admin

Great Wall ще участва на Рали Дакар 2013

Recommended Posts

Отново пилоти ще са Карлос Соуса и Джоу Йонг, които участваха и на миналото състезание.

 

http://www.dnes.bg/cars/2012/12/17/great-wall-za-chetvyrti-pyt-na-rali-dakar.175627

 

Ще чакаме с интерес, след 6тото място миналата година и на практика перфектното представяне от към технически проблеми (нямаше реални такива).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех. това затъване в предпоследния етап! А се движеха 4-ти:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това състезание е малко не реално. Смарта които ще участва, само формата му е такава. Двигател и окачване са на Поларис, за какъв Смарт говорим изобщо. Останалите марки пак имат разлика, но дано поне нещо има собствено вътре. HAVAL-а май и той няма много общо с GW, като двигател и окачване, но не съм специалист, не съм съвсем сигурен.

 

Според мен на такива места трябва да има изцяло собствени разработки за да се види кои до къде е.

 

През миналото състезание Мини-тата тежаха около 3 тона?! Каква е приликата с реалния модел се питам аз?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе както се казва - шоу да става.

Ще има какво да се следи до началото на Australian Open :icon_bounce:

А наши хора ще има ли?

Редактирано от Migel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца се говореше за два екипа с Каптива или Антара (нали са еднакви и се обърках сега) :)

 

Ще е интересно, спор няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това състезание е малко не реално. Смарта които ще участва, само формата му е такава. Двигател и окачване са на Поларис, за какъв Смарт говорим изобщо. Останалите марки пак имат разлика, но дано поне нещо има собствено вътре. HAVAL-а май и той няма много общо с GW, като двигател и окачване, но не съм специалист, не съм съвсем сигурен.

 

Според мен на такива места трябва да има изцяло собствени разработки за да се види кои до къде е.

 

През миналото състезание Мини-тата тежаха около 3 тона?! Каква е приликата с реалния модел се питам аз?!

Нали не мислиш, че всички коли, които участват в това състезание, имат много общо с тези, които се движат по улиците, без значение коя марка носят?

Приликата с реалния модел е- марката и рекламата и, останалото е...нещо различно...

Точно за отделни и самостоятелни разработки, за такива, които не се движат по пътищата говорим тук...

Не знам, да има някой стандартен автомобил, на която и да е марка, който да е способен да издържи някакво подобно състезание, без да се самодоведе до състояние на ....полуразпад...

Редактирано от viggen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, че нормална кола няма да издържи и 200 км по такива пътища най-вероятно, но все пак за един 4x4 джип и 1000 не би трябвало да са проблем. Все пак е екстремно състезание за скорост. При положение че си пъплиш с 40 макс може и цялото състезание да го минеш, но за ужасно много време.

 

Възмущението ми е основно срещу това да ползваш двигател на друга фирма, окачване, спирачки, хидравлика и какво ли още не и после да кажеш това е колата на ... Смарт в случая. Само черупката прилича по форма, защото най-вероятно е направена от фибростъкло (предполагам че стандартния Смарт има ламарина).

 

Връзката която давам за Смарт е отклонение от темата, но го давам за пример че и при GW най-вероятно има неща които не са техни. ОК съм да са различни от стандартните, но да са собствена разработка и после получения опит да го вкарат в производството, както Ферари, Порше и др. правят с много нововъведения да не ги изброяваме сега.

 

Това е. Като използваш една марка се придържай към корена, а не от 20 доставчика да направиш кола която не са я сглобили и твой механици.

 

Ето това не харесвам във Дакар. Да представяш неща на други фирми под своята марка. Не е забранено и си е в реда на нещата, но на мен като потребител искам да знам когато една марка е в топ 10, че зад него стой опита, усилията и капитала на дадената марка.

 

Пак се извинявам за отклонението, обещавам да не се повтаря (скоро :) )

Редактирано от Ванката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рали Дакар при автомобилите включва два класа Т1 и Т2, като единият е заводски сериен автомобил, в който са сложени неща, които увеличават сигурността (клетка, rollbar-и, допълнителен резервоар за гориво и т.н.), а другият са силно модифицирани автомобили, където само "черупката" обикновено е същата.

 

През 2012-та Great Wall са в модифицираните автомобили и в случая ползват 3.2 литров турбо дизелов двигател, който по спомени е на BMW. По останалата част от колата също има много модификации, като от Haval остава само черупката. Така да се каже, онова там не е това, което се продава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възмущението ми е основно срещу това да ползваш двигател на друга фирма......

