Jump to content
xfriend

любопитен съм ....

Recommended Posts

чудя се, след като толкова привилегии държавата е дала за да бъде построен този завод, дали ще има някакви привилегии и за най-бедните в Европа- Българите, при закупуване на автомобил....  ;) да не стане така че, там ще работят 1500 души за по 350 лв. държавниците ни да крадат ддс а за нас никаква далавера  :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е, че си любопитен, но  докато чакаш "далавера" няма как да се променят нещата. Единственото ти спасение е да станеш държавник. ;D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига бре хахаха може да се трогне некой от 6еф4етата на  GWМ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От държавата се иска да не прасне някое мито или акциз на частите ,които идват от Китай , както стана с Ровъра. А от Литекс Моторс да пуснат един безлихвен лизинг с една ниска месечна вноска  , че да захвърлим "новия внос" с който пълним гушите на автоджамбази, сервизи и магазини за части .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак да не забравяме , че трябва да се съобразяваме и с законите на ЕС  B)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудя се, след като толкова привилегии държавата е дала за да бъде построен този завод, ....

 

От къде пък ги измисли тия "привилегии"? И какво точно имаш предвид? ... Завода няма нищо общо с държавата! Както казаха по-горе - важното е държавата да не вземе да пречи ... а за останалото китайците имат грижата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държавата е помогнала не малко. Литекс Моторс е инвеститор Клас А, което ще рече, че терена за завода е осигурен от държавата . Както, че държавата ще помага за обучаването на персонал - дали като осигури специалности свързани с позиции за работа в техникуми/университети, дали като осигури курсове и/или помогне с финансирането на такива. Общо взето това е, на което може да се надяват така или иначе.

 

А заплата 350лв - има си минимална работна заплата, от там нататък са доста фактори като това колко квалифицирана е работата, каква е безработицата в района и прочее. Толкова ниски заплати е абсурдни да има, поне за хора, които имат пряк досег с автомобилите. Те искат качествена продукция, която може да се прави само от мотивиран персонал.

 

Виж, леля Цеца от стола, в който ядът работниците, която мие чиниите, нищо чудно да взима 300-350лв, понеже за неквалифициран труд вероятно винаги ще има кой да работи и работодателя не го е страх, че ще загуби работник, понеже новия не като да се нуждае от обучение.

 

Предстои да видим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държавата е помогнала не малко. Литекс Моторс е инвеститор Клас А, което ще рече, че терена за завода е осигурен от държавата . Както, че държавата ще помага за обучаването на персонал - дали като осигури специалности свързани с позиции за работа в техникуми/университети, дали като осигури курсове и/или помогне с финансирането на такива. Общо взето това е, на което може да се надяват така или иначе.

 

...

 

 

Предстои да видим :)

 

не знам какво е помогнала държавата. за терена - жълти стотинки са, но ако са му построили инфраструктура до терена - виж друга работа е туй.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя щом са пуснали лимитирана серия на Voolex с Топ оборудване за 16 000лв.Колко ще струва базовия модел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

около 10.5-11.5 хилки .... предполагам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

около 10.5-11.5 хилки .... предполагам

ТЦ. Колкото лимитираната серия. Така поне разбрах на автоизложението. Лимитираната серия ще е един вид реклама.

Дано да не съм разбрал правилно и цената да е наистина около Дачия Логан / Шкода Фабия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държавата е помогнала не малко. Литекс Моторс е инвеститор Клас А, което ще рече, че терена за завода е осигурен от държавата . Както, че държавата ще помага за обучаването на персонал - дали като осигури специалности свързани с позиции за работа в техникуми/университети, дали като осигури курсове и/или помогне с финансирането на такива. Общо взето това е, на което може да се надяват така или иначе.

 

А заплата 350лв - има си минимална работна заплата, от там нататък са доста фактори като това колко квалифицирана е работата, каква е безработицата в района и прочее. Толкова ниски заплати е абсурдни да има, поне за хора, които имат пряк досег с автомобилите. Те искат качествена продукция, която може да се прави само от мотивиран персонал.

 

Виж, леля Цеца от стола, в който ядът работниците, която мие чиниите, нищо чудно да взима 300-350лв, понеже за неквалифициран труд вероятно винаги ще има кой да работи и работодателя не го е страх, че ще загуби работник, понеже новия не като да се нуждае от обучение.

 

Предстои да видим :)

в

 

Само искам да направя едно уточнение - теренът за завода не е подарък от държавата, а от общината, а държавата е поела ангажимент да осигури нормална транспортна достъпност до завода - шосеен път до главния Ловеч - Плевен и ако не се лъжа жп връзка с града. Но за сега май държавата се бави!

Дано нещата по-бързо да потръгнат и съм сигурен, че това ще окаже ефект на цялата страна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×