си купя че моя нещо много започва да прибуксува ?

 

Ховър Н5 , 2.4 , 2009 г ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз използвам Евро 07 за  части.Излизат два вида "валео" с разлика в пружините и с две цени разбира се.Решаваш колко ти се дава и действаш.Идват на другия ден,но моя съвет е първо да разглобиш и да видиш кой модел е твоя и тогава да заръчваш.Аз ги поръчах предварително и се оказа че е било напразно.Който свалих е с износване един милиметър и работи перфектно,но понеже свалях кутията по друг повод смених съединителя,аксиалния и лагерчето на маховика без притискателя за да знам че съм минал от там.

Ако не го намериш свиркай - мисля ,че запазих опаковката , но мога да проверя по-късно.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На фирма ЕХIDE MBK 2030TF има го на цена 246 лева от Пажеро 2,4 оригинаелен японски с 35% повече притискане...2000 км карам вече с него..От фирма Косер  те са вносители. Цената е към 300 но на мен ми направиха отстъпка 18%....Със китайският искарах 60000 км...да видим с тоя....

Редактирано от Kan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мое мнение Косарите не познават парите,но това е мое мнение.

Поставения от мен е Валео/корея или франция не си спомням/ с четири дебели пружини и беше на цена 120лв по спомени .

Имаше и със шест по-тънки по-евтин ,но другият беше като този който свалих и затова поставих него на принципа когато работи не променяш нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 8.07.2017 г. at 9:04 PM, Kan4o said:

 

...Цената е за комплект, феродов диск, притискател и аксиален лагер....

 

DSC_0175.JPG

Редактирано от Kan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване