Jump to content

любопитен съм ....


xfriend
 Share

Recommended Posts

чудя се, след като толкова привилегии държавата е дала за да бъде построен този завод, дали ще има някакви привилегии и за най-бедните в Европа- Българите, при закупуване на автомобил....  ;) да не стане така че, там ще работят 1500 души за по 350 лв. държавниците ни да крадат ддс а за нас никаква далавера  :angry:

Link to comment
Share on other sites

От държавата се иска да не прасне някое мито или акциз на частите ,които идват от Китай , както стана с Ровъра. А от Литекс Моторс да пуснат един безлихвен лизинг с една ниска месечна вноска  , че да захвърлим "новия внос" с който пълним гушите на автоджамбази, сервизи и магазини за части .

Link to comment
Share on other sites

чудя се, след като толкова привилегии държавата е дала за да бъде построен този завод, ....

 

От къде пък ги измисли тия "привилегии"? И какво точно имаш предвид? ... Завода няма нищо общо с държавата! Както казаха по-горе - важното е държавата да не вземе да пречи ... а за останалото китайците имат грижата!

Link to comment
Share on other sites

Държавата е помогнала не малко. Литекс Моторс е инвеститор Клас А, което ще рече, че терена за завода е осигурен от държавата . Както, че държавата ще помага за обучаването на персонал - дали като осигури специалности свързани с позиции за работа в техникуми/университети, дали като осигури курсове и/или помогне с финансирането на такива. Общо взето това е, на което може да се надяват така или иначе.

 

А заплата 350лв - има си минимална работна заплата, от там нататък са доста фактори като това колко квалифицирана е работата, каква е безработицата в района и прочее. Толкова ниски заплати е абсурдни да има, поне за хора, които имат пряк досег с автомобилите. Те искат качествена продукция, която може да се прави само от мотивиран персонал.

 

Виж, леля Цеца от стола, в който ядът работниците, която мие чиниите, нищо чудно да взима 300-350лв, понеже за неквалифициран труд вероятно винаги ще има кой да работи и работодателя не го е страх, че ще загуби работник, понеже новия не като да се нуждае от обучение.

 

Предстои да видим :)

Link to comment
Share on other sites

Държавата е помогнала не малко. Литекс Моторс е инвеститор Клас А, което ще рече, че терена за завода е осигурен от държавата . Както, че държавата ще помага за обучаването на персонал - дали като осигури специалности свързани с позиции за работа в техникуми/университети, дали като осигури курсове и/или помогне с финансирането на такива. Общо взето това е, на което може да се надяват така или иначе.

 

...

 

 

Предстои да видим :)

 

не знам какво е помогнала държавата. за терена - жълти стотинки са, но ако са му построили инфраструктура до терена - виж друга работа е туй.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

около 10.5-11.5 хилки .... предполагам

ТЦ. Колкото лимитираната серия. Така поне разбрах на автоизложението. Лимитираната серия ще е един вид реклама.

Дано да не съм разбрал правилно и цената да е наистина около Дачия Логан / Шкода Фабия.

Link to comment
Share on other sites

Държавата е помогнала не малко. Литекс Моторс е инвеститор Клас А, което ще рече, че терена за завода е осигурен от държавата . Както, че държавата ще помага за обучаването на персонал - дали като осигури специалности свързани с позиции за работа в техникуми/университети, дали като осигури курсове и/или помогне с финансирането на такива. Общо взето това е, на което може да се надяват така или иначе.

 

А заплата 350лв - има си минимална работна заплата, от там нататък са доста фактори като това колко квалифицирана е работата, каква е безработицата в района и прочее. Толкова ниски заплати е абсурдни да има, поне за хора, които имат пряк досег с автомобилите. Те искат качествена продукция, която може да се прави само от мотивиран персонал.

 

Виж, леля Цеца от стола, в който ядът работниците, която мие чиниите, нищо чудно да взима 300-350лв, понеже за неквалифициран труд вероятно винаги ще има кой да работи и работодателя не го е страх, че ще загуби работник, понеже новия не като да се нуждае от обучение.

 

Предстои да видим :)

в

 

Само искам да направя едно уточнение - теренът за завода не е подарък от държавата, а от общината, а държавата е поела ангажимент да осигури нормална транспортна достъпност до завода - шосеен път до главния Ловеч - Плевен и ако не се лъжа жп връзка с града. Но за сега май държавата се бави!

Дано нещата по-бързо да потръгнат и съм сигурен, че това ще окаже ефект на цялата страна!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...