st.videv 41 Posted October 17, 2013 (edited) точно това имах предвид като писах в една от темите /забравих вече коя/, че не са налични къси предавки + един двигателен мост. При по-трудни терени, когато настилката дава достатъчно сцепление и реално няма нужда от втори двигателен мост, а само от ниска, но стабилна скорост, за да ползваш къси предавки задължително трябва да включиш и предния мост. Това пък ненужно натоварва трансмисията, особено при маневри на малки пространства. При добра настилка това упражнение е дори опасно - усеща се затормозяване работата на двигателя и "затягане" на трансмисията. Остава варианта с полусъединител, което пък износвало и така тънкия такъв... Може би варианта на оправия е с ръчни хъбове на предните колела, ало са налични като производство, ама пък гаранцията... Ще гледаме колко ще издържи съединителя. Впрочем някой да знае цена за нов комплект? Мдааа преди 1 месец го смених - комплекта в сервиз на Греата и труда и 10 % отстъпка Наистина колата върви по плавно и не буксува съединителя. Edited May 16, 2014 by st.videv 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikid 34 Posted October 17, 2013 Колега Видев , това с двойното амбриране направо ме разби ?! Доколкото си спомням , а помня доооста отдавна , двойното амбриране се правеше навремето при руските камиони и някои по стари модели коли , при които липсва синхронизатори в скоростната кутия , като цяло или на определени предавки , т.е. чрез двойното амбриране се синхронизират предавките . Как точно се щади съединителя не ми става ясно при положение , че при дв. амбриране се натиска съединителя два пъти повече ? Освен това при този начин се бави неимоверно много смяната на предавките ,навремето колите бяха с 3 скорости сега са по 5-6, а бе мъка . Quote Share this post Link to post Share on other sites
st.videv 41 Posted October 17, 2013 (edited) Веднага ти отговарям- Аз го правя ее някой път забравям все още особенно от 1 на 2, нооо ще свикна.. Edited May 16, 2014 by st.videv Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikid 34 Posted October 17, 2013 Аз това го знам и навремето доста се практикуваше за запазване на не особенно качествените скоростните кутии и синхронизатори при култовите съветски марки най-вече Москвич . Щом не ти пречи лошо няма ,амбрирай , всъщност такъв джип си плаче за автоматик , да ама не в БГ , за сега ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
st.videv 41 Posted October 17, 2013 ЕЕ човек се учи цял живот и ненаучен умира...Това амбриране е шоуто...Не случайно инженерите са го измислили, явно има защо.А автоматикаКарал съм, но не ми пасва някак си.Друго си е на бензина да усетиш оборотите и да превключиш..Въпрос на вкус. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JI_GIT 46 Posted October 18, 2013 (edited) вярно е - въпрос на навик. И на мен не ми е по душа автомата, въпреки че доста приятели ми го хвалят. Малко повдига и експлоатационните разходи, а и е доста придирчив към теглене, продължително буксуване или по - сериозни натоварвания в безпътицата. Попитах за съединител комплект, защото започвам все по-често да излизам извън пътя, като всяка следваща разходка е малко по-хард от предната. Възелът, който ще се предаде първи, според мен е именно този. Досега не съм му усещал мириса, но има време, а и някъде по темите четох, че бил доста тънък. Колегата по-горе е прав - дори и тънък при правилно и щадящо ползване може би ще издържи доста, но пък и аз не зная до колко хард разходки ще се стигне Мерси за инфото. /...а да знаеш на кои модели на Митсубиши се монтира?/ Със здраве! Edited October 18, 2013 by JI_GIT Quote Share this post Link to post Share on other sites
st.videv 41 Posted October 18, 2013 (edited) Руснаците са го измислили Edited May 16, 2014 by st.videv Quote Share this post Link to post Share on other sites
JI_GIT 46 Posted October 18, 2013 Крестовины на рулевой кардан (только не убивайте) УАЗовские! хахахаха - как да не го убие човек златни са братушките, а и ти - много полезна тема. Quote Share this post Link to post Share on other sites
st.videv 41 Posted October 18, 2013 (edited) Те са велики инжери- ето ти пример има го-Сутринта се събуждам и решавам да сменям ангренажен ремък, не че съм го сменял, но ще опитам Следват 150 снимки. Е смяната е факт..... Edited October 18, 2013 by st.videv Quote Share this post Link to post Share on other sites
manekena 0 Posted December 8, 2013 Видев,какви са тез маисторе където ти промиват мозъка.Май някои го сърби главата, но отвътре и неможе да се почеше!Това са скорости със синхронизатори,какво печелиш освен да мачкаш педала двойно повече пъти. Quote Share this post Link to post Share on other sites
st.videv 41 Posted December 9, 2013 Видев,какви са тез маисторе където ти промиват мозъка.Май някои го сърби главата, но отвътре и неможе да се почеше!Това са скорости със синхронизатори,какво печелиш освен да мачкаш педала двойно повече пъти. ЕЕЕ ги си карай Гоуфу дето е 900 кила, кат си купиш жипка два пъти по тежка , тогава ще се научиш да мислиш..... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