 

 

 

Щях да те питам, GW какъв мотор използваха миналата година, ама вече са го написали над мен..... ;)

Редактирано от viggen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щях да те питам, GW какъв мотор използваха миналата година, ама вече са го написали над мен..... ;)

 

Точно това казвам, че според мен това заслужено предно място щеше да тежи повече ако двигателя беше на GW. Радвам се че участват, радвам се че успяват, но някак си не съм чак щастлив за да мога да се хваля че карам марката която се представя доста добре в такова трудно рали. Едва ли от моето мнение ще се промени нещо де :) само да си кажа :) нищо повече.

 

Дано след няколко години излязат с нещо в по-голямата си част Made in China. :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето точно срещу това нещо съм против. Какъв е смисъла от целия този цирк?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това има различни класове. Примерно един от най-добрите състезатели - Ал-Атия, на Дакар 2012-та караше един хамър, на който двигателя е отзад. Модифицираните модели нямат право на 4х4, а само 4х2 задвижване и много други изисквания. Който го интересува, може да прочете повече за състезанието и различните класове, защо са били избрани точно такива изисквания и много друга интересна информация.

 

Правилният избор на машина и в кой клас ще се състезават е от изключително значение. Българските състезатели за 2013 подготвяха модифициран Опел Антара (клас Т1) и серийно Паджеро (клас Т2), но сега отидоха с модифицирано БМВ (клас Т1) вместо паджерото, та сигурно е имало някаква причина. По същият начин и Great Wall са избрали правилна концепция и клас, защото в другия клас нямат никакви шансове с тези малки двигатели - за сравнение първоначалният български избор на серийно дизелово паджеро е с 200 конски сили и 440nm. Е, няма такъв Ховер/Хавал... Все още :D

 

http://www.off-road.bg/bulgaria-off-road-team-v-podgotovka-za-rali-vemarokove-i-vedakar-2013ve/

http://www.off-road.bg/petar-tsenkov-shte-utchastva-v-rali-dakar-2013-s-opel-antara-rr-video/

Редактирано от peterst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото. Но все пак да имаш модифициран автомобил е едно, а да вземеш цяла машина на друга фирма и само да сложиш емблемата си е безсмислено според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа, старта на ралито е днес:) Незнам до колко Ховърът/Хавалът е модифицирано БМВ, но миналата година е най-добре представилото се БМВ в ралито(ако не ме лъже паметта). Тоест китайската доработка и модефикация е по-добра от другите БМВ-та участвали миналата година. Най-малкото Грейт Уол изкараха ралито без почти никакви технически проблеми, имаха едно сериозно затъване в пясъците в предпоследния етап, поради което не завършиха 4-ти, а 6-ти.А да си спомним колко БМВ-та закъсаха и отпаднаха в ралито, и не само БМВ-та поради технически и други проблеми. Нормално е, ако нямаш собствено ноухау за нещо, ва закупиш такова от някой, който го притежава и да го доразвиеш, така че да стане добро. Ако си спомним Жан Луи Шлесер и неговите бъгита, които се представяха страхотно преди години, бяха базирани на шасита, двигатели и системи на друга(и) марки.А и Грейт Уол правят коли от 10-12 години:) Убеден съм, че след още 10години ще излезнат с нещо тяхно и много добро!:)

 

П.С. Да пожелаем успех на българските представители в ралито!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека само кажем, че Great Wall правят коли от близо 40 години и че освен издражливостта на колите, от огромно значение са и пилотите. Завършиха 6ти не само защото нямаха проблеми, а и защото Соуса е пилот с много участия в това рали в портфолиото си.

 

Пожелавам им успех и този път, дано завършат топ 3 вече ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, гледам листа с участниците и забелязах, че има и един Wingle/Steed :) - 420номер - Fretes, Jaton

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега, много си прав. Странно защо не се говори за него. Сигурно е с по-малко компоненти от други марки и затова не се акцентира на него.

 

http://www.dakar.com/dakar/2013/us/rider/420.html

 

Дръпнал е с няколко места на пред, но пак е над 100-то място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И изглежда страхотно:) Ако издържи до край ще е яко:)Обаче той се движи като класиране близо до нашите представители.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карлос Соуса е 12-ти, Другият Ховър е 27-ми, Стийд-а(Уингъл) е 88-ми, а нашите са съответно 61-ви и 62-ри:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване