Jump to content
Sign in to follow this  
xfriend

любопитен съм ....

Recommended Posts

чудя се, след като толкова привилегии държавата е дала за да бъде построен този завод, дали ще има някакви привилегии и за най-бедните в Европа- Българите, при закупуване на автомобил....  ;) да не стане така че, там ще работят 1500 души за по 350 лв. държавниците ни да крадат ддс а за нас никаква далавера  :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре е, че си любопитен, но  докато чакаш "далавера" няма как да се променят нещата. Единственото ти спасение е да станеш държавник. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

стига бре хахаха може да се трогне некой от 6еф4етата на  GWМ

Share this post


Link to post
Share on other sites

От държавата се иска да не прасне някое мито или акциз на частите ,които идват от Китай , както стана с Ровъра. А от Литекс Моторс да пуснат един безлихвен лизинг с една ниска месечна вноска  , че да захвърлим "новия внос" с който пълним гушите на автоджамбази, сервизи и магазини за части .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Все пак да не забравяме , че трябва да се съобразяваме и с законите на ЕС  B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

чудя се, след като толкова привилегии държавата е дала за да бъде построен този завод, ....

 

От къде пък ги измисли тия "привилегии"? И какво точно имаш предвид? ... Завода няма нищо общо с държавата! Както казаха по-горе - важното е държавата да не вземе да пречи ... а за останалото китайците имат грижата!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Държавата е помогнала не малко. Литекс Моторс е инвеститор Клас А, което ще рече, че терена за завода е осигурен от държавата . Както, че държавата ще помага за обучаването на персонал - дали като осигури специалности свързани с позиции за работа в техникуми/университети, дали като осигури курсове и/или помогне с финансирането на такива. Общо взето това е, на което може да се надяват така или иначе.

 

А заплата 350лв - има си минимална работна заплата, от там нататък са доста фактори като това колко квалифицирана е работата, каква е безработицата в района и прочее. Толкова ниски заплати е абсурдни да има, поне за хора, които имат пряк досег с автомобилите. Те искат качествена продукция, която може да се прави само от мотивиран персонал.

 

Виж, леля Цеца от стола, в който ядът работниците, която мие чиниите, нищо чудно да взима 300-350лв, понеже за неквалифициран труд вероятно винаги ще има кой да работи и работодателя не го е страх, че ще загуби работник, понеже новия не като да се нуждае от обучение.

 

Предстои да видим :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Държавата е помогнала не малко. Литекс Моторс е инвеститор Клас А, което ще рече, че терена за завода е осигурен от държавата . Както, че държавата ще помага за обучаването на персонал - дали като осигури специалности свързани с позиции за работа в техникуми/университети, дали като осигури курсове и/или помогне с финансирането на такива. Общо взето това е, на което може да се надяват така или иначе.

 

...

 

 

Предстои да видим :)

 

не знам какво е помогнала държавата. за терена - жълти стотинки са, но ако са му построили инфраструктура до терена - виж друга работа е туй.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз се чудя щом са пуснали лимитирана серия на Voolex с Топ оборудване за 16 000лв.Колко ще струва базовия модел?

Share this post


Link to post
Share on other sites

около 10.5-11.5 хилки .... предполагам

ТЦ. Колкото лимитираната серия. Така поне разбрах на автоизложението. Лимитираната серия ще е един вид реклама.

Дано да не съм разбрал правилно и цената да е наистина около Дачия Логан / Шкода Фабия.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Държавата е помогнала не малко. Литекс Моторс е инвеститор Клас А, което ще рече, че терена за завода е осигурен от държавата . Както, че държавата ще помага за обучаването на персонал - дали като осигури специалности свързани с позиции за работа в техникуми/университети, дали като осигури курсове и/или помогне с финансирането на такива. Общо взето това е, на което може да се надяват така или иначе.

 

А заплата 350лв - има си минимална работна заплата, от там нататък са доста фактори като това колко квалифицирана е работата, каква е безработицата в района и прочее. Толкова ниски заплати е абсурдни да има, поне за хора, които имат пряк досег с автомобилите. Те искат качествена продукция, която може да се прави само от мотивиран персонал.

 

Виж, леля Цеца от стола, в който ядът работниците, която мие чиниите, нищо чудно да взима 300-350лв, понеже за неквалифициран труд вероятно винаги ще има кой да работи и работодателя не го е страх, че ще загуби работник, понеже новия не като да се нуждае от обучение.

 

Предстои да видим :)

в

 

Само искам да направя едно уточнение - теренът за завода не е подарък от държавата, а от общината, а държавата е поела ангажимент да осигури нормална транспортна достъпност до завода - шосеен път до главния Ловеч - Плевен и ако не се лъжа жп връзка с града. Но за сега май държавата се бави!

Дано нещата по-бързо да потръгнат и съм сигурен, че това ще окаже ефект на цялата страна!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...