JI_GIT 46 Posted December 22, 2013 (edited) е-еее, днес гоуф, утре жип - хората порастват /понякога/ , или си купуват по-голям гоуф - ТУАРЕГ Колега Видев, относно съединителя, в главата ми остана въпроса дали този,който ще сложа /вероятно скоро/ да е с 25 или 50% по-силно притискане. По-дебело феродо не се предлага, така че ако може да се увеличи ресурса то това ще стане с увеличаване на притискателната сила. Вашият комплект за Ховър ли беше или подсилен. С щемпела на Митсубиши се предлагат комплекти с до 25% +. Другите са на други фирми / аз лично си харесах Ексиди +50% , макар че ще е втвърди доста превключването. Знаете ли каква е сумата за труд в цената която посочвате. Мерси предварително! Edited December 22, 2013 by Говедо Quote Share this post Link to post Share on other sites
st.videv 41 Posted December 23, 2013 (edited) Всичко е оригинално и с щемпела на Греат уал и Мицибуше и предполатам, че е стандартен пакет. Edited May 16, 2014 by st.videv Quote Share this post Link to post Share on other sites
manekena 0 Posted January 1, 2014 Колега,слагай ексиди+50 задължително! Разликата в твърдоста на педала е незабележима Quote Share this post Link to post Share on other sites
valiokz 0 Posted January 7, 2015 здравейте колеги имам проблем със съединителя или по точно когато превключвам на 1 скорост . когато превключвам ми я изплюва на свободна когато пак дам на 1 скорост пак връща на свободна. и така няколко пъти.. казаха ми за синхронизатора може да прави проблем.. вие какво ще кажете по въпроса благодаря предварително Quote Share this post Link to post Share on other sites
JI_GIT 46 Posted January 11, 2015 Ще се разглобява скоростна кутия май... Има едно устройство "фиксатор", което при някои кутии е отделно и се монтира в основата на скоростния лост, а при някои е вкаран в кутията, като всяка предавка си има отделен такъв. Не съм запознат обаче, нашите кутии как са. Нивите го правеха това на 5-та и задна, но там беше поради несъосие на първичния и вторичния вал. Не вярвам при теб да е така. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ginoo 6 Posted May 20, 2015 Колеги,имали ли сте проблем с аксиалния лагер?Мерси предварително. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niki-25 44 Posted May 22, 2015 Колега, аз имах проблем с феродовия диск и го смених само него, а ти можеш да смениш само лагера и да прегледаш притискателния и феродовия и ако са в лошо състояние и тях да ги смениш, съединителя е за Мицубиши 4G69 има ги в магазините. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JI_GIT 46 Posted January 28, 2017 Да посъбудим малко тая тема - някой слагал ли е подсилен комплект? Колко %подсилен, производител, цена... Белчо е вече на 95к км., 10-ина пъти съединителя е пален /щото е в браздата/ и вече започва да изпуска на 5-та, а вече и на 4-та скорост при повечко газ. Сдобих се с комплект +35% по мощност и +25% по въртящ момент. Снимки - като го поставя и видя дали всичко е наред. Засега в кутията изглежда доста лъскав, ама пусти му студ - нямам отопляем гараж... Някой подсилвал ли е този агрегат? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stm 0 Posted July 7, 2017 Здравейте , някой може ли да посъветва от къде и каквъ съединител да си купя че моя нещо много започва да прибуксува ? Ховър Н5 , 2.4 , 2009 г Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krasimirr 28 Posted July 7, 2017 Аз използвам Евро 07 за части.Излизат два вида "валео" с разлика в пружините и с две цени разбира се.Решаваш колко ти се дава и действаш.Идват на другия ден,но моя съвет е първо да разглобиш и да видиш кой модел е твоя и тогава да заръчваш.Аз ги поръчах предварително и се оказа че е било напразно.Който свалих е с износване един милиметър и работи перфектно,но понеже свалях кутията по друг повод смених съединителя,аксиалния и лагерчето на маховика без притискателя за да знам че съм минал от там. Ако не го намериш свиркай - мисля ,че запазих опаковката , но мога да проверя по-късно. Поздрави Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kan4o 20 Posted July 8, 2017 (edited) На фирма ЕХIDE MBK 2030TF има го на цена 246 лева от Пажеро 2,4 оригинаелен японски с 35% повече притискане...2000 км карам вече с него..От фирма Косер те са вносители. Цената е към 300 но на мен ми направиха отстъпка 18%....Със китайският искарах 60000 км...да видим с тоя.... Edited July 8, 2017 by Kan4o Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krasimirr 28 Posted July 9, 2017 По мое мнение Косарите не познават парите,но това е мое мнение. Поставения от мен е Валео/корея или франция не си спомням/ с четири дебели пружини и беше на цена 120лв по спомени . Имаше и със шест по-тънки по-евтин ,но другият беше като този който свалих и затова поставих него на принципа когато работи не променяш нищо. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kan4o 20 Posted July 9, 2017 (edited) On 8.07.2017 г. at 9:04 PM, Kan4o said: ...Цената е за комплект, феродов диск, притискател и аксиален лагер.... Edited July 18, 2017 by Kan4o Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krasimir Balabanov 0 Posted December 5, 2018 здравейте колеги, от известно време при потегляне взе да ми мирише ( предполагам от феродовият дискс) Нов собственик съм му, предишният собственик го е сменил преди 20 000 км. Има ли някаква регулация след поставянето на нов съединител? Примерно след няколко хиляди кимомента да има донастройка? Благодаря предварително, Красимир Quote Share this post Link to post Share on other sites