Jump to content
feikot

Новите джипове на ГУ

Recommended Posts

Изглеждат страхотно и започва оеднаквяване на визията между отделните модели! Това, че един - истински дизайнер работи върху облика на автомобилите, ще доведе до много позитиви и изграждане на личност, а не както до сега - всеки модел да прилича само на себе си и да ги обединява единствено емблемката.

 

Дано и бързо новите модели да започнат да се правят у нас, а не няколко години след китайския анонс, когато вече започват да губят блясъка си (както C30 да кажем).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с теб,и аз се надявам да започнат да се правят по-скоро в БГ , и дано да са достъпни за нашите джобове :) иначе много ми харесват като дизайн :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се съгласявам. Много добре изглеждат. Ще бъдат наистина много конкурентни, надявам се скоро да ги видим и тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да има голям успех на пазара този джип и да си кажа лично моето мнение е, че е много хубав :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с смесени чувства към новите джипове на GW. Новия стар джип Hovar H5 се предлага само с ниското ниво на оборудване с възможност за добавяне на блокаж и на доста по висока цена от предшественика си, стария бензинов двигател орязан заради Евро емисиите и това е. Новия Hover H6 отново няма никакъв избор от към двигатели и скоростни кутии, аз силно се надявах,че ще може да се избира поне между един бензинов и един дизелов агрегат както и ръчни и автоматични скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият стар Ховер Н5 наистина е ниското ниво на оборудване, което не ме радва (като си свикнал на по-високото ниво на оборудване, като влезеш в новия направо се чувстваш странно) и на по-висока цена. Разликата със стария е наличието на Start-Stop система и безконтактно отключване на автомобила.

 

Относно по-слабият двигател, разбирам защо са го направили. Поради решението да не се развива повече Н5 и приемам за достоверна информацията от преди няколко месеца, че ще бъдат сглобени ограничена серия Н5 от произведени вече части. След като разполагаш с Х броя двигател Мицубиши от стария тип, какво да ги правят?! За да ги продадат трябва да ги оптимизират, но как ..... като им свалят мощността. 

 

Относно цената. Търсенето определя цената. Явно има голямо търсене от пазара за да си позволят висока цена. Самият факт, че в оказиона на greatwall.bg не се задържат никакви Н5, дава основание на Литекс да рискуват с по-ниска мощност, по-ниско ниво на оборудване и по-висока цена.

 

Това са мой размисли базирано на наблюдаване на тези процеси, не разполагам с информация от проучвания и конкретни анализи и може и да греша.

 

В допълнение. Автомобилите Ховер Н5 предложени на вторичният пазар им се търси доста висока цена за автомобили на по 50-60 хиляди километра и явно се продават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×